Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
09 Aralık 2010, 01:05
#12101
DarkArchAnGeL adlı üyeden alıntı
Marş düğmesinin olduğu kumanda panelinin altındaki vidaları sök
mekanizmayı zaten göreceksin 2 tane bölmesi var normalde birinde takılı olması gerek eğer değilse yerinden çıkmıştır dediğin gibi..gerginliğe göre gaz telinin başını o 2 bölmeden birine tak bunu yaparken gidonu tam sola çevir ki telin ne kadar gerildiğine bak..
arkadaşlar bide bu Kadıköy de bulunan Niyazi Usta'nın yerini bilen varsa adresini yazabilir mi ?
teşekkürler bi deniyim bakalım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:03 ----------
hllmr adlı üyeden alıntı
arkadaşlar kafama takılan bir soru var, acaba bizim bu motorlara performans egsozu taktırsak hangisinden taktırmamız lazım? ancak bu sorum tiger falan filan için değil. Yani Bi Akrapoviç yada Yoshimura falan taktırmak istesek hangisinden taktırmamız gerekir. Çünkü bildiğiniz gibi motorun çift silindirli yada 4 - 6 silindirli oluşu önemli bu konuda, çift silindirli motorlara uygun olmayan egsozlar takıldığında motora zarar verdiğini biliyorum. belkide yanlış biliyorum. bu konu hakkında beni bilgilendirebilecek arkadaşlar var ise şimdiden teşekkür ederim..
ben twobrother ın sitesine bakmıştım bizim motorlar için uygunu war ama türkiyede 900 yada 1000 tl gibi bir fiyatı wardı o yüzden wazgeçmiştim. birde wideolarda dikkatimi çeken ixil oldu ama tr de uygunu satılıyormu bilmiyorum
Reklamlar
-
09 Aralık 2010, 01:18
#12102
ertan333 adlı üyeden alıntı
teşekkürler bi deniyim bakalım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:03 ----------
ben twobrother ın sitesine bakmıştım bizim motorlar için uygunu war ama türkiyede 900 yada 1000 tl gibi bir fiyatı wardı o yüzden wazgeçmiştim. birde wideolarda dikkatimi çeken ixil oldu ama tr de uygunu satılıyormu bilmiyorum
bende biliyorum hocam ixil sanırım yapıyo özellikle hyosung lar için egsoz, ancak benim istediğim egsoz ya Akrapoviç yada Yoshimura, belki bizim motorlara göre biraz pahalı egsozlar ama ben istiyorum, ama alırken neye dikkat etmem gerek onu bilmiyorum, numarası herhangi başka bişeyi milimetre kalınlığı flanş kalınlığı falan neye dikkat etmem gerekiyor acaba?
buarada linkteki motorda gözüm kaldı, adam resmen döktürmüş valla..
http://www.youtube.com/watch?v=-WKvPlUMSvo
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:16 ----------
hatta videoda ki motorun egsozuda IXIL ama baya abartı farklı bişey..
-
09 Aralık 2010, 03:50
#12103
cbr 600den inip gt 250r'ye bindim. gayet memnunum. motor ustalığı yaptığım dönemde bu motor türkiyeye yeni gelmişti ve görme fırsatım olmamıştı. kataloglarını görmüştüm sadece. motoru yakından inceledikten sonra almaya karar verdim. maksadım görüntüden taviz vermeden yakıttan kurtarmaktı. şu anda bu problem çözüldü elhamdulillah. motorun bazı eksikleri vardı hepsini yeniledim. zincir ve dişlileri epey bir kilometre yapacak kadar iyi durumda olsalar da değiştirdim. karbüratörünü söküp temizledim. senkron ayarı güzeldi. iki karbüratör de eş zamanlı tepki veriyor. bujileri tabiri caizse .ok götürüyordu. güzelce temizledim.
herşey şu an iyi durumda : )
fakat bugün tem otoyolunda giderken scooterı ile bana arkadan çarpmayı başaran bayan motosiklet sürücüsü arkadaşı tebrik ediyorum. plakalığım kırıldı sinirlerim bozuldu. kadını sadece tebrik edip yoluma devam ettim.
-
09 Aralık 2010, 08:33
#12104
pc-kopat adlı üyeden alıntı
cbr 600den inip gt 250r'ye bindim. gayet memnunum. motor ustalığı yaptığım dönemde bu motor türkiyeye yeni gelmişti ve görme fırsatım olmamıştı. kataloglarını görmüştüm sadece. motoru yakından inceledikten sonra almaya karar verdim. maksadım görüntüden taviz vermeden yakıttan kurtarmaktı. şu anda bu problem çözüldü elhamdulillah. motorun bazı eksikleri vardı hepsini yeniledim. zincir ve dişlileri epey bir kilometre yapacak kadar iyi durumda olsalar da değiştirdim. karbüratörünü söküp temizledim. senkron ayarı güzeldi. iki karbüratör de eş zamanlı tepki veriyor. bujileri tabiri caizse .ok götürüyordu. güzelce temizledim.
herşey şu an iyi durumda : )
fakat bugün tem otoyolunda giderken scooterı ile bana arkadan çarpmayı başaran bayan motosiklet sürücüsü arkadaşı tebrik ediyorum. plakalığım kırıldı sinirlerim bozuldu. kadını sadece tebrik edip yoluma devam ettim.
geçmiş olsun bende 1000rr dan indim hyo ya bindim....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
09 Aralık 2010, 09:30
#12105
ben sadece hyoya binmek istiyorum 1000rr a gerek yok şuanda
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
09 Aralık 2010, 15:39
#12106
pc-kopat adlı üyeden alıntı
cbr 600den inip gt 250r'ye bindim. gayet memnunum. motor ustalığı yaptığım dönemde bu motor türkiyeye yeni gelmişti ve görme fırsatım olmamıştı. kataloglarını görmüştüm sadece. motoru yakından inceledikten sonra almaya karar verdim. maksadım görüntüden taviz vermeden yakıttan kurtarmaktı. şu anda bu problem çözüldü elhamdulillah. motorun bazı eksikleri vardı hepsini yeniledim. zincir ve dişlileri epey bir kilometre yapacak kadar iyi durumda olsalar da değiştirdim. karbüratörünü söküp temizledim. senkron ayarı güzeldi. iki karbüratör de eş zamanlı tepki veriyor. bujileri tabiri caizse .ok götürüyordu. güzelce temizledim.
herşey şu an iyi durumda : )
fakat bugün tem otoyolunda giderken scooterı ile bana arkadan çarpmayı başaran bayan motosiklet sürücüsü arkadaşı tebrik ediyorum. plakalığım kırıldı sinirlerim bozuldu. kadını sadece tebrik edip yoluma devam ettim.
geçmiş olsun koşkoca otobanda bir motor bir motora arkadan vuruyo gerçekten çok tebrikler o ablamıza
Felon adlı üyeden alıntı
ben sadece hyoya binmek istiyorum 1000rr a gerek yok şuanda
İnsanoğlu gözü doymuyo.
-
09 Aralık 2010, 21:11
#12107
şansımı deniycem
arkadaşlar yazılan bi çok yazıyı okudum çoğu kişi memnun st 250 den bende R1 i sattım 2 ay kadar önce racing artık yoruyo beni özellikle el bilekleri ve sırt ağrıları rahatsız etmeye başladı hız derseniz R1 de edirneye giderken 5-10 sanıyeliğine de olsa 300 ü gördüğüm için çokta önemli değil artık küçük makinenin sınırlarını zorlamaya gerek yok gt 250 alıcam inşallah pişman olmam.
R1 i hiç sıkıştırmadanda kullansam km de 400 krş rahat yakıyodu sanırım gt 250 bu konuda hayli rahatlatacak beni.bakalım göreceğim .
-
09 Aralık 2010, 22:25
#12108
sağolun arkadaşlar. ne yaparsınız arada böyle antika olaylara hazırlıklı olmak lazım Allahtan yavaşlamıştım. hanımefendi gelip küt diye arkadan bindirdi. akşam plakalığı değiştirdim. Bir de benzin şamandıram çalışmıyordu. bu akşam onu da söktüm çok basit bir arıza olduğunu gördüm küçük bir operasyonla hallettim. isteyen arkadaşlara yardımcı olabilirim. eğer digital göstergeniz sağlamsa para bile harcamadan onarabilirsiniz
-
10 Aralık 2010, 00:14
#12109
Valla arkadaşlar uzun zamandır başlangıç motoru araştırıyorum, büyük motorlardan inip hyo ya binenleri duydukça kanım daha fazla ısınmaya başladı
-
10 Aralık 2010, 17:54
#12110
smokehead karbon egzoz kullanan varmı ? sesi çok güzelmiş galiba
üsttekiler
-
10 Aralık 2010, 22:32
#12111
bi kullanan arkadaş vardı forumda ercan ustadan almıştı sesi çok güzel felan diyordu adam baya bi memnundu
-
10 Aralık 2010, 22:35
#12112
güzeldirde bnm yoshiyi carbon yapmaya 300 TL istedi.Carbon egzozlarıda 600-650 Liraymış.
o paraya çok deli egzozlar alınır.
-
11 Aralık 2010, 01:20
#12113
1 hafta oldu 1 sayfa ilerlemedik konuşacak bişey kalmadı
-
11 Aralık 2010, 01:26
#12114
Sen İzmirde S&T yok yazmıştın galiba önceki sayfalarda,ben varım bak
-
11 Aralık 2010, 01:31
#12115
-
11 Aralık 2010, 01:33
#12116
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
-
11 Aralık 2010, 01:35
#12117
mavibuz adlı üyeden alıntı
s&t mi hyo mu alalım
yeni sayfanın olmassa olmazı
-
11 Aralık 2010, 01:37
#12118
Görüntü için aldığınızdan dolayı hangi moku alırsanız alın
-
11 Aralık 2010, 01:38
#12119
GÖЯKEM adlı üyeden alıntı
Anca yetiştim İzmirde bende tek tük göryom ama hyosung mu S&T mi bilmiyorum.
-
11 Aralık 2010, 01:40
#12120
satılık cbr 125
Abi Benm cıbırı yeni sahibine verir vermez alıcam gt'yi
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...35096598/detay
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)
Bu Konudaki Etiketler