Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Ağustos 2010, 01:18
#10961
velaciraptor adlı üyeden alıntı
Aynen benimde 2009 ve dedigin gibi yakıt durumu.
vites boşa düştüde ondanmı yükseldi devir acaba gaz verince,merak ettim bende neden oldu acaba...
kontak açınca çıkan ses enjeksiyondan olması lazım.bendede aynısı oluyor sanki bilgisayar açılyor gibi bi ses.
vites boşa düşmemişti. ilginç bir durum olmuştu yani.
selamlar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 22:47 ----------
depodaki s&t kanuni yazısınız söküp , gri formlu altlık yapıp, hyosung yazı ve amblemi ekledim.
fotoğrafını eklemek istiyorum, nasıl oluyor arkadaşlar? hayret edilecek bir yol izleniyor galiba.
selamlar
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
Reklamlar
-
10 Ağustos 2010, 02:14
#10962
Foto yüklemek isteyen arkadaşlar, www.mageshack.de vb. sitelere fotolarını yükledikten sonra resmin doğrdan linkini kopyalayıp, forumda mesaj kısmında üstteki resim butonuna basıp oradaki link yazma yerine komple linki yapıştırıp mesajı gönderdiklerinde resim sitede görünür...
-
10 Ağustos 2010, 02:33
#10963
http://imageshack.us/ adresine gir önce, şöyle bir resim gelecek...
Uploaded with ImageShack.us
Oradan browse yazan yerden resmini seçip alttaki mavi UPLOAD NOW yazısına tıklıyorsun ve resim yüklenmeye başlanıyor..
Daha sonra aşağıdaki resimde kırmızı daire içinde olan yazı var ya FORUM CODE yazısının karşısı...
Uploaded with ImageShack.us
işte kırmızı dairedeki yazıyı tamamen kopyalayıp burada yazı yazdığımız yere yapıştıracaksın...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:31 ----------
Resimlerin boyutu ayarlamadığım için özür dilerim Unutkanlık...
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
-
10 Ağustos 2010, 13:02
#10964
tt Adnan adlı üyeden alıntı
Ben de ölçtüm yakıtını. 2009 model enjeksiyonlu. Çarptım , böldüm vs. = 100 km' de 4 litre yakıyor motorum.
Arkadaşlar, sizde hiç oldumu şöyle bir durum: Geçen gün yolda giderken devir saati göstegesi delirdi. normal gidişde vites değiştirirken 8.000 devir iken birden red line 12.000 devir gösterdi
. Motor o devirde değildi aslında.
Sonra normal seyire devam ediyordum ki , birden devir saati redline gösterdi ve sıfıra indi. Hemen durdum, stop ettim. Yeniden marş bastım normale döndü. Enteresan. Birde, kontak açınça ve kapatınca elektronik bir ses geliyor deponun altından? Bilen varmı?
Selamlar
Selam,
Kardeşim güneşte fazla durunca devir ibresi sapıtıyor. Biraz soğuyunca kendine geliyor. (: Telaşa gerek yok aynı şey bende de var.
Kontağı açınca FI ışığı sönene kadar geliyor o ses. Sanıyorum Enjeksiyon hazır konuma geçiyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:51 ----------
GT250rAlanya adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar 5.000 tl ye kadar olan bir Hyosung GT 250 R almaya karar verdim, hani 4.500 felan olursa çok daha iyi olur. Çünkü gel git alım satımş otobüse para felan derken 5.000 i bulur. 2006-2007 farketmez temiz olsun, rengi de önemli değil. Şehirde önemli değil gider alır otobüse koyar getiririm.
Burdan bi arkadaşımız satmayı düşünürse irtibata geçebilirim.
Hocam nasıl otobüse koyucan makinayı ? (:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:55 ----------
döjovu adlı üyeden alıntı
slm bugun itibari ile yenı motorumu aldım cbr 125 ten gtr 250 ye gectim cok şükür tavsıyelerınızı ve yapılması gerekenlerı solersenız motor hakkında sevınırım yagmurda ıslanması motoru etkılermıbırde bunların sesı cok seslı cıkıyo hepsımı bole yag ne kadar koyuluyo parcaları ıcın pahalı dıyolar yazmanız gereken bı seyler varsa yazarmısınız
Zincir yağına dikkat et. 100km'de bir zinciri volvorine yağ ile yağla. Unutma fazla yağ problem değil, ama yağsız bir zincir ön ve arka dişlilerini mahfedebilir. Redline'a girme. 250cc lik motor bu. 150km'den sonrası genelde haram oluyor. Yağ tamamen boşaltığında 1550ml - 1600ml alıyor yanlış hatırlamıyorsam. Lastiklere dikkat et. Orjinal lastikleri ciddi problemli. Ben 2 defa düştüm. 2si frenlerken ön lastiğin kayması yüzündendi.
Araç yağmurda da seyahat etmesi için tasarlandığından suyun herhangi bir zararı yok. Ancak sen yine de elinden geldiğince kuru yerde muhafaza et. Zira nem ve dolayısıyla su çelik ve demirin en büyük düşmanı.
Sesi çok çıkar. Güzel bir egzost takarsan motor sesini bir nebze bastırırsın. Hatta smokehead taktım ben büyük ölçüde bastırdı 6000 devire kadar.
www.hyosungsource.com adlı bir web sayfası var. Koreden orjinal parçaları satın alabiliyorsun. Ortalama 5 gün içerisinde elinde oluyor. Yedek parçası pahalı falan değil. Honda, yamaha gibi markalarla karşılaştırıldığında sudan ucuz bile kalabilir.
-
10 Ağustos 2010, 22:30
#10965
Çok çok düşük hızda sağa dönerken şaşırarak arka yerine ön freni sıkınca kaydık ve sağa düşürdük motoru, düşürdük diyorum çünkü nerdeyse gitmiyorduk bile hız 10km filandı zaten o hızla frene basıp kaydım tuttum ama yinede düştü ayna çarptı ve dibinden somunlanan yerin az üstünden yani çubuktan kırıldı.
Honda kawasaki vs gibi motorların aynalarından takıpta orjinali elinde duranlardan sağ aynayı satmayı düşünenlere duyurulur.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:57 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-urundur/detay
-
11 Ağustos 2010, 00:40
#10966
vıtesler
arkadaslar bu vıtesler ozellıkle bosa almak neden zor bu gt 250 r ın bırde seyır halındeyken hafıf tatlı gazda gıderken 3 veya 4 cü vıtete gazı hafıf keser gıbı yapıp tekrar verınce motor kesıklık yapar sankı benzınde pıslık var gıbı
-
11 Ağustos 2010, 01:00
#10967
Sorunu iyice anlat; caresini bulalım. Sıfır mı aldın sen ?
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
11 Ağustos 2010, 01:10
#10968
tulgacan adlı üyeden alıntı
Çok çok düşük hızda sağa dönerken şaşırarak arka yerine ön freni sıkınca kaydık ve sağa düşürdük motoru, düşürdük diyorum çünkü nerdeyse gitmiyorduk bile hız 10km filandı zaten o hızla frene basıp kaydım tuttum ama yinede düştü ayna çarptı ve dibinden somunlanan yerin az üstünden yani çubuktan kırıldı.
Honda kawasaki vs gibi motorların aynalarından takıpta orjinali elinde duranlardan sağ aynayı satmayı düşünenlere duyurulur.
[COLOR="Silver"]
Geçmiş olsun tulgacan, aynı kazayı ben de yapmıştım..10 flndı benim de hızım.. Kırılan aynamı da alüminyum kaynakla yaptırdım. Bağlantı yerinin bi kaç cm yukarısından..
-
11 Ağustos 2010, 02:14
#10969
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
-
11 Ağustos 2010, 02:14
#10970
[QUOTE=tt Adnan;2122911]
yalowa adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Boşa almak bende de biraz hassas. Bazen kaçırıyorum vitesi ve 1'e geçiyor tekrar. Ama bu sorunlu bir durum değildir diye tahmin ediyorum.
Gaz ayarı sorunu bende de var. Yolda giderken gazı kesince , ve tekrar aynı ivmeyi yakalamak için gaz kolunu çevirince çok zorluk oluyor. Çünkü, çevir hafifçe , çevir hafifçe , ama o gazın yakalanma noktası gelmiyor bir türlü. arkadan arabada yaklaşıyor tabiki o arada.
. hızlı çevirirsen gazı, bu sefer küt diye hızlı kavrayıp , zıplama yapıyor. Herkesde aynımı bu ?
Selamlar
[COLOR="Silver"]
Elin alıştıktan sonra bence hiç bi sorun yok..ilk zamanlarda o zıplamayı ben de yapıyodum ama şimdilerde çok azdır yaşadığım..Az bi debriyaj eşliğinde verdiginde gazı sorun yaşamazsın ama o da debriyaj balatalarına zarar verebilir
Vites konusuna gelince..motor dururken boşa almak biraz zorluyo.. motoru az bi ileri ya da geri aldığında rahatça geçiyo ya da kontağı kapatıp tekrar açtığında.. 1-2 arasını tutturmak acemiyken yapamadığım şeylerden biriydi
-
11 Ağustos 2010, 02:16
#10971
yalowa dostum video ekleyecektin unutma bizi..
-
11 Ağustos 2010, 02:22
#10972
@ tt Adnan
Çok pis tarif ederim kardeş
Şaka bi yana bir Hyosung sever olarak yardım edebildiysem ne mutlu...
Hyosung logosu filan çok hoş olmuş bu arada
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
-
11 Ağustos 2010, 03:51
#10973
metci adlı üyeden alıntı
@ tt Adnan
Çok pis tarif ederim kardeş
Şaka bi yana bir Hyosung sever olarak yardım edebildiysem ne mutlu...
Hyosung logosu filan çok hoş olmuş bu arada
merci. hoşuna gittiğine sevindim. farklı bir şey olsun istedim .
selamlar
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
-
11 Ağustos 2010, 09:05
#10974
döjovu adlı üyeden alıntı
slm bugun itibari ile yenı motorumu aldım cbr 125 ten gtr 250 ye gectim cok şükür tavsıyelerınızı ve yapılması gerekenlerı solersenız motor hakkında sevınırım yagmurda ıslanması motoru etkılermıbırde bunların sesı cok seslı cıkıyo hepsımı bole yag ne kadar koyuluyo parcaları ıcın pahalı dıyolar yazmanız gereken bı seyler varsa yazarmısınız
sanırım seninle telefonda konuşmuştuk.. kartalda sanayide çalışıyordun.. hayırlı olsun motorun allah kaza bela vermesin...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
11 Ağustos 2010, 11:21
#10975
slm arkadaslar bende st kanunı gt250 r var gecen gun rolentası kendılıgınden yukseldı sonra motoruu durdurdum tekrar marşa bastıgımda marş almadı marşa bastıgımda gostergeler yanıpp sonduu ve sonra tamamen sustuu. ertesı gun servise goturdum konjektor ve aküyü degiştirdiler bırgun sonra yine rolentası yukseltı ve motor calışmadı ne yapmam gerekıyor yardımlarınızı beklıyorum tesekkuler
-
11 Ağustos 2010, 14:59
#10976
Meraba arkadaşlar Murat Doğanay (aYe) abimiz için pazar günü toplanıcaz ben yolu bilmedigim için tek gidemem eger avcılar team dan gidecek varsa beraber gidelim allah rahmet eylesin geride kalanlarına sabır versin
-
11 Ağustos 2010, 15:24
#10977
yakuza64 adlı üyeden alıntı
slm arkadaslar bende st kanunı gt250 r var gecen gun rolentası kendılıgınden yukseldı sonra motoruu durdurdum tekrar marşa bastıgımda marş almadı marşa bastıgımda gostergeler yanıpp sonduu ve sonra tamamen sustuu. ertesı gun servise goturdum konjektor ve aküyü degiştirdiler bırgun sonra yine rolentası yukseltı ve motor calışmadı ne yapmam gerekıyor yardımlarınızı beklıyorum tesekkuler
hava filtresinin yan tarafında bir parça var onun değişmesi gerekiyor o parça rolantiyi ayarlıyor..
12 numaralı parça.
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
-
11 Ağustos 2010, 15:43
#10978
QUOTE=Eren_1907;2123268]Meraba arkadaşlar Murat Doğanay (aYe) abimiz için pazar günü toplanıcaz ben yolu bilmedigim için tek gidemem eger avcılar team dan gidecek varsa beraber gidelim allah rahmet eylesin geride kalanlarına sabır versin[/QUOTE]
merhaba,
benim pazar günü işim var. maalesef gelemem. bu avcılar team nedir? buluşup tanışalım.
selamlar
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
-
11 Ağustos 2010, 16:59
#10979
selam millet benim motorun iç kısımlarında sübab sesine benzer bir ses geliyor birkaç ustaya gösterdim piston vuruyor dediler, birde içindeki zincir triger zinciri ( adının bu olduğundan emin değilim ) dediler acaba böyle bir sorunla karşılaşan veya bilgisi olan varsa , bana yardımcı olursanız sevinirim
motor 2006 hyosung gt 250 r
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
-
11 Ağustos 2010, 19:45
#10980
Bugün çevreyolunda 175km/saat gördüm ve devir saati tam 10500 deydi redline sokmadım yol düzdü hiç egim yok,daha önce 165 yapmıştım en fazla aynı devirde...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler