Oziee, motorun hayırlı uğurlu olsun, ama, böyle kuru kuru olmaz, resim isteriz.
Oziee, motorun hayırlı uğurlu olsun, ama, böyle kuru kuru olmaz, resim isteriz.
Oziee hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle
[B]Her beden üzerinde % 5o ölüm ihtimali ; % 5o yaşam ihtimali taşır... [/B][COLOR="Red"][b]!!!!!--HyO--!!!!!:queen:[/b][/COLOR]
haklısın dostum... özellikle yazdıklarında da cok haklısın benimde burda bir kaç arkadşım var onlarda heveslendiler, ailelerini tanırım hepsinin alırlar da onlara bişi olur diye korkuyorum valla...
Buarada sesini bayadır duyamadım ararım biara grşz kardeşim kib. cok
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:40 ----------
hayırlı olsun kardeşim kazasız sürüşler diliyoruz sana
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:41 ----------
beyler bir konuda yardım istiyim sizden motorlarımızdaki tekerleğin değişim zamanının geldiğini nasıl anlarız? foto filanla acıklaya bilen olursa daha süper olur teşşekürler şimdiden
geÇTi gEçİYoR haYaT deDiğİN...:silent:
[/COLOR adlı üyeden alıntı
bizim fabrika çıkışı shinko lastiklerin iyi olmadığını hepimizi biliyoruz artık...öyle bir hamuru varki yol tutuş yok ama lastik aşınması nerdeyse hiç yok...40000 km yapmıı bile sıfır olanlar nerdeyse hala aynı...benim nacizane fikrim imkanı olan herkes kmye bakmaksızın değiştirmeli
diş derinliği ile alakalı bi durum eğer derinlik hatırlamıom şuan kesin olarak ama 7milimden mi ne kısa olursa değiştiriyorduk
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:58 ----------
bende değiştirmek istiyorum ama maddi durum el vermiyo ahh ahh
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
bizim motorlara bir şastik bide eskiyen bi konu ama hayati ehemmiyeti olduğunu düşündüğüm direksiyon amortisörü lazım lastik tamam da direksiyon amortisörünü nasıl halledeceğim bi türlü çözemedim..sahibindende parça satan bir iki arkadaşla konuştum elle tutulur bi fikir edinemedim.. tank tokatlama korkunç bişi.. allah hiçbirinize yaşatmasın inşaallah...
bide arkadaşlar bazen kontrolümün çok zayıf olduğunu düşünüyorum motorla giderken tabi azcık hızlı iken önüme gelen çukurdan kaçamıyorum en fazla ya ya hafif ayaklıkların üzerine kalkıyorum yada ön den gidonu yokarı çekmeye çalışıyorum önümdeki engeli atlatmak için..
sanırım racelere has bi durum önceki motorum sport turing tarzındaydı onun manevra kabilyeti çok daha iyiydi..artı bişi daha viraj alamıyorum..yani hızımı 75 80 lere kadar düşürüyorum..ve emin olun viraj ve güvenli sürüş tyeknikleri ile ilgili bi sürü şey okudum ama ya ayarı bi türlü tuturamıyorum..bazen böyle iştah çeken bi viraj geliyo anaa bakıyorum viraj bitmeden ben çok erken yatmışım ve bitmeden virajın ters istikametine gelmişim yani virajı olduğundan fazla derin almışım bazende bakıyorum dışına taşmışı şöyle sorayım sola biraz derin sayılabilinecek hatta bayağı keskin diyelim viraj var gittiğim istikametin hangi tarafından viraja başlamalıyım sağ kenar orta sol kenarmı..kafanızı karıştırdım ama belki benimle aynı sorunu yaşayan arkadaşlar vardır..maksat fikir alışverişi..hepinizin tekeri düz bassın saygılar sevgiler.. oziie kardeşim motorun hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin...
[B][I][COLOR="Red"]Yüreğini [COLOR="RoyalBlue"] mavi [COLOR="Red"] tut... [COLOR="Black"] (Mehmet KAVAN) :cat:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/I][/B]
http://www.uzmantv.com/motosiklet-il...kkat-etmeliyiz
bu linkte reklamdan sonra başlıyacaktır viraj alma teknikleri anlatımı
Elbet güneş birgün bizim için de doğar...
Nasılsa su akar yatağını bulur...
Öncelilkle tüm dostlara teşekkürler....
Arkadaşlar 1. gün 1. saat motor kenarda dururken BMW li spor bi abla geri geri çıktı motorun üstüne
Yaw gülüyim mi ağlıyayım mı bilmiyorum ne şans yawww
Neyse gidon kırıldı sinyaller falan zabıt tutuk bi yaptıriyim 10 gün sürer diyor servis eksper falan sonra hemen resimlerini çekip koyucam...
Neyse kısmetmiş herşeyde bi hayır vardır...
Nazar bonzuğu tak sen o motora ozi=)
[B]Her beden üzerinde % 5o ölüm ihtimali ; % 5o yaşam ihtimali taşır... [/B][COLOR="Red"][b]!!!!!--HyO--!!!!!:queen:[/b][/COLOR]
@ Copy_x ;
Memocum; Tiger egzoz 7000 devirden sonra iğrenc ses veriyor. Ya da bana göre öyLe !
Ben orjinalinden memnunum
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
çakocum zaten ben ş.içi 7 bin devri geçmiyom janım valla bana çok güzel geldi janım ne diyelim zevkler tartışılmaz...
OZİEE kardeşime gelince bu hyo her nedense ilk alındığın da arkadaş acayip göze geliyor önceki sayfalarda görebilirsin daha önce işlemiştil bu nazar konusunu sen bi nazar boncuğu bi nazar ayeti taktır hele bu turuncular acayip göze geliyor söyliim..büyük geçmiş olsun allah kzadan beladan NAZARDAN saklasın seni ve cümle moorcuları....
[B][I][COLOR="Red"]Yüreğini [COLOR="RoyalBlue"] mavi [COLOR="Red"] tut... [COLOR="Black"] (Mehmet KAVAN) :cat:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/I][/B]
oziee geçmiş olsun yaa, neyse o ablayı öp yerime
zararı karşı taraf karşılıyorsa sana sadece 10gün motorsuz kalmak koyar, oda nazarı olsun Allah başka bela vermesin
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
kaç marka egsoz üretiyo
[B][COLOR="Green"]1908 Üsküdar İnfaz 1908[/COLOR][/B]
İSTANBULU İZLİYORUM ÇAMLICADAN
Hele ilk günden olunca 10 gün 10 yıl ahh ahhhh :D
gecmiş olsun kardeşim.. herkezin başına gelebilir ilk günlerde. çok tehlikeli ilk günler allah beterinden korusun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:42 ----------
haklısın balbar, benim motor saha 3700 de lastikler sanki hiç kullanılmamış yoltutuşu kanusunda hiç güven vermiyor banada eğimin olduğu tarafa doğru cekiyor beni motor hemen hele virajlarda copy ninde dediği gibi hızımı cok düşürüyorum. tabi yoltutuşu daha iyi bir motor kullanmadığım için kıyaslama yapmam da baya bi zor, neyse yaza değişirim olmdı zaten sezonu kapattım kapatacam bugünde binicem birazdan. malum soğuk memleketteyiz
geÇTi gEçİYoR haYaT deDiğİN...:silent:
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)