Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Kasım 2010, 22:30
#11941
arkadaşlar herkese merhaba alper ben. yakında (şubat) inşallah aranıza katılacağım araştırmaktayım uzundur bir sorum olacak hysounglarda hangi modelden sonra enjeksiyonlu ?2007 model sordum enjeksiyonlu dediler ama karbüratörlüymüş sanırım. yardımcı olursanız sevinirim sevgiler saygılar.
Reklamlar
-
21 Kasım 2010, 22:34
#11942
hyosunglar karbüratörlü tarih-model önemli değil enjeksiyonlu hyo yok
Tümm St Kanuniler enjeksiyonlu
-
21 Kasım 2010, 22:59
#11943
hmm bana 2008 sonrası enjeksiyonlu demişlerdi. paylaşımın için teşekkürler.
-
21 Kasım 2010, 23:02
#11944
alpeq adlı üyeden alıntı
hmm bana 2008 sonrası enjeksiyonlu demişlerdi. paylaşımın için teşekkürler.
2008'den sonra Hyosung markası St Kanuni olarak değişti sanırım bu yüzden
-
21 Kasım 2010, 23:09
#11945
buggin adlı üyeden alıntı
arka lastiği 180 lik takan var mı ya da takılır mı?
bakın bu adam ne sormuş
cevap versenize yahu
-
21 Kasım 2010, 23:17
#11946
buggin adlı üyeden alıntı
bakın bu adam ne sormuş
cevap versenize yahu
orjinali 150 değilmiydi forumdan biri 160 takmıştı milimitrik olmuştu daha büyüğü imkansız sanırım
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
21 Kasım 2010, 23:25
#11947
bende iki tane hyosung kullanıcısı olarak sunu dıyebılırım devir kesıcı yok..ama 10000 rpm'i geçmek ilk modellerde tehlıkelıydı.krank problemi vardı.
O KaSK Takılacak ULANNNNN
-
21 Kasım 2010, 23:32
#11948
yanlış hatırlamıyorsam 160lıktan sonra takılanda pek bir fark yok diye okumuştum forumda daha büyüğü kenarlardan taşıyormuş yanaklar hiç bişeye yaramıyor diye hatırlıyorum forumda bi üye anlatmıştı araştır belki bulabilrsin sende
-
22 Kasım 2010, 00:08
#11949
OZGUR SASMAZ adlı üyeden alıntı
BU ARADA TARABYA SAHILDE BITANE YESIL NINJA 250 LIK BIR MAKINA GORDUM EGZOS SESI 4SILINDIR GIBI CIKIYORDU AMA BAKAMADIM
EGER BU SAYFALARA TAKILIYORSA TANISMAK FIKIR ALMAK ISTERIMMM
merhaba bende aynı dertteyim rastlaştığın arkadaş buralardaysa bi ses verir umarım :D
-
22 Kasım 2010, 01:58
#11950
ben dün sordum 1 büyük takarsın ama 2 büyükte kenardan katlama yapar dedi yani 160 olurmuş ama 170 flan sakın girme dedi yatarken rahatsız edermiş. bu arada sspawnn tesekkürler yani bu 2008 2009 hysounglar haka karbüratörlü... o zaman st kanuni alıca z
-
22 Kasım 2010, 11:51
#11951
Orjinal lastik ölçüsü arka lastik:150x70x17 ön lastik:110x70x17,
-
22 Kasım 2010, 12:22
#11952
Bu aralar Gt bakar oldum.Size ufak bir sorum olcak.
Şimdi bu ilandaki motor 2008 model diyor ama tankta hyo yazıyor.
Link:http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34002484/detay
Burdan okuduklarım hyo yazanlar Karburatorlu sistem oluyor.
Yardımlarınızı bekliyorum
-
22 Kasım 2010, 12:29
#11953
casillas00 adlı üyeden alıntı
Büyük ihtimalle 2008 trafiğe çıkışlıdır o motor. Ruhsatta da modeli çıkış yılı olarak geçiyor. 2008 ve sonrası st kanuni. O motor 2006 ve 2007 seridir. Benim motorum da aynı şekilde. Ruhsatta 2008 yazıyo ama Hyosung marka
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
-
22 Kasım 2010, 12:34
#11954
my91 adlı üyeden alıntı
Büyük ihtimalle 2008 trafiğe çıkışlıdır o motor. Ruhsatta da modeli çıkış yılı olarak geçiyor. 2008 ve sonrası st kanuni. O motor 2006 ve 2007 seridir. Benim motorum da aynı şekilde. Ruhsatta 2008 yazıyo ama Hyosung marka
Hmm.Peki nasıl hyo ile st arasında yakıt sistemi acısından bir fark var mı işçilik olsun yedek parca olsun ?
-
22 Kasım 2010, 12:44
#11955
kardeşim st&kanuni yedek parça olarak çok kazık fiyatlara sahip bilgin olsun hyosungsource.com sitesinde 16-24 lira olan hava filtresi burada 65 lira 4 lira olan yağ filtresi 17.50 lira ben comete ön disk taktıracaktım bana 790 lira fiyat çıkardılar sağ ön fren disk sağ fren merkezi ve kablolar. hyosung un kendi sitesinde ise hepsine 294 lira fiyat çıktı arada çok uçurumlar var. akıllıca hareket et karbürotörlü ile enjeksiyonlu arasında yakıt sarfiyatı olarak ahım şahım bir farkda yok.
-
22 Kasım 2010, 12:57
#11956
casillas00 adlı üyeden alıntı
Hmm.Peki nasıl hyo ile st arasında yakıt sistemi acısından bir fark var mı işçilik olsun yedek parca olsun ?
İkisi aynı motor. İkisinin de parçaları aynı st parçalarını hyo.ya hyo parçalarını st.ye kullanabilirsin. Arkadaşın dediği gibi hyosungsource sitesi çoğu zaman uygun fiyatlarda oluyo ve parça getirtebiliyorsun. Kullanan arkadaşlara göre çok fazla farketmiyo enjeksynlu olmasıyla karbrtrlü olması arasında. İşçilikleri aynı, motosiklet hala aynı fabrikada aynı kişiler tarafından üretiliyor yalnızca Türkiye'deki ticari ismi değişti Kısacası aynı motorlar bi değişiklik yok denebilir
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
-
22 Kasım 2010, 13:01
#11957
buggin adlı üyeden alıntı
bakın bu adam ne sormuş
cevap versenize yahu
http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-506.html bu sayfayı bir incele
bu sayfayı bir incele
bu arada sigara sağlığa zararlı
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
-
22 Kasım 2010, 13:02
#11958
Bilgiler için teşekkür ederim.Parça sorunu hondada öyle serviste 200liralık parca nette 20-30 lira.
Herkez hyo'lara stlere on yargılıda baksa ben genede denemek istiyorum
-
22 Kasım 2010, 13:10
#11959
casillas00 adlı üyeden alıntı
Bilgiler için teşekkür ederim.Parça sorunu hondada öyle serviste 200liralık parca nette 20-30 lira.
Herkez hyo'lara stlere on yargılıda baksa ben genede denemek istiyorum
Hyolar öyle çin malları gibi kısa sürede dökülen makinalar değil. Japonlar, italyanlar kadar kaliteli olmasa da fiyatına göre oldukça iyi bir motor, performans olarak da. Gazı açtığında istediğin tepkiyi alabiliyorsun. Dene, pişman olcağını sanmıyorum
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
-
22 Kasım 2010, 13:58
#11960
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler