Bide bu var
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...36711837/detay
Fiyat konusunda biraz düşebiliceğini söyledi..
Bide bu var
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...36711837/detay
Fiyat konusunda biraz düşebiliceğini söyledi..
[34 AY 0494] Büyükçekmece MT
Tmm bu motor uyar sana , Sticker' lara vede varsa ufak tefek çiziklere kafanı takma moralin bozulmasın ama ayna fiyatınıda yapıcağın pazarlığa dahil et ne onlar öyle scooter aynası gibi
GT! ...
param olsada ben alsam
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34852012/detay
""""açıklama : 2006 modellerde kırank kırma olayı fazlalıkla görünmektedir 2008 modeller enjeksiyonlu olduğu için sorun çıkarıyor sınıfının en ıyısı ve en serisi 2007 model olanıdır"""""
Demiş senin ilanın sahibi, ona göre 2006 hyolarla 2008 enjeksiyonlar b-k. Kesin satar ozaman alda gör bakalım aynı motorun başka üretim tarihlilerini kötüleyerek satılan motordan neler geliyor başına
millet herkesi keriz zannediyor heralde.buna inanda cok olur ama.en serisi eniyisi 2007 miş koptum valla..enjeksiyonu sorun çıkartan varmı yavvvv.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
Belki tanıyan vardır, Hyosung Türkiye'ye ilk geldiği zamanlar motorumu Hasanpaşa'daki yetkili servis Niyazi Usta'ya götürürdüm. Hyo'dan Türkiye'de en iyi anlayan ustalardandır. O da her zaman, gri şaseli 2005 modeller Hyosung'un en sağlam serisidir der.
Aslında olay biraz da şans ve kullanıcı faktöründe bitiyor. Mesela benim ilk Hyo'm, 2006 model siyah şaseli kırmızı bir GT250R idi ve 19,000 km'de satarken halen taş gibi motordu. Standart haliyle son sürat olarak 178 km. dahi görmüştüm bir keresinde ibrede, redline kullanım ve hafif yokuş aşağı otobanda. Ama çok gerekmedikçe de Redline'a girmezdim.
Tabi bakımlarını aksatmadan yapar ve kaliteli malzeme kullanırdım.
Şu anda adı cadde motor klübü olan Hyosung Fun Club ilk açıldığında da, oradaki arkadaşlarımızın hepsinde haliyle 2005-2006 model motorlar vardı hiçbirimiz bir sorun yaşamadık.
Bir de 600F'i sattıktan sonra, birkaç ay kadar önce almıştım 2007 model turuncu-siyah bir GT250R hatırlarsanız. Mesela o motorda benim ilk 2006'nın seriliği yoktu. vites geçişleri daha kemikliydi.
Dediğim gibi; rodaj, bakım ve kullanıcı faktörü en önemli etkenler bu motorların sağlıklı, performanslı ve uzun ömürlü olması için.
Erkan ben de merak etmiştim hallettin mi diye, güle güle kullan.
Arkadaşım, bu motor kazalı dikkatli ol. Biz bu motoru incelemiştik. Göstergelerinin kenarı kırıktır,resmi değiştirdi biz konuştuktan sonra. Arka kuyruk altında, led sinyalin olduğu yerde yama var ancak düzgün yapılamamış, kafa boyası ile kuyruk boyası arasında fark var, kafadan girmiş gibi duruyor bu motor. Bunları göz önünde tutarak bakmanı öneriyorum.
Ne demek, fırsat oldukça buralardayım.
Bu arada, sadece depoyu komple karbon kaplama yapacaksan görüntü biraz emanet durabilir gibi geliyor bana. Onun yerine çiziklerin bir kısmı yoğun çizik giderici pasta ve sonrasında boya koruma kullanılarak kurtarılamaz mı acaba, belki biraz da rötuş?
Kurtarmazsa eğer, karbon kaplama maliyetine ya da 3-5 kuruş fazlasına deponun orjinaline boyanmasını da araştır istersen.
mrb arkaşlar bugun motoru topladım ama calışmadı kendısı Sökmeden önce gayet guseldi bujılerı hava fıltresını yag fıltresını felan degıstım benzın az vardı 4 haftadır felan ıcınde depo paslanmasın dıye bırakmıstım.Bastım bıraz almadı aceba benzınmı gıtmıyor dıye karburatör tahlıyesı vıdasını gevsettım benzın var bujılerıde tekrar soktum onlardada herhangı bır sorun yok acep neden calısmıyr vıcdansız
Biz de keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik lakin HAYATLA erken seviştik herşey üstümüze kaldı..!
geçmiş olsun arkadaşım.Allah beterinden saklasın.nasıl oldu kaza falanmı yaptın?
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
Geçmiş olsun üzüldüm doğrusu kısa zamanda sağlığına kavuşursun inş
GT! ...
Repartitor Geçmiş olsun :( Allah beterınden korusun...
Biz de keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik lakin HAYATLA erken seviştik herşey üstümüze kaldı..!
Çok geçmiş olsun kardeşte valla şaka gibisin ya, görünmez kazada diyemiyorum İşte ben bu motor düşme olayına çok takıyorum, bir istemedende olsa motor, özelliklede sağa çok düşüyor. Ben eğer düşecek olursa hiç tutmaya çalışmıyorum bile, aynaymış sinyalmiş yok depo ezilecekmiş grenaj çizilecekmiş umrumda bile olmaz. benim elimden kolumdan bacağımdan çokmu değerli? Dikkat etmek gerek lakin ona rağmen yinede düşüyor, motorun cüssesi malum
Geçmiş oLsun..
Caner Abi bizim fotoLarı atsana bnm foto makinesi de bozuLmuş resm atamıyorum :D
| Hyosung Gt R 250 |
*Serhat SerdaroğLu
çok geçmiş olsun dostum :( havalar ısınana kadar binemeyeceksin artık motora. Allah beterinden korusun artık nazarlık mı dersin ne dersin..
TuLgacan'ın makinesinden kızLarımız...
| Hyosung Gt R 250 |
*Serhat SerdaroğLu
nato yolu caddesindeydim modoka camiinin yanından geçtim 50 metre ilerde solda park halindeki araç benim karşı şeridimde aynı yöne bakıyoruz.
birden ani bir hızlanmayla benim sağımdaki sokağa hızla daldı. kapalı kasa bir araçtı büyük ihtimallede görmedi beni asıldım frenlere hızım 50 60 civarı kaymaya başladı motor ön lastikde kaydığı için denge bozuluyor ayaklarım asfaltta çırpınıyor resmen motoru devirmemek için her ne kadar düz tutmaya çalışsamda tam çarpacakken kırdım direksiyonu çaprmadan kurtardım ama motorun ağırlığını taşıyamayıp sola yatırdım tamda durmuştum artık.
dengem bozulmuştu birkere..
ayağımda burkuk bişekilde altında kalınca motorun ağırlığıda binince üstüne kırmış iki yerinden ..
o acıyla kazaya mahal veren aracın plakasını tespit edemedim
o da hiç durmadı zaten basdı gitti.
sağdan soldan vatandaşlar geldi kaldırdılar motoru ve ben,.
basamıyorum üstüne sol ayağımın.
o an yıkıldı dünyam acayip moralim bozuldu anladım kırıldı ayağım.
başka hiç bir yerimde çizik dahi yok.
motorda en ufak çizik yok .
ayağımı kurtarabilseydim , hiç bişey olmamış gibi devam edecektim yaşamıma.
şu an bu durumdayım ve aklıma sadece şu geliyor.
acaba beni bu duruma düşüren araç sürücüsü şuan ne yapıyodur
insanın aklına sedece bu geliyor. çok öfkeliyim...
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)