Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #13441
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaw en baştan dedimya öylesine taktım diye. Gözümede güzel döründü. Ayrıcada herşey hiçbirşey olmamasından iyidir
    Grenajları kesme delme işi olmasa iyi birşey yapıcaktım ama grenajları korumak için onlara zarar vermek mantıklı gelmedi
    he o zaman tama
    Ya grenajlara ufak delik açmakla bitmiyo onları şaseye montalamak lazım ama GT'lerde bunun ıcın hazır bişey yok


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #13442
    ilhan1154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-beylikdüzü
    Motosikleti
    honda pcx 125
    örnek: 195*60*15 lastık.

    15 bılındıgı gibi jant boyutudur.

    195 ise lastıgın tamamıdır (_) yandakı seklı arkadan bakılan motosıklet lastıgı dusunursek. ( bu ısaret yanı yanaklar 60dır. (_) bu ıse 195lık kısındır. yanı lastıgın yanak boyutu kuculdukce yere basan kısım buyur.
    Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...

  3. #13443
    my91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2010
    Şehir
    Silifke/MERSİN
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    my 91 motor bloğunun içindeki oring nasıl birşey neresinde acaba kafama takıldı.
    Motorun alt tarafındaki yağ tapasının içindeymiş..Üçgen gibi bi kapak mı ne varmış onun iç kısmına takılmış.Sanırım contaya o şekilde demiş ustam.
    33 KDC 64
    Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009

  4. #13444
    ilhan1154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-beylikdüzü
    Motosikleti
    honda pcx 125
    Alıntı my91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak bi başkası da varmış 180 bana da çok büyük olurmuş gibi geliyor.. Görkem yapmıştı ama tulgacanın 160 bile sürtüyo demesine ragmen 180ligin o kadar iyi olmasını anlamış değilim ??
    180lik lastıgın yanaklar kalındır yere basan kısmı kucuktur. 160lık lastıgın ıse yananlar kucuk oldugundan yere basan kısmı buyuktur.
    Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...

  5. #13445
    my91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2010
    Şehir
    Silifke/MERSİN
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı ilhan1154 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    180lik lastıgın yanaklar kalındır yere basan kısmı kucuktur. 160lık lastıgın ıse yananlar kucuk oldugundan yere basan kısmı buyuktur.
    Bilgilendirmeler için teşekkürler.. Tam bilmediğim konuda aydınlatıcı açıklamalar gelmiş
    33 KDC 64
    Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009

  6. #13446
    tulgacan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2008
    Sonuç olarak 180 takılır ama 60 yanaklı lastik zincire nerdeyse 1-2mm yakın ise 55 yanaklı ozaman biraz daha uzak 50 daha uzak 70 ise zincire değiyor gibi bir sonuç çıkıyor gibi.


    E orjinali 70 idi ama diyeceksiniz.

    Ozamanda şunu aklımızda tutmak gerekiyor anlaşılan. İlk iki değer yani 160/60 iki değerde orantılı birbiriyle yada 150/70 yada 170 55 hepsinde zincire yakınlık aynı ama yere basan ve yükseklik farklı oluyor, böyle diyebiliriz sanırım

  7. #13447
    ilhan1154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-beylikdüzü
    Motosikleti
    honda pcx 125
    Alıntı tulgacan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonuç olarak 180 takılır ama 60 yanaklı lastik zincire nerdeyse 1-2mm yakın ise 55 yanaklı ozaman biraz daha uzak 50 daha uzak 70 ise zincire değiyor gibi bir sonuç çıkıyor gibi.


    E orjinali 70 idi ama diyeceksiniz.

    Ozamanda şunu aklımızda tutmak gerekiyor anlaşılan. İlk iki değer yani 160/60 iki değerde orantılı birbiriyle yada 150/70 yada 170 55 hepsinde zincire yakınlık aynı ama yere basan ve yükseklik farklı oluyor, böyle diyebiliriz sanırım
    yok yok tam tersi olucak. 70 yanak zıncıre deymez 50 değer. lastık 70le yukarı dogru uzıycagı ıcın yanlamasına kuculcek. 50yanak oluncada yanlamasına genıslıycek zıncıre surtunme olucak. afzla buyuk yanakta almayın kuyruga surtmesn :D
    Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...

  8. #13448
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390


    Uploaded with ImageShack.us


    arkadaşlar resimde görüldüğü gibi 17 inç jant ebatı 150 yere basan taban ve 70 yanak kalınlığı. yanlışmıdır?

  9. #13449
    my91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2010
    Şehir
    Silifke/MERSİN
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Uploaded with ImageShack.us


    arkadaşlar resimde görüldüğü gibi 17 inç jant ebatı 150 yere basan taban ve 70 yanak kalınlığı. yanlışmıdır?
    Evet evet benim bildiğim de böyle idi..Taban genişledikçe zincire yaklaşmalı diye düşünüyordum ama..Değişikmiş..Ya da ben anlayamadım
    33 KDC 64
    Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009

  10. #13450

    Üyelik
    04 Şubat 2011
    Şehir
    MERSİN/SİLİFKE
    Motosikleti
    YAMAHA R6
    bence binile bilinecek en iyi başlangıç motorlarından birisi hem fiyat uygun hem motor uygun bu motorlara yalnız iyi bakmak lazım kaliteli ekipman kullanmak gerekir
    [B][/B] HOBBY MOTOR 0 VE 2. EL MOTORSİKLET-ORJ YEDEK PARÇALAR-TARTIŞILMAZ SERVİS VE İŞÇİLİK

  11. #13451

    Üyelik
    10 Aralık 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    Yamaha R1
    160 Lık takan arkadaşımızın 1 2 mm arada mesefe kaldı diyor 180lik dedigi gibi yapılan açıklamalara göre sürtmesi lazım fakat 180lik kullanan arkadaşımızda var lastik markasının farkından olabilirmi acaba diye bi soru oluştu kafamda açıklamalara göre gerçi ebatlar belli.
    yeni makine yeni tat.

  12. #13452
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    180 lastikte jantın uygun olmamasından kaynaklı bombe oluşacağı için virajlarda gereğinden fazla yatmaya ve viraj sonrası doğrulmakta zorlanmaya sebep olabilir. Bu nedenle hiç gerek yok. Çok çok profesyonel birisinin test edip onay vermesi lazım yoksa kesinlikle takıp kullanmam.
    Ayrıca bazı konturpiye durumlarda ön ve arka lastiğin aynı çizgiye oturması nı zorlaştırıp yalpalama veya tokatlama ya neden olabilir. Zaten motor mevcut hali ile bile tokatlamaya çok yatkın. Sanırım buda şasi nin esneme yapmasından kaynaklanıyor. Şasi sanıldığı kadar sağlam değil. Yada 250 cc için fazla güçlü ve ağır olmasından kaynaklı
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  13. #13453
    ilhan1154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-beylikdüzü
    Motosikleti
    honda pcx 125
    Alıntı my91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet evet benim bildiğim de böyle idi..Taban genişledikçe zincire yaklaşmalı diye düşünüyordum ama..Değişikmiş..Ya da ben anlayamadım
    taban genısledıkce zıncıre yakınlasır. ama lastık numaralarındakı 165-60-15....155-50-15 deki ılk bastakı 3 hanelı rakam taban degıldır. yanakla tabanın toplamıdır.
    Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...

  14. #13454

    Üyelik
    27 Ekim 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia RS "08




    Uploaded with ImageShack.us

  15. #13455
    tulgacan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2008
    5 sayfadır bi lastiği anlatamadık bilmeyenlere. Lakin ben anladım, darısı anlamayanların basına

  16. #13456
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı OguzhanCBR adlı üyeden alıntı Mesajı göster




    Uploaded with ImageShack.us
    cıbır topici yavaş yavaş buraya gelir oldu

  17. #13457
    106GT! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    16 Fireblade SP Repsol...
    Alıntı tulgacan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 sayfadır bi lastiği anlatamadık bilmeyenlere. Lakin ben anladım, darısı anlamayanların basına
    Slm kardeşim mrb lar, ne yaptın pitona gidebildinmi bugün
    GT! ...

  18. #13458
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Eyüp abi ducati için olan direksiyon amortisorlerine baktım.
    http://translate.google.com.tr/trans...eering-Dampers
    Böyle şeyler var çift piston bide alta 75, 120, 140, 160mm yazmışlar bunlar sertlik ayarı olabilir mi?

    Bide normal dönüşlerde bir problem yoksa uygundur fln yazıyor forumdaki eski yazılarda.
    Ve bişey fark ettim binaların kapılarını otomatık kapatsın diyede bızım kullancagımız pistonlardan kullanıyorlar.
    bir iki binanın pistonlarını mı soksek

    Ve custom'cuların taktıkları var fikir amaçlı resimleri var bide piston için bilgileri yazmışlar sanırım.Ama kıt ingilizcem yetmıyo Anlayanlar 18-19uncu sayfalarda var.
    http://translate.google.com.tr/trans...orzperf.com%2F


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:54 ----------

    Birşey sorucam Resimdeki 2 tane kırmızı çember içine aldığım vidalar tam olarak ne ayarı için kullanıyorlar
    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

  19. #13459

    Üyelik
    19 Aralık 2010
    Şehir
    istanbul İTU
    Motosikleti
    gt250r gri-siyah
    arkadaslar bilica nın yaptığı kazayı sanırım herkes izlemiştir. Barboros bulvarında duran bir motosikletliye feci bir şekilde çarpıp ardından da kacıyor. Muhabbet fener galatasaray muhabbeti değil, ama trafikte böyle hayvanların olduğunu bilmek motora binerken insanı duşundürüyor...

  20. #13460
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Kurcalama şu motoru bozucaksın o vidalar rolanti ayarı gibi duruyor.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 88 kullanıcı var. (0 üye ve 88 misafir)

Bu Konudaki Etiketler