http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11299bayali adlı üyeden alıntı
bu linki biraz incele istersen, sadece motosiklet.net'te kaç tane hyosung olduğunu göreceksin ki her gün yenileri ekleniyor.
kolay gelsin.
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11299bayali adlı üyeden alıntı
bu linki biraz incele istersen, sadece motosiklet.net'te kaç tane hyosung olduğunu göreceksin ki her gün yenileri ekleniyor.
kolay gelsin.
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
arkadaşım bu motor çok satar ama fazla saglam olacagına inanmıyorum tamam yeni bir motor piyasada gounuş falan harika farlar falan hayabusa ya benziyo ama 2 sene bu motorun omru yeni palşayanlar için ancak harika seçim 4 büyükten şaşmıcan
Arkadaşlar gerçekten bu motorun yedek parça sorunu yoksa alınabilecek güzel bi motor.Bazı arkadaşlar yedek parça sorunu yaşadıklarını söylemişler ne kadar doğrudur bu??
arkadaşlar parça sorunu yaşayan var mı diye sormuştum ama cevap gelmedi herkes ilgisiz mi bu motora acaba??
motor sesi nasıl peki,, yüksek cc li motora benziyomu yoksa egzozda modifiyemi lazım..
[B][SIZE="2"][COLOR="Red"]DİDİ[/COLOR][/SIZE][/B]
"BAĞIMSIZLIK VE HÜRRİYET BENİM KARAKTERİMDİR.."
600 lük bir makinenin sesini bekleme yanlız egzozunda modifiye yapılmış bir 250 cc comet gördüm alev atıyor hırlıyordu bende yaptıracaktım ama garanti gider dediler otur aç kontağı dinle yeri titretiyordu...Tifosi12 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar gerçekten çok güzel bir motor.Eğer paranız varsa ve temiz ikinci el bu fiyata başka motor bulamıyorsanız gerçekten çok güzel bir motor.MT izmirde muharrem arkadaşımızda var.yakından gördüm gerçekten güzel
dün akşam 250cc lik bir makinayı gördüm yawww. scooterden bu motora geçmek nasıl olur...
Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize
dün akşam 250cc lik bir makinayı gördüm yawww. scooterden bu motora geçmek nasıl olur...
Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize
Gayet iyi oLur. Benimde uzun sureLi scooter deneyimim var vitesLi kuLLanabiLiyorum. Şimdiki aLacağım motor inş. ya cbf250 yada gt250r ki gönLüm gt'den yana ama para durumLarı işte :(
ewet arkadaşlar. bu motora malesef bende aşık oldum.
topic'i baştan sona okudum. olumlu ve olumsuz birsürü yazı var. ama asıl olan bu motorum 600cc görünümüdür.
en yakın zamanda benide aranızda göreceksiniz inş.
hasta kaldim 250CC motor icin boyle kasa gercekten harika bence sınıfının 1 numarasi
Arkadaşlar Şimdiye kadar japon race motorlarda görmeye alıştığımız sıralı silindirin aksine hyosung'un Race modellerinde V motor kullanılmaktadır. Bildiğim kadarıyla V motorlar hep choper cruiser tarzı motorlarda kullanılmıştı. Hyosung race modelinde V motor kullanılmasının amacı sizce ne olabilir.
motorize07 [MT Antalya Burada]
Her Tip Yol ve Hava Şartlarının Motorcusu
Gittiğin Yol, Yol Değil. YAMAHA XT600 E
GT250R, GT250 Comet ve GV250 Aquila'da da aynı motor var.
Ducatilerde de her zaman 90 derece açıyla yerleştirilmiş V tipi motor kullanılır. 4 silindirlileri V4 tür.aythakan adlı üyeden alıntı
V tipi motorlar yapısı itibariyle sıralı silindirlilerden daha fazla güç/hacim oranına sahiptirler.
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
Motorun lansmanında gösterilen en büyük yeniliklerden biride bu motoru tasarlayan ve diğer Japon lara da motor tasarlayan Japon Hamamatsu firmasının bu motorda ki özellikler ile rakiplerinin önüne çıkacak yeni teknolojilere sahip olmasıdır. V motor crato 'nun da bahsettiği gibi güç/hacim oranından dolayı cruiserlarda tercih ediliyordu ancak Formula 1 araçlarında da kullanılan V motor ile performansda arttırıma gidilmiş.
Bunu diğer firmalar önceden neden kullanmamış, Allah 'ın Kore 'lisi yapmış Japon düşünememiş mi peki? diyecekler içinde bir not düşelim, sokak kullanımı için üretilen düşük cc li motorlarda bu tarz bir teknoloji geçmişte pek çok üreticinin ekonomik nedenlerden dolayı üstüne düşmediği bir çalışmadır, V-twin 250cc motorda kullanılan bu teknoloji geliştirilerek kullanımı yaygınlaşabilir.
Yukarıda bahsedilen motosiklet V2 motorlu Ducati.Aşağıya doğru daralan huni şeklindeki karterin en alt noktasında olan emme borusu tam gaz hızlanmalarda, sert frenlemelerde ve hatta motosikleti şaha kaldırdığınızda bile yağlamanın eksiksiz yapılabilmesini sağlıyor.
Evren Aydın.
Yanlış hatırlamıyorsam Hyosungun Ducatiye motor ürettiği söylenmişti. Yukarıda bahsedilen özellik Hyosungun 250 ve 600 lük race motorlarında da mevcutmudur.
motorize07 [MT Antalya Burada]
Her Tip Yol ve Hava Şartlarının Motorcusu
Gittiğin Yol, Yol Değil. YAMAHA XT600 E
Hyosung ducatiye değil suzukiye motor üretiyormuş. Ducati motorlarını İtalya'daki fabrikasında üretmekteaythakan adlı üyeden alıntı
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
Suzukinin hangi modellerinde kullanılan motorlarını üretmekte bu konuda bilginiz varmı.
motorize07 [MT Antalya Burada]
Her Tip Yol ve Hava Şartlarının Motorcusu
Gittiğin Yol, Yol Değil. YAMAHA XT600 E
80'lerde üretmiş.
Şu an bu konu içerisinde 100 kullanıcı var. (0 üye ve 100 misafir)