örnek: 195*60*15 lastık.
15 bılındıgı gibi jant boyutudur.
195 ise lastıgın tamamıdır (_) yandakı seklı arkadan bakılan motosıklet lastıgı dusunursek. ( bu ısaret yanı yanaklar 60dır. (_) bu ıse 195lık kısındır. yanı lastıgın yanak boyutu kuculdukce yere basan kısım buyur.
Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...
Sonuç olarak 180 takılır ama 60 yanaklı lastik zincire nerdeyse 1-2mm yakın ise 55 yanaklı ozaman biraz daha uzak 50 daha uzak 70 ise zincire değiyor gibi bir sonuç çıkıyor gibi.
E orjinali 70 idi ama diyeceksiniz.
Ozamanda şunu aklımızda tutmak gerekiyor anlaşılan. İlk iki değer yani 160/60 iki değerde orantılı birbiriyle yada 150/70 yada 170 55 hepsinde zincire yakınlık aynı ama yere basan ve yükseklik farklı oluyor, böyle diyebiliriz sanırım
Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...
Uploaded with ImageShack.us
arkadaşlar resimde görüldüğü gibi 17 inç jant ebatı 150 yere basan taban ve 70 yanak kalınlığı. yanlışmıdır?
bence binile bilinecek en iyi başlangıç motorlarından birisi hem fiyat uygun hem motor uygun bu motorlara yalnız iyi bakmak lazım kaliteli ekipman kullanmak gerekir
[B][/B] HOBBY MOTOR 0 VE 2. EL MOTORSİKLET-ORJ YEDEK PARÇALAR-TARTIŞILMAZ SERVİS VE İŞÇİLİK
160 Lık takan arkadaşımızın 1 2 mm arada mesefe kaldı diyor 180lik dedigi gibi yapılan açıklamalara göre sürtmesi lazım fakat 180lik kullanan arkadaşımızda var lastik markasının farkından olabilirmi acaba diye bi soru oluştu kafamda açıklamalara göre gerçi ebatlar belli.
yeni makine yeni tat.
180 lastikte jantın uygun olmamasından kaynaklı bombe oluşacağı için virajlarda gereğinden fazla yatmaya ve viraj sonrası doğrulmakta zorlanmaya sebep olabilir. Bu nedenle hiç gerek yok. Çok çok profesyonel birisinin test edip onay vermesi lazım yoksa kesinlikle takıp kullanmam.
Ayrıca bazı konturpiye durumlarda ön ve arka lastiğin aynı çizgiye oturması nı zorlaştırıp yalpalama veya tokatlama ya neden olabilir. Zaten motor mevcut hali ile bile tokatlamaya çok yatkın. Sanırım buda şasi nin esneme yapmasından kaynaklanıyor. Şasi sanıldığı kadar sağlam değil. Yada 250 cc için fazla güçlü ve ağır olmasından kaynaklı
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Uploaded with ImageShack.us
5 sayfadır bi lastiği anlatamadık bilmeyenlere. Lakin ben anladım, darısı anlamayanların basına
Eyüp abi ducati için olan direksiyon amortisorlerine baktım.
http://translate.google.com.tr/trans...eering-Dampers
Böyle şeyler var çift piston bide alta 75, 120, 140, 160mm yazmışlar bunlar sertlik ayarı olabilir mi?
Bide normal dönüşlerde bir problem yoksa uygundur fln yazıyor forumdaki eski yazılarda.
Ve bişey fark ettim binaların kapılarını otomatık kapatsın diyede bızım kullancagımız pistonlardan kullanıyorlar.
bir iki binanın pistonlarını mı soksek
Ve custom'cuların taktıkları var fikir amaçlı resimleri var bide piston için bilgileri yazmışlar sanırım.Ama kıt ingilizcem yetmıyo Anlayanlar 18-19uncu sayfalarda var.
http://translate.google.com.tr/trans...orzperf.com%2F
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:54 ----------
Birşey sorucam Resimdeki 2 tane kırmızı çember içine aldığım vidalar tam olarak ne ayarı için kullanıyorlar
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
arkadaslar bilica nın yaptığı kazayı sanırım herkes izlemiştir. Barboros bulvarında duran bir motosikletliye feci bir şekilde çarpıp ardından da kacıyor. Muhabbet fener galatasaray muhabbeti değil, ama trafikte böyle hayvanların olduğunu bilmek motora binerken insanı duşundürüyor...
Kurcalama şu motoru bozucaksın o vidalar rolanti ayarı gibi duruyor.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Şu an bu konu içerisinde 88 kullanıcı var. (0 üye ve 88 misafir)