arkadaslar bu motorun flaşöru nerdedır kendım degıstırebılırmıyım??
arkadaslar bu motorun flaşöru nerdedır kendım degıstırebılırmıyım??
Virajlarda çok problem olmuyor. Ancak yaptığım araştırmalara göre bu lastiğin hamuru sert olduğundan, sürüş güvenliğini zaman zaman büyük ölçüde tehlikeye atabileceğini öğrendim. Ne kadar doğrudur tartışılır, ancak bildiğim bir şey var ki ani frenlemelerde ön tekerin kayması çok daha kolaylaşıyor bu lastik ile. Ben en çok frenlemede problem yaşıyorum. Elimden geldiğince motoru dik tutup kademeli olarak frene asılıyorum. Fakat acil durumlarda biraz sert basarsam anında kayıyor. Yumuşak hamurlu lastiklerin bu durumu en az %30-%40 civarında engelleyebileceğini öğrendim. Az bir oran değil, doğruysa.
Anladım teşekkür ederim bilgi için.ben motoru almadan önce bu lastik problemlerini duydugumdan çok araştırmıştım kesin lastik değiştircem dyodum ve en uygun Metzeler m3 görünyodu diger lastiklere görede baya bi yumuşakmış tutuşu harikaymış tek eksisi hamuru yumuşak oldugundan ömrü daha azmış.
Ömrü illa azdır ancak bu motor 30hp. 600lük, 1000lik makinalar gibi neredeyse her sert kalkışta asfaltı yakaladı mı yakalamadı mı diye bir problem yaşamıyorsun. Haliyle tekerlek kendi etrafında dönerek (patinaj denilen olay) aşınmıyor. Tahminen aynı hamurdan lastik R1'deki agresif bir kullanımla 5000km'de aşınıyorsa, bunda en az 9000-10000km'de aşınır diye düşünüyorum. Yani büyük makinalara oranla aşınma oranı bence yarı yarıya az olur bizim motorlarda. Zira ben hiç patinaj çekerek kalktığımı hatırlamıyorum. Bizim motorlarda yapılan km yüzünden ve sert frenajlarda aşınma olacaktır diye tahmin ediyorum. Tabi bunlar tahmin, test eden varsa yazarsa daha iyi olur (:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:06 ----------
Bu verdiğin adresteki motor senin mi ertan ? Eğer seninse ön sinyalleri damla-gömme nasıl ve nerde yaptırdın ? Ben de çok istiyordum, denk geldiğim iyi oldu.
Var mı temiz R satan
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Herkese selamlar
GT250 R ile GT650 R arasında ki yakıt farkını bilen birisi varmıdır? 15-20 gün içerisinde bi makina alıcam genellikle Ankara da kullanacağım için yani şehir içi o yüzden 250cc lik düşünüyorum ama 650 R ile arasında çok fazla bi yakıt farkı yok ise 650 lik alıcam. Şimdiden teşekkür ederim cevaplayacak olan arkadaşlara
Bir de cakalaz gibi aynen bende sorayım temiz 250 R satan varsa özelden mesaj atabilir
abi motor benim aldığımda böyleydi hafiften silikon çekmiş bence yakışmışta silikon pek bellide olmuyor ama internette rastlamıştım bu sinyallere. istersen sahibinden.com da bi araştır.
Bu verdiğin adresteki motor senin mi ertan ? Eğer seninse ön sinyalleri damla-gömme nasıl ve nerde yaptırdın ? Ben de çok istiyordum, denk geldiğim iyi oldu.[/QUOTE]
bu arada motorum satılık bebeğim olacak kısmetse hanım dır dır ediyor sat die biriyle anlaştım gibi satılmazsa yazarım tekrardan. buarada hiç satmak istemiorum :((((
[B]34 TG 2311[/B]
benim motorumda arkada 180-55-17 önde ise 120-50-17 var suruşunuzu yol tutuşu inanılmaz etkiliyor shinkolardan sonra çok daha rahat motoru yatırabiliyorsunuz sanki daha fazla yatmak istiyormuş gibi geliyor..
lastiklerinizi iyi bir markadan alın ...
gerçekten suruş kalitesini arttırıcaktır...
bu arada 180 lik lastik alsanızda 160 yada 170 lik lastik gibi görunuyor dışardan bakınca tabiki fark ediliyor fakat motorun jantı kuçuk olduğundan lastik içe doğru kenarlardan sert bir şekilde bukuluyor... bunuda belirtiyim
takabiliceğiniz en uygun lastik yine 160 lık lastiktir.. geniş lastik takmak istiyor iseniz... sormak istedikleriniz varsa tekrar forumdan yazarak sorabilirsiniz..
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
üstadım flaşör ön selenin altında akünün üstünde. seleyi açtığın zaman direkt karşına çıkacaktır. siyah 5cmye 3 cm gibi bir parça. akünün üstünde vidalıdır zaten. eğer orijinal flaşör alacaksan kendin bağlayabilirsin ama farklı alacaksan girişleri değişebiliyor böyle de olunca emin değilim ama belki bi problem olabilir. ama takması 2 dakkalık bir iş. bir ustaya götürürsen ücret bile almayabilir yani.
"cemalsafi.org"=> şiirden daha ötesi Üstad Cemal SAFİ...
180'lik ile standardı arasında ne gibi avantaj ve dezavantajlar var ? Örneğin çekiş gücünü yahut yakıtı etkiler mi bu durumu ? Yol tutuşu açısından bir fark yaratıyor mu ? Yaratıyorsa hangisi tercih edilmeli ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:38 ----------
650r 85 ya da 90 beygir olmalı. 250r ise 29 beygir. 250r ile şehiriçi zaman zaman da şehirlerarası yüksek devir kullanarak 0,15 TL / km yaktım ben. 650r muhakkak daha fazla yakmaktadır.
arkadaslar azonce motorumu garaja park ederken stop ettım tekrar calıstırmayı denedıgımde trrrr dıye bır ses cıkıyor ve calısmıyor neden olabılır acaba aklıma bırsey gelmıyor mars motoru olabılırmı boyle bır durumla karsılasan varmı?
İlk motorunmu olucak peki GT650R Eğer ilk motorunsa yanlış bir tercih "bence" ...Yamaha MT03 diye bir motor var kendileri 48 beygirdir ilk motor olarak en yüksek beygir kullanman gereken bu kadar "bence" :D ama kim ne derse boş ancak gazı açtığında anlıycaksın herkezi "tecrubeyle sınanmıştır" :D
Hayalim Üç Kelime Oda Şöyle " Honda-CBR-600RR "
Arkadaşlar virajlara girerken hafif yatıryorum motoru ondan sonra sanki biraz daha yatırsam lastik bırakır hissi oluşyo ama herhangi bi kayma falan olmadı,2aydır kullanıyorum motoru böyle hissetmem normalmi,daha fazla yatırmayı denesem bişe olur mu?
Bende de aynı, viraj / yatış uygun olmayınca sanki bi an dvrilecekmiş gibi oluyor ama ya ayağını yere atıp yada motorun direksiyonu kırıp düzeltiyorsun, bende hiç düşmedim bu şekilde...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:10 ----------
Valla bendeki flaşörler arka selenin içinde. Seleyi açtığın araftan bakınca karşında kalıyor 4 tane...
şuanda sen motora alışamadın ondan sana öyle geliyor aslında...ilk zmznlar yada bir sure bu şekilde gelicek shinko lastiklerde kaymıyo değil aslında fakat senin hissetttiğin kadar kaymıyolar.. motoru yatıra kaldıra bu problemi çözuceksin... ben şuan her virajda arka teker yanımda çıkıyorum zamanla sende alışıcaksın yeri gelicek drift bile yapıcaksın ama hepsi zamanla.. rahat yatırıp kaldırmayada zamanla alışıcaksın
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
şimdi sorunu şu şekilde yanıtlıyım...
180 lik lastik taksanız dahi bu lastiğin anca 160 santimini kullana biliyorsunuz yani lastiğin yere bastığı kısımlar 160 lık lastiğin yere bastığı kısımlara eş değer...
jant ufak olduğundan lastik kendisini biraz buzuluyor,yani kenarlar biraz daha kut bir şekilde kalıyor..
performans açısından lastiğin lastiğin hamur kalitesi yuzundan daha iyi bir markanın seçilmesi gerekir orjinal lastiğine göre...
Ben michellin kullanıyorum ve gayette memnunum...
Yakıtta bir değişiklik olmadı yakıt yine aynı durumda...
Sırada sizin tercih ediceğiniz lastik ebadına gelirsek
benim önerim 160 lık lastiğin ustune çıkılmamasıdır..
ben 180 lik lastik taktığım halde bunu rahatlıkla söyleyebiliyorum çunku jantınızın eni geniş olmadığı için 190 lık lastik takmaya kalksanızda arka tekeriniz hep 160 lık gibi görunucektir..
Ustelik Hyosung GT250R a takılabilicek max en buyuk ebat 180 lik tir.. daha fazlası zincire surtmektedir..
bu lastik ebadını taksanız bile 160 lık lastikten iyi olmıyacaktır...
çunku lastiğin tum alanını jantınız musait olmadığından dolayı kullanamazsınız...
tavsiyem 160 lık guzel bir lastik markasıdır..
ön teker içinde tavsiyem 120 lik lastikten kesinlikle yukarı çıkılmamasıdır hatta çıkılamayacağını temin ederim çunku 120 lik lastik bile ön çamurluğa ara ara surtmektedir.. nedeni ise lastiğe sıkışan taşlar yuzunden..
umarım yardımcı olabilmişimdir..
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
görkem gene süper bi açıklama yapmışsın anlatım ve resimleme harika ;)
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)