Serk21, teşekkür ederim.
Arkadaşlar biliyorsunuz benim motor yeni 0 aldık ama ilginç bir durum var motorun yağına baktığımda L işaretinin çok az üzeirnde oldugunu goruyorum bu normal mi? bide düz tutup nasıl bakıyorsunuz?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:36 ----------
Doğan hocam teşekkür ederim. sinyali yaptım ama maneti henüz yapıştıramadım. sinyalide wurtz diye bişeyle yapıştırdım
Sex Speed Money...
Arkadaşlar nasılsınız? uzun zamandır görüşemiyoruz... keyifler iyidir umarım...
bu havada motordan inince kısa bir yüz felci sonra dizlerde uyuşmalar ama yaşasın iki teker
[B][COLOR="Green"]1908 Üsküdar İnfaz 1908[/COLOR][/B]
İSTANBULU İZLİYORUM ÇAMLICADAN
off bugun dondum tam anlamıyla..
Baya gezdim yagmurda valla özlemişim motoru=)
[B]Her beden üzerinde % 5o ölüm ihtimali ; % 5o yaşam ihtimali taşır... [/B][COLOR="Red"][b]!!!!!--HyO--!!!!!:queen:[/b][/COLOR]
ben maneti fatih kılıçlıdan almıştım.ist dan kargolamıştı maneti.45tl ya tabii çakma manet olduğu için görevini yapıyordu fakat tam temas etmiyordu freni sıktığımda fren lambası yanmıyordu.bende arkamda araç varken yavaşladığımı belirtmek için çok azcık da olsa arka frene basıp arkamdaki araçları o şekilde uyarıyordum.fakat frenin tutmasında bişi yoktu sadece bu sorun dışında.
Valla bende dün bir hayli gezdim sanırım 100 km civarı yaptım malum motoru 0 aldık gezmek lazım... Arkadaşlar sizlere bir konuda danışmak istiyorum. Motorun ısındığını yada hararet yaptığını nasıl anlıyoruz? Uyarı ikaz lambası mevcut mu? yada digital göstergede bi lamba vs mi var? Birde motoru 0 aldığım için henüz zincir yağlama işine girmedim bunu tahmini nezaman yapmalıyım? Zaman mı önemli yoksa zincirin durumu mu? Bu arada kapıya vurup ortadan ayrılan sinyali yapıştırdım eskisi gibi oldu yalnız maneti beceremedim ufak bir parçası kırık şekilde duruyor...
Challenger25 hocam diyorsun ki fatih kılıçtan boşu boşuna alma ozaman orjinalini taktırayım ben yaw fren lambası yanmıyorsa olmaz bizim iş...
Sex Speed Money...
GT 250 R, hava soğutmalı olduğu için, hararet yapmaz; şişer.
Uzun yolda 100-150 km.de bir motoru dinlendirirsin (Ben, hiç durmadan yaklaşık 150 Km yol yapmıştım, "Gık" dememişti)
Şehiriçinde, yoğun trafikte kullanacak olursan, zaten motorun sesinden anlarsın, ama, kolay kolay şişmez, o dereceye kadar ısınmaz.
Zincir yağlaması, motoru kullandığın şartlara bağlı.
Normal şartlarda, zincir 300-400 km.de bir yağlanır, hıı...Çok tozlu, yağmurlu, çamurlu ortamda motoru kullandın...O zaman 300 km.nini dolmasını beklemeden, zinciri temizleyip, yağlaman lazım, zincirinin ömrü uzun olur.
Hararet göstergesi yok ; Nasıl anlasılıyor ben de bilmiyorum Ama Yağ soğutmalı motor kolay kolay hararet yapmaz Ben de hiç yapmadı mesela
Zincir Konusunda 3oo Km'de bir yağlaman gerekiyor sağlığı açısından
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
son olarak buyrun
http://www.motosiklet.net/forum/etki...ml#post1943358
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:18 ----------
hararet yaptıgında da yanıyor ;) 3-4 motorda aynı olayı gördüm
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
enjeksıyonlada alakası varmı bılmıyorum ancak
FI lambasının benzın karısımına gıren hava ve motorun sıcaklıgıyle alakalı oldugunu bılıyorum...
motor ısınınca ısık yanmaya baslıyordu ruzgara dogru gazlayınca sonuyordu
servıse gıttık hava fıltresının altındakı hava sensörünü deiştirdik problem kalktı
Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...
Şu an bu konu içerisinde 69 kullanıcı var. (0 üye ve 69 misafir)