Sağ ol, Gökhan.
geçmiş olsun ne yaptın öyle aman dikkat et
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
bende öyle bi gidiyodum aslında ama kendi eşekliğimden,arka tekeri havaya kaldırıpduruyum dedim ışığın birinde,havada sıcaktı,asfalt ısınmış cam gibi olmuş,ön bi kaydı Allahtan ayağımla destek koyup toparladıydm
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:11 ----------
iki teker neyimize yetmiyoda tek teker isteriz anlamam ki
barisayd geçmiş olsun kardesim cana gelicene mala gelsın
Geçmiş olsun arkadaşlar bende yatırdım birde yokuşta giderken olsa iyi dik yokuşta durdum evden bir şey alcaktım tek elle tutarken düştü ağşa doğru kaydı benle beraber bana bir şey olmadı gerçi birde arabaya vurduk allttan patladı yağın hepsi aktı hala yatıyo 2 3 gün oldu ustayı getircem bakalım aman dikkat arkadaşlar
Milli mücadelelere şahsî hırs değil, milli ideal, milli onur sebep olmuştur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Her zaman bi tarafını duvara yaklastırın
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Selam arkadaşlar sizlere bi sorum var...
Hyosung GT250R'lerin manevra kabiliyeti, gidonun çok fazla dönmemesi nedeniyle ( ki büyük kasalı racinglerde normal) ilk başlayacaklar için sorun yaratır mı manevra hakimiyeti konusunda?
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
arkadaşlar hepinize merhaba dün bir sorunla karşılaştım da size de sorayım dedim benim km saatinde alttaki reset düğmesine bastığım zaman odo 1039 yazıyor striplerde ise 8020 yazıyor acaba hangisi gerçek km yansıtıyor. odo mu stripler mi. bu ara da stripleride resetledim şimdi 2 stripde 0 oldu odo ise 1030 anlamadığım şey bu motor kaç km de
4 nisan pazar a ayarlıyorum ozancım hava durumuna göre ;)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:59 ----------
geçmişolsun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:59 ----------
arkadaşlar sağ ayna arıyorum varsa elinde olan alıcam ????
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
Hocam geçmiş olsun hepimizin başına gelebilecek bir durum... Motorların özelliği bu dönerken yanaklara inen motor merkez kaç kuvvetinin etkisiyle dengede duruyor sen denge kuvvetini bozdun mu geçmiş olsun yatarak savruluyorsun... Mantık bu peki bundan kurtulmak için yani yatırmadan kurtarmak için ne yapabilirsin ön freni bırakıp gaz açıp ters yöne viraj dışına doğru hamle yapman gerek... Bu dediğimi yaptığında da tecrübe kazanmalısın aksi halde tank splash yada tank tokatlama ile karşı karşıya kalırsın....
Ben bu manet işinde kesinlikle orjinal takın derim ayna ne olduğu çok önemli değil ama fren lambası ve fren ayarı gerçekten önemli... 3 kuruş canımızdan önemli olmamalı arkadaşlar... aman dikkat.
Sex Speed Money...
GÖKHAN :Bana meyil adresini gönder resimleri göndereyim ben resimleri yükleyemiyorum.benim meyilim :uyarmarina@hotmail.com
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:50 ----------
arkadaşım senin km ODO yazan kısım gerçek km
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:53 ----------
geçmiş olsun zaman zaman bizlerde düşüyoruz durdugumuz yerde..
geçmiş olsun barisayd inşallah bu son olur
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
Selam arkadaşlar sizlere bi sorum var...
Hyosung GT250R'lerin manevra kabiliyeti, gidonun çok fazla dönmemesi nedeniyle ( ki büyük kasalı racinglerde normal) ilk başlayacaklar için sorun yaratır mı manevra hakimiyeti konusunda?
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
Başlarda zorlanırsın ama çabuk alışırsın
Milli mücadelelere şahsî hırs değil, milli ideal, milli onur sebep olmuştur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
İşte böyle devam edin yüreklendirin beni...
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)