Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Nisan 2011, 20:52
#14961
overcloud adlı üyeden alıntı
olması gerektiğinden fazla yağ koyulmuş olabilir mi?
Onu sanmıyorum,bakımı yeni yapılmıştı gitmeden önce ve ustam yarışlara katılan birisi,tecrübeli, böyle bi hata yapcağını sanmıyorum ki kontrollerde çizgiler arasında.. ama yağa benzin karışmıştı bikere tekrar olmuş olabilir off satıcam şu motoru sanki biraz fazla gözüküyodu camda off offf
teşekkürler
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
Reklamlar
-
02 Nisan 2011, 20:54
#14962
my91 adlı üyeden alıntı
İlk fotoda o siyah contanın etrafından sızıyo gibi.. Ama yağ penceresinin orayı hiç aklım almadı
Yarın istanbula dönüyorum halledebilirsem yarın, yoksa ileriki zamanlara kalcak.. Teşekkürler
sen yine bi tork anahtarıyla baktır gevşemişmi diye değilse contayı yenilersin benimde diğer motorun üst kapak contası patladı kendim açtım değiştiricem inş birazdan =) 3 kağıtçı motor ustaları yüzünden kendim usta olucam =) bu arada o camdan atması çok ilginç motor çalışırken ben baktım yağ gözükmüyordu orda stop ettikten sonra yağ süzülünce orda yağ gözüküyor. bu yüzden fazla yağ olayıda olabilir.
-
02 Nisan 2011, 20:54
#14963
my91 adlı üyeden alıntı
Onu sanmıyorum,bakımı yeni yapılmıştı gitmeden önce ve ustam yarışlara katılan birisi,tecrübeli, böyle bi hata yapcağını sanmıyorum ki kontrollerde çizgiler arasında.. ama yağa benzin karışmıştı bikere tekrar olmuş olabilir off satıcam şu motoru sanki biraz fazla gözüküyodu camda off offf
teşekkürler
uzun süre motor yattığına göre sıcaklık değişimidir vs nedenlerden dolayı o camda çatlama ya da kaçırma olabilir mi? sanki camın etrafında yoğunlaşmış yağ.
-
02 Nisan 2011, 21:01
#14964
bu arada ustanız yarışlara katılıyor vs diye bu motordan anladığı kanaatine varmayın. benim motorum saat gibi çalışıyordu egzantirik zinciri az bişey gevşedi diye ben sıfır piston sekman aldım bütün işlemleri istanbulda yaptırdım GÖLCÜK te sadece söküp takmasını yaptırdım. gölcükteki usta yarışlara katılıyor 1000cc ss ler topluyor ama benim motorun sente ayarını 1 saat ugraştı yapamadı. ben eyüp abiyi aradım uzun uzun anlattı telefonda usta yine anlamadı kendisi de başka bir hyosung servisini aradı o adamda uzun uzun anlattı ama adam yine yapamadı. sonuç olarak benim motorun sentesi tutmadı ve 100 km o şekil gezdikten sonra sibop vurmaya başladı. götürdüm dedim nası topladın sen bu motoru hem sente tutmadı şimdide subaplar vuruyor dedim adam hyosunglar dandik ondan oluyor dedi =) olaya bakın bende verdiğim parayı haram ettim oda iki tekere biniyor çıkar misli misli. benim gözlemlediğim hyosunglar sağlam motor gidişi görünüşü vs vs eksi yönleride parçasını bulmak zor pahalı ve anlayan usta bulmak zor.
-
02 Nisan 2011, 21:05
#14965
Serk21 adlı üyeden alıntı
sen yine bi tork anahtarıyla baktır gevşemişmi diye değilse contayı yenilersin benimde diğer motorun üst kapak contası patladı kendim açtım değiştiricem inş birazdan =) 3 kağıtçı motor ustaları yüzünden kendim usta olucam =) bu arada o camdan atması çok ilginç motor çalışırken ben baktım yağ gözükmüyordu orda stop ettikten sonra yağ süzülünce orda yağ gözüküyor. bu yüzden fazla yağ olayıda olabilir.
Benim de çalışırken gözükmüyo da stop ettikten sonra bakıyorum bi süre sonra..Cam cidden çok enteresan ama inceliycem iyice Bakalım ben acemiyim uzun süre olabilsem motorun yanında kurcalıcam da okula git bi haftalıgna gel eve oho vakit yok ki
bugay adlı üyeden alıntı
uzun süre motor yattığına göre sıcaklık değişimidir vs nedenlerden dolayı o camda çatlama ya da kaçırma olabilir mi? sanki camın etrafında yoğunlaşmış yağ.
evet yoğunlaşma etrafında..bugün gördüm önceki günler yoktu o..çatlama görmedim ama
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:02 ----------
Serk21 adlı üyeden alıntı
bu arada ustanız yarışlara katılıyor vs diye bu motordan anladığı kanaatine varmayın. .
Haklısın esasında.. Önceden hyosung da topladığı için demiştim ama görmemiş de olabilir..Motorun sorunlarını bi çözemedim yaa.. Ustam da bu sitenin üyesi aynı zamanda
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
-
02 Nisan 2011, 21:12
#14966
my91 adlı üyeden alıntı
Haklısın esasında.. Önceden hyosung da topladığı için demiştim ama görmemiş de olabilir..Motorun sorunlarını bi çözemedim yaa.. Ustam da bu sitenin üyesi aynı zamanda
senin ustayı tanımıyorum varsayım sadece söyledğim sonuçta makinanda sorun var değil mi? iyi usta eşittir sorunsuz makina =) benim ustada daha önce hyosung yapmış tanırsınız bizim siteden delimavi nikli murat arkadaşımızın motorunu açmış rektefe yapıp kapatmış ben biliyorum getir dedi ama katletti motorumu =) sağlam motoru bozdu =) bide kabul etmiyor hyosunglar dandik diyor ben yaptım onu diyor =) mesela üst kapağa sıvı conta sürdü ben başka ustalara bunu söyledğimde o adam anca bisiklet tamir etsin bukadar mı cahil diyor =) kocaelideki arkadaşlar dikkat edin kasaplara =) ben yandım siz yanmayın
-
02 Nisan 2011, 21:25
#14967
Serk21 adlı üyeden alıntı
mesela üst kapağa sıvı conta sürdü ben başka ustalara bunu söyledğimde o adam anca bisiklet tamir etsin bukadar mı cahil diyor =) kocaelideki arkadaşlar dikkat edin kasaplara =) ben yandım siz yanmayın
Benim önceki usta da, alttan conta patlattıgında motor oraya sıvı conta sürmüştü diğeri gördüğünde kim o bisiklet tamircisi saçmalamış diye daldı
Şimdi dayanamadım aşağı gidip baktım da yağ çizgisi fazla gözüküyo içine benzin akıtmış olabilir yine Babam da sat diye tutturmaya başladı, altında patlıycak motor korkuyorum ondan diyo.. Bu haliyle satıp da milletin hakkına girmek de istemiyorum
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
-
02 Nisan 2011, 21:33
#14968
my91 adlı üyeden alıntı
Benim önceki usta da, alttan conta patlattıgında motor oraya sıvı conta sürmüştü diğeri gördüğünde kim o bisiklet tamircisi saçmalamış diye daldı
Şimdi dayanamadım aşağı gidip baktım da yağ çizgisi fazla gözüküyo içine benzin akıtmış olabilir yine
Babam da sat diye tutturmaya başladı, altında patlıycak motor korkuyorum ondan diyo.. Bu haliyle satıp da milletin hakkına girmek de istemiyorum
benim düşüncem sorunun devam ediyorsa iyi bi ustaya götürmelisin motorunu daha kötüsü başına gelmeden
-
02 Nisan 2011, 21:35
#14969
Serk21 adlı üyeden alıntı
benim düşüncem sorunun devam ediyorsa iyi bi ustaya götürmelisin motorunu daha kötüsü başına gelmeden
Silifkede bulabilsem=) Denediğim ikisi silifkenin bilinen en iyi ustaları. Çevre ilçelere artık..Teşekkür ederim
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
-
02 Nisan 2011, 21:51
#14970
cakalaz cok fazla bır ses yok sadece 3 defa oldu oda bıraz sert firenden ve anı duruştan kaynaklandı bılgın için teşekkür ederım
-
02 Nisan 2011, 22:04
#14971
beyler kırmızı-sıyah.. yada duz sıyah 5.500e kadar hyosung varsa benımle ırtıbata gecersenız sevınırım grenajlardaki kırık veya cıızkler sorun degıl ozelden msj atın yada mail atın tesekkurler
-
02 Nisan 2011, 23:51
#14972
yağa benzin karışmaz,yok illakide kesin karışıyorsaki bu artık piston segmanlarının tamamen bitmesi demek,aynı zamanda yağda yakar motor. başka yerden motor yağıyla benzinin bağlantısımı varki yağa benzin karışsın.yağ gösterge camındaki sızıntıda kapak açılır zaten motor sola yatık duruyo ayakta yağ dökülmez yada çok az dökülür kapak sökülür cam hafif bir darbeyle çıkartılır loktayt sürülerek yerine takılır olay bu camın çıkması zor oluyosa iç taraftan loktayt ı conta olarak sürersin kuruduktan sonra kapatırsın ok.EN KÜÇÜK TAMİR İŞLERİNDE BİLE USTA ARARSANIZ ORTALIKTA USTA YIM DİYEN HER GEÇEN GÜN ARTAR.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
03 Nisan 2011, 00:00
#14973
uğuR1000 adlı üyeden alıntı
yağa benzin karışmaz,yok illakide kesin karışıyorsaki bu artık piston segmanlarının tamamen bitmesi demek,aynı zamanda yağda yakar motor. başka yerden motor yağıyla benzinin bağlantısımı varki yağa benzin karışsın.yağ gösterge camındaki sızıntıda kapak açılır zaten motor sola yatık duruyo ayakta yağ dökülmez yada çok az dökülür kapak sökülür cam hafif bir darbeyle çıkartılır loktayt sürülerek yerine takılır olay bu camın çıkması zor oluyosa iç taraftan loktayt ı conta olarak sürersin kuruduktan sonra kapatırsın ok.EN KÜÇÜK TAMİR İŞLERİNDE BİLE USTA ARARSANIZ ORTALIKTA USTA YIM DİYEN HER GEÇEN GÜN ARTAR.
Teşekkür ederim bilgi için. Ne yazık ki sizin kadar bilgili değilim motor konusunda bu yüzden biraz da ustalara bağımlıyım. Zaten küçük işler için gitmemiştim ustaya gitmişken halledilmeye çalışılan olaylardı bunlar Ustayım diyen çok gerçek usta yok ortalarda.
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
-
03 Nisan 2011, 00:06
#14974
hllmr adlı üyeden alıntı
@ cakalaz hocam ilandaki motor için nasıl bir yorum yaparsın bana? 9000TL.de anlaştık ayrıca Maximum Kredi kartına 24 ay da vadelendirme yapıcak, 375-375 ödücem, motor için ne dersin, boyalı diyo ama kazalı mıdır?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...45424636/detay
ÇAKALAZ A sormuşsun ama canın yanmasın bir iki tavsiye vereyim dedim.
1-mutlaka cbr ustasına göster şasede kaynak arasın
2-lastikler önemli yenisi ön arka 900 tl.
3-benzin parasını ver çalışsın mutlaka hararet fan açma derecesine kadar ısınsın motor fanı ve harareti kontrol et 105 derecede açıyordu yanılmıyosam.
4-zincir ön dişli arka dişli yi kontrol et ne kadar ömrü var ve markası ne.yenisi 500-600
5-granajları içerdeki bağlantı yerlerinden kontrol edebilirsen kırılıp tamir görmüşse anlaşılır.
6-ön amörtisörler yağ kaçırıyosa ya çok teker yapmıştır yada kesin yamuktur yani kazali.
7-imkanın varsa sıfır motor ların fren disk kalınlığını öğren bu motorunkini kumpasla ölçtür.normal bi disk en az 100 bin yapmalı.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
03 Nisan 2011, 00:07
#14975
uğuR1000 adlı üyeden alıntı
yağa benzin karışmaz,yok illakide kesin karışıyorsaki bu artık piston segmanlarının tamamen bitmesi demek,aynı zamanda yağda yakar motor. başka yerden motor yağıyla benzinin bağlantısımı varki yağa benzin karışsın.yağ gösterge camındaki sızıntıda kapak açılır zaten motor sola yatık duruyo ayakta yağ dökülmez yada çok az dökülür kapak sökülür cam hafif bir darbeyle çıkartılır loktayt sürülerek yerine takılır olay bu camın çıkması zor oluyosa iç taraftan loktayt ı conta olarak sürersin kuruduktan sonra kapatırsın ok.EN KÜÇÜK TAMİR İŞLERİNDE BİLE USTA ARARSANIZ ORTALIKTA USTA YIM DİYEN HER GEÇEN GÜN ARTAR.
lock tight ın ısıyla yağa karışma ihtimali var mı peki? sıvı contalar içinde tehlikeli diyorlar ısıyla yağa karışma ihtimalinden dolayı
-
03 Nisan 2011, 00:12
#14976
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
-
03 Nisan 2011, 00:13
#14977
Serk21 adlı üyeden alıntı
lock tight ın ısıyla yağa karışma ihtimali var mı peki? sıvı contalar içinde tehlikeli diyorlar ısıyla yağa karışma ihtimalinden dolayı
loktayt sıvı conta değildir civata,saplama yada segmansız kapak yataklarını sabitlemek için kullanılan çok kuvvetli motor ısısına mukavemetli bir tür yapıştırıcıdır.japon gibi kırılmaz.o yağ seviye camındada kullanılır.EVET bu ürün ben yeşil olanının kullandım bu kırmızı farkı yoktur sanırım.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
03 Nisan 2011, 00:16
#14978
uğuR1000 adlı üyeden alıntı
loktayt sıvı conta değildir civata,saplama yada segmansız kapak yataklarını sabitlemek için kullanılan çok kuvvetli motor ısısına mukavemetli bir tür yapıştırıcıdır.japon gibi kırılmaz.o yağ seviye camındada kullanılır.
ürünün sıvı conta olmadıgını biliyorum sıvı contayı örnek verdim sadece. bende çok kullandım vibrasyondan gevşeyen civatalar için çok işe yarıyor fakat yağın sıcaklıgına mukavemeti oldugunu bilmiyordum.
-
03 Nisan 2011, 00:19
#14979
uğuR1000 adlı üyeden alıntı
ÇAKALAZ A sormuşsun ama canın yanmasın bir iki tavsiye vereyim dedim.
1-mutlaka cbr ustasına göster şasede kaynak arasın
2-lastikler önemli yenisi ön arka 900 tl.
3-benzin parasını ver çalışsın mutlaka hararet fan açma derecesine kadar ısınsın motor fanı ve harareti kontrol et 105 derecede açıyordu yanılmıyosam.
4-zincir ön dişli arka dişli yi kontrol et ne kadar ömrü var ve markası ne.yenisi 500-600
5-granajları içerdeki bağlantı yerlerinden kontrol edebilirsen kırılıp tamir görmüşse anlaşılır.
6-ön amörtisörler yağ kaçırıyosa ya çok teker yapmıştır yada kesin yamuktur yani kazali.
7-imkanın varsa sıfır motor ların fren disk kalınlığını öğren bu motorunkini kumpasla ölçtür.normal bi disk en az 100 bin yapmalı.
@ uğur1000 hocam öncelikle verdiğin kesin ve net bilgiler adına sana çok teşekkür ederim. ancak inanki motordan bu kadar anlamıyorum. motoru muhakkakki iyi bi ustaya göstermem gerek ama Denizli' de CBR ustası var mıdır onuda bilmiyorum? motor bana fena görünmedi. km.side modeline göre iyi gibi (tabi geri sarılmadıysa hile hurda yoksa). peki hocam ortalama 100km.de kaç lt. benzin yakar bu aletler ?
-
03 Nisan 2011, 00:30
#14980
[QUOTE=hllmr;2309112]@ uğur1000 hocam öncelikle verdiğin kesin ve net bilgiler adına sana çok teşekkür ederim. ancak inanki motordan bu kadar anlamıyorum. motoru muhakkakki iyi bi ustaya göstermem gerek ama Denizli' de CBR ustası var mıdır onuda bilmiyorum? motor bana fena görünmedi. km.side modeline göre iyi gibi (tabi geri sarılmadıysa hile hurda yoksa). peki hocam ortalama 100km.de kaç lt. benzin yakar bu aletler ?[/QUOTE
tam emin olmamakla birlikte cbr 600 f ler 2004-yada 2005 den sonra enjeksiyonlu üretildi. bu makina büyük ihtimal karbüratörlü bütün ayarları yerindeyse sıkıntısı yoksa 100 km de 6 ila 8 litle yakar ortalama normal gaz dip gaz aralığında sürekli dip gazda 8 litreden aşşağı düşeceğini sanmam.km de 250 krş 350 krş aralığıda denebilir.
karıştırdım pardon 2000 modeller ve sonrası enjeksiyonludur,ama yakıt yazdığım gibi normal kullanılırsa ki bu racing motorda çok zor 6 litre fabrika verisi yakıt tüketimi.
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler