Arka sele altındaki flaşörde tarih olabilir, sinyal için olanda, başka üretim tarihi yaılan parçalada olabilir.
Arka sele altındaki flaşörde tarih olabilir, sinyal için olanda, başka üretim tarihi yaılan parçalada olabilir.
Eğer üstünde orjinal lastiği varsa lastiğin üretim tarihine bak
faturada üretim tarihi yazmaz mı?
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
650 lik sıfır mı alsam
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32664320/detay
Bitane 2010 model buldum, benden ucuza satıyor valla
e Normal; Adam Değerini istiyor
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
bu adam hemen satmak için bu fiyata çekmiş..... yinede dikkat etmek lazım..piyasa ikiz makinelerle dolu....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Ramço bak dün servisin oralarda gezinirken ne gördüm
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
şase ve motor numaralarını alıp kuralkan'a tel açıp sorun.motorun seceresi çıksın.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
Arkadaşlar merhaba, bu ara ciddi ciddi motor almak için araştırma yapıyorum. Daha önce motor kulanmadım , uzun yıllar bisiklete bindim denge ile ilgili sorun yaşayacağımı sanmıyorum.
Başlangıç için GT250R uygun olurmu ? yanamaha ybr 125 daha iyi bir seçimmi olur?
Vites olayının acemeliği ne kadar zamanda atlatılır? 20 yıldır otomobil kullanıyorum , motor ile alakası olmadığını biliyorum , en azından vites mantığını biliyorum.
Vites v.s. olayına alışana kadar motoru devirirmiyim İlk başlarda nelere dikkat etmek gerekir , nasıl alanda pratik yapmak gerekir? Motor almaya karar verdiğimizde ekspertzi için kime gösterilir bu motor?
Selam abim, kimsenin cevap vermeyeceğini düşündüğüm için cevap yazayım dedim, ben de senin gibi acemiyim ve bu motoru düşünüyorum, aynı şekilde bisiklete binerekten geldim.Ehliyet kursundaki 125 cc lik kanuniyi devirdim,dönerken ön frene azcık sert bastığım için,bunu hiç sürmedim.Ama ilk bindiğim gün istanbuldan ankaraya getirecek kadar cesaret buluyorum kendimde.Yakında gidip almayı düşünüyorum.Sana tavsiyem önce ehliyet kursuna gitmen ve gerekirse parasını bol bol verip direksiyon dersi alman.Bu sayede motorlara biraz daha alışmış olursun.Ben 1.73 boyunda ve 65 kiloyum.Büyük ihtimal birkaç kez deviririm,devirmek önemli değil boyarsın geçer bence binene bişey olmasın, ama kalıpla da çok alakası vardır bence ama birkaç pazar alanı alıştırmasından ve alışana kadar tedbirli sürüşten sonra pek sorun olacağını sanmıyorum.İnşallah gönlüne göre bir motor bulursun abim
facebook.com/kaskafa
İlk acemilikle motoru olduğu yerde olsa bile düşüreceksin o yüzden grenajlı GT250Ryı ben tavsiye etmem şimdilik, grenaj sinyal kırılacak depo ezilecek vs vs tamir masrafları... Hali itibariylede ağır bir motor zaten. Otomobili iyi kullanabilirsin ama motor kullanmak inan çok farklı. Bunu sürdükçe anlıycaksın zaten. 125likle başla bir sezon sonra sat gt250 al derim ben. Yada naked takıl bi süre.
bir çok kişi 250cc'lik gt250, cbf250 gibi motorları başlangıç için uygun gösteriyor ama ben 250 ile başlayamamıştım. motor çok güçlü gelmişti (cbf 250), altımdan fırlayacak gibiydi.
eğer tanıdığınız birisinde 250'lik varsa almadan önce trafik olmayan bir yerde deneme sürüşü yapın. motor üzerinde kendinizi güvensiz hissediyorsanız 125'lik yada 150'lik ile başlayın.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
bazıları doğuştan yeteneklidir... yeteneksiz olanlar için 125 lik ile başlamak daha uygun...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Şu an bu konu içerisinde 110 kullanıcı var. (0 üye ve 110 misafir)