anaaa )))))))))))))
abi öğreneceğim daha çok şey var .
help me pls
evet abi uğrama konusunda çok haklısın.
kullanıcı tarafından yapılacak olan basit bakımların bile farkında değilim
biniyorum ama , yapmam gereken bişeyler var sanki diyorum içimde hep şüphe var.
basit şeylerden dolayı büyük masraflar açabilirim başıma
hafta sonu hava güzel olursa inşallah gelmeye çalışacağım yanına
Krş olarak söylemek mantıksız olur malum her gün Lt fiyatı değiştiği için...
Benimki ortalama 100 km 3,2 - 3,7 ltre arası normal kullanım ve sıkıştırma dahil bu arada oynuyo...
GT! ...
Şimdi ben depoyu fulledim kmyı sıfırladık 175 km gittim göstergede 3 çizgi kaldı desem
Not:gt250ye biniyorum
litre bazında 3.5 --3.8 max sürat 145 ara sıra tabi.km de litre fiyatı 3960 dan hesaplanırsa ben 151 krş yakıyorum ama dün ve bu gün km de 115 krş yaktım. çünki feribotla döndüm bu akşam eve hareme uğradım tulgacan sağ olsun 2960 dan aldım ışık yanmıştı 39 tl aldı 340 km de.
UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
Ya bende çok nadir 7-8bin deviri geçtim hava soguk zaten agresif kullanmadım.
Full'den aldım benzini bi katakulle mi yaptılar yoksa benim motor mu cok yakıyo yakıyorsa bunun sorunu ne
Bu durumda kapa bir hesapla benim motor 250Krş'dan fazla yakıo
bunun nedeni senin karbüratörün olabilir mi? mesela hava filtresini söküp içinde kalan benzinle motoru çalıştır. gaz verince karbüratörün ağzından benzin atıyor mu bir bak. atıyorsa ne kadar atıyor? hafif toz gibi atması kullanılmış kapışlı karbüratörlerde normaldir. ekzostundan sürekli benzin kokusu geliyor mu mesela? siyah duman atıyor mu motor? jigle kapalı kalmış olmasın? ya da hava filtresi tıkalı olabilir mi?
Motor enjeksiyonlu bujilerini felan herşeyi yeni değiştirdim.Sogukken bir benzın kokusu var,ısınınca koku yok.
soğukken normal. o halde enjeksiyon sisteminde birşey olabilir. ben hiç enjeksiyonla uğraşmadım o yüzden birşey diyemem. ama bir mtor bitik bile olsa yakıt sisteminde arıza yoksa aşırı yakmaz. bence enjeksiyona bir baktır derim. bu kadar tüketim çok fazla
Karburator ne güzeldi sok tak
Enjeksiyona bişey yapamıyoruz,motor 5600Km daha dediğiniz gibi bir enjeksiyoncuya göstermek lazım ilk akla gelen sebeb bu.
Yagını ivirini zivirini yeni değiştirdim aldıgımda.
Vaaaaaaay ihtiyar sendemi oradaydın. Ben 6 da çıktım işten bastım direkt fulle fullemeye 6 buçuk gibi oradaydım. Ha bitti ha bitecek diye zaten diplerde sürünen benzinle bazen bayır aşşağıya debriyajla bazende boşta gittim.
Lakin şu 3litre yedek vs ayağındanmıdır nedir, 40.3tl lik benzin aldı 14 litre filan almadı diyeyim, 13 küsür litre aldı benzini. Yaklaşık 14 litre işte. Ama yedek olayı nasıl bilmiyorumda bende dipte benzin sallantı sesi kesildiğinde artık yedek devreye girmiyormudur nedir çünkü sallantı kesildiğinde motorla yolda kalıyorum. Oraya giderkende dipte yani 1 bardaklık var yok gibi sallanıyordu, pek bişi anlamadım.
Neyse yaklaşık 2 yıl sonra yine 2.8TL den benzin almak iyi geldi, tavsiyede ettim artık uyanlar etinden sütünden yararlanmıştır
Hayırlı olsun
casillas sizin geçen yaptığınız ayarda bir yanlışlık olmasın. Sentille yapmışsınız ya ne ayarıydı o ?
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Var mı karbüratör gibisi
Bu arada motora 4 tane küçük koruma takozları taktım. Çok güzel oldu hafta sonu gel sanada takalım. Resim çekmeyi unuttum yaw. (aramadan gelme bu aralar ne zaman nerede olduğum belli olmuyor)
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Bugün motorumun 10bin bakımını yaptırmış oldum. Aslında ufak tefek şeyler için götürmüştüm ama baya bişeyler çıkarmış bana pahalıya maloldu birazcık..160
TL.sıkışmış motora beni zorladı açıkçası bu miktar..Arkadaş desteğiyle sağolsun hallettik..Yağ değişimi,bujilerin değişimi(çok kötü olmuş bujiler
kömürleşmiş),senkron ayarı, karbüratör ayarı, balataların temizlenmesi zincir vs, motorda yağ kaçağı vardı keçe değişimi motor blogunun içindeki oring
değişimi,benzin fltresinin, borularının değişimi,ayaklığın alümnyum kaynağı fln fln..Hiç beklenmeyen bi anda çok masraf çıkardı bana maalesef karakızım
Motoru aldım ama benzine param kalmadı yatacak motor buaralar..Kazasız sürüşler
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
my 91 motor bloğunun içindeki oring nasıl birşey neresinde acaba kafama takıldı.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Tam olarak bilmiyorum ama bu altta yağ boşaltılan kısmın biraz yukarısında veya yukarısında bir noktadaymış.Bu şekilde dedi ustam o kadar çok şey saydı ki tam hatırlayamıyorum ama yarın yanına ugrıycam tekrar sorarım olmazsa
Ben de ufak tefek bakımları kendim yapıyorum ama alt taraftan ve bulamadığım biyerden yağ kaçağı vardı onun için götürdüm bunlar çıktı işte
Motorun gördüğü en ağır bakımdı bu.
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)