Ben elimden gelen yardımı yapmaya çalışırım. Ben kuzenimle beraber bu motora karar verdim oda bende çok araştırdık sonunda bunda karar kıldık. Kötü yorumlar kötü tecrübeler elbette herşeyde olduğu gibi bu motor ve markada da var. Başlanğıç motoru olarak ideal diyebilirim. Lastik konusunda bende çokşey okudum lakin bu konu derya deniz bir konu hiçkimsenin bir markadan memnun olduğunu söylemek zor. Örneğin ben kendi arabamda michelin kullandım sonra dunlop kullandım ve 4 ay gibi büyük ve uzun bir araştırma döneminden snra NOKİAN diye bir lastik buldum michelinden daha pahalı diyebilirim ve oldukça güzel bir lastik bunda karar kıldım çokda memnunum ama araba lastikleri konusunda sorsan insanlara kimi toyo der kimi lassa der kimi michelin der kimisi brigstone der... kısacası memnuniyet önemli demeye çalışıyorum. Benim motordan beklentim beni göklere uçurması yada 1 saatlik yere 20 dk gitmek değil keyif almak o yüzden lastikleri çok zorlamıyorum mümkünse yagmurlu havada da çıkmamaya çalışıyorum kısacası tatlı su motorcusuyum ) ama yagmur ilk başladığında kaymaz denilen bir lastik ne duydum ne gördüm... Ben motorun ne eksozunu (eğzos mu eksoz mu nasıl yazılıyor bilemedim) ne lastiğini hatta hiçbir yerini değiştirmeyi düşünmüyorum orjinallikten yanayım...
Bir konuda uyarmak istiyorum alırken bukadar olacağını hiç düşünmüyordum ama yedek parçası ciddi şekilde pahalı bir marka gerçi diğer markaların gfiyatlarını bilmeden bu yorumu yapıyorum ama bu konuda uyarmak istedim. Mesela ben fren maneti için 100 TL fiyat verildiğinde şok olmuştum. Halende değiştirmedim ama yakında değiştireceğim. Servis kalitesi konusunda da asla araba servisleri ile kıyaslama çünkü motorculuk sektörü henüz ülkemizde araba kadar ilerlemedi ve araba servislerinden aldığın müşteri ilgisinin %10'unu bulursan dua et (Bahsettiğim konu hondanın peugeotun toyotanın renaultun ana bayii servisleridir)
Sex Speed Money...
haklısın sonucta tercih meselesi tabi kimi kendi zevkine göre değişiklik yapmak ister,kimi hiç orjinali bozmak istemez ama ben motorda ses olayını gerçekten seviyorum tabiki 250 lik bi motordan 600lük sesi beklemek de yanlış.biraz araştırdım daha çok tiger kullanlyo galiba ekonomik olması 1. neden 250lik motorda çok bariz bi fark olmıcaksa yoshi almak biraz mantıksız tabi.yedek parça konusuna gelince bence bu işe girmek isteyen bi insan bazı şeyleri göze almak zorunda sonuçta bu pahalı bi hobi o yüzden az çok tahmin ediyorum anlatmak istedigini artık gülü seven dikenine de razı olmak zorunda malesef
ayrıca bilgiler için çok teşekkür ederim.
Ögrenmek istedigim bi konu da hangi bankaların kredileri daha uygun? motorsiklet kredisi falan duyuyorum ama alanlar acaba ne şekilde aldı ve peşin alırken bu motorun tam fiyatı nedir?
Egzozlar yakısmıyor arkadaşlar; ciddi anlamda cevreden görenler bu mu bunun sesi diyor !
En güzeli OrJ
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Arkadaslar öncelikle meraba ben St kanuni GT250R aldım yeni oldu 1 ay felan ben motoruma xenon taktırmak istiyorum ama ne takılır ne yapılır bi bilgim yok tabiki takan arkadaslar yada bi bilgisi olan birisi varmı varsa acıklarsa süper olur birde xenon takınca garanti bozuluyomu?
Bir şey sormak istiyorum.Dün kısa süreli yağmura yakalandım ama bu süre zarfında motor 2 kere stop etti.Daha önce hiç olmamıştı ve yağmurdada sürmemiştim.Bunun yağmur ile ilgisi olabilir mi? Birde motorda vites küçülttüğümde 4000 ile 7000 devir arası egzos da patlamalar oluyor.bu konuda yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler.Ayrıca anadolu yakasında İstanbul motor harici motoru gösterebileceğim bir yer varmı? Geçen gün arka balatayı değiştirdim orda;Adamların ilgisizliği gayet sinir bozucu...Bu yüzden başka bir yer ile bundan sonra devam etmek isterim...
Bunu daha öncede sormuştum ama 1 arkadaş sağolsun yardımcı olmaya çalıştı.Başka bilgisi olan yokmu arkadaşlar?
aynısı benim başımada geldi kardeş hemde yağmursuz havada,yolda giderken 60 la falan tabiki kontak açıktı ama göstergelerin ışığı falanda söndü stop etti,kontak anahtarı tam geçirmemezlikmi yapıyo napıyo anlamamıştım ama kontak anahtarını biraz sert açıp kapayınca problem olmuyodu ama biraz yumuşak yapınca o senin dediğin stop etme oluyodu aynen bendede,ayrıca egsozda patlamaların olmasının normal olduğunu düşünüyorum çünkü bendede oluyodu ve kullanan diğer hyo cu arkadaşlardada oluyodu...
Her asker yeşil bereli olamaz
Cinfeez hocam bende ayaklık müşüründen olduğunu düşünüyorum. Bu arada Patlamalar olması ilginç. Aslında patlama olması özellikle arabalarda bir tesrlik olduğunun da bir işaretidir. Motorlarda da hemen hemen aynı mantıktan hareket edecek olursak patlama olması bence normal birşey değil... Benzin aldığın yeri değiştirmeni tavsiye edebilirim eğer halen devam ediyorsa bir servise göster...
Bu arada motor kredisi ile ilgilide inanın hiçbir bilgim yok. Ben motoru mustafa hocamdan, Teox hocamla beraber aynı zamanda aldım. Fiyat olarak size oldukça yardımcı olacaktır.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:47 ----------
Arkadaşlar sizlere bir konuda danışmak istiyorum. Motoru çalıştırıp 1-2 dakika olduğu yerde ısıttıktan sonra yola çıktınız ve yarım saat 1 saat gezdiniz yada 2-3 saat neyse sonra durduğunuzda motoru stop etmeden (durdurmadan) nekadar süre bulunduğunuz yerde motoru çalıştırıyorsunuz? Motoru minimum 2-3 dakika çalıştırmak gerekiyormuş ben aracımda yani arabamda dizel olduğu için bunu 1-2 dakika uyguluyorum mesela ankara eskişehir arasında durmadan gittiğimde yada yarım saatlik yol gittiğimde mutlaka bir süre aracı stop etmeden çalıştırıyorum turbonun zarar görmemesi vs için ama motorlarda da bu uygulama gerekli mi?
Sex Speed Money...
Bu olay ın benzinli-mazotlu-tüplü araçlarla bir ilgisi yok. Olay tamamen TURBO salyangozu ile alakalı. Nedeni türboların çalışma prensibi gereği gaz odasından çıkan yanmış gazı tahliyesinde salyangoz içindeki bir pervaneyi çevirerek mtora daha fazla oksijen girmesi prensibiyle çalışır. Bu durumda araç 1-2 dk daha çalışması ise rolantede bekleyen araçtaki yamış gaz tahliye edilsin ve turbo sisteminde aşınma olmasını engellemektir. Özellikle HKS gibi kaliteli markalar subaru gibi turbo ve yüksek güçteki araçlara ürettiği ekipmanlar mevcut. sen aracınla geziyorsun. eve geliyorsun kontağı kapatıp gidiyorsun. araçtan eve gidiyorsun aracın hala çalışıyor 1-2 dk sonra araç kendiliğinden istop ediyor.
Kesinlikle Turbo ile alakalı
Xenon takmak isteyen arkadaşa;
Garantiyi bozup bozmadığını aldığın firma ile konuşman gerekiyor.
Ben geçtiğimiz cumartesi günü hem kısa hem uzun farımı xenon ile değiştirdim. Basit bir iş ancak grenajları ve farları sökmek oldukça zaman kaybettiriyor benim yaklaşık 4 saatimi aldı.
bak bu konuyu bilmen çok güzel bişey onu uzun yola gittikten sonra bende yapatımm genleşmiş motorun ısısını normal rolanti ısısına çekip ondan sonra motoru kapatırım... bu yaptığın gerçekten faydalıı çok ısınmış motorun bir anda kapatılması gerçekten zararlı diyebiliyorumm.. mümkün olduğunca yap.. bunu bir zararı olmaz aksine faydasını görebilirsin.. iyi ve dikkatli motoruna özen bir kullanıcısın bu konuda tuttum senii..
eğer motosikletindeki patlamalarıda kafana takıyorsan sana şöyle bir sorum olucakk
gazı bıraktığında ufak patırtılar halindemi geliyor yoksa
ateşlemeyi kesip pistona yakıt ı basıp sonrada kontağı açtığında sıkışan benzinin alev halinde patlaması şeklindemi oluyor ?
eğer gazı bıraktığında ufak ve ara ara pat pot pat pat yapıyorsa bir problem yok.... o olay bütün hyolarda var.. performance yada ses egzozu olanalrda daha çok duyabilirsin bu sesleri.. fakat
egzozdann mavi alev yada kırmızı alev şeklinde şiddetli patlamalar yapıyorsa bir yerden elektriği kesiyor olabilir..(ayak müşürü gibi) ama çok küçük ihtimaller olarakta ateşlemede düzensizlik yada yakıtın düzensiz yakılmasından olan büyük anormal patlamalar olabilir... ama senin kastettiğin patlamalar hyoların yada ST lerin klasik egzoz patırdamasıdır diye tahmin ediyorumm...bu patırdamalarda genelde motor kompresöre bindiğinde olur..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 ----------
ilhan bu olaya hazırlıklı ol bütün HYO ve ST lerde belli bir zaman sonrasında meydana geliyor.... Yanii bu problem bir gün sendede olucakkk Felaket tellalı gibi oldum fakat acı ama gerçekk :D
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:49 ----------
korkut abim çok uzun yol yağptığında yapılması gereken bir uygulamadır...nasılki ufak cc motorlar uzun yolda şişme yapabiliyorsa.. büyük motorlarda dahil uzun yolda mola verildiğinde yada durmadan gittiğiniz bir yerde en az 1 dk çalıştırılıp anormal ısıdan kendi normal genleşme ısısına gelene kadar bir müddet rolantide çalıştırılarak dinlendirilmelidir....
Eğer yapılmaz ise;
Genleşen piston ve gömleklerde ani durmadan dolayı iz yapabilir..ve bir zaman sonrasında ise motorun yağ yakmasınada sebep olabilirsiniz diye düşünüyorumm...
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
görkem bey benim RR'da 11bin devirden sonra egsozdan ateş çıkıyo napabilirim :D
Şu an bu konu içerisinde 159 kullanıcı var. (0 üye ve 159 misafir)