[B][I][COLOR="Red"]Yüreğini [COLOR="RoyalBlue"] mavi [COLOR="Red"] tut... [COLOR="Black"] (Mehmet KAVAN) :cat:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/I][/B]
Ben bir cok lastik basıncı denedim. En ideali Arka 34 - ÖN 32 kararını verdim
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
markalara özel bir amortisör yok zaten alıyosun şase ve gidonun bi yerine çeşitli bi kaç çelik demirle bağlıyorlar kaynakla onu görüntü belki biraz çirkin olabiliyor başka bir konu oda gerçi gidona alttan bağlayabilirsen görünmüyor dikkat çekmiyor bazı motorlarda yer olduğundan bu şekilde yapılabiliyor ama bazısında olmuyor maalesef
lastik basınçlarına gelince 35te fazla. Lastiğin fazladan şişik olması yere olan tutunma gücünü azaltır daha çok basınçlı olduğu için lastik üzerine gelen basıncı daha rahat karşılar ve şekil formunu daha çok koruma konumunda olacağından fazla kıvrılma payı olmaz olası çukura girmede ya direk gümletebilirsiniz lastiğinizi ve lastiğin yola basma oranıda düşerki buda tutunma gücünü azaltır
doğan bunu sende oku cnm
lastiğinzin havası 30 olması en ideali pa değeri 2'dir
çoğu motorda 29-32 arası değerler var zaten race scooter vs vs...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Hyo'cu gençlik GüNAYDIN
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:17 ----------
haklısın çoğu yeni model racelerde standart haline gelmiş..suzuki tl 1000s var onda bariz gidon ve dapoya bağlı.. valla ortamım müsait değil istanbul gibi bir yerde olsaydım ne yapar eder.hallederdim..
lastik hava basıncına gelince çako ısrarla 34ten bahsediyo ama allah korusun zıplayacak bi gün ben 31-32 vuruyorum dahada basmadım.. zaten o tokatlama çakonun verilerine göre olmuştu..32-34
[B][I][COLOR="Red"]Yüreğini [COLOR="RoyalBlue"] mavi [COLOR="Red"] tut... [COLOR="Black"] (Mehmet KAVAN) :cat:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/I][/B]
cako iyiki bi foto makinen var, olmayanları çatlatmayamı çalışıon kardeşim alallalalallaa
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
slm arkadaşlar yeni üye oldum kısmetse 20 güne kadar hyo alcam biraz tavsiye vew bilgi verirseniz sevinirim vitesli motor 10 defa falan kullandım biraz daha alışmam gerek kazasız sürüşler herkese
merhaba arkadaşlar bende 1,5 aydır hysuong HT250R kulanıcısıyım ortalama 1000.KM.var
tavsiyelerinizi beklerim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:44 ----------
Arkadaşım benim başımada benzeri bir olaygeldi makinayı yeni aldım 3.günlük iş yerine geldim motorun ayaklıgını açtım tık sesi geldi bende ayak açılda zandettim motoru yan olarak bıraktım motor göm dedi yere yıkıldı. hemen kaldırdım bereket sadece sol aynanın metal kısmı kırıldı. sanayiya götürdüm orgön kaynakla kaynatıldı bu şekilde kulanıyorum. hepimize geçmiş olsun.
@ SADO ;
Benim bir fotoğraf makinam bile yok
Telefonumla cekiyorum
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Beyler bu motor uzun yol için uygunmu acaba ? Ben racer olan bi motor düşünüyorum uzun yok için sizce en iyi olabılıcek olan hangisi ?
crb125-derbi 125gpr-hyo 250gtr
Derbi 125gpr 2 zamanlı bir motor ve Hyodan fazla yakar gibime geliyor.Aslında ss modeller kullanılış şekli bakımından uzun yolda iyi değiller.Tecrübeli arkadaşlar tecrübelerini belirtirler elbette.
merhaba aranıza bugun katıldım merak ettiğim bi konu var acaba bu motor bi antalya - istanbul yolu yaparmı? ortalama 700 km.. aramızdaki tecrubeli arkadaşlardan cevap bekliyorum..
kazasız belasız surusler.....
Geçen yaz bir sabah çantamı arka koltuğa bağladım. Tekirdağ'dan gazımı açtım körfezi dolaşıp Bursa'da kapadım toplam 40 - 50 dkk mola verdim ara ara ertesi gün Uludağa çıktım akşamına eskişehire geçtim 2 gün sonra eskişehirden tekirdağa nonstop geldim ihtiyaç molaları hariç tabi yani kabaca bir hesapla 1000km aşkın yol yaptım çoğuda durmadan ben motoruma sonuna kadar güveniyorum. Yorum size kalmış.
seT By eXe
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)