Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Ekim 2009, 19:33
#7321
Reklamlar
-
27 Ekim 2009, 20:54
#7322
Benim motor tam 160 ile 10.5oo devirde Redline giriyor... Bunu denedm; Genel olarak da motor 150 km normaldir zaten !
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
28 Ekim 2009, 00:33
#7323
copy_x adlı üyeden alıntı
eyvallah kardeşimm...ben ilk aldığımda bu makina bana 5 yıl yeter demiştim ama bir süre altındaki kaslı racingten birazcık daha hp isteme durumuna giriyorsun tabi ses olayıda var...amaaaa 120km/h ile giderken bi tank tokatlamaya başladım...akıllara zarar allahım o neydi hayatım film şeridi gibi gözlerimin önünden geçti...daha bitmedi salı günü acemi bir kardeşimin kullandığı ufak motorla 15 en baba 20km/h hızla yere düştük ki ben çocuğun üstüne düştüm ona rağmen jean pantlon yırtıldı dizim sıyrıldı..demek istediğim oki hız güç isterken bunlarıda göz önünde bulundurmak gerekiyor arkadaş 20 ile böyle olduysa 120 ile ne olurdu allah bilir mont kask var anladıkki pantolonda şartmış...aman dikkat diyorum dikkat dikkat..hepimizin ailesi seveni evinde bekleyen var iki teker hata affetmez...kalın sağlıcakla neyse yazıya son veriyorum kan şekerim düştükçe ilham geldi
acaba bu tank tokatlama dediğiniz nedir?Bu motoru almak istiyorum 1-2 aydır inceleme yapıyodum ama ilkkez böyle bişey duydumda...
-
28 Ekim 2009, 01:03
#7324
sinancd adlı üyeden alıntı
acaba bu tank tokatlama dediğiniz nedir?Bu motoru almak istiyorum 1-2 aydır inceleme yapıyodum ama ilkkez böyle bişey duydumda...
tank tokatlaması diğer adlarıyla tank şaplatan tank slap diye geçiyor sanırım yabancı dildede tam hatırlamıyorum
bu olay gidonun bi sağa bi sola hızlı bi şekilde tokatlarcasına vurmasına denir senin kontrolünün dışında olan birşeydir
hani o youtubede orada burada izlediğin videolar var ya adam tekerden indirince gidon sağa sola vurmaya başlıyo motorda dengesini kaybeder bi sağa bi sola oynar hafif yatırarakta kendini sonrasında da düşer ya oradaki gidonun serbest harekerine deniyor ve sonucunda genel olarak high side (motorun seni üstünden atması fırlatarak veya önünde düşecek şekilde) düşüş yaşarsın...
kurtulmanın yollarından biri gidonu sıkıca tutmaya çalışıp motorun arkasına doğru kaymak elinden geldiğince ön tekerdeki güç azaldıkça kontrol kabiliyetin artar (yeniden tekere kaldırman imkansız gidona hakim olamadığın için gazada hakim olamazsın)
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
28 Ekim 2009, 02:07
#7325
ben hiç hız denemesi yapmadım ama şunu söyliyim 150de çok az kardeşim
10.000devir 4. vites 140ı rahat buluyo benim motor, 5.viteste gidecek 10.000i zorlamadım pek
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
-
28 Ekim 2009, 11:53
#7326
sinancd adlı üyeden alıntı
acaba bu tank tokatlama dediğiniz nedir?Bu motoru almak istiyorum 1-2 aydır inceleme yapıyodum ama ilkkez böyle bişey duydumda...
hem hız muhabbeti hem tank tokatlama güzel bir muhabbet konumuz açılmış hatta muhabbet değil hayati konular..arkadaşlar ya allah aşkına 150 neyinize yetmiyor..modifiye yap 180 gör peki sorarım size150 ve 180 arasındaki fark szi çokmu tatmin edecek atıyorum bizim makinanın limiti 120 olsaydı 150 yi gördürmek için neler yapardık bi şekilde beceren kanıtlamaya çalışırdı..artık şu gerçeği kabullenelim kaporta sizsiniz yaw..ben yaşadım gördüm 120 ile birden bozuk hafif tümsekli bir yere girdim ve motor tank tokatlamaya başladı..inanın 0 3-5 saniye bir ömür gibi geçti..o korku anlatılmaz yaşanır..durduk yerde tank tokatlama olmaz diye biliyorum tekere kalkıp indiirken düzgün indirmemek..en önemlisi bozuk yol..ve bazen ani ters rüzgarlarki bu daha düşük bi ihtimal... nasıl kurtluruz sorusuna çoğu arkadaşlar..ön tekeri kaldırmak diye bi secenek sunuyorarki çok profesyonel olsan bile o anda o heyecanda pratikle yapmak imkansız gibi bişi düşünün bn ilk iki saniye elimi korkudan gazdan bile çekememiştim... yapacağınız yegane şey dua etmek bence ve gazı kesmek..ben hata serbest bıraktım çünkü dreksiyon amörtisörü dışında kimsenin onu zaptebileeğini inanmıyorum yaşadım biliyorum kolunuzu kırabilir..artı üstünden atmaya çalışıyor deli boğa gibi..ben gazı kestim makinayı ompe bırakayım tutmaya devammı edeyim daha doğrusu nasıl düşeceğime karar veriyordum ki makina düzgün yere geldi ve toparlandı..ben bunu bi şefkat tokadı olarak gördüm ön süspansiyonumuz çok yumuşak ve çukurlara çok tepki veriyor..birinci sınıf racingler daha sert.. kısacası hız yapmasanız daha doğrusu hızlı olarak bozuk yolda sürmeseniz inşaallah bişi olmaz..bunlar benim fikirlerim e sonuçta birebir yaşadığım tecrübe sonuçu sahip oldum..yanlış olur doğru olur bilemem sadece paylaşmak istedim tekeriniz düz bassın canlar
[B][I][COLOR="Red"]Yüreğini [COLOR="RoyalBlue"] mavi [COLOR="Red"] tut... [COLOR="Black"] (Mehmet KAVAN) :cat:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/I][/B]
-
28 Ekim 2009, 12:16
#7327
-
28 Ekim 2009, 12:26
#7328
çakalaz durumu iyi açıklamışsın.Benim şahsi fikrim istediğimiz özelliklle çok yüksek hız değil.Ara hızlanmalar önem taşıyor.Zaten şehir trafiğinde veya açıkbir yolda yapabileceğiniz hız 180-200 ü geçmez.Benim beklentim bir racing motordan gaz tepkimeleri bunuda bizim makinalarda beklemek hayal kırıklığı olur.600 cc nin altındaki motorlarda böle bi tepkime zor,4 silindirli bir motor gerekir diye düşünüyorum.Max hıza gelincede bizim motorların hızları kullanabileceğimiz hız limitlerinin çok altında değil diye düşünüyorum...
-
28 Ekim 2009, 12:29
#7329
@ Stuart ;
Aslında Bizim motorların ara geçişleri oldukca tatmin edici...Diğer motorlara oranla ara geçişlerde güçlü bir çekiş var Hyosunglarda...Mesela arkama aldığım arkadaslar cok cok hızlı diyebiliyorlar; fakat bana bisiklet gibi geliyor 1ooo RR kullanan bir abim devrini alınca güzel cekiyor demiişti..
Yani cok da küçümsememek lazım; 250 cc bu güç bu hız bu tork daha ne olsun
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
28 Ekim 2009, 12:34
#7330
cakalaz adlı üyeden alıntı
Bu olayı 2 gün önce ben de yasadım Mehmet.. 120 km/h ile asfalttaki bir yamaya geçişim ile oldu... oLay 3-4 saniyelik bir süreç... Cidden eğer motora Hakim değilseniz kötü sonuçLarla karsılasabilirsiniz...Ama kesinlikle Panik yapmamak lazım...Ben belki de Panik yapmadığım için toparlayabildim...
Hız konusuna gelince memocuğum; Hızımız Limitimiz belli... Burda kimse hızlı gitme cabasında değil.. Sadece belli devirlerde belli hızlara sahip motorumuzun daha farklı hızlara ulastığı söyleniyor
Bunu açıklamaya calısıyoruz
Ona bakarsan benim motor Redline görmedi
aynen o yamalar varya o yamalar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:32 ----------
cakalaz adlı üyeden alıntı
@ Stuart ;
Aslında Bizim motorların ara geçişleri oldukca tatmin edici...Diğer motorlara oranla ara geçişlerde güçlü bir çekiş var Hyosunglarda...Mesela arkama aldığım arkadaslar cok cok hızlı diyebiliyorlar; fakat bana bisiklet gibi geliyor
1ooo RR kullanan bir abim devrini alınca güzel cekiyor demiişti..
Yani cok da küçümsememek lazım; 250 cc bu güç bu hız bu tork daha ne olsun
bak bu konuda haklısın dün durağın yanından geçerken baktım biri seslendi hey nereyee diye durdum gel ben hafızam yokya tanıdık zaneetim.meğersem motora laf atmış nereye gidiyosun dedim abi zahmet olacak dedi gel bindedim..motordan inince çok uzay mekiğine binmiş gibi heyecanlıydı
[B][I][COLOR="Red"]Yüreğini [COLOR="RoyalBlue"] mavi [COLOR="Red"] tut... [COLOR="Black"] (Mehmet KAVAN) :cat:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/I][/B]
-
28 Ekim 2009, 13:09
#7331
copy_x adlı üyeden alıntı
hem hız muhabbeti hem tank tokatlama güzel bir muhabbet konumuz açılmış hatta muhabbet değil hayati konular..arkadaşlar ya allah aşkına 150 neyinize yetmiyor..modifiye yap 180 gör peki sorarım size150 ve 180 arasındaki fark szi çokmu tatmin edecek atıyorum bizim makinanın limiti 120 olsaydı 150 yi gördürmek için neler yapardık bi şekilde beceren kanıtlamaya çalışırdı..artık şu gerçeği kabullenelim kaporta sizsiniz yaw..ben yaşadım gördüm 120 ile birden bozuk hafif tümsekli bir yere girdim ve motor tank tokatlamaya başladı..inanın 0 3-5 saniye bir ömür gibi geçti..o korku anlatılmaz yaşanır..durduk yerde tank tokatlama olmaz diye biliyorum tekere kalkıp indiirken düzgün indirmemek..en önemlisi bozuk yol..ve bazen ani ters rüzgarlarki bu daha düşük bi ihtimal... nasıl kurtluruz sorusuna çoğu arkadaşlar..ön tekeri kaldırmak diye bi secenek sunuyorarki çok profesyonel olsan bile o anda o heyecanda pratikle yapmak imkansız gibi bişi düşünün bn ilk iki saniye elimi korkudan gazdan bile çekememiştim... yapacağınız yegane şey dua etmek bence ve gazı kesmek..ben hata serbest bıraktım çünkü dreksiyon amörtisörü dışında kimsenin onu zaptebileeğini inanmıyorum yaşadım biliyorum kolunuzu kırabilir..artı üstünden atmaya çalışıyor deli boğa gibi..ben gazı kestim makinayı ompe bırakayım tutmaya devammı edeyim daha doğrusu nasıl düşeceğime karar veriyordum ki makina düzgün yere geldi ve toparlandı..ben bunu bi şefkat tokadı olarak gördüm ön süspansiyonumuz çok yumuşak ve çukurlara çok tepki veriyor..birinci sınıf racingler daha sert.. kısacası hız yapmasanız daha doğrusu hızlı olarak bozuk yolda sürmeseniz inşaallah bişi olmaz..bunlar benim fikirlerim e sonuçta birebir yaşadığım tecrübe sonuçu sahip oldum..yanlış olur doğru olur bilemem sadece paylaşmak istedim tekeriniz düz bassın canlar
lastik basıncını kontrol ediyormusun her hafta veya haftada 2 3 gün inik lastik havasıda buna yol açar
ayrıca şok anında elini gazdan çekmemen doğru bi hareket olmuş ama sonrasında kendi haline bırakman ise bi o kadar olumsuz
yukarda açıklamasını verdim bu olaydan kurtulabilmek için gaza yüklenip kendi ağırlığınızı olabildiğince motorun kıç tarafına vermeniz gerekmekte ön tekerleğin yere basma gücü azaldıkça onu kontrol etme şansınız artar bu şekilde motoru düzeltebilirsiniz
bir diğer seçenek biraz kaynak işiyle gidon amortisörü takın tank şaplatan olmaması için
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
28 Ekim 2009, 15:24
#7332
-
28 Ekim 2009, 15:34
#7333
bana hoş geldi ancak dediğin gibi dengesizlik var sanki
-
28 Ekim 2009, 15:43
#7334
StuArT adlı üyeden alıntı
Dostum valla ara geçişlerde bana aman aman cezbedici gelmiyo pek
Dediğin gibi banada bisiklet gibi geliyor belki biz sürücü olduğumuz içindir fakat 1000rr yada 600f e oturduktan sonra onlar gibi adamı koltuğa ypıştırmıyor gerçi 250 lik bi motorla kıyaslıyoruz orası ayrı bir mevzu,şimdi biri çıkıp kıyasladığın motora bak arkadaş ne ettin sen diyebilir tabi ama bizim motorun sınıfındaki diğer motorlara kıyasla dediğiniz doğru olabilir deneme fırsatım olmadı.
Bana en komik gelen şu oldu hep; motorun dış görünüşü 600ccden farksız,çoğu ışıkta arabalar fln kapışmaya kalkıo yapıcak bişey yok tabi ,bende şu tavırda oluyorum"pehh benlemi kapışcan,racingle
hehh " ama oysaki adam çok pis tozunu yutturabiliyo
250 lik scooterlar bile daha seri gidiyo kardeşim
Geçen bi köşebaşında arabanın biri kapışalımmı fln diyo gülüyorum bende daha iyi oluyo
Hyo larımızı seviyoruz yinede
Ben de ısıklarda felan bir cok araba ile denedim motorumu. Fakat 130 km/h kadar öne geçebilene pek rastlamadım daha. Hatta 2 gün önce bir arkadasımın arabası ile denedik. 130 beygir araba ama yedim gitti Pek hafife almıyorum ben
buqra adlı üyeden alıntı
bana hoş geldi ancak dediğin gibi dengesizlik var sanki
Sanki Depo ile arka kısım arasında bir tutarsızlık olmus.. Sanırım depoyu daha sekillendirmeleri gerekiyor !
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
28 Ekim 2009, 16:50
#7335
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
lastik basıncını kontrol ediyormusun her hafta veya haftada 2 3 gün inik lastik havasıda buna yol açar
ayrıca şok anında elini gazdan çekmemen doğru bi hareket olmuş ama sonrasında kendi haline bırakman ise bi o kadar olumsuz
yukarda açıklamasını verdim bu olaydan kurtulabilmek için gaza yüklenip kendi ağırlığınızı olabildiğince motorun kıç tarafına vermeniz gerekmekte ön tekerleğin yere basma gücü azaldıkça onu kontrol etme şansınız artar bu şekilde motoru düzeltebilirsiniz
bir diğer seçenek biraz kaynak işiyle gidon amortisörü takın tank şaplatan olmaması için
lastik basıncı çakonun kulakları çınlasın 35 idi..şok anında ben bilinçli birşey yapmadım ilk defa karşılaşıyordum ciddi bir tehlikeyle onun sadece bana güven veren yeni aldığım mont ve kasktı içimden düşünüyordum inşaallah ağır hasar olmaz diye..dreksiyon amortisörü baktım o olaydan sonra ama pek bişi bulduğum söylenemez hyoya özel bişi yoktu ama başka racelerink vardı onuda nere nasıl bir ayarla takılacağını bilemediğim için üstünde pek durmadım ama bilsem ki randımanlı bişi var mutlaka üstünde dururum en azından şunun farkındayız hiçbirşey insanın canı kadar önemli değil...
[B][I][COLOR="Red"]Yüreğini [COLOR="RoyalBlue"] mavi [COLOR="Red"] tut... [COLOR="Black"] (Mehmet KAVAN) :cat:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/I][/B]
-
28 Ekim 2009, 16:59
#7336
-
28 Ekim 2009, 17:03
#7337
[B][I][COLOR="Red"]Yüreğini [COLOR="RoyalBlue"] mavi [COLOR="Red"] tut... [COLOR="Black"] (Mehmet KAVAN) :cat:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/I][/B]
-
28 Ekim 2009, 17:08
#7338
geÇTi gEçİYoR haYaT deDiğİN...:silent:
-
28 Ekim 2009, 17:08
#7339
millet bugun izinliyim varmı istanbulda birşey yapacak olanlar
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
-
28 Ekim 2009, 17:11
#7340
gecende adamin biri geldi abi motoru yan koyma dikine koyda bende park edeyim dedi arabayı elemanın yanındaki hemen zıpladı nediyon olum motor senin arabadan pahhalıdır dik konurmu bu makina arabada eski kasa megan( buarada ben semih
geÇTi gEçİYoR haYaT deDiğİN...:silent:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler