Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Nisan 2011, 13:23
#15121
hyosung ss lere geçmek isteyenler için güzelde..ya motoru büyük göstermek için..depoyu biraz daha kibar yapabilrlerdi..yakından gördüm sanki üstüne çıkıp ezmişler gibi..estetik sıfır..
sesi de güzel değill..gidip sıfıra 7.250 vereceğime 2004 modle 8.-8.5 a SV 650 S ALIRIM..
8 E DUCATİ MONSTER 620İ VERİYORLAR....BİRAZ DA PAHALI..
2020 'Tracer 900 İcon Blue
Reklamlar
-
16 Nisan 2011, 13:23
#15122
hllmr adlı üyeden alıntı
motorun ağırlık noktasının daha aşağıya kaydırıldığını söylemeye çalışıyor..
son mesajıma ilave olarak evet ağırlık noktasını biraz daha aşağıya çektiklerini öğrendim servisten..bu daha iyi viraj hakimiyeti ve denge sağlayacaktır..şimdi tek merak ettiğim bu motora power commander gibi bir yazılım yada kit'in uygulanabilirliği..
-
16 Nisan 2011, 13:25
#15123
Arkadaşlar abs fren sistemi aracın kaymaya başlayarak manevra kabiliyetini yitirmesini engellemek maksatlı bir icattır. Asıl amaç aracın manevra yapabilmesini sağlamaktır. En ani frende dahi araç dreksiyon hareketlerinize tepki verebilir.
Kullanım la alakalı olarak bazı durumlarda fren mesafesini kılastırken bazen de ciddi ve gereksiz oranlarda fren mesafenizi uzatabilir. Burada zemin lastikler ve sürücü faktörleri devreye girer.
Abs ye güvenerek geç frenaj yapmak hatadır.
Ayrıca abs fren mesafesini kısaltsaydı spor araç ve yarış motorlarında abs kullanılırdı çünki bir aracın virajdan ne hızla çıkacağını belirleyen faktör ne oranda ve nerede frenaja başladığıdır. Bazen pilotlar riske girer ve önlerindeki yarışçı ile farkı kapatmak için geç frenaj tekniği kullanırlar. Apekin girişindeki son sınıra kadar frensiz yakaşıp sonra frenle makul hıza inerek viraja girmeye çalışırlar. Buda risktir ve en usta pilotlar dahi her an virajdan çıkabilirler. Yani uzun lafın kısası bir yarışçı için bu kadar önemli bir hususta abs kullanılmıyorsa burdan bir sonuç çıkarabilirsiniz.
Hatta bazen hiç fren kullanmayıp viraj içinde sol ayak freni tekniği ile dönüşü tamamlamaya çalışırlar.
Demem oki abs ye güvenmeyin sizi daha kısa mesafede durdurmayacağı gibi fren mesafenizi uzatabilir.
Kilitlenen lastikle araç kontrolden çıkar fakat abs ile yine sizin kontrolünüzde olur. Ama kesinlikle daha kısa mesafede durmaz.Çok çok kaygan zeminde hiç durmayacak aracı uzun mesafede de olsa durdurabilir fakat tehlike sınırları içerisinde.
Disk balata fren sistemi lastik vs vs vs bunların içinde en önemlisi freni zamanında kullanmaktır. Frene basmaya zamanınız olmadıktan sonra hangi fren sisteminin olduğunun ne önemi var. ve motosiklet kazalarına bakın inceleyin çoğunda sürücülerin fren için hiç zamanları bile olmuyor. Genelde de yol şartlarına göre fazla hızlı ve temkinsiz sürdüklerinden.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
16 Nisan 2011, 18:20
#15124
http://www.youtube.com/watch?v=-Zv3S...eature=related
Abs ile abssiz sistem arasındaki fark budur ve bunun gibi yüzlerce video var.Eyüp abi spor araçlarda da abs sistemi var ama yarışlarda neden kullanmadıklarını bilmiyorum.Onunda elbet vardır bir açıklaması adamların yarışlarda kullandığı hiçbirşey normal değilki
-
16 Nisan 2011, 18:52
#15125
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
-
16 Nisan 2011, 19:32
#15126
sercan2667 adlı üyeden alıntı
estetik sıfır..
sesi de güzel değill..8 E DUCATİ MONSTER 620İ VERİYORLAR....BİRAZ DA PAHALI..
Estetikten bahsetmişsin ninja ile yanyana koy bakalım hangisi görsel olrak seni daha çok tatmin edecek..ses dersen her iki motoru da eksoz takılmış olarak kullandım emin ol ninjanın sesi çok daha cılız..fiyat etiketi dersen 6 küsür civarında cbr125r olduğunu düşünürsen pahalı olmadığını farkedersin..ha bu demek değil ki hyosung hepsinden iyi motor diye..ama birazda ufak detayları incelemeni tavsiye ederim..
( ters ön çatallar,dijital kadran,ön fren manetinin sertlik ayarı,optik far vs..)
-
16 Nisan 2011, 21:08
#15127
casillas00 adlı üyeden alıntı
lastiğin büyük olmasıyla daha cok yatması direk baglantılı değildir.
Ön lastiğin 110Lük ken arka taraf 160 olursa o 160lık lastıkte ne kadar zorlarsan zorla 2 parmaktan kadar daha mesafe olur ve genede yatıramassın cunku on lastikle uyumsuz oluyo.
+Yanak yükseklikleri viraj konusunda çok daha önemli.
Ön le arka arasında bi uyumsuzluk yokta biraz da benim acemiliğim fazla yatıramıyorum. Orjinal ebatından şaşmamayı düşünüyorum . üzerindekiyle bi sezon daha süreceğim sonra hayırlısı bakalım 150 lik alırız
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:04 ----------
uğuR1000 adlı üyeden alıntı
üzerindeki orjinal shinko marka lastikler zaten lastik değil plastik gibi,yatmak imkansızlaşıyor neredeyse, ön ve arka uyumu için bence orjinal ebattan şaşmamak lazım,ovallik birbirini tutmuyor zira.michelen plot taktım çok rahatım.
biriside zincirde o ring x ring farkını sormuş geçmiş sayfalarda bi çizimi vardı ama açıklamak gerekirse o ring eski x ring yeni nesil .bi nevi karbüratör le enjeksiyon kıyaslaması gibi.
yakıta bi etkisi yok tabi.
Şu an 170 michelin var bende de yine de dediğin gibi orjinal ebat sonuçta yapan bu motora o ebatı uygun görmüş şaşmamak lazım
-
16 Nisan 2011, 22:06
#15128
vay arkadaş amma çok seven varmış hyosungu yoksa bu kadar çok ok atarlarmıydı acaba
İnsanlar söylediklerinizi ya da yaptıklarınızı unutur! Ama onlara neler hissettirdiğinizi asla unutmaz...
-
17 Nisan 2011, 00:08
#15129
mancuryalı adlı üyeden alıntı
http://www.youtube.com/watch?v=-Zv3S...eature=related
Abs ile abssiz sistem arasındaki fark budur ve bunun gibi yüzlerce video var.Eyüp abi spor araçlarda da abs sistemi var ama yarışlarda neden kullanmadıklarını bilmiyorum.Onunda elbet vardır bir açıklaması adamların yarışlarda kullandığı hiçbirşey normal değilki
Bak videoda da aynen dediğim gibi. Abs tamamen kontrole dayalı bir sistem. Oradaki amaç kısa mesafede durmayı değil kontrollü durmayı örnekliyor. Ayrıca olay motosiklet olunca abs tartışılmaz. Fakat yinede daha kısa mesafede duracağınızı düşünmeyin. Çünki öyle birşey yok. Yada amacı o değil.
Belki okumaya üşenirsiniz diye video anlatım buldum
http://www.uzmantv.com/abs-fren-sist...an-ne-saglamaz
http://www.uzmantv.com/abs-fren-sist...ndan-ne-saglar
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
17 Nisan 2011, 01:15
#15130
-
17 Nisan 2011, 01:44
#15131
acayüp adlı üyeden alıntı
Eyüp abi benim anladığım kadarı ile ıslak zeminde durma mesafesini uzatıyor diyor ama ben bu uzmanada katılmıyorum Abs ıslak zeminde durma mesafesini uzatıyorsa absesiz bir araç ıslak zeminde buzun üstünde kayar gibi kızaklar ve absli araçtan daha uzun mesafede durur Benim fikrim abs hem kontrollü durmayı hemde en minimum mesafede durmayı sağlıyorBu muhabbet uzar gider böyle.Eyüp abi ben sana bir demet gül veriyim konuyu kapatalım senin ustalığın,tecrüben ve bilgi birikimin benden kat kat fazla ama benim abs konusundaki bu fikrim değişmeyecek
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:28 ----------
casillas00 adlı üyeden alıntı
Eyüp Abi dun akşam yanınızdan geçtim sizin dukkanın ordan geçerken biyere gidiyorduk dönemedim.
Yarın uğrayabilirim bi çayını içerim.
Mancuryalı abs her zaman fren mesafesini uzatır ve sana fren yaparken manevra yapıp tehlikeden kaçmanı sağlar.
Ve abs'siz fren kitler diye bir kalıp yok panik fren hariç süspansiyonlarını kullanarak frenajını orantılı şekilde arttırarak uygularsa lastiklerinde bir problem yok ise kitlemez.
Ama sen süspansiyonlara birden yüklenip frene anı basarsan amortisor sonuna gelir ve kitler.
Tabiki abs kullanmayı bilirsen çok hata affeder.
Buda benim yeni Manita
Turunçgiller ailesinden
Vay hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız kullan.Makine fena.Ben kapattım abs konusunu Mevzu uzar gider.Kaça aldın bu arada ?
-
17 Nisan 2011, 01:47
#15132
mancuryalı adlı üyeden alıntı
Eyüp abi benim anladığım kadarı ile ıslak zeminde durma mesafesini uzatıyor diyor ama ben bu uzmanada katılmıyorum
Abs ıslak zeminde durma mesafesini uzatıyorsa absesiz bir araç ıslak zeminde buzun üstünde kayar gibi kızaklar ve absli araçtan daha uzun mesafede durur
Benim fikrim abs hem kontrollü durmayı hemde en minimum mesafede durmayı sağlıyor
Bu muhabbet uzar gider böyle.Eyüp abi ben sana bir demet gül veriyim konuyu kapatalım
senin ustalığın,tecrüben ve bilgi birikimin benden kat kat fazla ama benim abs konusundaki bu fikrim değişmeyecek
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:28 ----------
Vay hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız kullan.Makine fena.Ben kapattım abs konusunu
Mevzu uzar gider.Kaça aldın bu arada ?
9750TL'ye aldım
2006 model 32binde
-
17 Nisan 2011, 01:51
#15133
casillas00 adlı üyeden alıntı
9750TL'ye aldım
2006 model 32binde
Tek silindir mi bu alet Birde kaç bergir var bu canavarın içinde
-
17 Nisan 2011, 01:54
#15134
mancuryalı adlı üyeden alıntı
Tek silindir mi bu alet
Birde kaç bergir var bu canavarın içinde
660cc tek silindir 48 beygir 5000rpm'de 60nm tork 6000 devirde 48 beygir güc üretiyo.
1-2-3.viteslerde gaza dokanınca yanlıyo
1-2 teker
-
17 Nisan 2011, 01:54
#15135
Hayırlı olsun güzel makine.
Dün akşam seni farkettik ama bizim tornacıya benzettim son anda gördüm zaten
Kazası belasız kullan. Kıymetini bil iyi alettir.
Bu arada o alet düz gidebiliyormu yaw ?
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
17 Nisan 2011, 01:56
#15136
-
17 Nisan 2011, 10:00
#15137
ben araç sevkiyat işinde çalışıyorum. yurt dışından gelen araçları gemiden indirip sahaya park ediyorum. 4500 araç kapasiteli gemiler var ve 12 katlı.arabayla git git bitmiyor. yerler ise fena kaygan rampa kısımları hariç. öyle ki yürürken kaydıgım çok oldu o derece. ben bu ABS fren yüzünden defalarca kaza tehlikesi atlattım çünkü çok kaygan zeminde frene ani bastıgımda freni deli gibi pompalıyor ve araba aynen gitmeye devam ediyor =) defalarca el freni ile kurtardım ve bir gün bu ABS yüzünden sanırım işimden olucam =) bence normal freni kontrollu kullanırsak daha çabuk dururuz.
-
17 Nisan 2011, 12:12
#15138
Serk21 adlı üyeden alıntı
ben araç sevkiyat işinde çalışıyorum. yurt dışından gelen araçları gemiden indirip sahaya park ediyorum. 4500 araç kapasiteli gemiler var ve 12 katlı.arabayla git git bitmiyor. yerler ise fena kaygan rampa kısımları hariç. öyle ki yürürken kaydıgım çok oldu o derece. ben bu ABS fren yüzünden defalarca kaza tehlikesi atlattım çünkü çok kaygan zeminde frene ani bastıgımda freni deli gibi pompalıyor ve araba aynen gitmeye devam ediyor =) defalarca el freni ile kurtardım ve bir gün bu ABS yüzünden sanırım işimden olucam =) bence normal freni kontrollu kullanırsak daha çabuk dururuz.
Ro-Ro gemilerinde mi çalışiyorsun ?
-
17 Nisan 2011, 15:40
#15139
Kimine iğrenç gelir kimine güzel.Beni rahatsız eden bir durumu olmadı şimdiye kadar.Doğru olabilir bu konuda pek çeşit denemediğim için aradaki farkı bilmiyorum.Başka lastik deneme fırsatım olsa belki bende senin gibi düşünebilirim ya da fark yokmuş diyebilirim ama bir çok kişinin beğenmediği doğru
Michelin Pilot denediğin vakit görüşelim üstad.
-
17 Nisan 2011, 18:09
#15140
casillas00 adlı üyeden alıntı
9750TL'ye aldım
2006 model 32binde
ohooo üstad sen ben cbr 125 aldktan sonra cbr 125i sattın, gt250r aldım şimdi bu da gitti bana mıdır garezin anlayamadım hayırlı olsun ben xt660 alsam onu da mı satcan
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)
Bu Konudaki Etiketler