Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Ağustos 2010, 00:23
#11021
s.a öncelikle yardım eden etmeyen herkeze tşkkür ederim
özellikle hyosung GT250R ve cbr 125 kullanıcıların ve kullananların yorumlarını alırsam sevinirim motorlar hakkında
sımdı bu 2 motor arasında takıldım kaldım borçlarım yüzünden daha yeni tiger250 motorumu sattım .
inş şu borcumu kapatır kapatmaz kredi çekip 5 bin tlye kadar motor almayı düşünüorum ve bu 2 motor arasında gıdıp gelıorum kimisi çok övüyo kimisi kötülüo ama bı trlü sonuc alamadım sımdı
hyosungda merak ettıgım bı çok şey var açıkcası cbr yine katagorisinde kendını göstermıs bı motor
Gt250 R kafama sımdılık takılanlar
1.yakıt tüketimi ( şehir içi aragazlı ve şehir dışı )
2.vibrasyon var mıdır ( benim için çok önemli bişey hızı seven adamda deilim )
3.orasından burasnda belli belirsiz sesler geliyo mudur.
4.seri şanzımantmıdır ve tiger egzoz veya perfomasn egzoz takıldıgında sesi nasıldır?
sımdılık aklıma gelen bu kadr yardım eden ve edemeyen abilerime ve kardeşlerime teşekkür ederim
Reklamlar
-
16 Ağustos 2010, 01:34
#11022
150ZAT'tan sonra bu seferde GT250R ile İstanbul'dan Zonguldak'a gittim geldim. Tam 700KM tuttu...
-
16 Ağustos 2010, 01:46
#11023
-
16 Ağustos 2010, 02:18
#11024
-
16 Ağustos 2010, 02:33
#11025
mettoxin adlı üyeden alıntı
s.a öncelikle yardım eden etmeyen herkeze tşkkür ederim
özellikle hyosung GT250R ve cbr 125 kullanıcıların ve kullananların yorumlarını alırsam sevinirim motorlar hakkında
sımdı bu 2 motor arasında takıldım kaldım borçlarım yüzünden daha yeni tiger250 motorumu sattım .
inş şu borcumu kapatır kapatmaz kredi çekip 5 bin tlye kadar motor almayı düşünüorum ve bu 2 motor arasında gıdıp gelıorum kimisi çok övüyo kimisi kötülüo ama bı trlü sonuc alamadım sımdı
hyosungda merak ettıgım bı çok şey var açıkcası cbr yine katagorisinde kendını göstermıs bı motor
Gt250 R kafama sımdılık takılanlar
1.yakıt tüketimi ( şehir içi aragazlı ve şehir dışı )
2.vibrasyon var mıdır ( benim için çok önemli bişey hızı seven adamda deilim )
3.orasından burasnda belli belirsiz sesler geliyo mudur.
4.seri şanzımantmıdır ve tiger egzoz veya perfomasn egzoz takıldıgında sesi nasıldır?
sımdılık aklıma gelen bu kadr yardım eden ve edemeyen abilerime ve kardeşlerime teşekkür ederim
Selam,
Ben şehiriçi zaman zaman şehirlerarası yola çıkıp gazlamak koşuluyla bir depoyla 360km yol gittim. 60 TL'ye doluyor depo 17lt. Yani km başına 0,16 civarı bir şey yakıyor. Sadece şehiriçi devirsiz gidersen 400km'yi görürsün bir depoyla.
Motorla alakalı biraz da. KM'si yüksek motorlarda belki olabilir. Benim motorda 8000 devire kadar hissetmiyorsun neredeyse. 8000 devirden sonra oluşan vibrasyon da egzostu değiştirdiğimden beri ortaya çıktı. Orjinal egzostla böyle bir sorun yoktu.
Vallahi ses konusunda garanti veremem. Geliyor arkadaş. Bir yamahanın bir hondanın işçilik kalitesi yok bu makinalarda. Mesela ben hala zincir şırıltısına benzer bir şırılıtının, güç tekerleğe aktarılırken niye geldiğini bulamadım, bulduramadım. Gittim en kral ustasına açtırdım kapağını, ön dişliye baktırdım. Tık yok. Arka dişli desen o da öyle. Zincirde de bir sorun gözükmüyor. Ama alet özellikle 2. viteste bir şırıltı yapıyor nedendir belli değil.
Şanzımanı böyle bir motor için gayet yeterli. Ses konusunu 3-4 sayfa geride tartıştık oradan bakabilirsin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:31 ----------
Beyler,
Bu high speed mevzusunu o kadar dert ettiniz ki benim bile kafam takıldı. Çıktım bugün yalova-bursa yoluna dayadım. 10500 devirde 160kmph gördüm. Daha önce 10500'de 170 gördüğümü de hatırlıyorum. Ama bu sefer niyeyse çıkmadı o hıza. Sanırım rüzgar ve yolun eğimiyle alakalı. Ha 160kmph ile giderken zevkli miydi ? Değildi abi. Bas bas bağırıyordu alet. Bu makinayla 150'ye çıkıp kalacaksın. Rahat rahat gideceksin istediğin yere.
-
16 Ağustos 2010, 21:35
#11026
ben öle hızı pek seven bı adam deilim 120 rahat çıksın bana yeter artar bile ama grenajları ses yapıosa işler değişir almakdan bile vazgeçerim yani :((
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:31 ----------
kullanan abilerimin ve kardeşlerimin yorumlarını beklıorum hala kafam karısık :S
-
17 Ağustos 2010, 05:50
#11027
bide motorunuz modelını yazarsanız sevinirim ona göre değerlendirme yapıcamda
sımdıye kadar gösterdıyı en büyük arıza nedir
-
17 Ağustos 2010, 16:28
#11028
herkese meraba yeni üyeyim ve yardımcı olursanız sevinirm .. motor alıcam uzun süre düsündüm gt250 r ı kafama koydum fakat şimdide hyosung mu s&t mi derdi cıktı tavsiyelerde bulunursanız sevinirim nedenleriyle beraberar şimdiden tesekkürler
-
17 Ağustos 2010, 16:39
#11029
Hyosung ları daha çok tavsiye ederdim önceleri ancak şu anda S&T derim neden dersen ortalıkta sıfır karbüratör bile yok hyosunglar için
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:36 ----------
mettoxin adlı üyeden alıntı
ben öle hızı pek seven bı adam deilim 120 rahat çıksın bana yeter artar bile ama grenajları ses yapıosa işler değişir almakdan bile vazgeçerim yani :((
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:31 ----------
kullanan abilerimin ve kardeşlerimin yorumlarını beklıorum hala kafam karısık :S
mettoxin adlı üyeden alıntı
bide motorunuz modelını yazarsanız sevinirim ona göre değerlendirme yapıcamda
sımdıye kadar gösterdıyı en büyük arıza nedir
grenajlarında ses yok olmadıda hiç. 120-140-150 ye rahat çıkışları var zorlanmadan sonrasındada sorun yaşamıyorsun ancak bilinirki bu makinelerde yağlama sorunu var. buda şu demek yüksek devirlerde makinenin yağlaması yetersiz kaldığından krank kırma eğme v.s sorunlar çıkartabiliyor. yani yüksek devirlerde uzun ömürlü olmadığı kesin ama senin dediğin süratlerde hiç bir sorun çıkartmayacağına garanti verebilirim. tabi bakımlarını aksatmazsanız
-
17 Ağustos 2010, 16:40
#11030
yedek parca komple sorun mu peki hyo.da sparişle filan getirtilince maliyeti cok yuksek oluyo mu
-
17 Ağustos 2010, 16:42
#11031
han07 adlı üyeden alıntı
yedek parca komple sorun mu peki hyo.da sparişle filan getirtilince maliyeti cok yuksek oluyo mu
ya aslında mesele karbüratörden enjeksiyona geçişte sadece. karbüratör aksamıyla alakalı parçaların hiç birisinin sıfırı Tr de yok ancak ikinci elleri bolca mevcut. yurt dışından getirmekte uzun süre alacağı kesin maliyeti düşük olsa bile.
-
17 Ağustos 2010, 16:48
#11032
enjekyonların tamamı s&t mi oluyo peki genelde hyo tavsiyeleri daha baskın o forumlarda filan o yüzden soruyorum yüksek devirde krank sorunu cıkarmasından baska buyuk sorunları oluyor mu
-
17 Ağustos 2010, 16:52
#11033
onun dışında başka bir sorunu yok. ben karşılaşmadım. karşılaşanıda görmedim. ancak en başta söylemştim bende hyo tavsiye ederdim sürekli ancak en son karbüratör iğneleri lazım oldu servisler yok dedi enjeksiyona geçtik dediler. dedim komble karbüratör alıyım yok oda yokmuş. ogün bugündür S&T tavsiye ediyorum mecburiyetten
-
17 Ağustos 2010, 16:53
#11034
han07 adlı üyeden alıntı
enjekyonların tamamı s&t mi oluyo peki genelde hyo tavsiyeleri daha baskın o forumlarda filan o yüzden soruyorum yüksek devirde krank sorunu cıkarmasından baska buyuk sorunları oluyor mu
aslında krank sorun çıkarmıo sadece kullanıcı hatasın benım düşüncem çünkü 250 lilik motora 600lük gözüyle göruyolar basıyolarda basıyolar sonra krank sorunu var deniliyo
aslında S t de enjeksonlu denılıo ama yakıt olarak aynı oranda benzin tüketiyo araştırmalarıma göre
-
17 Ağustos 2010, 16:58
#11035
mettoxin adlı üyeden alıntı
aslında krank sorun çıkarmıo sadece kullanıcı hatasın benım düşüncem çünkü 250 lilik motora 600lük gözüyle göruyolar basıyolarda basıyolar sonra krank sorunu var deniliyo
aslında S t de enjeksonlu denılıo ama yakıt olarak aynı oranda benzin tüketiyo araştırmalarıma göre
kranklarda sorun var demiyorum zaten. yüksek devirlerde yağlama sorunu var diyorum. yağPomPasını hiç gördünmü bu makinelerin ? scooter yağ PomPası yüksek devirlerde yetmiyor yağlaması bu yüzdende krank sorunu çıkarıyor krankları sorunlu değil yani.
-
17 Ağustos 2010, 17:06
#11036
sinner34 adlı üyeden alıntı
kranklarda sorun var demiyorum zaten. yüksek devirlerde yağlama sorunu var diyorum. yağPomPasını hiç gördünmü bu makinelerin ? scooter yağ PomPası
yüksek devirlerde yetmiyor yağlaması bu yüzdende krank sorunu çıkarıyor krankları sorunlu değil yani.
lafım sana deildi bi kaç motoru kötüleyen kendıni bilmezlere başka sayfalarda görduklerımeydi
-
17 Ağustos 2010, 17:22
#11037
mettoxin adlı üyeden alıntı
lafım sana deildi bi kaç motoru kötüleyen kendıni bilmezlere başka sayfalarda görduklerımeydi
evt evt onlar bu işi bilmiyorum diyemeyiP makineye çamur atanlar :D
-
17 Ağustos 2010, 17:58
#11038
sinner34 adlı üyeden alıntı
onun dışında başka bir sorunu yok. ben karşılaşmadım. karşılaşanıda görmedim. ancak en başta söylemştim bende hyo tavsiye ederdim sürekli ancak en son karbüratör iğneleri lazım oldu servisler yok dedi enjeksiyona geçtik dediler. dedim komble karbüratör alıyım yok oda yokmuş. ogün bugündür
S&T tavsiye ediyorum mecburiyetten
tesekkür ederim umarım temiz bi motor bulabilirim
-
17 Ağustos 2010, 19:03
#11039
han07 adlı üyeden alıntı
tesekkür ederim umarım temiz bi motor bulabilirim
Hepimiz için hayırlısı
-
17 Ağustos 2010, 19:10
#11040
selam beyler bugun motorda bır sorun olustu motor hafıf gaz kesmeye basladı ve durdu calıstırdım hafıf hafıf gaz kese kese 10km gıttım. ve suan mars hıc basmıyor yanı motoru calıstıramıyorum. korna sesı normal bazen ses hafıf kısılıyor. ama farlar gayet normal calısıyor sorun nedır?
Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler