geçenlerde motoru garajdan geri geri çıkarırken egzoz kapıya değecek diye bakınırken yan yatırdım. depo ezilmedi ama sağ gidon hafif büküldü. ben de elime bir boru alıp düzelttim. halterci olmasam da güçsüz sayılmam. üstelik 20 yıldır da motora binerim. daha yüksek cclerde birçok motorum oldu. ama bazen öyle birşey olur ki aklınıza gelmeyen başınıza gelebilir. örneğin siz düz yolda 20 km ile giderken aniden size baka baka önünüze atlayan bir pinpon hem kazaya sebep olup hem de altınızdakini bisiklet sanarak siz motoru kaldırmaya çalışırken tüyebilir. (yaşanmıştır)
bu arada arkadaşlar bu xenon farların konjektöre zarar verecek kadar ilk çalıştırmada çok amper çektiği efsane mi? bu konuda bilgisi olan varsa bilgi rica ediyorum
efsane degil gercek.bende xenon var, far acıkken marşa basarsam göstergede elektrik gidiyor ve marş basmıyor aküde bişey kalmıyor neredeyse..farlar kapalı iken cok rahat marş basıyor.yani marş bastıkdan 1 dakka sonra acmak lazım xenonu.çalışırken 35 w çektigi içn sorun olmaz heralde.orjinal ampul 55w
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
Mesela benim motorun başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmemiştir... Motor 15-20 günlük'tü daha iş yerinde direk dibinde duruken bize malzeme getiren at arabası direğin dibindeki otları görünce motora kafa atıp yan devirdi...Sonuç Kırık didon,kırık sinyal,kırık ayna allahtan depo ezilmedi hepsini koreden sipariş verip değiştirdim.. Şimdi yorumlara göre ben bu motora binmem'mi gerekiyor..Yada satarken bunları anlattığımda yalan dolan uydurma olarakmı bakacaksınız...
Depo olayı benımde basımda benım depodada kucuk bır göcuk var durdu yerde dusmesı nedenıyle olusmus.Yada ben öyle bılıyorum alırken hıcte umursamadım bıle Benım ıcın motorun iç kısmı önemlıdır...Saten vakum ıle duseltıyorlar artık fazla bır dert olmaz...
Biz de keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik lakin HAYATLA erken seviştik herşey üstümüze kaldı..!
hayır bu konuda hiç bir sıkıntı yaşamadım.yaklaşık olarak 26 ay oldu xenon takalı.elektrikle ilgili xenon dan kaynaklanan bir problem olmadı aslında hiç problem olmadı desem daha dogru olur.konjektöre yük bindirmez neden dersen bunlar 35 wat çekiyor orjinal ampul 55 wat olduguna göre 20 watt hafiflemiş olur yük.yani benim mantıgıma göre ben tamirci yada oto elektrikci degilim.ama şu varki bendeki xenon m-tec markalı slim balastlı olanlardan.çin çonların 2 katı fiyatı var.yani bu xenon işinde çokda ucuza kaçılmasını tavsiye etmem.elektrik aksamına yapılan müdaheleden dogan arızalar garanti dışında tutulacagı için kötü bir senaryoda çok masraf çıkabilir.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
selamlar ara sıra yazıyorum ama sanmayın forumu takip etmiyorum yazılanları okuyorum sürekli.
öncelikle casillas kardeşim saçmalamışsın diyorum sana geçen çarşamba sol dan inme pozisyonum olmadığından sağdan inmek istedim artık nası olduysa motor benle beraber sağa yatı depo sinyal gidon a bi şey olmadı ama benim sağ dizim iptal 3 gündür, ne yapmalı sence bi tavsiye versen diyorum 3 tekerlimi alsam yzf R1 i sattığıma pişmanmı lsam acaba tecrübenden faydalanmak isterim.
ikincisi benim xenon danmıdır bilemiyorum alternatörü yaktığımı ve değiştirdiğimi okuyanlar bilir.sıfır taktığım orjinal bujiler r serisi ngk 8 e iki bin yapmadan bozuldu atlama yapmaya başladılar bosh taktım yeniledim bir daha.
UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
ben bulmasına bulurum.ama bir bilenden yardım almak istedim hepsi o.
UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
sağol zonta ben xenon teknolojisini hiç bilmiyorum da...
uğur1000 kardeşim statör aşırı yüklenmelerden dolayı yanar. o halde ben de m tech alayım bari. az daha 100 liralık xenonlardan alıyordum.
Kardesım ngk r cr8e mı taktın sen sanırım uzerınde ondan var bende yenı degıstırcem bujılerı motor zor calısıryo actık bujıler mahvolmus aceba aldın ınternet sıtesı felan varmıdır yoksa ırıdyum taktırsam Dahamı mantıklı?bendede xenon var yenı taktık ucuz olanlardan elektronık balanslı umarım basımı agrıtmaz:(
Biz de keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik lakin HAYATLA erken seviştik herşey üstümüze kaldı..!
doğrudur pat küt yapmaya başlayınca motor levent te kayalar motor var yavuz sultan cad. girişte oraya yanaştım önce buji diye ngk cr8 e taktık değişen bişi olmadı çifti 30 tl sonra konjektör e bakıldı sorun yok alternatörü sökünce karartıyı ve kopuk kabloyu gördük. xenon aldığımda takılıydı bilmiyorum çinmi japonmu macaristanmı en kısa zamanda sökücem.bujiler 2000 yapmadan geberdi orjinaldi hesapta altarnatörde 220 tl 300 oldu toplamda şimdi bi sorunu yok 10 gün oldu 2000 daha yapmışımdır sanırım.
UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
Biz de keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik lakin HAYATLA erken seviştik herşey üstümüze kaldı..!
eyvallah geçti sayılır zaten eksik olmayın.ben gt için yada dövme piston olmayan motorlar için döküm pistonlu motorlar oto yada motorlar için iridyum tavsiye etmem zamanında iki zamanlı motorlarımdan birine araba bujisi takmıştım pistonu deldim o zaman.çok kuvetli ateşleme uzun zamanda bu duruma yol çar diye düşünüyorum.
95yada 98 oktanmı dersen 98 sadece fazla para 95 gt lere uygun olmalı 98 oktan en az 10.5 sıkıştırma oranı ister çünki tutuşma derecesi yüksektir uçak benzini 110 oktandır.yanlışsa düzeltin lütfen.
UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
slm arkadaslar ben aranıza yeni katıldım ve hemen motorumu alıcam allahın izniyle adım ferit batman unıversıtesınde okuyorum bıkac haftadır st GT250 R bqkıyorum sonunda buldum İSTANBULDA temız bısey sanırım ama bır sıkıntım var motora sadece ılandan bakabılıyorum yanı oraya gelme ımkanım yok lutfen kardeslerım rıca etsem forumda istanbul pendikte oturan bır kardesım varsa benım ıcın motora bakabılırmı yada motoru tanıyan varsa nasıldır soyleyebılırsenız cok memnun olurum bende ona gore gelıp alırım yardımcı olun lutfen İLAN: http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1664972/detay/
ilandaki motorun grenaj vidaları paslanmış ayrıca o egzoz o hale nasıl geldi 3bin km de hayret.
bu arada depo muhabbeti almış başını gitmiş =) üzerinize alınamayın sizin motorlara bakmaya gelmedim =) mesela bir örnek vereyim size adamın biriyle anlaştık anlaşma harici bana söylemediği sorunlar şunlardı;
ayna camları kırık,egzozta aşırı kararma var,depo ezik,sol grenaj kafadan kuyruğa boya kazınması,ekzantirikten ses geliyor,kafa grenajı kırık ve kırık olan yere film çekmiş şu filmi kadırayım diyince itiraf etti kırık diye =)
adam sadece göstergem çalışmıyor dedi onun sebebi ise köpeği km teli kablosunu kemirmiş gösterge o günden beri çalışmıyormuş,depoyada yumruk atmış =)
yani adam yeni motor almak istiyor sağı solu boyasız macunsuz kazasız belasız olmayanı al demek suç değildir diye düşünüyorum.
Motoruma 12.ooo de bakım yapılmış şu anda motorum 15500 de bakım zamanı ne zamandır ?
| Hyosung Gt R 250 |
*Serhat SerdaroğLu
iridyum bujiye burada 35 tl çekiyorlar.ben ebay dan aldım. 4 tanesini 77 tl ye .almak istersen işte linki 10 günde geliyor.http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPARK...Q5fAccessories
ama ben sizdeki bu buji işine bir anlam veremedim yav.ben 8-10 bin km de bir degiştiriyorum.usta daha gerek yoktu bunlar daha giderdi diyor herseferinde
ugur kardeşim geçmiş olsun.dizin nasıl oldu.?gecen hafta bende hafifden bir kaza yaptım kendi kendime.bulundugum yer inşaat şantiyeleriyle dolu toki her yeri kapatmış.harfiyat kamyonlarından dökülen topraklar asfalta yapışıyor kalıyor.hafif bir yagmur atıştırınca asfalt ekmege sürülmüş tereyag gibi.önümdeki hatun kavşakta ani fren yapınca bende yapmak zorunda kaldım.zaten cok yavaştım asfaltın kayacagını çok iyi bildigimden.ehh yinede durmadı motor önün kaydıgını hissedince sol ayagımı hemen çıkartıp yere koydum .hay koymaz olaydım ona güvenip yük verince ayagımda yerde kaydı yumuşak bişekilde yerdeyiz.motor bacagımın üstünde kaldı.sdece sol sinyalle yırttım.ama sol tarafım fena yani allahtan tekmil kıyafet gezerim herzaman
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)