Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #6961
    barisayd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul Avcılar
    scuderia06
    Teşekkür ederim. Tavsiyelerin için de sağ ol.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6962
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Benim motor daha 3875 km de...Maşallah Çizik yok üzerinde

    Evet arkadaşlar; dünden beri üzerinde durduğumuz hız konusuna ışık tutmak amacıyla az önce cıkıp motorla biraz turladım...

    Hyosung GT 250 R motosikletim 5.vites ; 8ooo Devirde Tam 120 km/h gösteriyor...
    Ayrıca 105oo Devre cıktığımda ise tam 160 km/h gösterdi...
    Yani 160 km/h redline başlama noktasıdır...
    KM/H lar arasında 1-2 km/h oynayabilir ama ortalaması verdiğim rakamlardır...


    Yani 5.vites 8ooo devirde 165 görüyorum diyen arkadas motor ile komple oynamış olmalı ki o hızı görebilsin !

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:17 PM ----------

    Bu da baska bir video dan aldığım görüntü Hepsi aynı yani

    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  3. #6963
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    cakalaz sana bir sey sorayım sende bu motorda yeni sayılırsın 250cc motora göre 170 kg ciddi bir agırlık aklıma takılan bu motorun manevra kabiliyeti nasıl? performansı nasıl hantal kalıyormu? frenleri güven veriyormu uzun yol konforu için ne dersin?
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1

  4. #6964
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Dostum ;

    *Motor birebir 600cc ve üzeri ile aynı ebatlarda üretilmiş. Bu nedenle ağırlığının bu kadar yüksek olması normaldir. Bu ağırlığa göre yine de hızLanması ve son hızı tatmin edici. 1ooo RR kullanan bir abimiz; deneme amaçlı 1 km kadar denedi motorumu; devrini alınca güzel gidiyor dedi

    *Frenleme konusunda büyük motorlar gibi seri frene sahip değil; Viteslerle yavaslamaya alısık olduğum için sorun yasamıyorum; Yalnız 150 km/h ile giderken frenle yavaslayayım dersen baya mesafede durabilirsin...Büyük motorlar gibi olmasa da Gazı kestiğimizde bir anda yavasladığını hissedebiliyoruz motorun

    *Kontrolü de yüksesk cc lerle hemen hemen aynı. Şehir içi kullanımı cok kolay geliyor bana; diğer arkadaslar ne düşünür bilemiyorum...Virajlarda arka lastiğin orjinalinden; 70 lik yanağa sahip olması hafif sorun yaratabiliyor; Arka lastik 60 yanak olsa daha rahat manevra yapabilir motor virajarda...

    *Uzun yol konforu SS ler Touringler gibi olamaz. Fakat CBR 125 te cok daha fazla yoruluyordum. Bu motorda ilk 10 gün bileklerim ağrıddı; ama artık hiç bir ağrı söz konusu değil.. Belimde felan da her hangi bir rahatsızlık olmuyor !

    *Uzun lafın kısası; motor güzel.. Türkiye de bu klasmanda baska da yok zaten... Redline girmezsen; asla krang sorunu yasamazsın ; baska da bişey olmaz zaten bu deli alete
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  5. #6965
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum ;

    *Motor birebir 600cc ve üzeri ile aynı ebatlarda üretilmiş. Bu nedenle ağırlığının bu kadar yüksek olması normaldir. Bu ağırlığa göre yine de hızLanması ve son hızı tatmin edici. 1ooo RR kullanan bir abimiz; deneme amaçlı 1 km kadar denedi motorumu; devrini alınca güzel gidiyor dedi

    *Frenleme konusunda büyük motorlar gibi seri frene sahip değil; Viteslerle yavaslamaya alısık olduğum için sorun yasamıyorum; Yalnız 150 km/h ile giderken frenle yavaslayayım dersen baya mesafede durabilirsin...Büyük motorlar gibi olmasa da Gazı kestiğimizde bir anda yavasladığını hissedebiliyoruz motorun

    *Kontrolü de yüksesk cc lerle hemen hemen aynı. Şehir içi kullanımı cok kolay geliyor bana; diğer arkadaslar ne düşünür bilemiyorum...Virajlarda arka lastiğin orjinalinden; 70 lik yanağa sahip olması hafif sorun yaratabiliyor; Arka lastik 60 yanak olsa daha rahat manevra yapabilir motor virajarda...

    *Uzun yol konforu SS ler Touringler gibi olamaz. Fakat CBR 125 te cok daha fazla yoruluyordum. Bu motorda ilk 10 gün bileklerim ağrıddı; ama artık hiç bir ağrı söz konusu değil.. Belimde felan da her hangi bir rahatsızlık olmuyor !

    *Uzun lafın kısası; motor güzel.. Türkiye de bu klasmanda baska da yok zaten... Redline girmezsen; asla krang sorunu yasamazsın ; baska da bişey olmaz zaten bu deli alete
    sagolasın cakalaz senin objektif yorumlarına güvendiğim için sana sormuştum 6500tl ye felan enjeksiyonlu 3500 4000 kmde motorlar var alınabilir öleyse 250cc bir motorada daha fazla para vermek mantıklı gelmiyor sanırım yanlara heybe cantalarda konulup uzun yola cıkılabilir...
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1

  6. #6966
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara-Trabzon
    Motosikleti
    artık yok
    scuderia, bence gayet ideal bir motor bu motor. tek eksiği frenleri. şu frenler üzerine biraz daha çalışsalardı daha da mükemmel olurdu doğrusu...

  7. #6967
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    Alıntı aya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    scuderia, bence gayet ideal bir motor bu motor. tek eksiği frenleri. şu frenler üzerine biraz daha çalışsalardı daha da mükemmel olurdu doğrusu...
    hayır anlamadığım önde cift disk arkada tesk disk var buna ragmen frenleri nasıl istenen düzeyde olamıyor
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1

  8. #6968
    Akileos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2009
    Alıntı scuderia06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayır anlamadığım önde cift disk arkada tesk disk var buna ragmen frenleri nasıl istenen düzeyde olamıyor
    kıyaslanan makinelere göre değişir frenleme olayı....

    bence idare eder...150 le zınk diye duracak motor değil başka bi alet varda ben mi bilmorum bunuda düşünmem lazım..
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR

  9. #6969
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Akileos ;
    Evet kıyaslanan motorlara göre değişir fren olayı fakat; sonucta SS bir motor kulanıyoruz ve seri bir motor..Fren sistemleri daha iyi olabilirdi... 6OO cc leri kullanmıs olanlar zaten fren sistemi hakkındaki görüşünü açıkca yazabiliyor...150 ile giderken zınk diye duduğunu hissettiren cok motor var piyasada!

    Bu arada Devir ve Hız İlişkisi konusundaki fikirlerinizi alamadık arkadaslar ???
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  10. #6970
    Akileos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2009
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akileos ;
    Evet kıyaslanan motorlara göre değişir fren olayı fakat; sonucta SS bir motor kulanıyoruz ve seri bir motor..Fren sistemleri daha iyi olabilirdi... 6OO cc leri kullanmıs olanlar zaten fren sistemi hakkındaki görüşünü açıkca yazabiliyor...150 ile giderken zınk diye duduğunu hissettiren cok motor var piyasada!

    Bu arada Devir ve Hız İlişkisi konusundaki fikirlerinizi alamadık arkadaslar ???
    o zınk olayı kaç mt takabul ediyo cakalaz kardeş...
    evet ss görünümlü makineye biniyoruz ...
    unutulmaması gereken görünümlü olduğudur.....ss bir makine değildir...

    sen hiç v motor ss gördünmü...
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR

  11. #6971
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Neise; Bu konuyu özelden gönderdim sana Okur değerlendirirsin

    Sen anlat bakalım; 5.vites 8ooo devirde kaç görüyo motorun

    Adamın biri 8ooo devirde 165 gördüğünü iddia ediyor
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  12. #6972
    reflexiv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2008
    Şehir
    Kayseri
    bizzat çıkıp ölçtüm..8000 de 120 8500 de 130 yapıyor..bu motor 8000 de 160 yapıyorsa o motor hyo değildir

  13. #6973
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Aynen dediğin gibi; Ben de bugün sırf bu yüzden cıktım otoyolda denedim...

    8ooo Devirde Tam 120 gösterdi motor... 105oo Devirde de tam 160 göstergi... Yani 160 km/h Redline baslama noktası

    Birileri yine atmıs; biz de bosuna uğrasıyoruz anlasılan
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  14. #6974

    Üyelik
    25 Nisan 2008
    Şehir
    ÜsKüDaR
    Motosikleti
    düşünme aşamasında
    abi boş mevzular radara girersen görüyosun 160 i 170 i TRAFİK KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM
    [B][COLOR="Green"]1908 Üsküdar İnfaz 1908[/COLOR][/B]

    İSTANBULU İZLİYORUM ÇAMLICADAN

  15. #6975

    Üyelik
    07 Kasım 2007
    Şehir
    Bursa/Bingöl
    Motosikleti
    2008 S&T GT 250R
    ben bu suratları zor görürüm bulunduğum yerde 120 gördüm en son dediğiniz gibi 8000 devir, Şu fırenleme olayında benim fikrim: bu motor için normal, otomobil olarak düşünün audi ile fiyatı kıyaslayamazsınız hem parasal hem performans, sonuçta bindiğimiz motorda 1000 lik bir motorla kıyaslanamaz o sebepten ayağımızı yorgana göre uzatalım fazla uçmayalım sağlık hayatlar için
    geÇTi gEçİYoR haYaT deDiğİN...:silent:

  16. #6976
    Akileos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2009
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neise; Bu konuyu özelden gönderdim sana Okur değerlendirirsin

    Sen anlat bakalım; 5.vites 8ooo devirde kaç görüyo motorun

    Adamın biri 8ooo devirde 165 gördüğünü iddia ediyor
    o gören arkadaş rüya görmuş dedim ya.....
    başka zor.....

    8 devirlerde motor hırçınlaşmıyor bile...nasıl 165 görecek...10.000 devirde o hızlar ama motor artık titrek kamile dönmeye başlıyo

    benim önerim 140 150 ideal hız bizim motorlarda...
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR

  17. #6977

    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Şehir
    Bayrampaşa
    Motosikleti
    GT250R
    valla ben genel olarak 130-140 ile seyir ediyorum çok rahat oluyo titreşim yok ve benim için çoooooooook hızlı bence hiçte motoru zorlamaya niyetim yok
    "Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
    [B]34 YVV 98[/B]

  18. #6978
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    Alıntı SAd0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla ben genel olarak 130-140 ile seyir ediyorum çok rahat oluyo titreşim yok ve benim için çoooooooook hızlı bence hiçte motoru zorlamaya niyetim yok
    al bendende okadar yahu daha neolsun zaten yetiyor trafikte ama uzunyolda pek tatmin edici olmasa da yinede scooter vs gibi igtmektense iyidir diyoruz ;)
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  19. #6979

    Üyelik
    12 Mart 2009
    Şehir
    istanbul/avcılar
    Motosikleti
    Hyosung GT250R(Gri/siyah)
    Alıntı Akileos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zınk olayı kaç mt takabul ediyo cakalaz kardeş...
    evet ss görünümlü makineye biniyoruz ...
    unutulmaması gereken görünümlü olduğudur.....ss bir makine değildir...

    sen hiç v motor ss gördünmü...
    ben v motor ss gördümm temel abii...ÖRNEK bknz ducati...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:53 PM ----------

    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen dediğin gibi; Ben de bugün sırf bu yüzden cıktım otoyolda denedim...

    8ooo Devirde Tam 120 gösterdi motor... 105oo Devirde de tam 160 göstergi... Yani 160 km/h Redline baslama noktası

    Birileri yine atmıs; biz de bosuna uğrasıyoruz anlasılan
    sanırım arkadaşın motor 650 lik ama 250r köşesine yazmışş.. bir karışılık olmuşolabilir yoksa dişli büyütmeden motorda modifikasyon olmadan o süratleri görmesi imkansızdır..
    [B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
    [B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:

  20. #6980
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Neise; sağ salim Hangi devirde hangi hız konusunu da hallettik. Demekki hepimizin motoru aynı devirde aynı hızı veriyor Bu konuyu kapatabiliriz
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 172 kullanıcı var. (0 üye ve 172 misafir)

Bu Konudaki Etiketler