Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Mayıs 2010, 04:40
#10201
Shorin adlı üyeden alıntı
Dalga geçiyor olmalısın
ehliyetin var değil mi? red line çizgisi dedikleri motor devrinin kırmızı alana girmesi demektir.
BU arada KLR 650 den sonra bu motor sana olmaz hocam... Ne açıdan dersen bir çok açıdan senin beklentilerini karşılar yazdıklarının hemen hemen hepsini karşılar ama egsoz sesi olarak yada 650lilik makinadan aldığın performans olarak yeterli gelmeyecektir. Görüntüsü filan gayet güzeldir.
Shorin, doğruyu söylemek gerekirse zaten amaç biraz da cc düşürmek yoksa izlediğim videolarda da gt250r ın ivmelenmesi gayet tatmin edici görünüyor fazlası da zarar performans olarak daha fazlasına da bence gerek yok sonuçta piste çıkmak yada hız rekorları kırmak gibi bir derdim de yok ama en kısa zamanda bir tanesini canlı kanlı görüp duymadan olmayacak gibi görünüyor... Arkadaşlar acaba aranızda Ankarada eryamana yakın oturan gt250r sahibi varmı? Varsa görüşebilirmiyiz öm atarsanız çok sevinirim
Reklamlar
-
21 Mayıs 2010, 10:59
#10202
Shorin adlı üyeden alıntı
BU arada KLR 650 den sonra bu motor sana olmaz hocam... Ne açıdan dersen bir çok açıdan senin beklentilerini karşılar yazdıklarının hemen hemen hepsini karşılar ama egsoz sesi olarak yada 650lilik makinadan aldığın performans olarak yeterli gelmeyecektir. Görüntüsü filan gayet güzeldir.
Aynı fikirdeyim,
Yani elimdeki motor duracak yanında da bir tane Racing tarzı alet olsun. Bir mekana girdiğimde kaslı, güzel, ilgi çekici aynı zamanda hız yapmayan, fiyatı makul bir moroum daha olsun diyorsan. Bence tercihin bu olmalı
MaRaNtZz adlı üyeden alıntı
Merhaba;
Dostum benim takıldığım bir husus var "Motorlara gelirsek, 2005-2006 yıllarında üretilen motorlar Karbüratorlu, 2007 ve sonrası enjeksyonludur." demişsin bu
Hyosung GT 250 R'de de bu şekildemi 2008 Hyo alsam enjeksiyonlumudur bu model
Öncelikle şöyle söylüyeyim, benim henüz motorum yok, hatta 1-2 tanesi dışında daha hyo incelemedim. Şu 511 sayfayı da, fan clublarıda yurt dışınıda aklıma gelen tüm yazı makale ve incelemeleri, kullanıcı youmlarını okudum.
Burada sözü ettiğim motor zaten 'Hyosung GT 250 R' için, 98' modellerin %98 i enjeksyonludur. %2 de stok durumuna yada başka nedenlerle karburatorlu çıkabilir. ama aralarında çok fark yoktur.
-
21 Mayıs 2010, 11:43
#10203
Cihan Chopper adlı üyeden alıntı
Aynı fikirdeyim,
Yani elimdeki motor duracak yanında da bir tane Racing tarzı alet olsun. Bir mekana girdiğimde kaslı, güzel, ilgi çekici aynı zamanda hız yapmayan, fiyatı makul bir moroum daha olsun diyorsan. Bence tercihin bu olmalı
Öncelikle şöyle söylüyeyim, benim henüz motorum yok, hatta 1-2 tanesi dışında daha hyo incelemedim. Şu 511 sayfayı da, fan clublarıda yurt dışınıda aklıma gelen tüm yazı makale ve incelemeleri, kullanıcı youmlarını okudum.
Burada sözü ettiğim motor zaten 'Hyosung GT 250 R' için, 98' modellerin %98 i enjeksyonludur. %2 de stok durumuna yada başka nedenlerle karburatorlu çıkabilir. ama aralarında çok fark yoktur.
Çok iyi ozaman...
-
21 Mayıs 2010, 13:08
#10204
Shorin adlı üyeden alıntı
Dalga geçiyor olmalısın
ehliyetin var değil mi? red line çizgisi dedikleri motor devrinin kırmızı alana girmesi demektir.
1) Dalga gecmiyorum
2) Ehliyetim var
3) Devir saatim çalismiyor, 1'e gelince takilip kaliyor, demekki yaptiracagiz.
4) Ozaman yag göstergesi dedigim gerçekten yag göstergesi.
Bide bosta iken N yaziyorya vitesteyken rakam çikiyormu, bende görünmüyor eger varsa...
-
21 Mayıs 2010, 15:48
#10205
arkadaşlar izmirde oturuyorum. manisa plakalı motorun plakasını değiştirmesem bana masraf olarak kazanç sağlar mı?
bir de denizlide güvenebileceğim bir servis var mıdır? motor alırken baktırmak için
-
21 Mayıs 2010, 16:52
#10206
Hocam senin motor hakikaten ilginçmiş motorun rölanti devri zaten 2x1000 civarı oluyor seninki nasıl 1 de takılıyor olabilir?
Şu dediğini yakınında birisine okuyunca bişey anladıysa işte bende okadar anladım. "Ozaman yağ göstergesi dediğim gerçekten yağ göstergesi"
Boştayken rakam çıkmıyor daha farklı yada büyük motorlarda bu özellikl mevcut ST yada hyosun'da yok. Yeri gelmişken sen sormadan ben söyleyim geri viteside yok.
tulgacan adlı üyeden alıntı
1) Dalga gecmiyorum
2) Ehliyetim var
3) Devir saatim çalismiyor, 1'e gelince takilip kaliyor, demekki yaptiracagiz.
4) Ozaman yag göstergesi dedigim gerçekten yag göstergesi.
Bide bosta iken N yaziyorya vitesteyken rakam çikiyormu, bende görünmüyor eger varsa...
-
21 Mayıs 2010, 17:01
#10207
Shorin adlı üyeden alıntı
Yeri gelmişken sen sormadan ben söyleyim geri viteside yok.
@Shorin
Hocam koptum yahu.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
21 Mayıs 2010, 17:46
#10208
-
21 Mayıs 2010, 18:09
#10209
erdemgc adlı üyeden alıntı
arkadaşlar izmirde oturuyorum. manisa plakalı motorun plakasını değiştirmesem bana masraf olarak kazanç sağlar mı?
bir de denizlide güvenebileceğim bir servis var mıdır? motor alırken baktırmak için
arkadaşlar yardım yok mu?
-
21 Mayıs 2010, 18:15
#10210
erdemgc adlı üyeden alıntı
arkadaşlar yardım yok mu?
artık plakalar değişmeyecek.
Orgazma Dudak Büktürür
-
21 Mayıs 2010, 18:26
#10211
huceyn adlı üyeden alıntı
artık plakalar değişmeyecek.
biraz daha açar mısın???
-
21 Mayıs 2010, 18:39
#10212
erdemgc adlı üyeden alıntı
biraz daha açar mısın???
slm bende Bursa plakalı motoru nevsehıR plakaya cevırerek uzerıme aldım yaklasık 1 ay once ben butun ıslerı kendım hallettım 250lıra harcadım.
alım-satım ıslerı hakkında bır konu vardı detayları ordan bulabılırsın.plakayı ıkametıne gore cıkarabılıyorsun artık.nerde kalıyorsan oranın plakasını almak zorundasın.
Biz de keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik lakin HAYATLA erken seviştik herşey üstümüze kaldı..!
-
21 Mayıs 2010, 18:42
#10213
Shorin adlı üyeden alıntı
Hocam senin motor hakikaten ilginçmiş motorun rölanti devri zaten 2x1000 civarı oluyor seninki nasıl 1 de takılıyor olabilir?
Şu dediğini yakınında birisine okuyunca bişey anladıysa işte bende okadar anladım. "Ozaman yağ göstergesi dediğim gerçekten yağ göstergesi"
Boştayken rakam çıkmıyor daha farklı yada büyük motorlarda bu özellikl mevcut ST yada hyosun'da yok. Yeri gelmişken sen sormadan ben söyleyim geri viteside yok.
Simdi birader bu söylediklerinin komik olam kísímlarini espri olarak kabul etmesem ortamí çok pis bozardím, ozamanda ho$ olmazdí.
Ama geri vites konusunu actiginda iyi olmus motor ustunde geri geri ayakla itmek çok zor yavas devirde olsa iyi olurmus.
Ayrica devir saatide yanilmiyorsam 0-15 arasi, bendeki 1 de takiliyor...
-
21 Mayıs 2010, 18:46
#10214
JUSTice4all adlı üyeden alıntı
bu durumda piston arizasi en son dusunulmesi gerekenler arasina giriyor. kanaatimce kuvvetle muhtemel subaplarda ayarsizlik var, ama ustanin soyledigi gibi eksantrik faktorunu de dusunmek gerek. tavsiyem calisan motoru el ile yoklayarak sesin tam olarak yerini saptarsan en saglam taniyi bulabilirsin
Olayı cozduk sounda ama parca sıkıntısı var ıstanbula gelınce alıcam artık sımdılık duseldı cok sukur.egzantrık gergı otomatıgı gorevını yapmıyormus ustanın soyledıne göre parcayı alınca degıstırcem.
Biz de keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik lakin HAYATLA erken seviştik herşey üstümüze kaldı..!
-
21 Mayıs 2010, 23:04
#10215
huceyn adlı üyeden alıntı
artık plakalar değişmeyecek.
Kardeş o iş iptal oldu
Sebebide; doğu illerine ait pilakalı araçların ikinci elinin satışında sorun olacağıymış.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:02 ----------
Shorin adlı üyeden alıntı
Hocam senin motor hakikaten ilginçmiş motorun rölanti devri zaten 2x1000 civarı oluyor seninki nasıl 1 de takılıyor olabilir?
Şu dediğini yakınında birisine okuyunca bişey anladıysa işte bende okadar anladım. "Ozaman yağ göstergesi dediğim gerçekten yağ göstergesi"
Boştayken rakam çıkmıyor daha farklı yada büyük motorlarda bu özellikl mevcut ST yada hyosun'da yok. Yeri gelmişken sen sormadan ben söyleyim geri viteside yok.
Kardeş o hararet göstergesi değilmi
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
-
21 Mayıs 2010, 23:54
#10216
arkadaşlar iki model arasında kaldım
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...ok-temiz/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...li-motor/detay
sizce hangisi?
ilk başlarda ikinci modeli tercih ediyordum fakat bugün aradım ve birinci ilandakinin de lastikleri değişmiş.
-
22 Mayıs 2010, 00:23
#10217
Erdem 2008 ve ustu bakmanı tavsıye ederım ben=)
[B]Her beden üzerinde % 5o ölüm ihtimali ; % 5o yaşam ihtimali taşır... [/B][COLOR="Red"][b]!!!!!--HyO--!!!!!:queen:[/b][/COLOR]
-
22 Mayıs 2010, 00:33
#10218
ozan150zc adlı üyeden alıntı
Erdem 2008 ve ustu bakmanı tavsıye ederım ben=)
Ozan senin moturu satsana
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
-
22 Mayıs 2010, 00:48
#10219
-
22 Mayıs 2010, 00:49
#10220
tulgacan adlı üyeden alıntı
Kardeş 2010 alacaktın ve çok kıllanıyorum bişi çıakrsa diyordun ya bizde 4500tl lik bişi al diyince kızıyorduın. Vazmı geçtin 2010 model 8 milyarlıklarda nalmaktan yoksa başka bir durummu var. Bak parasal sıkıntı varsa karbüratörlüymüş lastiği şukadarmış kilometresi bukadarmış diye fazla aranma derim.
Ama benden tavsiye çok acil bir durumda değilse, haziranın ortasına kadar hergün araştır 5000-5500 civarında bi 2008 çıkınca hemen kap derim.
Aynı benim gibi, bak 6000 verdiler vermedim benim motoru, modeli 2008 ama KASIM 2008...
YANİ 2009 OLUYO, KM İSE 4000 OLMADI HENÜZ. NAZAR DEĞMESİN... 6500TL VEREN ÇIKARSA SATARIM
bunun garantisi bile devam ediyordur 1.5 yılık motor..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:45 ----------
ERDEM BİDE BUNA BAK. BANKA KREDİSİ İLE İLGİLİ BİRŞEYDEN BAHSETMİŞ AMA ÖNEMSİZ DERSEN BEN OLSAM ÇIKIP GELİP ALIR BİNER İZMİRE DÖNERİM. KM 6300 DE DAHA...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...mde-250r/detay
4800 e al 6500 e sat oh valla ne güzel
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 53 kullanıcı var. (0 üye ve 53 misafir)
Bu Konudaki Etiketler