Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Mayıs 2010, 12:11
#10261
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
Reklamlar
-
27 Mayıs 2010, 12:27
#10262
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
-
27 Mayıs 2010, 18:56
#10263
Herkeze iyi forumlar arkadaşlar benim bi sorum olucak 2 ay önce sıfır aldım şuan 1000 km bakımı geldi b.evlerde oturuyorum bizim bu yakada bildiğiniz tavsiye üzerine gidebiliceğim bi serwis warmı yardımcı olursanız sewinirim şimdiden tşkkrlr.
-
27 Mayıs 2010, 19:01
#10264
arkadaşlar motorun 3 farklı km gösterimi var galiba. birisi trip 1 birisi trip 2 diğeri de toplam orijinal km oluyor galiba.
biz motoru alırken referans olarak o trip olanları değil de diğerini referans alacağız değil mi?
emin olmak istedim de
-
27 Mayıs 2010, 20:23
#10265
quke adlı üyeden alıntı
Herkeze iyi forumlar arkadaşlar benim bi sorum olucak 2 ay önce sıfır aldım şuan 1000 km bakımı geldi b.evlerde oturuyorum bizim bu yakada bildiğiniz tavsiye üzerine gidebiliceğim bi serwis warmı yardımcı olursanız sewinirim şimdiden tşkkrlr.
selam bahçelievlerde motovizyon var fuat usta iyi adamdır.ama seninki s&t ise 0 aldıgına göre öyle yetkili servise gitmen gerekir.bu tarafda sana en yakın sanırım avcılarda motopark var.denizköşkler tarafında yol üstünde kolay bulursun.bulamazsan yardım ederim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:20 ----------
erdemgc adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motorun 3 farklı km gösterimi var galiba. birisi trip 1 birisi trip 2 diğeri de toplam orijinal km oluyor galiba.
biz motoru alırken referans olarak o trip olanları değil de diğerini referans alacağız değil mi?
emin olmak istedim de
aynen oyle
-
27 Mayıs 2010, 22:08
#10266
Arkadaşlar bugun Avcılarda Maxımus 2 internet cafenin orda kırmızı hysoung gördüm plaka iptali vardı + arkasında artçı vardı dur felan dedim ama görmedi acaba bizdenmi?
-
27 Mayıs 2010, 22:45
#10267
zonta adlı üyeden alıntı
selam bahçelievlerde motovizyon var fuat usta iyi adamdır.ama seninki s&t ise 0 aldıgına göre öyle yetkili servise gitmen gerekir.bu tarafda sana en yakın sanırım avcılarda motopark var.denizköşkler tarafında yol üstünde kolay bulursun.bulamazsan yardım ederim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:20 ----------
ewet yetkili serwis olması gerekiyor c.tesi bi gidip bakarım tşkkrlr bilgi için
-
27 Mayıs 2010, 23:27
#10268
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
-
27 Mayıs 2010, 23:45
#10269
mavibuz adlı üyeden alıntı
Ah bir yakalayabilsem
seni ben yayaydım motorla olsaydım yetişirdim sana, bende bugün motorun cantı eğilmişti onu yaptırıyorum akşam alacağım motoru bir aksilik olmazsa mondialin orda alper usta var onda motor akşam belki karşılaşırız yada sahilde bir ara buluşuruz.
Selamlar
Benim ön jant da zamanında çukurdan sebep eğilmiş, sonra düzeltilmiş ama son olarak elden geçirilmesi gerek. Senin jantı düzelttimi usta, ardından balans yapıyormu?
Selamlar
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
-
27 Mayıs 2010, 23:53
#10270
Merhabalar Hyosung Gt 250R yada yeni adıyla S&T GT 250R almayı düşünüyorum ama daha önceden motor tecrübem hiç yok nerdeyse sıfır atv kullandım oda yarı otomatikdi acaba bu motor bana fazla gelirmi boy olarak sanırım kurtarıyor 1.80 boyum 90 kilom var honda cbr önermeyin motor bana çok küçük geliyor :D Teşşekürler
-
28 Mayıs 2010, 00:18
#10271
Steyfo adlı üyeden alıntı
Merhabalar Hyosung Gt 250R yada yeni adıyla S&T GT 250R almayı düşünüyorum ama daha önceden motor tecrübem hiç yok nerdeyse sıfır atv kullandım oda yarı otomatikdi acaba bu motor bana fazla gelirmi boy olarak sanırım kurtarıyor 1.80 boyum 90 kilom var honda cbr önermeyin motor bana çok küçük geliyor :D Teşşekürler
Selam dostum bende almadan önce senin gibi düşünüyordum ve hiç motor kullanmamıştım ve ben motoru 0 aldım alırken bile arkim getirdi semte motoru düşün yani tam 2 ay oldu alalı motoru gayette memnunum bu biraz yetenek işi gibi görüyorum öle bian oluyorki çok farklı tepki weriyorsun tabi dewamlı ilk zamanlar test sürüşleri çok faydalı oluyor bnmde yapıp senin gibi cbr bsklt gibi kalıyor
-
28 Mayıs 2010, 00:57
#10272
-
28 Mayıs 2010, 01:13
#10273
tulgacan adlı üyeden alıntı
BUGÜN KAZA YAPIYORDUM.
Zeytinburnu Sahil yolundan akşam saat 18:00 - 18:30 gibi Sirkeci yönüne giderken sanırım Kumkapıyı geçtikten sonra bilmem kaçıncı ışıkta son anda ani duruş yapan kapalı kasalı ısuzu tipi kamyonete arkadan çok pis geçiriyordum. Hızım 80-90 gibiydi, debriyaj + el freni sıktım ama o anlık ani düşünce ile ayak frenine basamayı akıl edemeyince, yavaşlatsam bile tam sıktığımda kayma ihtimali olduğu için vurmaya ramak kala sola kırdım ve onun solunda bekleyen ticari taksi ile arasından kıl payı ve mecburen duramadan kırmızıda geçip, soldan yola katılan arabalardan kurtulup sağa zor çektim. Allah korudu, ama sola kırmasam arkadan bindirmiştim o kesin, çok ani bi karardı sola kırmak. Kırmızıda geçtik fakat Allah'tanki araçlar o an durduğu ve soldan katılanlar daha yeni yeni yola girmeye başladığı için birisine çarpmadım.
Stop ettik tabi vitese atmadı motor, denedim 2 dakka denedim atmadı vitese, sonra aklıma motorcumun yada tam hatırlamıyorum belkide bana satan arkadaşın motor vitese atmazsa tekeri bir tur atacak şekilde motoru ilerlet dediği aklıma geldi. AYNEN yaptım vitese attı çalıştırdım ve devam.
Sanırım vitesliye geçişin acemilikleri bunlar.
Birde tabi kırmızıyı, güneşin etkisinden farkedemedim sanırım, yoksa o konuda çok dikkatliyimdir...
Arkadaşim Geçmiş olsun Allah korumuş
-
28 Mayıs 2010, 02:33
#10274
tulgacan adlı üyeden alıntı
BUGÜN KAZA YAPIYORDUM.
Zeytinburnu Sahil yolundan akşam saat 18:00 - 18:30 gibi Sirkeci yönüne giderken sanırım Kumkapıyı geçtikten sonra bilmem kaçıncı ışıkta son anda ani duruş yapan kapalı kasalı ısuzu tipi kamyonete arkadan çok pis geçiriyordum. Hızım 80-90 gibiydi, debriyaj + el freni sıktım ama o anlık ani düşünce ile ayak frenine basamayı akıl edemeyince, yavaşlatsam bile tam sıktığımda kayma ihtimali olduğu için vurmaya ramak kala sola kırdım ve onun solunda bekleyen ticari taksi ile arasından kıl payı ve mecburen duramadan kırmızıda geçip, soldan yola katılan arabalardan kurtulup sağa zor çektim. Allah korudu, ama sola kırmasam arkadan bindirmiştim o kesin, çok ani bi karardı sola kırmak. Kırmızıda geçtik fakat Allah'tanki araçlar o an durduğu ve soldan katılanlar daha yeni yeni yola girmeye başladığı için birisine çarpmadım.
Stop ettik tabi vitese atmadı motor, denedim 2 dakka denedim atmadı vitese, sonra aklıma motorcumun yada tam hatırlamıyorum belkide bana satan arkadaşın motor vitese atmazsa tekeri bir tur atacak şekilde motoru ilerlet dediği aklıma geldi. AYNEN yaptım vitese attı çalıştırdım ve devam.
Sanırım vitesliye geçişin acemilikleri bunlar.
Birde tabi kırmızıyı, güneşin etkisinden farkedemedim sanırım, yoksa o konuda çok dikkatliyimdir...
Çok çok geçmiş olsun, Allah tekrarından sakınsın.
Motor un en ciddi kısmı bu sürekli tetikte olmak
-
28 Mayıs 2010, 02:47
#10275
geçmişolsun kardeşim.istanbulda böyle işte biraz hızlan gene ışık trafik.gene dur kalk.e birindede dikkatdağlıyo haliyle ışıkları kaçırabilyoruz.o yüzden bu tarz yollarda sakin sürş yapmakta fayda var.tem e5 strese ii gelebilr şansda çok önemli trafikte tabi.
herkesin iyi şansı ve melekleri yanında olsun.kazasız sürşler
-
28 Mayıs 2010, 08:19
#10276
tulgacan adlı üyeden alıntı
BUGÜN KAZA YAPIYORDUM.
Zeytinburnu Sahil yolundan akşam saat 18:00 - 18:30 gibi Sirkeci yönüne giderken sanırım Kumkapıyı geçtikten sonra bilmem kaçıncı ışıkta son anda ani duruş yapan kapalı kasalı ısuzu tipi kamyonete arkadan çok pis geçiriyordum. Hızım 80-90 gibiydi, debriyaj + el freni sıktım ama o anlık ani düşünce ile ayak frenine basamayı akıl edemeyince, yavaşlatsam bile tam sıktığımda kayma ihtimali olduğu için vurmaya ramak kala sola kırdım ve onun solunda bekleyen ticari taksi ile arasından kıl payı ve mecburen duramadan kırmızıda geçip, soldan yola katılan arabalardan kurtulup sağa zor çektim. Allah korudu, ama sola kırmasam arkadan bindirmiştim o kesin, çok ani bi karardı sola kırmak. Kırmızıda geçtik fakat Allah'tanki araçlar o an durduğu ve soldan katılanlar daha yeni yeni yola girmeye başladığı için birisine çarpmadım.
Stop ettik tabi vitese atmadı motor, denedim 2 dakka denedim atmadı vitese, sonra aklıma motorcumun yada tam hatırlamıyorum belkide bana satan arkadaşın motor vitese atmazsa tekeri bir tur atacak şekilde motoru ilerlet dediği aklıma geldi. AYNEN yaptım vitese attı çalıştırdım ve devam.
Sanırım vitesliye geçişin acemilikleri bunlar.
Birde tabi kırmızıyı, güneşin etkisinden farkedemedim sanırım, yoksa o konuda çok dikkatliyimdir...
geçmiş olsun:::::::::::::::::::::::
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
28 Mayıs 2010, 09:09
#10277
tulgacan adlı üyeden alıntı
BUGÜN KAZA YAPIYORDUM.
Zeytinburnu Sahil yolundan akşam saat 18:00 - 18:30 gibi Sirkeci yönüne giderken sanırım Kumkapıyı geçtikten sonra bilmem kaçıncı ışıkta son anda ani duruş yapan kapalı kasalı ısuzu tipi kamyonete arkadan çok pis geçiriyordum. Hızım 80-90 gibiydi, debriyaj + el freni sıktım ama o anlık ani düşünce ile ayak frenine basamayı akıl edemeyince, yavaşlatsam bile tam sıktığımda kayma ihtimali olduğu için vurmaya ramak kala sola kırdım ve onun solunda bekleyen ticari taksi ile arasından kıl payı ve mecburen duramadan kırmızıda geçip, soldan yola katılan arabalardan kurtulup sağa zor çektim. Allah korudu, ama sola kırmasam arkadan bindirmiştim o kesin, çok ani bi karardı sola kırmak. Kırmızıda geçtik fakat Allah'tanki araçlar o an durduğu ve soldan katılanlar daha yeni yeni yola girmeye başladığı için birisine çarpmadım.
Stop ettik tabi vitese atmadı motor, denedim 2 dakka denedim atmadı vitese, sonra aklıma motorcumun yada tam hatırlamıyorum belkide bana satan arkadaşın motor vitese atmazsa tekeri bir tur atacak şekilde motoru ilerlet dediği aklıma geldi. AYNEN yaptım vitese attı çalıştırdım ve devam.
Sanırım vitesliye geçişin acemilikleri bunlar.
Birde tabi kırmızıyı, güneşin etkisinden farkedemedim sanırım, yoksa o konuda çok dikkatliyimdir...
aman tulgacan Allah korumuş valla her zaman bu kadar şanslı olmayabilir insan. ama acil durumlarda arka fren ve ön freni aynı anda kullanma alışkanlığını kendine bir şekilde öğretmelisin bence.
-
28 Mayıs 2010, 09:51
#10278
Öncelikle geçmiş olsun allah beterinden saklasın tekerin düz bassın. Tulgacan sen yaşayarak öğrenmişsin ve şans yanındaymış. Bu yaşadıklarından tecrübe edinmen gerek yoksa birgün şans yüzüne bakmaya bilir.
Bu vesile ile birkaç konuda bildiklerimi anlatayım. Arkadaşlar acil bir durumda ilk yapmanız gereken şey fren değildir asla unutmayın. Önce pozisyon almalısınız ardından hızınızı kontrol etmeli sonra vites değiştirmeli ve tehlikeyi atlatmalısınız. Bu pozisyon işi çok önemli eğer tulgacan arkadaşımız iyiki akıl edip aradan geçmeyi denemiş.
Acil durumlarda yapılacak frenleme ise önce debriyaj çekilir ardından ön fren prograssive (agır agır ezerek basmak) arka fren kilitli. Bu en kısa mesafede duracağınız mesafeyi verecektir.
Tulgacan motor nasıl stop etti anlamadım?! Debriyajı neden çekmedin?
tulgacan adlı üyeden alıntı
BUGÜN KAZA YAPIYORDUM.
Zeytinburnu Sahil yolundan akşam saat 18:00 - 18:30 gibi Sirkeci yönüne giderken sanırım Kumkapıyı geçtikten sonra bilmem kaçıncı ışıkta son anda ani duruş yapan kapalı kasalı ısuzu tipi kamyonete arkadan çok pis geçiriyordum. Hızım 80-90 gibiydi, debriyaj + el freni sıktım ama o anlık ani düşünce ile ayak frenine basamayı akıl edemeyince, yavaşlatsam bile tam sıktığımda kayma ihtimali olduğu için vurmaya ramak kala sola kırdım ve onun solunda bekleyen ticari taksi ile arasından kıl payı ve mecburen duramadan kırmızıda geçip, soldan yola katılan arabalardan kurtulup sağa zor çektim. Allah korudu, ama sola kırmasam arkadan bindirmiştim o kesin, çok ani bi karardı sola kırmak. Kırmızıda geçtik fakat Allah'tanki araçlar o an durduğu ve soldan katılanlar daha yeni yeni yola girmeye başladığı için birisine çarpmadım.
Stop ettik tabi vitese atmadı motor, denedim 2 dakka denedim atmadı vitese, sonra aklıma motorcumun yada tam hatırlamıyorum belkide bana satan arkadaşın motor vitese atmazsa tekeri bir tur atacak şekilde motoru ilerlet dediği aklıma geldi. AYNEN yaptım vitese attı çalıştırdım ve devam.
Sanırım vitesliye geçişin acemilikleri bunlar.
Birde tabi kırmızıyı, güneşin etkisinden farkedemedim sanırım, yoksa o konuda çok dikkatliyimdir...
-
28 Mayıs 2010, 10:29
#10279
arkadaşlar yağ radyatörüne fan takmayı düşünüyorum.... bu düşünceme iten konu ise sıkışık trafikte motorun daha fazla soğmasını düşündüğümden... önce uygun çıkma bir fan bulmam lazım....daha sonra montaj asaması var.. yaptığımda resim paylaşacağım ama uygun fan bulmnam lazım...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
28 Mayıs 2010, 11:25
#10280
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
arkadaşlar yağ radyatörüne fan takmayı düşünüyorum.... bu düşünceme iten konu ise sıkışık trafikte motorun daha fazla soğmasını düşündüğümden... önce uygun çıkma bir fan bulmam lazım....daha sonra montaj asaması var.. yaptığımda resim paylaşacağım ama uygun fan bulmnam lazım...
aynı seyi bende düşündüm yaparsan cok merak ediyorum bir çalışma olarak paylaşırsan sevinirim.
anadolu yakasında maltepe pendik arası tanıdığınız usta varmı motoru genel göstermek istiyorum ayrıca şu jant yamukluğu bende de var sanırım motor giderken sarsılıyor. jantı bu taraflarda kime yaptrabilirim ve ortalama nekadara mal oluyor bilen varmı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler