[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
Motor üstünde diğer resimLeri de görmek isteriz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:02 ----------
Tulgacan bişi sorucam bu makine ile ilgili problemlerde yada değişikliklerde güvenebileceğimiz motoru emanet edebileceğimiz tanıdığın bi usta var mı ümrnaiye sanayide ?
| Hyosung Gt R 250 |
*Serhat SerdaroğLu
Yanılmıyorsam burada Hyosung GT250R için beyin arayan bir arkadaş vardı. Ve 700 liranın üstünde bir fiyat söylenmişti... ben çok daha ucuzunu gördüm bir ilanda. İncelemeniz için umarım yardımcı olur. Herkese iyi akşamlar...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3958311/detay?
vayyy kuyruk ıptalı 10 numara olmus bende denıcemmm...
Ne biLiyim beLki egzoz, ayna, ön cama siyah film, Stiker pad , cart curt yada ufak tefek şeylerden bahsediorum.. sen nereye götürüosun meseLa arıza durumunda yada modifikasyon konusunda.. Motoru yeni aLıcam ya kime gidip gösteriyim Ümraniyede oturuyosun bari yoL göster :D
| Hyosung Gt R 250 |
*Serhat SerdaroğLu
egzos arıyorum satılık yada ıyı ses veren tavsıye edebılecegınız egzos varmı....
Kardeş ben böyle dar yerlerden geçerken zaten motor otomatikmen modifiye oluyor, öyle şeylerle pek uğraşmama gerek lamıyor yani
Ama motorla ilgili bişi olursa ümraniye mondial nurdoğan var, onun az arkasında murat usta var, büyük makinaları filanda yapan yer, oraya götürebilirsin. Gereksiz şeylerden para almazlar. Sen motoru al gerisi kolay, sen al hele
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 ----------
Orjinalinin içini kestirerekte iyi ses alabilirsin, bendeki iyi ses veriyor mesela ben memnunum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:37 ----------
Buda ilk aldığım gün çektiğim foto, bende biçok kişi gibi Kanuni yazısını sadece 2-3 gün çekebildim deponun üstünde. 13.05.2010
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:50 ----------
Burdada sabah işte çıkıyorum, o ara gece çalışyordum güvenlik işi tabi. Ümraniye de oturanlar carrefour yanında albaraka var bilirler Biraz karizmatiğim lakin kimsenin zoruna gitmesin
Görkem ZAT bana 500tl lik masraf çıkarıp ciğerimi yaktığında dedimki bu motoru daha yaptırmayacağım ve başka motor alacağım, o ara nası gördüysem GT250R yi gördüm ve hem fiyatına hemde görünüşüne hayran oldum. 5 kuruşta param yoktu belkide, lakin ZAT ı istesemde yaptıramıyordum masraf 500tl çok büyük, çünkü motorun içi darmadağan olduğu gibi blokları bile çatlatmıştı motor kitlenince.
Neyse dedimki ben bu motoru alırım, sahibi ile mesajlaştım, anlaştık iyi ve zengin kesimden bir arkadaştı karşıda darüşşafakada, oda KAWA ZXR7 alacaktı yanlış hatırlamıyorsam. Pazar gecesi netten ing ye kredi başvurusu yaptım 4000 bin tl, pazartesi akşam onaylandı kredi imzaları p.tesi akşam attım alı parayı ing hesabımdan, bankamatik kartı olan hesabıma aktardım, üstünüde sağdan soldan tamamlayıp çarşamba günü 12 mayıs 2010 da motoru aldım. Kaça aldın diye sorma ben ucuz aldım, satan zengin olunca parasını dert etmiyor tabi )) Motoru aldığımı ve ah be bu motoru nasıl kaçırdık diyenler beni hatırlar motor 3600km de iken aldım, tabi şimdi 10.700km lerde. İyi yol yaptım diyorum kendimce.
Perşembe günüde hiçbir gram vitesli tecrübem olmamasına rağmen mecidiyeköyden atladım dudulluya eve getirdim ve kapıya çekr çekmez üstteki Kanuni yazılı fotoyu çekmiştim.
Lakin acemilik oya, daha vitesi nasıl attıracağını bilmiyorsun, 5 vitese kadar çıkıp biyerde yavaşlamam gerekliydi kademe kademe yerine çat çat çat 1. vitese düşürüp hızıda 140 larda anca 100e düşmüşken debriyajdan eli çektğinde motor ne kıç atmıştım yüreğim ağzıma gelmişti, ama kontrol elde ise düşürmüyor seni, devrin ani düşüşünden dolayı bunu yapıyor, şimdi olsa aynı olayı yapsam oyuncak gelir tabi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 ----------
Kanki bak bu cdi efi kargo hariç ve dail fiyatı, bize uygun yani...
Bu fotolarımı da tozlu arşivlerden çıkardım
Çok özledim ula motorumu gözümde tütüyo uzuuun zamandır ayrıyım motorumdan çok kötü bi durum
Aaah ah hyo'm benim...
Silifke'de yapılan motosiklet şenliğinden aaah ahh ne konvoy yapmıştık
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Konvoydan önce ufak bir kaçamak..
Uploaded with ImageShack.us
Veee motorun silüeti..Asalete bak!
Uploaded with ImageShack.us
Şimdilik yeter efkarlandıkça yüklerim artık
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
arkadaşlar merhaba,inşallah ben de aranıza katılacağım.istanbul da universite okuyorum.Uzun zamandır para biriktiriyorum inşallah bu yaz hysung' um olacak benim de...Ama deli şekilde para biriktirmem lazım. Bi de 2. el satanlar çok insafsız yahuuuu
yaa arkadaşlar ben ilk motoru mu alıcam 600RR düşünüyodum ama motorun bana bineceğini düşünerek hyosung gt-250R almaya karar verdim ama bazı dedikodular duydum, okudum s&t felan oldu diye hyosung aynı hyosung mu yoksa s&t kanuni mi oldu yani arara pek fark var mı varsa bile ne fark var ?
Biraz bilgilendirir misiniz
saygılarımla
Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir.. :cat:
İnşallah motorunuza bi an önce kavuşursunuz.Hangi üni.desiniz? Ben de istanbulda okuyorum üni.de malesef yılın büyük kısmında motorumdan uzaktayım. 2.el sahibindende falan biraz yüksek tutuluyor ona katılıyorum şahsi satıcıları bulup görüşürseniz daha uygun belki bulabilirsiniz.
600RR gerçekten yanlış bir seçim olurdu ve motosikletinize doyamadan patlama olasılığınız çok yüksekti. 2008 sonrasında hyosung Türkiyede st kanuni adı altında satılmaya başlanda Tr distribütörü değiştiği için. Kalite olarak aynı kalite ancak yenilerinde enjeksiyon sistemi ve devir kesici var. Performans olarak çok ufak değişiklikler vardır enjeksiyonda gaza biraz geç tepki vermesi gibi ancak çok önemsiz ayrıntılar. Benzin tüketimleri de aynı denebilir. Sayfaları okursanız daha çok bilgi alabilirsiniz.
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:27 ----------
BU ARADA KARDES MOTOR GUZELMIS KAZASIZ BELASIZ KULLAN EWET HERKES MOTORUNUN RESIMLERINI KOYSUNDA GORELIM YENI YENI FIKIRLER ALIYORUM SIZINDE YAPMIS OLDUNUZ YENILIKLERI GORUNCE.....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:30 ----------
HEPINIZE IYI PAZARLAR ISTANBULDA HAVA LODOS FIRTINA VAR YAGMUR VAR OFFFF OLMADI BUYAAAAANEYSE BIZDE GELENEKSEL PAZAR GUNU MOTOR TEMIZLEME VE YAGLAMA ISIMIZI YAPARIZ
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:33 ----------
Bu youtubbde guney amerıkada bızım motoru kasınskı dıye bır fırma dıstrıbutorlugunu ustlenmıs brezılya sılı kolambıya vb ulkelerde satıs ve dagıtımı bu adda gerceklesıo yenı vıdeolar var baksanıza arka stop ve tutma yerı degısık kuyruk daha ınce sankı bıde egzos calısmaları oda guzel duruo yaaa ıyı etmısız bız bu motorları almısız ...ne buyuk motorlar gıbı trafıkte hararet sorunumuz var nede yakıt problemı cep dostu ıyı kullanıp hor kullanmassan ıstedıgını verıo makına artı mıllet ne dese desın bıraz makyajla uzun seneler satmadan zevkle bınebılcegın bır makına.....
Evet kardeş, brezilyada kasinski adı altında satılıyor, firma ve anlaşma meseleleri, aslında ben heryerde HYOSUNG adı altında satılmasını isterdim. Hyosung adını daha iyi duyururdu hem. TR ye gelince Kanuni, Brezilyaya gidince Kasinski olarak satılması istemesekte Mondial 150ZAT yada diğer 150likleri hatırlatıyor insana. Lakin ne yapalım sağlık olsun.Bu youtubbde guney amerıkada bızım motoru kasınskı dıye bır fırma dıstrıbutorlugunu ustlenmıs brezılya sılı kolambıya vb ulkelerde satıs ve dagıtımı bu adda gerceklesıo yenı vıdeolar var baksanıza arka stop ve tutma yerı degısık kuyruk daha ınce sankı bıde egzos calısmaları oda guzel duruo yaaa ıyı etmısız bız bu motorları almısız ...ne buyuk motorlar gıbı trafıkte hararet sorunumuz var nede yakıt problemı cep dostu ıyı kullanıp hor kullanmassan ıstedıgını verıo makına artı mıllet ne dese desın bıraz makyajla uzun seneler satmadan zevkle bınebılcegın bır makına.....
Arka stop, tutma yerleri, ince kuyruk konusunda şunları söyleyeyim. Bu iş Şahin'e beyaz stop üretmek gibi. Yani üretim olursa stop kaba değil gömük ve ince olur yeterki üretim olsun ve uymlu olsun. Altlardan yapılan tutmalıklar, ince kuyrukta geriye giden boynuzlar vs vs..
İnce kuyruk olayına ise halen ülkemize girmemiş olması için şans diyorum. Bu makinada ince kuyruk başta güzel bir değişiklik gibi görünsede bu kadar ince olması zamanla insanları bu makinadan soğutacağını düşünüyorum. Bu makinaya eski yani şuanda kullandığımız kuyruk bence daha iyi gidiyor. Bakış açısı değiştirkçe yorumlar değişir elbet.
Eksoz olayında ise, %100 diyemem lakin eksozun içi ne kadar boş olursa yakıta okadar zararı olduğunu (çok yakma) duymuştum, doğru olabilir benim eksozun içi boşaltılmış, eyvallah ses güzelde yakıtta güzel. 20krş/km ortlama basıyoruz tabi oda var, uzun yolda 15krş denedim. Ama aynı sesi veren fakat orjinal eksozlarda durum değişir ve alınabilir. Lakin bütçe meselesi bunlarda.
Ben bu motoru sürmeyi çok iyi biliyorum lakin halen biçok insana göre burdaki bi çok ustaya göre acemi sayılırım. Ben mayıstan beri kullanıyorum, lkain burda belki ilk çıktığından beri sürekli kullananda vardır.
Ve onlardan gelen motor detayları sanırım daha bilgilendirici olacaktır.
BİRDE ŞUNU TEKRAR TEKRAR EKLEYEYİM. BU MOTORU YENİ ALMAYI DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR, KESİNLİKLE GÖRÜNÜMÜNDEN DOLAYI BU MOTORU ALMAK İSTİYORLAR, BANA KİMSE BAŞKA SEBEPTEN BAHSETMESİN O YÜZDEN BÜTÇENİZ UYGUN İSE S&T, DEĞİL İSE HYO ALABİLİRSİNİZ DİYORUM.
HYO'da 160KM/SAAT hızını geçse bile geçmemeniz devir kesici olmamasından dolayı tavsiye edilmez, S&T'de ise 180KM/SAAT son hızda olsa görsenizde sorun olmaz. Bunlar ince detaylar, 15-20km den kimseye bişi olmaz. Zaten şehirdışı maksimum hızın bayaa bi üstündeki hızlar bunlar arkadaşlar Allah korusun hepinizi..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:41 ----------
Benim GT'nin ise kuyruk iptali bu şekilde, ben arka sinyal yok, plaka ise arkadan baktığında görülmüyor, bu sebepten normalde ceza kesilebilir lakin, Zonguldak'a giderken 104km ile hızdan ceza yesemde görünmeyen plakadan hiç ceza yemedim, bu plaka ile ışıklardan ogs vs gibi yerlerden de kaçılabilir lakin devleti zarara uğratmayı tavsiye etmiyorum ve hiçte yapmışlığım yoktur. Bu tür plakaya da ceza zaten bu tür olaylardan dolayı kesilir. 3.75tl de olsa köprüyü DIT edipte geçeriz evelallah. Kanıtımızda ekstrelerimizdir
Bu arada yakın bi zamanda koltuk üstündeki gri demiride çıkaracağım, daha bir hoş duruyor ve sanırım ön camıda kısaltacağım. Güzel günler gerekli tabi tüm bunlar için.. Daha resim ve kendime ait videoda ekleyeceğim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:49 ----------
Bende şu fotoya hastayım yaaaa, Şile Bıçkıdere'de, derenin içine girip çekmiştim, çok güzel sessiz bir doğa ortamı dere tatlı sus yüzmek güzel doğada gezmek güzel. Dudullu'ya 40km, her boş olduğum zaman yazın kendimi oraya atardım, bazen hamak alırdım yanıma sabah işte çıkar gider uyurdum orada akşam bidaha ordan işe giderim, okadar güzel yer. Fotoda güzel tabi
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)