Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Şubat 2010, 03:04
#8681
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
Reklamlar
-
06 Şubat 2010, 03:06
#8682
ahmet şimşek adlı üyeden alıntı
O motorun resmı temsılı bence google kazalı hyosung yazdımda aynı resımde sahıbınden baska bır motor var aynı resımlerı koymus ılanı veren google yazdımız ılandakı motoru 2,600 adam satmıs.altatkı ılana bakarsan anlarsın bende ılgılendım bıraz arastırınca boyle cıktı
http://www.sahibinden.com/bakimli_gt...XQQdisplayitem
ama dostum ben adama msj attım dedim '' o motor 2008 mi yoksa 2006 mı? resimden gördüğüm kadarı ile 2006 kasa yoksa trafiğe çıkışı mı 2008'' dedim adamda şu cevabı verdi ''2008 arkadaşım'' bukadar :d yani öyle olsa derdi resimler temsili diye demekki üç kağatçı bu arakdaşta..
-
06 Şubat 2010, 03:11
#8683
mavibuz adlı üyeden alıntı
kardeş zaten o aparat lastikleri yerden kesmek için yapıldığından bildiğim kadarıyla bir zararı yok bu arada hayırlı olsun Allah kazasız belasız ve trafik cezasız kullanmayı nasip etsin
allah rtazı olsun daha ıysı sızlerın olsun tesekkur ederim...
-
06 Şubat 2010, 09:58
#8684
canercamalan adlı üyeden alıntı
bende katılacağım inş yazın bütün kurslara . Dün yine ufak bir kaza sonucu sağ diz kapağımı yaraladım kesinlikle şu aleti düşmeden kullanmayı bütün püf noktalarına kadar öğrenmem lazım
caner geçmiş olsun.
-
06 Şubat 2010, 12:56
#8685
Serkan oLum bırak şu kazalı motor ları artık
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
06 Şubat 2010, 15:16
#8686
Salih senin motor Akileos un motor mu acaba? buralarda birinde gördüm bu motoru ben:D hayırlı olsun güle güle kullan.
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
-
06 Şubat 2010, 16:58
#8687
serk21 adlı üyeden alıntı
ama dostum ben adama msj attım dedim '' o motor 2008 mi yoksa 2006 mı? Resimden gördüğüm kadarı ile 2006 kasa yoksa trafiğe çıkışı mı 2008'' dedim adamda şu cevabı verdi ''2008 arkadaşım'' bukadar :d yani öyle olsa derdi resimler temsili diye demekki üç kağatçı bu arakdaşta..
bende arastırıyorum sahıbınden artık tecrübe sahıbı oldum.motorun resımlerı on numara cızık yok.bı gıdıyorum motorda salam bır yer yok üstüne calısmayanlar bile cıkıyor sahıbıde ne demessını begenırsın motorumda hıc proplem yok kız gıbı masaallah
-
06 Şubat 2010, 19:11
#8688
Shorin adlı üyeden alıntı
Motorda duran bir cisime yada yüzeye 30 km ile vurduğunuzda hayatta kalma şansınız %50, 50 ile vurduğunuzda %30, 70 km ile vurduğunuzda % 10, 70 km üzerinde bir hızla vuruyorsanız.....
Bu rakamlar hoşuma gitmedi benim pek. Biraz abartılı gibi. Ben bisikletle bile 30 km/s'nin baya üzerine çıkıyorum. Ne kafamda kask var ne de bir tarafımda koruma. Bu şekilde bir yere çarpsam demekki ben direkt tahtalıköy muhtarlığına atanıcam.
-
07 Şubat 2010, 00:25
#8689
Hocam bi araştırırmısın Euro NCAP Testleri kaç km hızda yapılıyor? Bide bulabilirsen videoları izle derim... Görünce dediklerimin hiçde abartı olmadığını göreceksin... Sen şimdiye kadar bayağı şanslıymışsın umarım bi gün kötü bir tecrübe ile bazı şeyleri öğrenmen gerekmez...
kantele adlı üyeden alıntı
Bu rakamlar hoşuma gitmedi benim pek. Biraz abartılı gibi. Ben bisikletle bile 30 km/s'nin baya üzerine çıkıyorum. Ne kafamda kask var ne de bir tarafımda koruma. Bu şekilde bir yere çarpsam demekki ben direkt tahtalıköy muhtarlığına atanıcam.
-
07 Şubat 2010, 01:10
#8690
cakalaz adlı üyeden alıntı
Serkan oLum bırak şu kazalı motor ları artık
sorma kanki nedir bu kazalı hyolardan çetiğim :D beni mutlu eden tek hyo 2007 turuncu 5binde olan :D yağ gibi kayıyor yolda be =)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 ----------
ahmet şimşek adlı üyeden alıntı
bende arastırıyorum sahıbınden artık tecrübe sahıbı oldum.motorun resımlerı on numara cızık yok.bı gıdıyorum motorda salam bır yer yok üstüne calısmayanlar bile cıkıyor
sahıbıde ne demessını begenırsın motorumda hıc proplem yok kız gıbı masaallah
aynen dostum yemin ederim insan katil olur.sana 6 bin tl istedikleri 250r ın resimlerini çekip bi atsam hurdalıktan mı çektin dersin ama adam ille sıfır gibi diye diretiyor =) o yüzden hyo alanlara ya sıfır yada direk kazalı almalarını öneriyorum :D
-
07 Şubat 2010, 02:39
#8691
salıh sen motorunu kaca aldın ve 2007 ve 2008 gt250 r arasındakı fark ne?
-
07 Şubat 2010, 04:26
#8692
kantele adlı üyeden alıntı
Bu rakamlar hoşuma gitmedi benim pek. Biraz abartılı gibi. Ben bisikletle bile 30 km/s'nin baya üzerine çıkıyorum. Ne kafamda kask var ne de bir tarafımda koruma. Bu şekilde bir yere çarpsam demekki ben direkt tahtalıköy muhtarlığına atanıcam.
dedıgın gıbı bayagı fazla abartılmıs..
arkadaşlar bana 2. el temiz bir far lazım varmı tanıdıgnız felan ?
Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...
-
07 Şubat 2010, 05:01
#8693
Shorin adlı üyeden alıntı
Hocam bi araştırırmısın Euro NCAP Testleri kaç km hızda yapılıyor? Bide bulabilirsen videoları izle derim... Görünce dediklerimin hiçde abartı olmadığını göreceksin... Sen şimdiye kadar bayağı şanslıymışsın umarım bi gün kötü bir tecrübe ile bazı şeyleri öğrenmen gerekmez...
Bence sizin kursu verenler Mph (mil) ile Km'yi karıştırmışlar. NCAP kafa kafaya testleri bildiğim 40mph yani 65 km/s ile yapılıyor.
http://www.euroncap.com/tests/frontimpact.aspx
Yandan çarpma testleri ise 30 mph yani 50km/s ile.
http://www.euroncap.com/Content-Web-...de-impact.aspx
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:41 ----------
Shorin adlı üyeden alıntı
Yanlış : Panik frende debriyaj çekilmez!
Doğru : Panik frende ilk debriyaj çekilir!
Panik fren konusunda aslında iki teknik var.
1. Doğru şıkkında belirtildiği gibi debriyaj çekilip frenleme yapılması.
2. Yanlış şıkkında belirtildiği gibi direk fren yapılması.
Uygulaması ise şöyle. Tehlike anında arka frenle birlikte ön fren artan bir basınçla sıkılıyor ve durmaya yakın debriyaj çekiliyor.
Honda Güvenli sürüş III'e giderseniz her iki tekniği de uygulatıyorlar.
Shorin adlı üyeden alıntı
Yanlış : Tehlike anında ilk yapman gereken şey hız düşürmek
Doğru : Tehlike anında ilk yapman gereken şey pozisyon almak
Bu birazda tehlike anınındaki duruma göre değişken bir şey o nedenle kesin olarak söylenebilecek bir madde gibi gelmedi bana. Bazı durumlarda pozisyon alınırken gazın kesilmesi bile yeterli olabilir.
Bu arada kola kutusu yerine saksı altlıkları da baya işe yarıyor
Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...
-
07 Şubat 2010, 06:18
#8694
Serk21 adlı üyeden alıntı
sorma kanki nedir bu kazalı hyolardan çetiğim :D beni mutlu eden tek hyo 2007 turuncu 5binde olan :D yağ gibi kayıyor yolda be =)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 ----------
aynen dostum yemin ederim insan katil olur.sana 6 bin tl istedikleri 250r ın resimlerini çekip bi atsam hurdalıktan mı çektin dersin ama adam ille sıfır gibi diye diretiyor =) o yüzden hyo alanlara ya sıfır yada direk kazalı almalarını öneriyorum :D
Valla aynen bende bayadır arıyorum bırtanesıyle anlastık ama motor 35 bınde gıdıp bır bakacam yeter artık ya sıkıldım ne olursa alırım bu sezonda motorsuz gecıremem bunyem kaldırmaz mazallah artık kazalı mazalı ne yapalım sıfırını alamıyoruz barı ikımcı elının temızını bulalım dedık onuda beceremedık.
-
07 Şubat 2010, 11:46
#8695
Ante adlı üyeden alıntı
Bence sizin kursu verenler Mph (mil) ile Km'yi karıştırmışlar. NCAP kafa kafaya testleri bildiğim 40mph yani 65 km/s ile yapılıyor.
http://www.euroncap.com/tests/frontimpact.aspx
Yandan çarpma testleri ise 30 mph yani 50km/s ile.
http://www.euroncap.com/Content-Web-...de-impact.aspx
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:41 ----------
Panik fren konusunda aslında iki teknik var.
1. Doğru şıkkında belirtildiği gibi debriyaj çekilip frenleme yapılması.
2. Yanlış şıkkında belirtildiği gibi direk fren yapılması.
Uygulaması ise şöyle. Tehlike anında arka frenle birlikte ön fren artan bir basınçla sıkılıyor ve durmaya yakın debriyaj çekiliyor.
Honda Güvenli sürüş III'e giderseniz her iki tekniği de uygulatıyorlar.
Bu birazda tehlike anınındaki duruma göre değişken bir şey o nedenle kesin olarak söylenebilecek bir madde gibi gelmedi bana. Bazı durumlarda pozisyon alınırken gazın kesilmesi bile yeterli olabilir.
Bu arada kola kutusu yerine saksı altlıkları da baya işe yarıyor
abi şu kola kutusu yada saksı altlığı olayı nedir ben anlamadım tahminen deponun nüzerine koyarak motoru öylemi kollanıyorsunuz yani kutuyu düşürmeden mi ? acaba birde kontra metodu diye birşey vardı ama bunuda anlamadım arka fireni kilitlemekle bir alakası varmı şimdiden teşekkür ederim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 ----------
ahmet şimşek adlı üyeden alıntı
Valla aynen bende bayadır arıyorum bırtanesıyle anlastık ama motor 35 bınde gıdıp bır bakacam yeter artık ya sıkıldım ne olursa alırım
bu sezonda motorsuz gecıremem bunyem kaldırmaz mazallah
artık kazalı mazalı ne yapalım sıfırını alamıyoruz barı ikımcı elının temızını bulalım dedık onuda beceremedık.
hoca ben satayım sana motoru istersen, aslında satmayacaktım zaten yenide aldım ikinci el ama benim ilk motorum aldım ama çevremdeki insanlar pişman ettiler aldığıma yok neden bunu aldın yok düşersin yok bakımı masraflı kafayı yedirtecekler bana neyse istersen bi düşün
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
-
07 Şubat 2010, 12:40
#8696
mavibuz adlı üyeden alıntı
abi şu kola kutusu yada saksı altlığı olayı nedir ben anlamadım tahminen deponun nüzerine koyarak motoru öylemi kollanıyorsunuz yani kutuyu düşürmeden mi ? acaba
birde kontra metodu diye birşey vardı ama bunuda anlamadım arka fireni kilitlemekle bir alakası varmı
şimdiden teşekkür ederim.
Kola kutusu ya da saksı altlığı boş bir alanda motosiklet çalışmak için kullanılıyor. Örneğin bu saksı altlıklarını başlarken 6m arayla dizip arasından slalom yapmak gibi. Yada dönüş çalışması yapmak için 4 tanesini hayali bir karenin köşelerine koyup çalışmak için. Kontra metodunu da bu esnada kullanman gerekiyor.
Kontra metodu aslında bilmeden uyguladığın bir yöntem. Şu an 30km/h üzerinde bir hızla viraj alıyorsan kontrasız dönmen zor. Kısacası en basit kontra yöntemi sağa döneceksen sağ elciğin ileri itilmesi, sola döneceksen de sol elciğin ileri itilmesidir.
Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...
-
07 Şubat 2010, 13:31
#8697
Ante adlı üyeden alıntı
Kola kutusu ya da saksı altlığı boş bir alanda motosiklet çalışmak için kullanılıyor. Örneğin bu saksı altlıklarını başlarken 6m arayla dizip arasından slalom yapmak gibi. Yada dönüş çalışması yapmak için 4 tanesini hayali bir karenin köşelerine koyup çalışmak için. Kontra metodunu da bu esnada kullanman gerekiyor.
Kontra metodu aslında bilmeden uyguladığın bir yöntem. Şu an 30km/h üzerinde bir hızla viraj alıyorsan kontrasız dönmen zor. Kısacası en basit kontra yöntemi sağa döneceksen sağ elciğin ileri itilmesi, sola döneceksen de sol elciğin ileri itilmesidir.
eyvallah kardeş verdiğin bilgiler için bunları denerim yalnız kontra olayını iyi ayarlamak lazım sanırım yoksa yeri öperim gibi geliyor bana neyse deneyeyim de düşersem yazarım
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
-
07 Şubat 2010, 13:47
#8698
mavibuz adlı üyeden alıntı
eyvallah kardeş verdiğin bilgiler için bunları denerim yalnız kontra olayını iyi ayarlamak lazım sanırım yoksa yeri öperim gibi geliyor bana neyse deneyeyim de düşersem yazarım
Kafanı çevirmeyi unutma.
Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...
-
07 Şubat 2010, 13:55
#8699
Ante adlı üyeden alıntı
Kafanı çevirmeyi unutma.
unutmam da ne tarafa
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
-
07 Şubat 2010, 14:54
#8700
salih06 adlı üyeden alıntı
arkadaslar merhaba bense sonunda bır turuncu aldım 6 ayda mct ıle 10500 km yaptıktan sonra gt250r aldım motorum 2008 modelş turuncu walla hosuma gıttı motor fakat su anda motorum dısarıda ve ayklıkta duruyor bunun zararı olurmu sureklı ayklıkta durmasının....
kaça aldın nerden aldın kaç km de?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler