Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Aralık 2010, 22:59
#12201
ERKİN adlı üyeden alıntı
Selamun Aleyküm arkadaşlar bende kanuni racer 200 yeni kasa 2009 model var ve 1 hafta sonra satıcam..
hyosung gt250r hakkında size sırasıyla sorular sorucam sizdende allah rızası için yardımcı olmanızı istiyorum sırasıyla cvp verirseniz çok sevinirim..
1- bu motorun en son km hızı kaç ?
2- 1. ve 2. viteste en son kaç yapıyor ?
3- bu motorla tek kişi iken ön kalkıyormu yoksa patimi çekiyor ? ön kaldıran varmı ?
4- parçasını bulmakta zorlanırmıyım servisleri yaygınmı ?
5- sizler bu motordan memnunmusunuz görünümü çok hoşuma gidiyor yalnız sadece görünümde değil icraattede iyi olmalı sağlam olmalı gidişi temiz olmalı sizce bu motoru almalımıyım ?
akadaşım bu motor sana gelmez seni güzel 2007-2010 arası yamaha R1 182 hp ancak keser bence altı üstü 250 cc bu motorşimdi yazılanlara bakıp alırsın sonra ön kaldırmaya yanlamaya çalışır ön dişli bilyasını debriyaj tasını parçalarsın
netteki videolarda 184 km yi gösterdi kullanıcılardan biri 3-5 saniyeliğine ama rampa aşşağımı düz yolmu bilemem.
illakide alıcam gt 250 r diyosan dikkat et her vitesde redline yapmaya gelmez tekere gelmez belki iki kişi teker yapar ama önce zincir sonra dişliler peşinden debriyaj krank kolukranka kadar gider olay
sen r1 den şaşma derdinde olmaz hem yapıştığında gık deme şansında olmaz.
dolayısıyla daha sonra gt den istediklerin alamıyacağın için kötüleme şansında olmaz
yanlış diyorsam affola dost acı söyleerr
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
Reklamlar
-
15 Aralık 2010, 23:37
#12202
uğur ben tek teker yapabiliyorum ama bunu neden yapmak istiyorsun bilmem. tek teker yapabilmek için çok fazla beygir gücüne gerek olmaz usta bir kullanıcı nazikçe kaldırır ve zarar vermeden tekeri yere bastırır. bu motoru yeni aldım ama uzun zaman motor ustalığı yapmış biri olarak 160 kmnin üstünü tavsiye etmem. büyük viteslerde dahi olsa redlineda gitmek sakattır. şu ana kadar farkettim ki, bu motorun krank kırmasından şikayet edenler çoğunlukla redlinea dikkat etmiyor. motor bastıkça gidiyor çünkü. kullanıcı kırmızı bölgeyi umursamayınca arızalar oluşuyor. parçasını çok kolay bulursun. ben cbr 600 rrı parçalarındaki fiyatlar ve ve yakıtı yüzünden bu makinaya geçtim. parça fiyatları da makul. ama kullanımda konfor olarak asla japonlarla kıyas götürmez. böyle bir sıkıntısı var
-
16 Aralık 2010, 00:01
#12203
okkan adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar öncelikle bende bir gt250 kullanıcısıyım size bir sorum olucak ve yardımlarınızı bekliyorum,2008 model enjeksiyonlu gt250r ım var sorunum motor çalısmıyor çalıssada 2,3 sn ye sonra stop ediyor 2gün önce gayet normal çalısmıstı,, 2 gün gecti ilk denememde motorda benzin seviyesi azdı biraz çalıstı daha sonra boguldu benzin aldım şişeyle ama fayda etmedi bujileri söktük yağlıydı kararmıstı,yeni buji taktık yine çalısmıyor acaba sorunu nedendir enjeksiyonda bir problem olabilirmi ama FI yanmıyor yada benzim hortum hava yaptıda ondanmı çalısmıyor aranızda bu sorunu yaşayan yada bilgisi olan arkadaşlarım varsa yardım ederseniz çok sevinirim ..iyi akşamlar
Valla herşey olabilir, elektronik motor, elektronik bir sorundan dolayı stop ediyor olabilir. Kısa devrede stopa yol açar unutma. Bendekide 2008 enjeksiyonlu lakin benzeri bir sorun yaşamadım. BU motor marş basıpta çalışmıyorsa benzin bitmiştir onu öğrendim 2-3 kere tecrübe edip okadar. Sen en yakın motorcuya halen gitmediysn fazla kurcalamadan kesinlikle git ve başında bekleyerek yaptır derim...
-
16 Aralık 2010, 00:03
#12204
ateşleme düzensiz olabilir mi? eğer bujiler ıslanıyorsa benzin geliyor demektir. pat küt etmesi gerekir. yok o düzenliyse enjeksiyon yakıtı fazla verip boğuyor olabilir.
-
16 Aralık 2010, 00:24
#12205
ahmet şimşek adlı üyeden alıntı
Hoşgeldın aramıza gerci bayadır bızleymısınde haberımız yokmuş
HosBulduk Arkadaşım Valla Oyle oldu Okudukca okuyasım geldi bir baktım bitmiş simdi hergun takip et ben gt250 kullanmadım ama o arkadasın sorunu acaba oksijen otomatigimi ne var ondan kaynaklanıyor olmasın... sadece bir varsayım tabiki
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:19 ----------
ERKİN adlı üyeden alıntı
Selamun Aleyküm arkadaşlar bende kanuni racer 200 yeni kasa 2009 model var ve 1 hafta sonra satıcam..
hyosung gt250r hakkında size sırasıyla sorular sorucam sizdende allah rızası için yardımcı olmanızı istiyorum sırasıyla cvp verirseniz çok sevinirim..
1- bu motorun en son km hızı kaç ?
2- 1. ve 2. viteste en son kaç yapıyor ?
3- bu motorla tek kişi iken ön kalkıyormu yoksa patimi çekiyor ? ön kaldıran varmı ?
4- parçasını bulmakta zorlanırmıyım servisleri yaygınmı ?
5- sizler bu motordan memnunmusunuz görünümü çok hoşuma gidiyor yalnız sadece görünümde değil icraattede iyi olmalı sağlam olmalı gidişi temiz olmalı sizce bu motoru almalımıyım ?
Erkin Kardeşim en son hızı ortalama 175 civarları genel olarak soyluyorum
parçasını bulmaktan zorluk cekmezsin en gec kendin sipariş verip 1 hafta beklersın...Motor Güzel bir motor hyosung larda devir kesici olmadığı için çok zorlanmaması kanaatindeyim ancak st kanuni lerde devir kesici var diye biliyorum ama yinede 250 cc lik bir motordan beklentin fazla...
Hyosung ve s&t kanuni arasındaki farklar ıcın:farao: tıkla http://img441.imageshack.us/img441/2789/88496e0a04f846249c1a790.jpg
-
16 Aralık 2010, 01:53
#12206
tulgacan adlı üyeden alıntı
Valla herşey olabilir, elektronik motor, elektronik bir sorundan dolayı stop ediyor olabilir. Kısa devrede stopa yol açar unutma. Bendekide 2008 enjeksiyonlu lakin benzeri bir sorun yaşamadım. BU motor marş basıpta çalışmıyorsa benzin bitmiştir onu öğrendim 2-3 kere tecrübe edip okadar. Sen en yakın motorcuya halen gitmediysn fazla kurcalamadan kesinlikle git ve başında bekleyerek yaptır derim...
teşekkür ederim dostum mars basıp pat pat yapıyor ama çalısmıyor valla bende anlamadım gitti motorcuya götürüp bi baktırıcam artık sorunu ne diye enjeksiyondan şüphem var ama bakıcaz tekrar tesekkürler..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:49 ----------
pc-kopat adlı üyeden alıntı
ateşleme düzensiz olabilir mi? eğer bujiler ıslanıyorsa benzin geliyor demektir. pat küt etmesi gerekir. yok o düzenliyse enjeksiyon yakıtı fazla verip boğuyor olabilir.
evet pat pat yapıyor ama çalısmıyo çalıssa bile bogulup istop ediyo bi motorcuya götürmem gerekicek artık ..tesekkürler...
-
16 Aralık 2010, 12:05
#12207
sonunda 611 sayfayı bitirdim bu motoru 1 haftadır araştırıyorum ve bugün alıp aranıza katılcam (yagmur durursa antalyada
-
16 Aralık 2010, 12:19
#12208
nashua adlı üyeden alıntı
sonunda 611 sayfayı bitirdim bu motoru 1 haftadır araştırıyorum ve bugün alıp aranıza katılcam (yagmur durursa antalyada
sende benim gibi bitirebilmişssin.... valla okumanın bana çok faydası oldu... şimdiden hayırlı olsun o zaman kazasız belasız kullanman dileğiyle
Hyosung ve s&t kanuni arasındaki farklar ıcın:farao: tıkla http://img441.imageshack.us/img441/2789/88496e0a04f846249c1a790.jpg
-
16 Aralık 2010, 15:47
#12209
w3l3t46 adlı üyeden alıntı
sende benim gibi bitirebilmişssin.... valla okumanın bana çok faydası oldu... şimdiden hayırlı olsun o zaman kazasız belasız kullanman dileğiyle
valla hava bi düzelse gidip teslim alcam hayırlısıyla ilk motor tecrübesi olcak bakalım
-
16 Aralık 2010, 19:13
#12210
iki gündür yağmurda kullanıyorum,300 km kadar yol yaptım her hangi bir sıkıntı yaşamadım.bence umduğumdanda iyi çıktı makina.km de kaç lira yaktığını tam hesaplıyamadım ama R1 e biniyo olsaydım hala 150 tl yakmıştım gt de 40 tl aldım 2-3 çizgi benzin duruyo gerçekten bana suyla çalışıyo izlenimi veriyo
UĞUR
4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider
-
16 Aralık 2010, 19:55
#12211
uğuR1000 adlı üyeden alıntı
iki gündür yağmurda kullanıyorum,300 km kadar yol yaptım her hangi bir sıkıntı yaşamadım.bence umduğumdanda iyi çıktı makina.km de kaç lira yaktığını tam hesaplıyamadım ama R1 e biniyo olsaydım hala 150 tl yakmıştım gt de 40 tl aldım 2-3 çizgi benzin duruyo gerçekten bana suyla çalışıyo izlenimi veriyo
ugur bende kaba taslak durum şöyle 50 tl lik benzin alıyorum 395 km de kırmızı ışık yanıyor. yani 130 kuruş gibi bişey çıkıyor sanırım.depoda kalan benzini hiç hesaba katmıyorum.makina iyidir iyidir.mesela senin izlenimlerin yorumların bu motoru almak isteyipde sagdan soldan duydukları şehir efsaneleri yüzünden kafaları karışandan arkadaşlara referans olabilir.
-
16 Aralık 2010, 20:49
#12212
beyler onemli olan fiyatı yakıtı ve hızı yaw detaya dalmanın anşlamı yokk..
Rolanti Sesi Biraz Garip Olabilir Ama Hızlanmaya Başladığında Tüylerin Diken Diken Olur
-
16 Aralık 2010, 21:43
#12213
Sorularıma cvp veren arkadaşlara tşk ederim..
anlaşılan ortalama son hızı 170 - 180 arası
1. ve 2. viteste en son kaç yapıyor ?
Ön kaldıranlar varmı ? ön kaldıran varsa tek kişi ilemi iki kişi ikenmi kalkıyor ?
-
16 Aralık 2010, 22:10
#12214
erkin kardeş ben sana cevap verdim yapılabiliyor diye. ama sanırım verdiğim cevabı tınlamamış olmalısın ki bir daha soruyorsun
-
16 Aralık 2010, 22:43
#12215
-
16 Aralık 2010, 22:58
#12216
bence siyah olan daha diri duruyor
-
16 Aralık 2010, 23:43
#12217
pc-kopat adlı üyeden alıntı
erkin kardeş ben sana cevap verdim yapılabiliyor diye. ama sanırım verdiğim cevabı tınlamamış olmalısın ki bir daha soruyorsun
Anladım arkadaşım tek kişi tek teker yapılıyorda, 1. ve 2. viteste en son hızlarınız kaç oluyor ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:40 ----------
En önemlisi 1. viteste en son kaç yapıyor ?
-
16 Aralık 2010, 23:53
#12218
Yada onlar yerine bunu mu aLsam kask mont vs de veriyor ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...35479158/detay
| Hyosung Gt R 250 |
*Serhat SerdaroğLu
-
17 Aralık 2010, 00:07
#12219
Beyler bu vites işinden çok tırsdım , (tırsdım derken kabiliyet anlamında değil) şehir içinde eziyete dönüşür korkusu düştü içime bugün çıktım dolaştım öyle motoshopları tanıdıklar çekmişler dükkanın önüne Piaggio Beverly 250 yi adamlar diyo motor sürdüğümü şimdi anladım vsvs. filan dedim bi düşüneyim şu işi çooooookk kararsız kaldım sizce..
-Görünüm olup viteslerle boğuşmakmı (gt250r)
yoksa
-Vitessiz olup motor dan zevk almakmı (örnek:Beverly 250)
-
17 Aralık 2010, 00:12
#12220
iki kişiyle denemedim arkamda biri varken öyle bir hareket yapmam. ikinci vitesle 60 kmyi bulunca değiştiriyorum çok dikkat etmedim açıkçası
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------
Rich34 adlı üyeden alıntı
vallahi bu motor güzel gözüküyor. ama kmsi bu kadar düşük nasıl olabilir? bu makina hiç yürümedi mi acaba? tabii sıfırlanmış filan deyip de arkadaşı suçlamak istemem. ama ben motora her binişimde hiç yapmasam 20 km yol yapıyorum. benim motorum aldığımda 27 küsür bindeydi. şu anda 30 binde.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 100 kullanıcı var. (0 üye ve 100 misafir)
Bu Konudaki Etiketler