ahmet, kardeş senin aynalar neyin aynası hoş durmuş
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:57 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34721119/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...28756370/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34002484/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32069739/detay
arkadaşlar bu motorları bilen varmı yada görüş bildirecek olan varmı
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
işde burdan alabılırsın ben memnunum ama dusmeye veya surtuneye gelmıyor hemen deforme oluyor bılesın
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34751359/detay
Biz de keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik lakin HAYATLA erken seviştik herşey üstümüze kaldı..!
BU ARADA TARABYA SAHILDE BITANE YESIL NINJA 250 LIK BIR MAKINA GORDUM EGZOS SESI 4SILINDIR GIBI CIKIYORDU AMA BAKAMADIMEGER BU SAYFALARA TAKILIYORSA TANISMAK FIKIR ALMAK ISTERIMMM
arka lastiği 180 lik takan var mı ya da takılır mı?
Aynı paraya 2007 model 17500 km de hyo250R mı?
2008 model 23000km de STkanuni 250Rmı?
Motorlar arasında pek fark yok kararsız kaldım.
2007 hyo
*karbüratörlüdür,arıza yaşarsan tamiri kolaydır
*Devir kesici olmadığından krank problemi vardır fakat zorlanmadıkça sorun yaratmaz
*Gaza tepkisi hızlıdır,biraz yakar karbüratörlü olduğundan
ST Kanuni
*enjeksiyonludur, arıza yaşarsan tamiri karışıktır
*devir kesici vardır krank problemi yoktur fakat zorlarsan başka başka yerlerinden (her motor) sorun verir
*Gaza tepkisi biraz daha geçdir, az yakar enjeksiyonlu olduğundan
Bildiklerim bu kadar , yardımcı olabildiysem ne mutlu , karşılaştır 2sinide sen karar ver
sanırım s&t kanunilerde de yok kesici. Kullananlar öyle diyor. Tek fark enjeksiyonlu olması diye biliyorun.
Farkları görkem açıklamış gayet iyi. Enjeksiyonlu modellerde tamirat işleri daha zor ancak tabiki daha gelişmiş bi model. Hyolarda devir kesici yok. Olmamasından kaynaklı kullanıcılar büyük gövdesine aldanarak 600lük performansı bekliyo ve motoru zorluyo bu yüzden de motorda krank kırma gibi problemler oluşabiliyor. St'lerde ise, devir kesici konuldu deniyor (kullanıp da bende yok diyen de var) redline de kullanma olanağı sunmadığı için krankları kırma boyutuna gelecek devirlere ulaşamıyor. Yoksa kullanılan malzeme kaliteleri aynı. Eğer orjinal lastikli alacaksan avantajın 1 sene daha yeni lastiğin olacak eğer değiştirmeyi düşünmüyosan. Enjeksiyonla karburatörlü model arasında benzin tüketimi arasında öyle aman aman bi fark yok.
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
Devir kesici yok; bizzat kendim denedim fakat 5. vites 11000 devirden sonra zorlanıyor motor
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
EVET Tüm modellerde. Devir kesici var diyen arkadaslar; son hızda değil, düşük viteslerde denesinler, bakın bakalım 13ooo devri görüyor mu görmüyor mu
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Arkadaşlar "DEVİR KESİCİ" ile ilgili benim motorcumun yada bir arkadaşımın tam hatırlamıyorum bana devir kesici olduğunu ispatlamak için motorda yaptığı şey şudur.
N konumunda yani BOŞTA iken gaz elciğine son gaz verdi, çok hızlı bir şekilde ve devir yüksek seviyeye ulaştığında gazda da devirde de düşüş oldu, sestende belli ediyor, kendini son seviyede azalttı yani. İşte devir kesici bu dediydi bana. Doğru veya yalan bilemiyorum...
Devir Kesiciyi anlamak boşta verirsin gazı varsa keser
Oturup dinlemeye gerek yok zaten di dididid idi di die otmeye başlıyo çok severim o sesi
Olmamasıda altınızdakının 250cc bir alet oldugunu unutmadan kullanırsanız bir problem cıkartmaz
Bizim cıbırlarda 12.000Rpmde fln giriyo kesiciye(cıbırın kesici sesi çok güzel)
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)