Arkadaşlar selamlar,
bu 2007-2008-2009 kasalar arasında farklar var mı? Varsa neler?
Arkadaşlar selamlar,
bu 2007-2008-2009 kasalar arasında farklar var mı? Varsa neler?
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
ya bi karar veremedim
:queen:[B]Mobiletten düşene yorgan döşek, race’den düşene kazma kürek---Hızlı Gitme Ne Olur Sanada Biri Vurur---Hızlı Gidip Durmasını Bilirim Sen bakma Bana ben Rüzgar Gibiyim.[/B]:queen:
Motorun üstündeki senmisin.! Eğer sensen yakışıklı olan ve özellikle CÜSSENE uygun olan yamaha al derim, al derken şekil olarak, ama motor bakımından biri 250cc biri 125cc anlatmama gerek yok sanırım.! ST tam olarak bakıldığında görselde racing ama yamaha daha ince ve küçük..! Sana tek bir tavsiyem olucak denemediysen karar vermende daha aydınlatıcaktır seni bi St ye otur birde yamahaya otur bi bak bakalım görselde hangisi seni doyuruyor.! " Motor önemli değil dersen" İstersen sana diğer şekilli küçük motorların resimlerinide koyabilirim buraya bende baya araştırdım "hala bakınıyorum gerçi" bak bakalım görsellere.
Hayalim Üç Kelime Oda Şöyle " Honda-CBR-600RR "
:queen:[B]Mobiletten düşene yorgan döşek, race’den düşene kazma kürek---Hızlı Gitme Ne Olur Sanada Biri Vurur---Hızlı Gidip Durmasını Bilirim Sen bakma Bana ben Rüzgar Gibiyim.[/B]:queen:
Yamaha derim ben. Çok yakışıklı ve agresif makina. Kawasaki düşünürsen Ninjayı da öneririm oldukça memnunum
Aptallık En Büyük Günahtır !
:queen:[B]Mobiletten düşene yorgan döşek, race’den düşene kazma kürek---Hızlı Gitme Ne Olur Sanada Biri Vurur---Hızlı Gidip Durmasını Bilirim Sen bakma Bana ben Rüzgar Gibiyim.[/B]:queen:
Şu an seninle aynı durumdayız diye bilirim "maliyet konusundada " bende henuz almadım.. Bak bakalım ben araştırdım bunları tek tek sen de araştır bakalaım neler çıkıcak "yoltutuşu, performans, yakıt, vibrasyon, görsellik" araştır bakalım neler neler çıkıcak sana
Ninja;
riejurs 125 benzeri bişeyler gördum tr de ama ne olduğunu bilmiyorum.!;
Aprillia RS 125;
DERBİ GPR 125R;
MAGELLİ 125R 2. Elleri mevcut piyasada;
yamaha 125r ;Senin eklediğin resim ; ;)
MODLANMIŞ OLSADA HYO;
Bu motorlardan sizce hangisi demek için neye göre kısmını iyi bilmek gerek ;) ben o yuzden kimseye sormuyorum.Kendim araştırıyorum ;)
Hayalim Üç Kelime Oda Şöyle " Honda-CBR-600RR "
bende sizin gibi araştırıyorum bu motorları benmde benmde ilk moturum olucak kısmetse şöyle düşünüyorum 125 likleri kafandan geçtim hem hız bakımından hemde ses bakımından 125 liklerden tek Aprilliayı ayrı tutarım onunda moturu çabuk bitiyormuş ne kadar doğru onu bilmiyorum benm gönlüm hyodan yana hem maddi hem görünüş maddi olanaklar el verirse ninja neden olmasın tabi şöyle bi gerçek var ninja hyodan biraz daha sağlam diyeceksiniz ki hyo sağlam değilmi bi ninja kadar dayanıklı değil uzun lafın kısası kışın bi hyo almayı düşünüyorum bakarsınız hep baraber alırız
arkadaşlar hyo alırken size iki kere düşünün derim.
1- alacağınız makinanın şasesi tıpkı karyola profilinden bükme gibi kesinlikle dandik diyorum ben.
2- alacağınız makinanın eğer ki üzerinde orjinal lastikleri takılı ise hemen onları söküp gidip michelin, metzeler gibi iyi lastikler almanız gerekecek zira kendi üzerindekilere lastik bile diyemezsiniz plastik gibi yolu tutmuyor ve virazj yapamazsınız.
3- alacaığınız makinanın arkası hafif olduğu için virazlarda arkayı atma olacak ve frenler yavaşlama değil kitleme eğiliminde olacak bunu dikkate alın.
4- kendi fren balataları çok sert onları daha yumuşak balata ile değiştirmeniz gerekli.
5- bence en önemlisi kanuni firması fahiş fiyatlara parça satıyor mesela hyosungsource sitesin 160 lira civarı olan ön fren disk'ine burada kanuni servisi bana 400 lira civarı fiyat çekti.
6- eğerki garantili bir makina almak gibi bir durumunuz olursa kanuni firmasından kesinlikle hizmet beklemeyin, sizin sıkıntınızı gidermemek için ellerinden geleni yapacaklar buna emin olabilirsiniz.
bu sözlerimden sonra oturun ve bu makinayı almayı tekrar düşünün.
size tavsiyem bekleyin iki kuruş daha para biriktirin 2.el bir japon alın.
panic adak arkadaş haklsın japonların yerini kimse tutamaz kullanan arkadaşların yorumları bizim için önemli
Ninya ile 1000km mi doldurdum. Ninjasadece yeşil değil siyah mavi ve kırmızı renkleri de mevcut o yüzden düşünebilirsin. Ama bakım açısından siyah oldukça toz gösteren bir renk.
Ninja özellikle 6000 devirden sonra oldukça agresif ivmelenen bir makina. Örneğin 1.ci viteste redline a yaklaşıp 2ye atıp gaz açtığınızda arkadanızdan sanki biri güçle itip hadi yürü ya kulum demiş gibi hissediyorsunuz. kez bu tip durumlarda gidonu sıkı kavramanız gerekecek.
Yol tutuş açısından ninjanın hyo ile karşılaştırmasını yapamam ama virajlarda bazen arka kayma eğiliminde. daha geniş ve kaliteli bir lastik düşünülebilir. Ama biraz limitlerde kullanıyorum yeni başlayacak arkadaşlar için sakin viraj kullanımında oldukça yeterlidir. Ayrıca söylemeden geçemeyecğim benim düşünceme göre düzgün frenlemede ninjanın frenleri mükemmele yakın. Ön arka kombine kullanımlarda çok güven veriyor.
Vibrasyon açısından ninjada hiçbir sıkıntı yok. Ayrıca orta devirlerdeki kalın perdeden uğultusu da oldukça hoşa gidiyor özellikle motoru kompresöre bindirdiğinizde...
Sorunu olan varsa yardımcı olmaya çalışırım.
Aptallık En Büyük Günahtır !
Bütün veriler karşılaştırıldığında Türkiyede 250cc spor sınıfta Hyosung veya S&T ile yarışacak bi motor bence henüz yok.Özelliklede fiyat-performans,2. el ,yedek parça özellikleriyle bence 1numara.125cc motorları zaten hiç saymıyorum onlara verilecek 8-9bin tl lere yazık.ninja 250 kötü mü? kesinlikle değil ama 2.elini sıfır Hyosung fiyatına alıp bide satamamak kötüdür eminim,yoksa aynı fiyat olsalar piyasası aynı olsa tercih tabiki kawasaki olur.
herkez istedigi dilediği motoru almakta selbesttir. ben yeni ninja aldım. 2009 model 3 bin km de 8400 e gidip sıfır hayasung almadım.
korktugum için çok yazıldı çizildi kırank dı piston du. devir kesici yok yaglama eksik diye.
şimdi kawasaki de de devir kesici yok 15 bin devir var redline 12,5 devirde başlıyor. ama kesici 14 ,5 de devreye giriyor yada motorun devri bitiyor. devir kesici eski 600 f imde kırmızıya gelince tı tı tı tı diye keserdi.
ve ninja kullanıcılarının çogu yeni kullanıcı tecrube fazla yok kırmızı falan dinlemiyo sokuyor 2008 den beri şimdilik ninja 250 lerde sorun yok
Her motorda sorun çıkar illaki ama bence bu krank muhabbeti çamur at izi kalsından başka bişe değil,binlerce hyo ve S&T satıldı illaki arada fabrikasyon hatasıda olacak,kullanıcıdan kaynaklanan hatalarda olacak ama hyo koreli dye devamlı bi çamur atma politikası var.yüzlerce yorum okudum ama kötüleyenlerin nedense %90ı daha motorun üstüne oturmamış.Gerçi bunlar çok konuşuldu adam gibi süren motorunun degerini bilen hyocular s&t ciler aldığı verimi biliyor ve mutlular kullanan insanların yorumları ortada.Ayrıca devir kesici benim motorumdada var 2009 S&T gt250r, olması bi işime yaradı mı derseniz yaramadı çünkü ben zaten redline a sokmuyorum 5.viteste devamlı 150-160-170km/saat le gittigim oldu redline a girmeden,hiçde sorun olmadı şu ana kadar.
Ayrıca ustama genelde giderim haftada 2-3 gün muhabbet etmek için olsun motor için olsun devamlı hyosung motorlar gelir gider tamire,bende özellikle sorarım arızalarını merak ettigim bende hyo sahibi olduğum için ama daha hiç rastlamadım krankla ilgili sorun yaşayana.
zaten kore de yapılan bu motorların bu şekilde kırank sorunu yada buna benzer sorunların ortaya çıkması garip sonuçta motorlar çin degil. hep bu yada buna benzer yazılar okuyunca keşke kırank daha kalın yapsalar derdim. ama yinede mide bulandırıcı unsurlar. işte sırf bu yüzden 250 lik sınıfında motor almayı düşünürken bu konularıda gözden geçirdim.
birde st kanuni ye binen bir arkadaşımızın motoruna binip test etme imkanım oldu. motor biraz vibrasyonlu çalışıyor. o yüzden gıranaj aksamları zırıltıyor. neyse kimsenin motoruna birşey demiyorum belki benim bindigim motor haşattır.
Arkadaşlar kimsenin topiği biyere çektiği vs. yok bence diğer motorların adı ve kullanıcılarında fikrini alıcazki bilgilerimizi tecrubelerle netleştirip doğru yolu bulucaz ben çok uzun zamandır bu topiği takip ediyorum gunluk gazete gibi başladım okumaya ilk üye olduğumda en başından okuya okuya topiği yakaladım be şimdi muhabbetin ortasındayım, henüz motor almadım ve benim gibi eminimki çok arkadaşlarımız vardır aramızda, önümde motor almak için hiçbir engel kalmadı şu anda sadece tek sorun kararsızlık, tutkudan sonra kendime sorduğum soru "motoru ne için alıcam" benim için neye hizmet etmeli, ben çalışan biriyim ve genelde haftanın 6 günü çalışıyorum, gösterişli ve küçük ccli yakıtı çok makul"3litre" olan ve vergisi düşük olan bir motormu almalıyım (yamaha 125r gibi) yoksa yeri geldiğinde uzun yol yapabiliceğim, çok gösterilşli olmasada tarz olan 250cc olan kmde 5 6 litre yakan 250gtr mı almalıyım (2009 model ve üstü)
Şu anda sadece kafamda ikisi var.Ya beyaz yamaha alıcam yada siyah ST ikiside 2009 dan olmuycak.
Dün şirketden çıkıp mecidiye köye çıkarken yol kenarında beyaz 125 r gördüm araç canımdan ayak üstü lafladık sıfır almış motoru tek soru sorucam neden bukadar para verdin bukadar kücük cc ye dedim ben olsam mt03 yada 600 lük bir makine alırdım dedim, adam bana sadece ben yeni öğreniyorum para verdim çünki ben güven satın aldım dedi fren olsun virajlar olsun inan farkediceksin farkı dedi.Fazla bilgim olmadığından ve "tecrubem" tek kelime etmedim kazasız belası dileklerimle ayrıldım ordan.Ben 180 boyundayım 80 kiloyum kalıbıma uyarsa 125r alırım diyorum henuz ayaklanmadım anlıycağınız.Araştırıcak zamanımda yok zaten şu aralar.Okuduğunuz için teşekkürler yorumlarınızın devamını takip ediyor olucam..Saygılar
Hayalim Üç Kelime Oda Şöyle " Honda-CBR-600RR "
Ben de uzun süredir okuyorum bu başlığı ve aynen sen gibi başlangıç için bir motosiklet arıyorum. GT 250R için hem iyi hem de kötü yorumlar var. Kimisi hiç alma kalitesi, servisi kötüdür diyor kimisi de binlerce kilometredir biniyorum hiç sorun olmadı diyor. Zannedersen bu yorumlarda kullanıcının tecrübesi, sürüş tarzı ve bulundukları şehir yapılan yorumlarda büyük etken ama özel mesajlardan edindiğim kanı genel olarak bu aletin alanın elinde kalacak cinsten olmadığı.
Bu motoru seçmek için geriye maddiyat ve dış görünüş kalıyor diye düşünüyorum ki etrafta motoru bu kadar fazla kullanan insan olmasını bu iki etkene bağlayabiliriz. Cbr 125 denedim, Kawasaki 250R'yi de denedim geriye bir tek GT 250R kaldı. Onu da deneyince heralde bir karara varmış olacağım.
Bu arada arkadaşlardan motor hakkındaki değerli tecrübelerini aktarmalarını ve fotolarını paylaşmalarını her zaman bekliyorum. Selamlar..
arkadaşlar yıllarca kuryelik yaptım... 1100 ss den 50 ss ye kadar bir çok motorum oldu.... hyo kötümsencek makine değil sadece cahil sürücüler var.. parasını hak ediyor ama mükemmel bir makinede değil eksikleri var... ama şunu unutmayın krank kesen makinede arıza açan makinede genelde kullanıcı ve bakımcı hatası yüzünden arıza açar....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Şu an bu konu içerisinde 202 kullanıcı var. (0 üye ve 202 misafir)