evet bu motoru ilk gördüğümden beri ön farları bir su pokemonu vardı anı ona benziyo du saçma olcak ama
evet bu motoru ilk gördüğümden beri ön farları bir su pokemonu vardı anı ona benziyo du saçma olcak ama
[B][COLOR="Green"]1908 Üsküdar İnfaz 1908[/COLOR][/B]
İSTANBULU İZLİYORUM ÇAMLICADAN
ve işte yine ben gece çekilmiş düşük kalite bir foto ile karşınızdayım
şeritleri dün gece çektim nasıl olmuş
2tekere çektim epey arttı 3.teker olsa onada çekecem yani o kadar var
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 PM ----------
sükörtıl vardı su pokemonu:p
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
Şeritler cok güzel olmus; Cokn düzgün gözüküyor
Ben daha serit bulamadığımdan alıp cekemiyorum.. Her renk var; turuncu yok...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Herkese merhaba
Çok uzun zamandır bu başlığı takip ediyorum GT250 R hakkında bilgi sahibi olmak için.
Hayalimde ki ilk motosiklet olcak inş.
Benim merak ettiğim konu ise;Kadıköy/Ziverbeyde duran kırmızı-siyah hyosung burdan bir arkadaşımızın mı?Motosikleti akşam gördüğüm halde 50 metreden dikkatimi çekti.ışıl ışıl parlıyordu.
herkese merhabalar
bende bir gt 250 r kullanıcısıyım.geçtiğimiz ay bir kaza geçirdim ve motorun grenajları parçalandı.grenajlar bir yana beni en çok korkutan ön far.komple farda problem yok fakat ön plastik camı kırıldı.bunun tamiri mümkün olabilirmi? sıfır farlar el yakıyor çünkü.
Bizim için motosiklet demek; ihanetinde çok çeşitli olabileceğinin göstergesi demek..
dostum ewet gördüm düz yolda hemde.fakat olayın püf noktası şu.5.vitese gelene kadar her vites yükseltişimde 10000 devirde yükselttim.yani 2den üçe 10000devirde attım 3ten 4e yine 10000 de 4ten 5e yine 10000 devire gelince attım.yoruyosun motoru ama bu sonuç elde ediliyor.herkez bişeyler demiş ama deneyin bakın greceksiniz.7ooode yada 6000 devirde vites değiştirince benim motorda 130 u zor geçiyor.önemli olan ivmelenmeyi yapmak.deneyin bana hak vereceksiniz
cakalaz kardeş bu arada inanmamışsın bana rahatlatmak amaçlı motorun ilk sahibini aradım ulaşamadım bir oynama varsa bende bilmek isterim açıkçası.haber alınca sana iletirim.mesajlarına daha yeni ulaştım turda olduğum için anca görüp yazabildim.şuan buralarda yağmur var fakat en kısa zamanda video yu koyacağım buraya.dediğim gibi şikeli yada oynanmışta olabilir ama ben bu devirde buhızı gördüm.dostum cakalaz seni severim merakını gidereceğim okey.
İnanmamak söz konusu bile olamaz dostum.. Tabi ki görmüş olabilirsin; ben zaten göremezsin demiyorum ; zor bir ihtimal diyorum.. Cünkü motorun yapacağı hız belli...Gördüm diyosan inanıyorum...
Ben 1 kez Redline girdim; onda da 172 gördüm..Daha zorlamadım; ama zorlasam 180 yapabilirdi motor...
Fakat asıl mesele 8ooo devirde 165 görmüş olanlar var
Neise Herkes bişeyler söylüyor yine de kimse Redline girmesin... En ideali 130-140 gitmek
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
bende 165 in üzerine hiç çıkmadım neden bilmem ama beni tatmin etti. zaten ya ilerideki bir araç aptalca şerit değiştiriyor. yada tali yoldan benim kullandığım anayola biri kafasını uzatır gibi oluyo. ee böyle olunca insan ister istemez tırsıyor.yine aradım eski sahibini yine kapalı.ama adresini biliyorum hususi soracağım şikelimi benim motor diye kurt düştü açıkçası içime cako .marifet hız olayı değil motor oynanmamış olsun gerisi teferruat dostlar.
bi arkadaşta performans zincir,performans balata ve arka dişli küçültmeyle 195 gördüğünü söylemişti
Bizim için motosiklet demek; ihanetinde çok çeşitli olabileceğinin göstergesi demek..
195 mi
Hade 180i de gectim ama 195 bırak da yapamasın motor
Ona bakarsan ilk baslarda ben bu motoru sorduğum kişiler bana 22o yaptım diyolardı
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
bu motorlarla 195 gören gelsin bide beni görsün kardeşim ..bu kadar buyuk konuşuyorum ya...
160 geç zaten motor deli gibi sallanmaya başlıyo
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
bu motorlar hız motoru değil bence hız tartışmamak lazım.zaten krank sabıkası var sonra burda okuyup o hızı görmeye çalışarak ziyan etmesinler bilmeyen insanlar..
gaza gelip hız yapmayalım arkadaşlar.zaten türkiye yollarında basılacak çokaz yol var.tam hızlanıyosun uzaktan biri kafasını yola sokuveriyor.yada hönk diye sol şeride geçiveriyorlar mecbur gaz kesiyoruz.kısacası burası italya değil türkiye.birde adam arabayla tali yoldan sizin gittiğiniz anayola çıkarken sizi gördüğü halde yola çıkıyorya onun o an gözleri araba yı arıyor.çünkü beyni ona şartlanmış bize dikkat eden bile yok.bu çok önemli adam beklemiyor çıkıveriyor yola gerisi senin becerine kalmış yavaşlayamazsan yazılırsın onun sorunu değilmiş sanki:( bunun bir kısa filmide vardı çok güzel anlatıyordu bilenler bilir.neyse kısaca basmayın bastırtmayın
dostlar duyduğuma göre bu motorların 2002007 modelleri karbüratörlü 2008 ve üzeri enjeksiyonluymuş.
bunun avantajı ve dezavantajı nedir?ve şu var sesi enjeksiyonlunun 600 f gibi gür ve sexi çıkıomuş doğru mu?kayseride bundan yok ondan soruyorum.1 defa 2006 sını görmüş sesini dinlemiştim mz 301 gibiydi :D
ulan eşşek kafam, para var iken almadım gittim teknolojiye yatırdım. Herşeyim var motorum yok.. of ulan ooooof
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)