[QUOTE=bygrm;2141876]malesef fazlı abi... yeni videolar bir muddet yk gibi baksana bugunde hava yağmurluydu ztn
ismim görkem eğer beni söylediyseniz.. lastik oalyına son noktayı koyan bir ben varım sanırım[/
pardon görkem walla sende olmsan kimse izah etmeyecek olayı emeğine sağlık teşekkürler tekrardan
[B]34 TG 2311[/B]
merhaba tekteker_ramço kardeş.
tebrikler. güzel eğlenip dönmüşün. o gördüğüm toprak zeminlerde iyi tutunabilmişsin. kaymadan gelmişsin. Şimdi bir güzel bakım yaparsın.
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
Arkadaşlar bu motoru tanıyan veya kullanan arkadaşlar varmıdır aranızda yeni çıkmış sanırım KUBA MOTORA ait modeli ( XY250-5A ) Tek silindir sanırım ama görüntüsü süper şans eseri denk geldim ve fiyatıda 2010 model 4,500 en fazla.Şaşkınlıkla araştırmaya devam ediyorum bildisi olanlar paylaşırsa sevinirim,
Bu sorunun yeri belki burası değil diyenler olucak ama benim ilgi alanım ve kıyaslamam GT250R o yüzden tabiki sizinle burda paylaşmalıyım dedim..!
Göze hitap ediyor sani 600F havası varmış gibi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:45 ----------
tek bulduğum ;
Motor: Tek silindir, 4-zamanlı
Motor Hacmi: 232.6 cc
Soğutma: Hava Soğutmalı
Ağırlık: ~ 130 Kg
Maksimum Güç: 16.3
Yakıt Tasarrufu: 2.5 Lt - 100 Km
Yakıt Sistemi: Karbirator
Fren Sistemi: Ön Disk - Arka Disk
Maksimum Hız: 150 Km/saat
Çelik Jant: Standart
Aksesuar: Standart
Garanti: 2 Yıl
Hayalim Üç Kelime Oda Şöyle " Honda-CBR-600RR "
ben cok önceden görmüştüm bu modeli. Sırf tipi için bunlara pra verilmez arkadasım
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
Motor 130 kiloymuş, cüssede bişi yok, her motora fabrikada değişik manyaklıkta şekil verilebilir. Kg artırılabilirde düşürülebilirde.
150ZAT 150CC 150KG. BU MOTOR 130KG 250CC.
Ama 4.5ğa sıfır bunu alacağına aynı paraya hyo al daha iyi.
HYO nun bence tek eksiği ön grenajdaki eksiltici görüntü, bak bu motordaki gibi çift far dizaynı olsaymı Hyo da yemede yanında yat...
tek silindir ve 16hp motorda olayı bitirmiş
yaw bırakın piyasada üç beş kişi alır yok olur gider.. aklı olan ona o parayı vericeğine gider ikinci el hyo alır.. bu motorla hyo teknolojik açıdan bile kıyaslanamaz..
bide sizden duymak isterim 6,500 tl cebinizde olsa stkanuni GT250R mı alırsınız temiz temiz.! Yoksa Kawasaki ZXR 250 ama 2009 ve en az 10,000 kmde anca yeter bu para..!
Hayalim Üç Kelime Oda Şöyle " Honda-CBR-600RR "
Göreceli bir şey hemde çok göreceli..
gt250 yollarda çok var zebil gibi avantajı yedek parça servis bakımı hızlı giden ikinci eli..
kawa ise bambaşka kawa zaten sürat motorları üstüne yıllardır arge yapan üretim yapan yılların efsane firması pek çok piyasaya hediye ettiği efsane motorlar modeller var.. kawa yı sürmek bile yolda giderken bana göre hysoungla kıyaslarsak bambaşka bir ayrıcalıkdır..
ben hyo yuda severim kawayı da ama ikisi arasında seçim yapıcak olsam düşünmez 10 bin kmdeki kawayı alırdım..
Eger sorunu yoksa 6500 e zxr 250 alamazsın zaten 2008 leri 7500-8000 en ucuzu,6500 civarı olsa zaten şuan sahibindende gördügün yüzlerce hyosung yerinde kawasaki 250ninja olurdu. Hyosung un bukadar tutulması zaten fiyat-kalite oranı iyi oldugu için,kawasaki kadar kaliteli olmayabilir ama kalitesiz olmadığıda kesin yoksa 5 senedir bukadar tutulmazdı ki çok büyük artılarıda var kawaya göre bence hem servis hemde satış kolaylıgı mesela...
Beyler bikaç sorum olcak;
1. si motoru sürmeden bikaç dakka çalıştırıp beklyorum ısınsın dye o sırada devir arada 3bine yaklaşıyor sonra inyor düzeliyor bu normal mi?
2.si önceden motor vitesteyken debriyaja basıp,boştaykende hiçbiyere basmadan çalıştırabiliyordum şimdi sadece boşta debriyaja basarak çalışyor,vitesteyken debriyajı çekiyorum ama marş verince hiçbişe olmuyor ayaklıktaki sistemdenmi alakalı?
3. sü ilk marşa basınca çalışana kadar digital ekranın yanıp yanıp sönmesi normalmi?
şimdiden teşekürler yardımlar için...
Cevaplarını veriyim...
1-3000 devir e kadar çıkıp ısnınca inmesi normal otomatik jigle dir bu enjeksiyonlu modeller bu şekildedir.
2-Ayak muşurunle alakalı bir durum boştayken ayaklığın açık bir vaziyette veya kapalı durumda debriyaja basmadan çalışmıyorsa ayaklık muşurunden kaynaklanan bir durumdur...
3- Anladığım kadarıyla beyaz ibreli bir ST ye sahipsin ve bu olay gayet tabi normal ama akununde zayıf olma ihtimali var
marş duzgun basıyo ve ışıkların duzgun yanıyorsa..problem yok demektir..
he birde unutmadan dijital ekranda göruntu gitmeden hafif göz kırpıyosa çalışırken çok normal
Ama motorun mavi ibre olanlardansa yani karburatörlu olanlardaki gibi ibre var ise komple sonup tekrar yanması Anormaldir..Bu aku zayıf demektir.Beyaz ibreliler için aynı tanı söz konusu değildir..
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
slm arkadaslar sız castrol power racing dısında hangı yagları kullanıyorsunuz ben epeydır castrol arıyorum bızım buralarda bulamadım.elf 10/40 f1 kullanan varmı ? motoru aldım servıs bunu kullandıklarını soyledıler sızce kullanansam bır zararı olurmu ?
Biz de keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik lakin HAYATLA erken seviştik herşey üstümüze kaldı..!
Şu an bu konu içerisinde 106 kullanıcı var. (0 üye ve 106 misafir)