Bende GT 250 R bakıyorum.
Onun için bu başlığı birazcık rahatsız edeyim dedim.
Maksimum 4.500 koyabiliyorum.
Temiz denk getirirsem aranıza bende katılıcam.
Bende GT 250 R bakıyorum.
Onun için bu başlığı birazcık rahatsız edeyim dedim.
Maksimum 4.500 koyabiliyorum.
Temiz denk getirirsem aranıza bende katılıcam.
arkadaşlar merhaba,
uzun zamandır kafamı meşgul eden 2 tane motor var. ikiside st kanuni marka. biri RX125 SM ucuz, masrafı az ve türkiyedeki yol koşullarına daha uygun olduğu için bunu düşünüyorum, ayrıca artçı ile rahat seyahat edebilme ve çanta takma şansım var. diğeri ise gt250r (yada naked olanı, farketmez). gt250r'ı alırsam ikinci el alıcam fakat en çok çekindiğim şey ortada söylentileri dolaşan krank kırma meselesi. bu motora sahip ve uzun süredir kullanan (motoru 30binlerde olanlardan özellikle yorum yapmalarını rica edeceğim) bu sorunu hiç yaşadılar mı? ayrıca serviste başınıza en fazla masraf çıkartan şey ne oldu.
şu anda cbr 125 r kullanmaktayım. motoru aldığımdan beri yaklaşık 5bin km yol yaptım, geçtiğimiz cumartesi gunu ikinci uzun yol tecrubemi, istanbul n - turgutreis (702km) yol yaptım. virajlarda güvenli ve frenlemesi en azından cbr 125 kadar iyi olan daha yuksek cc li bir motor almak istiyorum. gt250r'ı beğeniyorum fakat yukarda bahsettiğim söylentiler kafamı karıştırıyor, yorumlarınızı bekliyorum.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
kafan hiç karışmasın kardeşim.krank ı motor degil üstüne binen cahil zihniyet kırıyor.benim motor 35bin km de.zincir ve dişli setini ,arka fren diskini degiştirdim.tabi birde 20binde lastikleri.en fazla masraf lastiklere gitti.ögrenmek istedigin ne varsa yardımcı oluruz.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
valla bu mesajın içimi rahatlattı. nedense bu krank konusunda kötü bir imajı var bu motorun. bi motor ustasıda krank ile ilgili böyle şeyler soyleyince iyice çekinmiştim dogrusu ama dediğin gibi cahil zihniyetten kaynaklanıyor olsa gerek.
bodrum'a gelirken bafa gölünün orrda bi tane gt250r yanımda geçerken slm çakmıştı, yetişebilseydim eğer durdurup soracaktım motordan memnun musun diye
bu motor ile yaptığınız en uzun yolculuk kaç km idi? uzun yolda rahat mıdır? birde artçı ile 250 - 300km'lik mesafelerde rahat seyahat edilebilir mi?
ayrıca vitesi boşa alma konusunda da söylentiler var. vitesi boşa almanın çok zor olduğunu söylüyorlar. bununla ilgili yorumunuz nedir?
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
karburatorlu ve enjeksıyonlusu varmıs bu aletlerınarkadaslar ben 2. elalacağımyenı baslayacağım enjeksıyonlu olanlaramı yoğunlasayım yakıtları felan ne kadardır arasında cok fark atıyorum mu bursalı arkadaslar varsa yazarsa sevınırım bılgı baabında
performans olarak gerçekte çok iyi. sollamalarda falan gayet pratik. yalnız oturuş pozisyonu haliyle yoracaktır biraz.. ama benim bu 3. yolum oldu alıştım galiba epeyce. ama en büyük problemi koltuktan çektim uzun yol için biraz sert sanki 8 saatlik yol yaptım (hem de yarısı oldukça virajlı) öyle aman aman bir yorgunluk çekmedim. genelde 110 civarı geldim(tabi bazı yollarda 140 civarı da oldu) biraz çok gibi ama benzin şu an benzin 3.67 iken 185-190 civarı yaktı. ustaya sordum o da normal dedi. şu ikinci meşhur karbüratör olayından dolayı galiba. zaten uzun yolda 1000liklerin 600lüklerden az yaktığı düşünülürse bunun da uzun yolda biraz daha fazla yakması normal geldi bana..
iyi bakalım hayırlı olsun senin satışın da. nasip bakalım konya ya gelirsem tekrar haberleşiriz. konya da benim bildiğim iiki tane siyah vardı biri de siteden gökhan42 nickli arkadaşındı. ama 2 ay kadar önce satmıştı. eğerr sattığı kişi yapmışsa gökhan daha iyi biliyordur. ama tabi temennimiz bu duyumların sadece hurafe olması. eğer doğruysa da Allah rahmet eylesin...
bu arada benim motor hakkında SİVRİ motordan (muammer) bilgi alabilirsin... bakımlarına sürekli oraya giderdim...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:33 ----------
ben artçıyla konya afyon arası gidip geldim. tabi artçı için biraz eziyetli oluyo orası bir gerçek. boş vites olayı birazs doğru biraz yalan aslında. ilk aldığımda ben de bunlar böyle boşa çok zor geçiyor diyordum ama artık alıştım hiç bi problem yok. yani elin ayağın biraz alışana kadar boşa geçirmekte zorlanırsın ama sonra çok daha rahat ayarlayabiliyorsun...
"cemalsafi.org"=> şiirden daha ötesi Üstad Cemal SAFİ...
birde uzun yolda vibrasyondan dolayı ellerinde uyuşma olabiliyor ama iki dakika yana salarsan ellerini bir sorun kalmıyor
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
bende hiç hissettmyorum belkide zewkden ama rahatsız edici bi durum olmadı yüksek hızdada...
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
2 farklı gt 250r deneyimim oldu biri orjinal egzoslu birisi el yapımı özel egzos. Orjinal olanda titreşim hissetmedim ama orjinal olmayanda düşük devirlerde hissedilir titreşim vardı.
selam arkadaşlar işlerim nedeni ile sit. fazla giremiyorum.
Baştan sona okumaya başladım 120. sayfadayım kafam patlamak üzere.
Tek sorun aileyi ikna etmede kaldı.
arkadaşlar motorun katalizörünü iptal ettikten sonra çekişte baya artış oldu... motor baya fazla ısınıyordu..katalizörü söktüğümüzde gördükki tıkanmış... allahtan zamanında farkettik.... yakıt olyını ölçcem ve ne kadar fark var söylüyeceğim...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
abi bu katalizör makinanın neresinde
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)