Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7321
    StuArT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z750
    hız muhabbeti iyice sarpa sarmış ama ben 9500-10000 devir civarlarında 140 ı geçemedim pek açıkçasıı,motor bakımları daha yapılmadı buji filitre fln yapsamda 150 olur die tahmin ediyorum Abi görüntü var gideri pek yok gibi üzüyo insanı Ama yinede seviyoruz Hyo larımızı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7322
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Benim motor tam 160 ile 10.5oo devirde Redline giriyor... Bunu denedm; Genel olarak da motor 150 km normaldir zaten !
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  3. #7323

    Üyelik
    15 Eylül 2007
    Alıntı copy_x adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eyvallah kardeşimm...ben ilk aldığımda bu makina bana 5 yıl yeter demiştim ama bir süre altındaki kaslı racingten birazcık daha hp isteme durumuna giriyorsun tabi ses olayıda var...amaaaa 120km/h ile giderken bi tank tokatlamaya başladım...akıllara zarar allahım o neydi hayatım film şeridi gibi gözlerimin önünden geçti...daha bitmedi salı günü acemi bir kardeşimin kullandığı ufak motorla 15 en baba 20km/h hızla yere düştük ki ben çocuğun üstüne düştüm ona rağmen jean pantlon yırtıldı dizim sıyrıldı..demek istediğim oki hız güç isterken bunlarıda göz önünde bulundurmak gerekiyor arkadaş 20 ile böyle olduysa 120 ile ne olurdu allah bilir mont kask var anladıkki pantolonda şartmış...aman dikkat diyorum dikkat dikkat..hepimizin ailesi seveni evinde bekleyen var iki teker hata affetmez...kalın sağlıcakla neyse yazıya son veriyorum kan şekerim düştükçe ilham geldi

    acaba bu tank tokatlama dediğiniz nedir?Bu motoru almak istiyorum 1-2 aydır inceleme yapıyodum ama ilkkez böyle bişey duydumda...

  4. #7324
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı sinancd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    acaba bu tank tokatlama dediğiniz nedir?Bu motoru almak istiyorum 1-2 aydır inceleme yapıyodum ama ilkkez böyle bişey duydumda...
    tank tokatlaması diğer adlarıyla tank şaplatan tank slap diye geçiyor sanırım yabancı dildede tam hatırlamıyorum

    bu olay gidonun bi sağa bi sola hızlı bi şekilde tokatlarcasına vurmasına denir senin kontrolünün dışında olan birşeydir
    hani o youtubede orada burada izlediğin videolar var ya adam tekerden indirince gidon sağa sola vurmaya başlıyo motorda dengesini kaybeder bi sağa bi sola oynar hafif yatırarakta kendini sonrasında da düşer ya oradaki gidonun serbest harekerine deniyor ve sonucunda genel olarak high side (motorun seni üstünden atması fırlatarak veya önünde düşecek şekilde) düşüş yaşarsın...
    kurtulmanın yollarından biri gidonu sıkıca tutmaya çalışıp motorun arkasına doğru kaymak elinden geldiğince ön tekerdeki güç azaldıkça kontrol kabiliyetin artar (yeniden tekere kaldırman imkansız gidona hakim olamadığın için gazada hakim olamazsın)
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  5. #7325

    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Şehir
    Bayrampaşa
    Motosikleti
    GT250R
    ben hiç hız denemesi yapmadım ama şunu söyliyim 150de çok az kardeşim

    10.000devir 4. vites 140ı rahat buluyo benim motor, 5.viteste gidecek 10.000i zorlamadım pek
    "Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
    [B]34 YVV 98[/B]

  6. #7326

    Üyelik
    25 Haziran 2008
    Şehir
    mardin
    Motosikleti
    ramzey125.zealsungs200.. s&t gt250r
    Alıntı sinancd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    acaba bu tank tokatlama dediğiniz nedir?Bu motoru almak istiyorum 1-2 aydır inceleme yapıyodum ama ilkkez böyle bişey duydumda...
    hem hız muhabbeti hem tank tokatlama güzel bir muhabbet konumuz açılmış hatta muhabbet değil hayati konular..arkadaşlar ya allah aşkına 150 neyinize yetmiyor..modifiye yap 180 gör peki sorarım size150 ve 180 arasındaki fark szi çokmu tatmin edecek atıyorum bizim makinanın limiti 120 olsaydı 150 yi gördürmek için neler yapardık bi şekilde beceren kanıtlamaya çalışırdı..artık şu gerçeği kabullenelim kaporta sizsiniz yaw..ben yaşadım gördüm 120 ile birden bozuk hafif tümsekli bir yere girdim ve motor tank tokatlamaya başladı..inanın 0 3-5 saniye bir ömür gibi geçti..o korku anlatılmaz yaşanır..durduk yerde tank tokatlama olmaz diye biliyorum tekere kalkıp indiirken düzgün indirmemek..en önemlisi bozuk yol..ve bazen ani ters rüzgarlarki bu daha düşük bi ihtimal... nasıl kurtluruz sorusuna çoğu arkadaşlar..ön tekeri kaldırmak diye bi secenek sunuyorarki çok profesyonel olsan bile o anda o heyecanda pratikle yapmak imkansız gibi bişi düşünün bn ilk iki saniye elimi korkudan gazdan bile çekememiştim... yapacağınız yegane şey dua etmek bence ve gazı kesmek..ben hata serbest bıraktım çünkü dreksiyon amörtisörü dışında kimsenin onu zaptebileeğini inanmıyorum yaşadım biliyorum kolunuzu kırabilir..artı üstünden atmaya çalışıyor deli boğa gibi..ben gazı kestim makinayı ompe bırakayım tutmaya devammı edeyim daha doğrusu nasıl düşeceğime karar veriyordum ki makina düzgün yere geldi ve toparlandı..ben bunu bi şefkat tokadı olarak gördüm ön süspansiyonumuz çok yumuşak ve çukurlara çok tepki veriyor..birinci sınıf racingler daha sert.. kısacası hız yapmasanız daha doğrusu hızlı olarak bozuk yolda sürmeseniz inşaallah bişi olmaz..bunlar benim fikirlerim e sonuçta birebir yaşadığım tecrübe sonuçu sahip oldum..yanlış olur doğru olur bilemem sadece paylaşmak istedim tekeriniz düz bassın canlar
    [B][I][COLOR="Red"]Yüreğini [COLOR="RoyalBlue"] mavi [COLOR="Red"] tut... [COLOR="Black"] (Mehmet KAVAN) :cat:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/I][/B]

  7. #7327
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Bu olayı 2 gün önce ben de yasadım Mehmet.. 120 km/h ile asfalttaki bir yamaya geçişim ile oldu... oLay 3-4 saniyelik bir süreç... Cidden eğer motora Hakim değilseniz kötü sonuçLarla karsılasabilirsiniz...Ama kesinlikle Panik yapmamak lazım...Ben belki de Panik yapmadığım için toparlayabildim...

    Hız konusuna gelince memocuğum; Hızımız Limitimiz belli... Burda kimse hızlı gitme cabasında değil.. Sadece belli devirlerde belli hızlara sahip motorumuzun daha farklı hızlara ulastığı söyleniyor Bunu açıklamaya calısıyoruz Ona bakarsan benim motor Redline görmedi
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  8. #7328
    StuArT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z750
    çakalaz durumu iyi açıklamışsın.Benim şahsi fikrim istediğimiz özelliklle çok yüksek hız değil.Ara hızlanmalar önem taşıyor.Zaten şehir trafiğinde veya açıkbir yolda yapabileceğiniz hız 180-200 ü geçmez.Benim beklentim bir racing motordan gaz tepkimeleri bunuda bizim makinalarda beklemek hayal kırıklığı olur.600 cc nin altındaki motorlarda böle bi tepkime zor,4 silindirli bir motor gerekir diye düşünüyorum.Max hıza gelincede bizim motorların hızları kullanabileceğimiz hız limitlerinin çok altında değil diye düşünüyorum...

  9. #7329
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    @ Stuart ;

    Aslında Bizim motorların ara geçişleri oldukca tatmin edici...Diğer motorlara oranla ara geçişlerde güçlü bir çekiş var Hyosunglarda...Mesela arkama aldığım arkadaslar cok cok hızlı diyebiliyorlar; fakat bana bisiklet gibi geliyor 1ooo RR kullanan bir abim devrini alınca güzel cekiyor demiişti..

    Yani cok da küçümsememek lazım; 250 cc bu güç bu hız bu tork daha ne olsun
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  10. #7330

    Üyelik
    25 Haziran 2008
    Şehir
    mardin
    Motosikleti
    ramzey125.zealsungs200.. s&t gt250r
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu olayı 2 gün önce ben de yasadım Mehmet.. 120 km/h ile asfalttaki bir yamaya geçişim ile oldu... oLay 3-4 saniyelik bir süreç... Cidden eğer motora Hakim değilseniz kötü sonuçLarla karsılasabilirsiniz...Ama kesinlikle Panik yapmamak lazım...Ben belki de Panik yapmadığım için toparlayabildim...

    Hız konusuna gelince memocuğum; Hızımız Limitimiz belli... Burda kimse hızlı gitme cabasında değil.. Sadece belli devirlerde belli hızlara sahip motorumuzun daha farklı hızlara ulastığı söyleniyor Bunu açıklamaya calısıyoruz Ona bakarsan benim motor Redline görmedi
    aynen o yamalar varya o yamalar

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:32 ----------

    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ Stuart ;

    Aslında Bizim motorların ara geçişleri oldukca tatmin edici...Diğer motorlara oranla ara geçişlerde güçlü bir çekiş var Hyosunglarda...Mesela arkama aldığım arkadaslar cok cok hızlı diyebiliyorlar; fakat bana bisiklet gibi geliyor 1ooo RR kullanan bir abim devrini alınca güzel cekiyor demiişti..

    Yani cok da küçümsememek lazım; 250 cc bu güç bu hız bu tork daha ne olsun
    bak bu konuda haklısın dün durağın yanından geçerken baktım biri seslendi hey nereyee diye durdum gel ben hafızam yokya tanıdık zaneetim.meğersem motora laf atmış nereye gidiyosun dedim abi zahmet olacak dedi gel bindedim..motordan inince çok uzay mekiğine binmiş gibi heyecanlıydı
    [B][I][COLOR="Red"]Yüreğini [COLOR="RoyalBlue"] mavi [COLOR="Red"] tut... [COLOR="Black"] (Mehmet KAVAN) :cat:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/I][/B]

  11. #7331
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı copy_x adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hem hız muhabbeti hem tank tokatlama güzel bir muhabbet konumuz açılmış hatta muhabbet değil hayati konular..arkadaşlar ya allah aşkına 150 neyinize yetmiyor..modifiye yap 180 gör peki sorarım size150 ve 180 arasındaki fark szi çokmu tatmin edecek atıyorum bizim makinanın limiti 120 olsaydı 150 yi gördürmek için neler yapardık bi şekilde beceren kanıtlamaya çalışırdı..artık şu gerçeği kabullenelim kaporta sizsiniz yaw..ben yaşadım gördüm 120 ile birden bozuk hafif tümsekli bir yere girdim ve motor tank tokatlamaya başladı..inanın 0 3-5 saniye bir ömür gibi geçti..o korku anlatılmaz yaşanır..durduk yerde tank tokatlama olmaz diye biliyorum tekere kalkıp indiirken düzgün indirmemek..en önemlisi bozuk yol..ve bazen ani ters rüzgarlarki bu daha düşük bi ihtimal... nasıl kurtluruz sorusuna çoğu arkadaşlar..ön tekeri kaldırmak diye bi secenek sunuyorarki çok profesyonel olsan bile o anda o heyecanda pratikle yapmak imkansız gibi bişi düşünün bn ilk iki saniye elimi korkudan gazdan bile çekememiştim... yapacağınız yegane şey dua etmek bence ve gazı kesmek..ben hata serbest bıraktım çünkü dreksiyon amörtisörü dışında kimsenin onu zaptebileeğini inanmıyorum yaşadım biliyorum kolunuzu kırabilir..artı üstünden atmaya çalışıyor deli boğa gibi..ben gazı kestim makinayı ompe bırakayım tutmaya devammı edeyim daha doğrusu nasıl düşeceğime karar veriyordum ki makina düzgün yere geldi ve toparlandı..ben bunu bi şefkat tokadı olarak gördüm ön süspansiyonumuz çok yumuşak ve çukurlara çok tepki veriyor..birinci sınıf racingler daha sert.. kısacası hız yapmasanız daha doğrusu hızlı olarak bozuk yolda sürmeseniz inşaallah bişi olmaz..bunlar benim fikirlerim e sonuçta birebir yaşadığım tecrübe sonuçu sahip oldum..yanlış olur doğru olur bilemem sadece paylaşmak istedim tekeriniz düz bassın canlar
    lastik basıncını kontrol ediyormusun her hafta veya haftada 2 3 gün inik lastik havasıda buna yol açar
    ayrıca şok anında elini gazdan çekmemen doğru bi hareket olmuş ama sonrasında kendi haline bırakman ise bi o kadar olumsuz
    yukarda açıklamasını verdim bu olaydan kurtulabilmek için gaza yüklenip kendi ağırlığınızı olabildiğince motorun kıç tarafına vermeniz gerekmekte ön tekerleğin yere basma gücü azaldıkça onu kontrol etme şansınız artar bu şekilde motoru düzeltebilirsiniz

    bir diğer seçenek biraz kaynak işiyle gidon amortisörü takın tank şaplatan olmaması için
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  12. #7332
    StuArT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z750
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ Stuart ;

    Aslında Bizim motorların ara geçişleri oldukca tatmin edici...Diğer motorlara oranla ara geçişlerde güçlü bir çekiş var Hyosunglarda...Mesela arkama aldığım arkadaslar cok cok hızlı diyebiliyorlar; fakat bana bisiklet gibi geliyor 1ooo RR kullanan bir abim devrini alınca güzel cekiyor demiişti..

    Yani cok da küçümsememek lazım; 250 cc bu güç bu hız bu tork daha ne olsun

    Dostum valla ara geçişlerde bana aman aman cezbedici gelmiyo pek Dediğin gibi banada bisiklet gibi geliyor belki biz sürücü olduğumuz içindir fakat 1000rr yada 600f e oturduktan sonra onlar gibi adamı koltuğa ypıştırmıyor gerçi 250 lik bi motorla kıyaslıyoruz orası ayrı bir mevzu,şimdi biri çıkıp kıyasladığın motora bak arkadaş ne ettin sen diyebilir tabi ama bizim motorun sınıfındaki diğer motorlara kıyasla dediğiniz doğru olabilir deneme fırsatım olmadı.

    Bana en komik gelen şu oldu hep; motorun dış görünüşü 600ccden farksız,çoğu ışıkta arabalar fln kapışmaya kalkıo yapıcak bişey yok tabi ,bende şu tavırda oluyorum"pehh benlemi kapışcan,racingle hehh " ama oysaki adam çok pis tozunu yutturabiliyo 250 lik scooterlar bile daha seri gidiyo kardeşim Geçen bi köşebaşında arabanın biri kapışalımmı fln diyo gülüyorum bende daha iyi oluyo

    Hyo larımızı seviyoruz yinede

  13. #7333

    Üyelik
    27 Mayıs 2008
    Şehir
    Nazilli
    Motosikleti
    gt250r
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YaHu arkadaşlar; 2010 Modelin Kuyruk kısmı sanki motorun vücuduna ufak mı gelmiş Bir dengesizlik var sanki





    bana hoş geldi ancak dediğin gibi dengesizlik var sanki

  14. #7334
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Alıntı StuArT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum valla ara geçişlerde bana aman aman cezbedici gelmiyo pek Dediğin gibi banada bisiklet gibi geliyor belki biz sürücü olduğumuz içindir fakat 1000rr yada 600f e oturduktan sonra onlar gibi adamı koltuğa ypıştırmıyor gerçi 250 lik bi motorla kıyaslıyoruz orası ayrı bir mevzu,şimdi biri çıkıp kıyasladığın motora bak arkadaş ne ettin sen diyebilir tabi ama bizim motorun sınıfındaki diğer motorlara kıyasla dediğiniz doğru olabilir deneme fırsatım olmadı.

    Bana en komik gelen şu oldu hep; motorun dış görünüşü 600ccden farksız,çoğu ışıkta arabalar fln kapışmaya kalkıo yapıcak bişey yok tabi ,bende şu tavırda oluyorum"pehh benlemi kapışcan,racingle hehh " ama oysaki adam çok pis tozunu yutturabiliyo 250 lik scooterlar bile daha seri gidiyo kardeşim Geçen bi köşebaşında arabanın biri kapışalımmı fln diyo gülüyorum bende daha iyi oluyo

    Hyo larımızı seviyoruz yinede
    Ben de ısıklarda felan bir cok araba ile denedim motorumu. Fakat 130 km/h kadar öne geçebilene pek rastlamadım daha. Hatta 2 gün önce bir arkadasımın arabası ile denedik. 130 beygir araba ama yedim gitti Pek hafife almıyorum ben

    Alıntı buqra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana hoş geldi ancak dediğin gibi dengesizlik var sanki
    Sanki Depo ile arka kısım arasında bir tutarsızlık olmus.. Sanırım depoyu daha sekillendirmeleri gerekiyor !
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  15. #7335

    Üyelik
    25 Haziran 2008
    Şehir
    mardin
    Motosikleti
    ramzey125.zealsungs200.. s&t gt250r
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastik basıncını kontrol ediyormusun her hafta veya haftada 2 3 gün inik lastik havasıda buna yol açar
    ayrıca şok anında elini gazdan çekmemen doğru bi hareket olmuş ama sonrasında kendi haline bırakman ise bi o kadar olumsuz
    yukarda açıklamasını verdim bu olaydan kurtulabilmek için gaza yüklenip kendi ağırlığınızı olabildiğince motorun kıç tarafına vermeniz gerekmekte ön tekerleğin yere basma gücü azaldıkça onu kontrol etme şansınız artar bu şekilde motoru düzeltebilirsiniz

    bir diğer seçenek biraz kaynak işiyle gidon amortisörü takın tank şaplatan olmaması için
    lastik basıncı çakonun kulakları çınlasın 35 idi..şok anında ben bilinçli birşey yapmadım ilk defa karşılaşıyordum ciddi bir tehlikeyle onun sadece bana güven veren yeni aldığım mont ve kasktı içimden düşünüyordum inşaallah ağır hasar olmaz diye..dreksiyon amortisörü baktım o olaydan sonra ama pek bişi bulduğum söylenemez hyoya özel bişi yoktu ama başka racelerink vardı onuda nere nasıl bir ayarla takılacağını bilemediğim için üstünde pek durmadım ama bilsem ki randımanlı bişi var mutlaka üstünde dururum en azından şunun farkındayız hiçbirşey insanın canı kadar önemli değil...
    [B][I][COLOR="Red"]Yüreğini [COLOR="RoyalBlue"] mavi [COLOR="Red"] tut... [COLOR="Black"] (Mehmet KAVAN) :cat:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/I][/B]

  16. #7336

    Üyelik
    07 Kasım 2007
    Şehir
    Bursa/Bingöl
    Motosikleti
    2008 S&T GT 250R
    siz birde kücük yerlerde görün motoru ben bingölde biniyorum hyo ya herkez kafaları cevirip cevirip bakıyo arabalar veya sepetli motorlr var burada beni görünce gaza yükleniyolar bende aynen gülüyorum gerci bir iki denedim kalkışta beni gecen daha olmadı araba kullanıcılarından ama devir olayı girince birde virajları katınca imkanasız gecemem normal arabaları bingöl yolarında, tabi birde yoldaki yamalar var ey vah diyorum gectiğim yolları karış karış ezberledim benim motor bu yollarda bırak redlini 130 görmez ama motorumuzu seviyoruz ve benim içinde bir geciş motoru kısmetse burdan tayini alır almaz şöyle egeye alıcam bir 600 rr inşallah ozaman güzel olucak sanırım
    geÇTi gEçİYoR haYaT deDiğİN...:silent:

  17. #7337

    Üyelik
    25 Haziran 2008
    Şehir
    mardin
    Motosikleti
    ramzey125.zealsungs200.. s&t gt250r
    Alıntı StuArT adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Bana en komik gelen şu oldu hep; motorun dış görünüşü 600ccden farksız,çoğu ışıkta arabalar fln kapışmaya kalkıo yapıcak bişey yok tabi ,bende şu tavırda oluyorum"pehh benlemi kapışcan,racingle hehh " ama oysaki adam çok pis tozunu yutturabiliyo 250 lik scooterlar bile daha seri gidiyo kardeşim Geçen bi köşebaşında arabanın biri kapışalımmı fln diyo gülüyorum bende daha iyi oluyo

    Hyo larımızı seviyoruz yinede
    şimdi senin yaklaşımın çok daha güzel..bakıyom iki kişi tartışıyolar bunlar çok pahalı çok hızlı diye diyeri olmaz yaw motor değilmi diyo geçen bir minibüsçü arkadaşına diyo bu senin minibüsten daha pahalı diyo arkadaşı ne ettin babo diyo nitekim adam sordu bilader hayırlı olsun kaça aldın bende abe ikinci el 10500 yanındaki hemen sırıtıyo arkadaşına demedimmi diye..ee kaç basıyo?? abi valla kadran 299 da ben 160 geçmedim yol yok abe şöfer adamsın buralarda 200 basacak yolmu var hehehe vallaha da seviyom hyomu yaa

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:59 ----------

    Alıntı forbit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    siz birde kücük yerlerde görün motoru ben bingölde biniyorum hyo ya herkez kafaları cevirip cevirip bakıyo arabalar veya sepetli motorlr var burada beni görünce gaza yükleniyolar bende aynen gülüyorum gerci bir iki denedim kalkışta beni gecen daha olmadı araba kullanıcılarından ama devir olayı girince birde virajları katınca imkanasız gecemem normal arabaları bingöl yolarında, tabi birde yoldaki yamalar var ey vah diyorum gectiğim yolları karış karış ezberledim benim motor bu yollarda bırak redlini 130 görmez ama motorumuzu seviyoruz ve benim içinde bir geciş motoru kısmetse burdan tayini alır almaz şöyle egeye alıcam bir 600 rr inşallah ozaman güzel olucak sanırım
    aynen kullandığım yer mardin kızıltepe abee kaç basıyooo
    [B][I][COLOR="Red"]Yüreğini [COLOR="RoyalBlue"] mavi [COLOR="Red"] tut... [COLOR="Black"] (Mehmet KAVAN) :cat:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/I][/B]

  18. #7338

    Üyelik
    07 Kasım 2007
    Şehir
    Bursa/Bingöl
    Motosikleti
    2008 S&T GT 250R
    Alıntı copy_x adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastik basıncı çakonun kulakları çınlasın 35 idi..şok anında ben bilinçli birşey yapmadım ilk defa karşılaşıyordum ciddi bir tehlikeyle onun sadece bana güven veren yeni aldığım mont ve kasktı içimden düşünüyordum inşaallah ağır hasar olmaz diye..dreksiyon amortisörü baktım o olaydan sonra ama pek bişi bulduğum söylenemez hyoya özel bişi yoktu ama başka racelerink vardı onuda nere nasıl bir ayarla takılacağını bilemediğim için üstünde pek durmadım ama bilsem ki randımanlı bişi var mutlaka üstünde dururum en azından şunun farkındayız hiçbirşey insanın canı kadar önemli değil...
    mehmet lastiği bende birkere acık fazla hava bastım cok fena zıplıyodum motor üzerinde hemen 32 YE indirdim iyi bence bu hava. Buarada nasıl mardin yolları iyimi, varmı acık gaza yüklenicek yerler?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:04 ----------

    Alıntı copy_x adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi senin yaklaşımın çok daha güzel..bakıyom iki kişi tartışıyolar bunlar çok pahalı çok hızlı diye diyeri olmaz yaw motor değilmi diyo geçen bir minibüsçü arkadaşına diyo bu senin minibüsten daha pahalı diyo arkadaşı ne ettin babo diyo nitekim adam sordu bilader hayırlı olsun kaça aldın bende abe ikinci el 10500 yanındaki hemen sırıtıyo arkadaşına demedimmi diye..ee kaç basıyo?? abi valla kadran 299 da ben 160 geçmedim yol yok abe şöfer adamsın buralarda 200 basacak yolmu var hehehe vallaha da seviyom hyomu yaa

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:59 ----------



    aynen kullandığım yer mardin kızıltepe abee kaç basıyooo
    mehmet aynen varya bizim burada da böyle muhabbetler sürekli abi 30 bin tl varmı bunun fiyatı diyolar adamlar yok diyom okdar değil bunlar 12 bin filan diyom
    geÇTi gEçİYoR haYaT deDiğİN...:silent:

  19. #7339

    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Şehir
    Bayrampaşa
    Motosikleti
    GT250R
    millet bugun izinliyim varmı istanbulda birşey yapacak olanlar
    "Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
    [B]34 YVV 98[/B]

  20. #7340

    Üyelik
    07 Kasım 2007
    Şehir
    Bursa/Bingöl
    Motosikleti
    2008 S&T GT 250R
    gecende adamin biri geldi abi motoru yan koyma dikine koyda bende park edeyim dedi arabayı elemanın yanındaki hemen zıpladı nediyon olum motor senin arabadan pahhalıdır dik konurmu bu makina arabada eski kasa megan( buarada ben semih
    geÇTi gEçİYoR haYaT deDiğİN...:silent:


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)

Bu Konudaki Etiketler