Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
27 Aralık 2009, 23:37
#8041
evet 480 tl olması gerek hata var o sayfa da ben de bakıyorum sadece cakalazın verdiği linkde o fiyat değilse 480 tl 545 tl arası arka lastikler
Reklamlar
-
28 Aralık 2009, 00:15
#8042
hyo larda gösterge panelinde F1 yazıyo nedir o?
-
28 Aralık 2009, 00:21
#8043
trendy83 adlı üyeden alıntı
hyo larda gösterge panelinde F1 yazıyo nedir o?
enjeksiyonla ilgili bi problem fazla önemli değil...pislik felan gelmiş olabilir...
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
-
28 Aralık 2009, 00:28
#8044
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
28 Aralık 2009, 00:32
#8045
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
-
28 Aralık 2009, 00:49
#8046
Salla gitsin o zaman
Lastiğim biterse bir gün ; o da zor bi ihtimal; yine 4oo Lirayı cebimizden cıkaracağız anlaşılan
Arkadaşlar benim motor 53oo kmde... 1ooo-2ooo-4ooo bakımları yapıldı. 6ooo km de yağı ve yağ filtresini değiştireceğim; 8ooo bakımında ne yapmam gerekecek?
Ben 8ooo bakımı için;
Hava Filtresi Değişimi; Arka Balata değişimi; Yağ-Yağ filtresi değişimi ve buji değişimi düşünüyorum
Başka bişey gerekli mi ?
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
28 Aralık 2009, 01:03
#8047
cakalaz adlı üyeden alıntı
Salla gitsin o zaman
Lastiğim biterse bir gün ; o da zor bi ihtimal; yine 4oo Lirayı cebimizden cıkaracağız anlaşılan
Arkadaşlar benim motor 53oo kmde... 1ooo-2ooo-4ooo bakımları yapıldı. 6ooo km de yağı ve yağ filtresini değiştireceğim; 8ooo bakımında ne yapmam gerekecek?
Ben 8ooo bakımı için;
Hava Filtresi Değişimi; Arka Balata değişimi; Yağ-Yağ filtresi değişimi ve buji değişimi düşünüyorum
Başka bişey gerekli mi ?
Sen 8000'i görene kadar satarsın motoru dostum
-
28 Aralık 2009, 01:08
#8048
Yok Dostum;
MT dısına satmaya Pek niyetim yok benim
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
28 Aralık 2009, 01:21
#8049
gkhnkzy adlı üyeden alıntı
evet cerrahpaşa'dayım. hastanenin hemen yanında oturuyorum.
sen fındıkzade'den geçiyorsun, görmemen normal, cerrahpaşa sağda içerde kalıyor.
bu arada yeni farkettim. senin iş yerin burda, benim iş yerimde senin orda. bende bayrampaşada hiç görmedim gt250r
vala arkadaşlar bende ikinizin ortasında cevizlibağda oturuyorm.bende sizi görmedim ne çapa da ne aksaray istikametlerinde hatta rami de bi arkadşta vardı 250r satmadan önce oralarda gezerdik.neyse müsait bi gün çıkalım orta biyerde çay içelim
-
28 Aralık 2009, 12:07
#8050
Arkadaşlar;
Gecen gün açtığım gezii başlığında bir arkadaş;
"Hyosunglar ısıtılmamalı; çalıstığı gibi yola girilmeli" demiş...
Bu doğru mu ?
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
28 Aralık 2009, 12:12
#8051
motorlarınızın resmin koyun ben bi deneyim arkadaşlar alıştık artık
Ok yaydan çıkmadan yapacağını yap...
-
28 Aralık 2009, 14:48
#8052
trendy83 adlı üyeden alıntı
hyo larda gösterge panelinde F1 yazıyo nedir o?
F1 değil o yahu, FI (Fuel Injection)...
-
28 Aralık 2009, 14:57
#8053
@ AYA ;
Gecen gün açtığım gezii başlığında bir arkadaş;
"Hyosunglar ısıtılmamalı; çalıstığı gibi yola girilmeli" demiş...
Bu doğru mu ?
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
28 Aralık 2009, 17:39
#8054
aya adlı üyeden alıntı
F1 değil o yahu, FI (Fuel Injection)...
eywallah :D
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:09 ----------
daha öncede açılmıştır ve cevaplanmıştır sanırım ama tekrar sorayım bir ilanda satan arkadaş S&T kanunilerde devir kesici olduğunu yazmış ben sanki bu modelin hiç birinde devir kesici diye birşeyin olmadığını okumuştunm ne derece doğru bu mevzu?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:36 ----------
haa bide şimdi aklıma geldi selenin arkasında bulunan gri yolcu tutacağı gibi olan parça plastik mi demirmi acaba?şunun için soruyorum eğer olurda alırsam bu motordan onun yerine artçının sırtını dayaması için aparat yaptıracağım.
-
28 Aralık 2009, 17:41
#8055
trendy83 adlı üyeden alıntı
eywallah :D
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:09 ----------
daha öncede açılmıştır ve cevaplanmıştır sanırım ama tekrar sorayım bir ilanda satan arkadaş S&T kanunilerde devir kesici olduğunu yazmış ben sanki bu modelin hiç birinde devir kesici diye birşeyin olmadığını okumuştunm ne derece doğru bu mevzu?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:36 ----------
haa bide şimdi aklıma geldi selenin arkasında bulunan gri yolcu tutacağı gibi olan parça plastik mi demirmi acaba?şunun için soruyorum eğer olurda alırsam bu motordan onun yerine artçının sırtını dayaması için aparat yaptıracağım.
devir kesici yok...
o arkadaki parçada dökümm...
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
-
28 Aralık 2009, 17:50
#8056
O ilanı ben de gördüm. Arkadaş iyicene sallamış. Ve kendi motorunu nerdeyse Bayiden cıkma sıfır gösterecek. Kaç defa redline'da kullandıığını neden yazmıyorr acaba?
Hiçbir hyosungta devir kesici yoktur.ST lerDe de Hyo'larda da denendi bu..Yalan yanlı bilgi veren insanlara her zaman gıcık olmusumdur !
Ayrıca hız konusunda 185 görüyorum demiş ; burdan ne derece zorladğını görebilmekteyz.
Hadi onu da geçtim; Normal sartlarrda bir hyonun max hızı 175 civarıdır; 185 yapıyorsa iLLa ki bir oynama vardır üzerinde...
DÜRÜSTÇE YAPILMAYAN HER SATIŞ SAHTEKARLIKTIR LÜTFEN DÜRÜST OLMAYAN ARKADAŞLARDAN UZAK DURUNUZ
Ayrıca;
Gecen gün açtığım gezii başlığında bir arkadaş;
"Hyosunglar ısıtılmamalı; çalıstığı gibi yola girilmeli" demiş...
Bu doğru mu ?
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
28 Aralık 2009, 17:58
#8057
cakalaz adlı üyeden alıntı
O ilanı ben de gördüm. Arkadaş iyicene sallamış. Ve kendi motorunu nerdeyse Bayiden cıkma sıfır gösterecek. Kaç defa redline'da kullandıığını neden yazmıyorr acaba?
Hiçbir hyosungta devir kesici yoktur.ST lerDe de Hyo'larda da denendi bu..Yalan yanlı bilgi veren insanlara her zaman gıcık olmusumdur !
Ayrıca hız konusunda 185 görüyorum demiş ; burdan ne derece zorladğını görebilmekteyz.
Hadi onu da geçtim; Normal sartlarrda bir hyonun max hızı 175 civarıdır; 185 yapıyorsa iLLa ki bir oynama vardır üzerinde...
DÜRÜSTÇE YAPILMAYAN HER SATIŞ SAHTEKARLIKTIR LÜTFEN DÜRÜST OLMAYAN ARKADAŞLARDAN UZAK DURUNUZ
Ayrıca;
Gecen gün açtığım gezii başlığında bir arkadaş;
"Hyosunglar ısıtılmamalı; çalıstığı gibi yola girilmeli" demiş...
Bu doğru mu ?
2007 lerde yani hyo olarak gelen lerde jigle sol kolun üzerinde gerekirse kendin kullanıyorsun...istersen çalıştır yürü sıkıştırmadığın sürece zararı olmaz....
ama 2008 s t kanunilerde..jigle otomatik..ısınmasını bekleyip rolanti düzelince hareket etmek daha mantıklı...
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
-
28 Aralık 2009, 18:03
#8058
-
28 Aralık 2009, 18:13
#8059
Eğer iridyum yada platinyum buji varsa üstünde motor kendine gelmeden hareket etmek mahveder bujiyi.
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
-
28 Aralık 2009, 18:14
#8060
cakalaz adlı üyeden alıntı
Akileos cuğum; Öyle tabi yaa
Yani sıkıstırırsan iLLaki sorun olmayacak mı ? Yahu ısıtılmadan motorla hareket edilir mi
O jikle bosuna mı koyulmus oraya?
Bi de demiş ki; rolantide bekletmeyeceksiniz; E o zaman ısıklarda durunca da kontak kapayalım bundan sonra
Yahu ne adamlar var
ya zaten her türlü insan var...herkezin dediğini yapsaydık ooooooo....
valla ben s.t kanuniyi 8000 km kullandım bakımlarından başka bi masraf çıkarmadı bana ..ama aynı senin gibi kullandım...fazla yormadım motoru...
bence güzel makine daha sonra belki yine dönüş yapabilirim bile bellide olmaz. yani..
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler