yurt dışında piyasaya sürülen 2010 modellerinden bahsediyorum.
Geçen hafta bende sıkışık trafikte epeyce gittim. Düşük hızlarda vitesi biraz yüksek tutmayı gayret ediyorum . Devir yükselmesin diye. Sıcaklık dizlerde fark ediliyor. Hava sıcak + motor sıcak + hız düşük olunca maalesef. Bu arada asfalt sıcaklığınıda unutmamamak lazım arkadaşlar.
Selamlar
Tekeriniz düz bassın dostlar.......
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
egsoz patlaması yanmadan atılan benzinin sıcak egsoz borusunun içinde kendiliginden patlaması ile oluyor.bujilerini ne zaman degiştirdin?tiger egsozdan olacagını sanmam bende onu kullanıyorum.
aynı anda yazmışız 2 litre yag olurmu celal ne yaptınız uleyyyyyyynnnnnnnn.yag filtresini degiştirince 1500 gr konuluyor.çok fazla koymuşsunuz bütün contalari patlatacaksın.yan taraftaki gözlem camından bak.motoru tam dik tut.iki çizginin tam ortasında olması lazım yagın.bence hemen yagı şırıngayla falan çek.2 litre yag makinayı bogar.[/QUOTE]
[SIZE="5"]Allah razı olsun senden ya bnm bildiğim de 1450 gr gibi bi şey motorcu deyip güveniyoruz ne işler açıcaz başımıza ya.gelelim asıl soruna motorun pistonlardan biri çalışmıyor yüksek devirde devreye giriyor, rolantide öndeki silindir ısınmıyor nedeni ne olabilir bujimi acababu arada motoru ikinci el aldım bujilere daha bakamadım
[SIZE="5"]Allah razı olsun senden ya bnm bildiğim de 1450 gr gibi bi şey motorcu deyip güveniyoruz ne işler açıcaz başımıza ya.gelelim asıl soruna motorun pistonlardan biri çalışmıyor yüksek devirde devreye giriyor, rolantide öndeki silindir ısınmıyor nedeni ne olabilir bujimi acababu arada motoru ikinci el aldım bujilere daha bakamadım[/QUOTE]
öndeki silindir çalışmıyorsa bu silindire gelen yakıt yanmadan egsoza gidiyor ve sıcak egsozun içinde patlama şeklinde yanıyor işte.bu silindirin ateşleme bobini arızalanmış olabilir .belkide kablo soketi gevşemiştir önce buna bakın.bobinlerin yerini degiştirip bakabilirsen anlarsın.bobinde bişey yoksa buji piposunu biraz sıkın,sarsıntılardan belki kablo temassızlık yapmış olabilir.en basitinden belki ön silindirdeki buji arızalıdır.en son ihtimal statörde yada kablolarında bir arıza olabilir.yakınlarda gidebilecegin yetkili servis yokmu?mahalle motorcularına kurcalatma sakın onların becerebilecegi iş degil bunlar, ama o yagı mutlaka normale çevir.yag filtresini degiştirmezsen 1450 gr degiştirdiysen 1500 gr yag konulacak kışın 10w40 yazında 10w50 ve mutlaka motosiklet yagı tam sentetik .madeni yag koyma sakın.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:03 ----------
sevgili kardeşim bu motoru kanuni yapmiyor sadece dagıtımını ve basit montajını yapıyor.2010 modeller daha ithal edilmedi .ellerindekiler bitene kadarda getirmezler sanırım.şu anda 2010 model diye satılanlarda aslında 2009 modeldir ,2010 trafige çıkışlı olurlar..2010 modelinde kuyruk tasarımından başka bir farkı yok zaten.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
öndeki silindir çalışmıyorsa bu silindire gelen yakıt yanmadan egsoza gidiyor ve sıcak egsozun içinde patlama şeklinde yanıyor işte.bu silindirin ateşleme bobini arızalanmış olabilir .belkide kablo soketi gevşemiştir önce buna bakın.bobinlerin yerini degiştirip bakabilirsen anlarsın.bobinde bişey yoksa buji piposunu biraz sıkın,sarsıntılardan belki kablo temassızlık yapmış olabilir.en basitinden belki ön silindirdeki buji arızalıdır.en son ihtimal statörde yada kablolarında bir arıza olabilir.yakınlarda gidebilecegin yetkili servis yokmu?mahalle motorcularına kurcalatma sakın onların becerebilecegi iş degil bunlar, ama o yagı mutlaka normale çevir.yag filtresini degiştirmezsen 1450 gr degiştirdiysen 1500 gr yag konulacak kışın 10w40 yazında 10w50 ve mutlaka motosiklet yagı tam sentetik .madeni yag koyma sakın.[COLOR="Silver"]
yağı normale çevirdimservis yok burda ama 4 silindir makinelerin ustası bi motorcu var ona götürücem
araburun yolunda çektik.. mete han çekti ve çok güzel yakaladı..
Uploaded with ImageShack.us
buda bir karemiz daha...
Uploaded with ImageShack.us
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
arkadaslar baya gezdım forumu ama bu hyolar en fazla ne kadar sürat yapıyor.nerdeyse cogu kişi bunu merak edıyo..biri Bilgilendirrse Güzel olcak
kimse sormamış ben soriyim bu EFI olan tipler gelmiyor mu,kuyruk tasarımı çok güzel olmuş onların..
facebook.com/kaskafa
arkadaslar acaba st kanuni yazısını kazıyıp üstüne hyosung yazısı yapıstrsam belli olr mu yada bi problem olr mu?
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Bende vardı bi tane GT250R ım Çok hevesli almıştım ama sonra aksilikler hep beni buldu daha dogru düzgün kullanamadın motorumu satmak zorunda kaldım. GT250R almak niyetinde olan arkadaslar icin söylüyorum bilgileri olsun alacagınız motor 2tl lik krank milinin ustünde olursunuz ona göre size ne kadar güvenilir gelir orasını bilmem. Dış görünüs olarak süper bi motordur egzos takılması sartır sesi tatmin etmez motorunuzu yormadan kullanın kendinizi bi anda yol kenarında kalmıs bulabilirsiniz.
Şu an bu konu içerisinde 36 kullanıcı var. (0 üye ve 36 misafir)