Bende 5amper var oda çalıştırıyorda. Sen yine 12 amper al 150tl ye kadarda yolu var
Bende 5amper var oda çalıştırıyorda. Sen yine 12 amper al 150tl ye kadarda yolu var
dostum senin devriyaj müşürün arızalı.aynısı benimde başıma geldi.bende ayaklık müşüründedir dedim ve iptal ettim.çalıştırdım boşta vitese takınca stop ediyordu .müşürü biraz itip kaktıktan sonra sorun geçti.tabii dogru servise 15 t lgib bişey takmasıda çok basit kendinde takabilirsin.15 tl servislerdeki normal fiyat.biz genelde parça alırken hyosungsource.com dan 3 tl ye geliyor.3-5 alıp stok yapıyoruz.
birde lastiklerin hava basıncın kontrol et.orjinal shinko ise ön 29 arka 32.okadarda kötü lastik degildir.neden dersen bugüne kadar rastlaştıgım ve lastiklerden şikayet eden arkadaşlarda hep lastik havaları yarı yarıya kadar düşük çıktı.hatta birtanesinde ön lastikde 9 psi hava kalmıştı.arkadaşa iyi bir fırça atmıştım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:51 ----------
bu akü işinde hiç bukadar şanslı olmamıştım.şu an itibariyle motoru alalı 28 ay oldu ve aküm hala çalışıyor.ama artık degiştirme zamanıdır diye bende bir arayışa girdim.yuasalar gerçekten pahallıymış yav.uygun bişey bulupda paylaşmayanın beyni bozulsun
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
Burası silifke hocam istanbul gibi değil iki gündür hava fena değildi de bugün yağmurluydu şansa da zaten bugün aküm tamamen öldü.
Hocam o nasıl beddua yaa YUASAlar kaliteli ama baya bi pahalı. Şimdilik aşar beni. Benim motorun da kendi aküsü. ikinci el aldım motoru 2008 trafiğe çıkışlıama sanırım2007model. Yine iyi dayandı aküsü. Artık yenilicez mecburen. Uyhun akü bulan el kaldırsın !
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
E kardeş sende bi yerinde sabit dur. Zincirlikuyudamısın Siliflkedemisin bizde şaşırdık. Neyse Silifkede olman iyi Zincirlikuyu pek hayra alamet değildi
Şaka bi yana bu akü denen meret çok aranacak birşey değil. Bütçene göre bisürü 12amper bulabilirsin ki bulmuşsundurda zaten. Sen 12amper alda gerisini boşver
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:32 ----------
Haaa bu arada aklımda aklımda sürekli yazacağım unutuyorum. NEVZAT DEMİR TESİSLERİ ÜMRANİYE bayırında hergün iş dönüşü, günün 250cc GT250R hız rekoru denemesini yapıyorum fakat yazmayı unutuyorum Bugünkü rekorum, geçmişleri egale edemesede
167km/saat
Malum rüzgar ve yağmur etkiliyor ))) Sizlerde yazın eğlenceli olur, aman ha dikkatli olun, lastiğiniz michelin filan olsun yada nerde olursanız olun yol kuruyken yapın denemenizi
Final arasında evime geldim. Biraz stres atayım diye. Silifke küçük yer hiç bi motorcuda 9amperden büyüğünü bulamadım. Bulsam 12lik direk takacaktım ama bulamayınca internetten alırken araştırayım dedim o yüzden
Aman hocam siz de dikkat edin yağışlı havalar biliyosunuz fren mesafesi çok uzuyor. Üzücü bi haber duymak istemeyiz sizden. Dikkat edin kendinize
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
arkadaşlar bu motora hangi yakıt uygun 95 oktanmı 97 mi gt250r ı olan sanslı arkadaşlar size sesleniyorum ) duyumlarıma göre yakıt degiştirdiginde motora bi ayar yaptırıyomussun doğrumu??
benim bugün motoru inceleme şansım oldu frenler çok kötü görünüyor
135kmde falan oldukça titreme farkettim
arkadaşım 4.5Tlye siyah 250r almış o fiyata göre normal
motorun görüntüsüde hoş
5ayda bıkdım motordan sürekli sorun çıkarıyor dedi
tabiiki 95.pompacıların gazına gelme kardeşim.97 oktan ,100 oktan bize bir faydası yok.olmadıgı gibi keseye zarar.pompacılar prim alıyorlar heralde.
oktan degiştirnce bütün motorlar bir süre saçma sapan çalışıyor.sonra geçer bunun için karburatorle oynamaya degmez.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:16 ----------
frenler gayet normal 250 cc bir motor için.tabii dogru fren balatası kullanıldıgı zaman.135 km de bizde titreşim yok.arkadaşında heralde lastik havalarını hiç kontrol etmiyor.titreşim derken gidonda bir titreşimdenmi bahsediyoruz?yoksa komple bir titreşimdenmi?sormam daki sebeb şu: orjinal fren balatalarım bitene kadar titreşim yoktu bende.ilk fren balatası degişiminden sonra ayak peglerinde birtitreşim hissetmeye başladım .ama rahatsız edici degildi okadar.sonra ebc balata taktım şimdi bir sorun yok.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
sadece gidonda titreme var
bilgiler için çok teşekkürler,bu arada motor boşta çalışıyor sonra sorun yok her viteste gidiyor fakat vitesteyken marş almıyor. birde uzun kısa zenon var far açıkkende çalışmıyor uzun zenonda baya bi çalıştıktan sonra yanıyor. ustama gidemedim yagmurdan dolayı onda hyosung parçası yok, madem 3 liraya alıyorsunuz ben servise gittiğimde lazım olan parçaları yazayımda bana satın =)
hmmm şimdi birdakka .eger motor boştayken marş basıp çalışıyorsa:devriyajı çekip vitese takınca stop ederse bu devriyaj müşürü arızasıdır.devriyaj manetinin içinde küçük bür plastik pim var o zamanla aşınıp temassızlık yapıyor.ama eger ayaklık kapalı iken devriyajı çekipde marş basmıyorsa yani tık bile demiyorsa bu da ayaklık müşüründen kaynaklanır.eski bir diş fırçası ve WD40 ile geçiçi bir çözüm saglayabilirsin.servise gidince iptal ettir gitsin.
far konusuna gelince AMAN diyim sen sen ol xenon açık ken marş basma.2-3 kerede akünü boşaltır yolda kalırsın.ilk iş farın kapalı oldugundan emi ol sonra calıştır.motor ısınırken sende kaskını eldivenlerini giyersin.ben yaz kış motoru en az bir dakika ısıtırım sende ihmal etme yagınıda 2.000 kmde bir degiştirmeni tavsiye ederim.ha birde uzun xenon bence çok gereksiz balastta bir arıza olabilir belki .uzunla kısanın balast kablolarını degiştirip bir dene uzunlar gene dedigin gibiyse uzun xenon un ampulunde var bişey demektir,yok düzgün çalışırsa balastın bozuktur.gerçi xenon da oyle açar açmaz ışıldamıyor,ampulun içindeki gaz ısınana kadar biraz zaman geçiyor.o yüzden uzunlarda xenon olunca selektör yapman zorlaşıyor.
son olarak 3 tlye alıyorum dedigim yag filtresiydi.yazım hatasından dolayı özür dilerim.biz ve birçok arkadaş yedek parça temini için yurt dışına açıldık.malum parça fiyatları el yakıyor.nerdeyse motoru sıfır alıp parçalayıp satsan kar edeceksin o derece yani. www.hyosungsource.com bir kac kez alışveriş yaptıgım korede bir satıcıdır.parçaların hepsi orjinaldir ve satıcı güvenilir biridir.en son arka dişli arka fren diski fren balatası hava filtresi yag filtresi bir kaç parça daha bişey almıştım.burada 650 tl gibiydi.koreden 5 günde kapıma kadar geldi ve 380 tl gib bişey tutmuştu.ve gümrükde sorun çıkmasın diye faturasını 150 euorunun altında göstermesini rica etmiştim. sen merak etme hiç sorun çıkmaz diye geri dönmüştü.PTT görevlisi kapıya kadarda getiriyor.birdahaki alış verişimde buradan bildirir,sizede lazım olan bişey varsa alabilirim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:25 ----------
bunun sebebi ön lastik de hava basıncı az yada fazla olabilir,fren balataları bitik olup diski yiyiyor olabilir,en kötüsü ve en masraflısı ön amortisörlerde sorun olabilir.belki amortisörlerden yag sızdırıp eksiltmiş olabilir.eh birde bu motorun amortisörleri çok yumuşakdır.bozuk zeminde biraz farklı tepki verebilir.yüksek hızlarda tank tokatlamaya yatkındır dikkat edilmesi gerekir.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
Arkadaslar merhaba.Bende gt250r almayı düşünüyürum da sahibinden.com da motorları incelediğimde bazı yerlerde vize den bazılarında muayeneden bahsediliyor. Bu ikisi aynı şey mi?? Ayrıca vergisi pulu muayenesi vizesi sigortası vs. yıllık ne kadar kağıt masrafı oluyor?
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)