eleman yeni ögrenirken neye göre frenin, virajın farkını anlamış oda ayrı bi soru.virajda farkı anlamak için yatırabiliyor olması lazım ayrıca diger motorlarıda denemiş olması lazım ki farkı anlasın bunları yapabilmek içinde tabiki tecrübe lazım keşke bunuda sorsaydın o elemana,bence işte bu marka fanatikliği.yamahayı çok duymuştur güveniyordur amenna ama karşılaştırma yapmak için diger motorlarıda kullanması iyi bilmesi lazım.
lazım olan bir parça varsa söyle bana tedarik edeyim ozaman ;) arkadaşım kawasaki servisi ve alırsan kawasaki al yedek parçada sorun yaşamazsın diyor. sorunsuz dediğin 250lik hyosungun orj. egsozu fiyatına carbon twobrothers alınıyor ;)
niye marka fanatikliği olsunki, tecrübe edinmek için 125likle başlamıştır, illa cbr125 ile yada gt250r ile başlanılcak die bi şey yok. sonucta 600cc ile başlamayı herkes ölümcül bir hata olarak değerlendiriyor. başlangıç için hakim olamayacağı bir motoru surmektense 125lik rahat bir motor kullanmak daha güvenli değil midir? ayrıca ikinci el alacağı bir motorun bilinmezliğinden şüphe duyacağına 0km almış, param olsaydı bende 0km alırdım açıkçası.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
herkezin motoru kendisine arkadaşlar ne kadar ekmek o kadar köfte...
Tedbir Senden Taktir Allahtan...
Merhabalar. 3 gündür bu konuyu takip ediyorum.
kısmetse ek kontenjan ile üniversiteye başlayacağım ve seçeceğim okul bana 50km uzakta. önceleri CBF150 düşünüyordum ancak uzun yolda şişer diye düşünüyordum ve commuter olmasından dolayı bu modele biraz kaymış durumdayım.
Sizce, trafiğin yaklaşık 80-90km(yerine göre 120 yi bulur) hızla aktığı yolda günde 100km bu motor için sıkıntı yaratırmı? yakıt sanırım 0.5-1 litre arasında oynuyor cbf150 ile. o yüzden yakıt problem değil. tabi birde görünüş var
Bir tane buldum ancak sizin görüşünüz ne olur bilemiyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32425471/detay
Dostum sen sölediğimi anlamamışsın birkez daha oku istersen.tecrübe edinmek için 125lcc le başlanmaz mı yazmışım? illa cbr yada gtr lede başlanması lazım mı yazmışım? 600cc le başlanır mı demişim? nerden çıkardın anlamadım.Eleman tecrübesiz yeni başlamış ilk defa yzfr almış kullanıyor ve virajda farkı farketceksin dyor dimi? bende diyorum bu adam tecrübesiz virajda yatamıcak dogal olarak diger motorlarıda sürmemiş viraja girmemiş giremezde hemen 2.gün haksızmıyım? eeee ozaman bu eleman neye göre farkı farkedeceksin dyor digerlerine binmeden bilmeden işte marka fanatikliği bu dostum?arkadaşında vardır onun bilgisine göre söler neyse ama eger dyorsa frenlemede virajda çok farklı bunu sölemesi için iyi tecrübe edinmiş olması lazım bunu anlatmaya çalıştım ben ama sen nerelere çekmişsin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:11 ----------
GT 250r kullanıyom dostum kawa parçasıyla işim olmaz ama arkadaşına söle istersen bütün ustaların sorun dediği kawasaki yedek parçasını bi düzeltirse Türkiye deki kawa kullanıcılarıda rahat eder hem sende tedarikçi olursun.parça sorununu zaten piyasadaki kawasaki sayısı gösteriyor.nekadar honda yamaha var nekadar kawa var İstersen bi araştırma yap kaç tane zxr600 var kaç tane cbr600rr var kaç tane r6 var ozaman anlarsın biraz farkı.Öle arkadaşım servisde o dedi sorun yokda falan filan dyince malesef düzelmiyor sorun.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:20 ----------
Dostum şimdi satanda,isteyende kötü duruma düşsün istemem yanlış tahminde bulunup ama mantık olarak o motorun sorunlu oldugunu sölemek zor değil.bikaç çizik veya boya var dye o fiyata 2008 gt250r olması imkansız bence.
bence marka fanatikliği diyerek konuyu ap ayrı bi yere getiren sensin ama neyse.
yamaha'nın yaptığı bi motora güvenerek almak son derece normal bence. sonuçta piyasada ne olduğu nasıl kullanıldığı meçhul bir sürü motor var. belkide, senin zannettiğin kadar tecrübesiz değildir, sonuçta ne konuştuğu hakkında bilgisi olmayan biri frenajdan ve viraj almaktan bahsederek konuya girmez, bahsi geçen motorları denemiş ve kullanamayacağını anlamış olabilir.
ayrıca o elemanın ne demek istediğini çok iyi anlıyorum çünki bende bir süre scooter kullandıktan sonra ilk vitesli motor denememi cbf250 ile yapmıştım, gaz verirken motor altımdan uçacak gibi geliyordu ve bu his yüzünden kendimi güvensiz hissettim, akabininde cbr125 ile geçiş yaptım. tabiki bu cbf250'nin güvensiz bir motor olduğu anlamına gelmiyor, bilmiyorum demek istediğimi anlatabildim mi
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Altıma alıp benzin koymadım 250 gtr ı bu forumda okuduklarımı toplayınca ortaya 5 litre çıktı kardeşim yanlış benim yanlışım değil "eğer yanlışsa" çok bilmiş bilgisiz arkadaşların yanlışıdır.
Dostum eksiklik bende başında söylediği bir kaç cumleyi anlatımdan anlanır diye yazmamıştım "-ben 125 ve 250 cc lere bindim dersde aldım 600cc binmişde oldum ama anlıycaksın viraj firen.. vs.vs." diye giden bir cumleydi bu ;)
Hayalim Üç Kelime Oda Şöyle " Honda-CBR-600RR "
hakaniko arkadaşım verdiğin linkteki lanı çok iyi arastır derim... fiyatı çok ucuz ve eminimki ucuz olmasının altında yatan bir sebeb vardır....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Orda anlatılan güvensizlik marka güvensizligi senin anlattıgın ise tecrübe eksikliginden oluşan kendine olan güvensizlik ki bu normal 2sini karıştırmayalım.Benim yorum yaptıgım typerkan ın yazdıgıydı ama sen onu okumamışsın anlaşılan direk benim dediklerime yorum yazıyorsun onu okursan zaten ne demek istedigimi anlayacaksın.senden sonra typerkan yazdı zaten eleman daha önce denemiş bakmış şimdi sorun kalmıyor bende bunu sordum zaten,madem tecrübesiz bu eleman nasıl farkı anlar?cevabı geldi typerkandan.
aslına bakarsan ben her ikisine birden değiniyorum, çamur at izi kalsın yoluya hyosung gibi iyi markalar (şu anda en çok gündemde olan mesele bu olduğu için hyosung'dan örnek veriyorum) hakkında atıp tutanların yorumlarıyla birlikte birde markanın arkasındaki kurumların ve servislerin ilgisizliği/yetersizliği eklenince güven meselesi göreceli olabiliyor dediğin gibi. diyecek olursanki türkiye'de yamaha'nın arkasında hangi kurum var diye, şu an kimse yok tabiki ama konu "ürün kalitesi" olunca bazen markalarin ismi yeterli olabiliyor kullanıcılar için.
örnek vermek gerekirse 0km alcak olsam bile aklımda hep bir şüphe olur hyosung konusunda, bu yüzden imkan varsa tabiki fazla para verip yamaha alırım. yinede buna marka fanatikliği demek biraz ağır kaçar diye düşünüyorum.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
muhtemelen sorunlu haklısınız. 4750TL gibi 2007 önerirmisiniz?
mesela alttaki. motor-kask-mont için 5000-5500TL gibi kredi düşünüyorum. Şuan çalışıyorum(zaten işten çıkıp okula giderken trafiğe kalmamak için motor bakıyorum) ancak krediyi verirlermi. o da var.
şimdi ilana tekrar baktım da izmirdenmiş
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32591905/detay
başka ilanlarda buldum. alttakilerin hepsi 5000TL
2006
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...250-r-11/detay
2007
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...800km-de/detay
2008
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32020005/detay
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
Ben bi yamaha bi honda kawasaki veya suzukiyi marka olarak Hyosungla asla eşit tutmam ama şunu gönül rahatlıgıyla sölüyorum Türkiye de 250cc spor motor sınıfında Hyosung alınacak en mantıklı motordur.Yalnız ben genellemeyi Türkiye şartlarında yaşayan ortalama bi insan için sölüyorum,adamın para derdi yoktur gider ninja 250 alır satarken zorluk çekermiyim dye düşünmez satmasada sorun olmaz.Bende ninjalara baktım hyosung almadan önce ama 11000tl beni zorlardı bide üstüne masraf çıkarsa iice zorlardı hem bunları düşündüm hemde tecrübeli arkadaşların tavsiyesi sakın ilk motorunu sıfır alma oldu,bende baktım piyasası en iyi 250cc,görüntüsü güzel,boyutları güzel,gerçekten kullananların yorumları güzel gittim 2.el aldım bitane.Eğer benimde satma derdim olmasaydı genede yzfr veya derbi veya aprilia 125 almazdım çünkü 125cc ye benim fikrim okadar para vermek yazık giderdim ninja 250 alırdım.
Tabi gönül isterki herkes sıfır motor alabilecek durumda olsun,ötv kalksın,gereksiz vergiler azalsın ama malesef Türkiye de durum bu...
arkadaşlar ön amartisör keçesini kendi değştiren oldumu hiç.. kaç numara ve ne kadar yağ kullandınız tek amartisör için... yakında amartisörü sökeceğimde...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Bizim arkadaşınkini değiştirmiştik bende değiştirmeyi düşünüyorum, zaten belirli aralıklarla değişmesi gereken bişeymiş galiba (2,3 yıl gibi yalan olmasın);
Keçe sipariş etmek istersen (41x54x11 olacak yağ keçesi);
http://www.velomoto.com.tr/urun.php?...8&kategori=153
Yağ sipariş etmek istersen(her iki amortisörede 400gr koyucaksın service manuel' dede öyle yazıyo zaten); biz7,5W koyduk eski yumuşaklığına hemen hemen yakındı,ama ben 5W koymayı düşünüyorum bana biraz sert gelmişti;
http://www.motosikletim.com.tr/urun/...-fork-oil.aspx
Kolay gelsin foto filan ekleyebilirsen söküm takım aşamasında sevinirim...
GT! ...
Şu an bu konu içerisinde 93 kullanıcı var. (0 üye ve 93 misafir)