Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6741

    Üyelik
    13 Eylül 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı deli_mavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kime???
    yada
    kimlere?*
    ikinizin açıklamasına farklı farklı teşekkür yerine genel olarak bir teşekkür etmek daha mantıklı geldi. Sonuçda bildiğin kadarıyla gibisinden tabir etmiştim. İkinizde bildiklerinizi paylaştınız benimle

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:43 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:42 AM ----------

    ama bu seni tatmin etmiyorsa;
    deli_mavi bilgilendirdiğin için teşekkür ederim
    [B][I]-Söz konusu olan vatansa, gerisi teferruattır.
    [/I][/B]
    [I] M.K Atatürk[/I]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6742
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    ne alaka yahuu tabiiki tesekkur etmesende farketmes
    esprisineydi ama yaziyi gonderirken nette sorun olusdu olmadi bi daha yazdim sonuna gulucuk koymayi unutmusum kime tesekkur ettin yazdigima...ahanda buydu gulucukde
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988

  3. #6743
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı deli_mavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duzeltmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!
    Arkadasim hyosunglarda 2 piston zamanlamasi ayni sekildedir yani iki silindir isi bolmeden ayni zamanda yapmakda bu nedenlede krank miline dusen yuk cok fazla...
    demem o ki bir silindir emme-sikistirma yaparken digeri patlama-egzost yapmiyor...
    bu nedenle ne kadar yuklenirsen yuksek devir o kadar zorlaniyor ve dolayisi ile silindir yaglaman azaliyor.....
    aynı anda yapmıyorlar http://www.motorteknik.org/2009/05/m...masyonlar.html adresinde 2 ve 3. animasyonlara bi kaç defa play tuşuna bastın önce motor giderek soyuluyor sonrada iç çalışma şeması görünüyor v motorların çalışma sistemi sıralı 4 gibi olmuyor patlamalar ard arda geliyor 2 tane
    buda sıralı 4 piston çalışma şeklidir http://www.obitet.gazi.edu.tr/animas...limotor2/1.htm bu çalışma sistemi sıralı 4 bacaya sahip motorlarsa sadece r1'de farklıdır piston hizalarına bakarak anlayabilirsiniz (bknz en alttaki resim) 2 2 değilde her pistona tek tek ateşleme yapmakta sırayla onun çalışma şeklide sitemizde aYe'nin açtığı bir konuda var buyrun linki http://www.motosiklet.net/forum/mark...n-2009-r1.html

    krank üzerinde 2 pistonun bağlantı yeride aynı bizim genel olarak sıralı 4 ve otomobillerde gördüğümüz kranklara benzemiyor yani resimlerle anlatmam gerekirse
    http://images.google.com.tr/imgres?i...a%3DG%26um%3D1
    bu linkte hyosung gt250r krank mili var ana resmi açamadım ama görün diye linki koydum
    burada bi ducati krankı var hyo ile aynı piston kolları takılı değil ama 2 tane yan yana alıyor buda

    buda yamaha r1'den bir parça


    kısaca anlatmak istediğim v motorlarda ateşleme zamanlaması sıralı 4 motorlardaki gibi eşit aralık'ta olmuyor 2 pistonun ateşlemesi ard arda gerçekleşiyor piston kollarının krank üzerinde aynı noktaya sabitlenişi ve dolayısıyla krank hareketinin ilk piston ateşlemesi gerçekleştikten sonra 2. piston altından geçmesi ve bu sırada 2. yanma reaksiyonunun gerçekleşmesi oluyor
    ducatidede işler bu şekilde ilerlemekete ama sıralı motorlarda bu işler bu şekilde ilerlemiyor

    peki v motorun faydası ne o zaman
    v motorlar genel olarak sıralı motorlara göre daha az masraf çıkartan bakımları daha az olan ve ömür olarak daha dayanıklı ve torklu motorlardır daha öncede goldwing ve vfr'dan verdiğim örnekler gibi
    hyosung kulisinde bu dayanıklılık prensibi pek ele alınmamış olsa gerekki çokta kaliteli malzemeler kullandığını söyleyemeyiz motorun yüksek devirlerdeki yağlama ve arka silindir piston soğutmasına bir çözüm üretmeleri gerekmekte malzeme kalitesininde biraz iyileştirilmesiyle ve devir kesiciyle beraber motor aslında 10 numara olacak bir motor (yanlış anlaşılmasın çin malı kadar kötü bir durumda değil motor esasen biraz 250cc ve 29 hp olduğunu düşünerek kullandığımızda motor sizi diğer motorlar kadar götürecek bir motor aslıda yoksa cbf veya ybr kullanır gibi çevirin gazı sonuna kadar hep öyle gidin içiniz rahat olsun denebilecek bir durumda yokki o motorlarda bi zaman sonra sorun çıkartırlar bu şekilde gittiklerinde)

    arka silindir ısınmasıda ne diyeceksini şimdi konuyu bilmeyenler
    motorun v yapısından dolayı yola çıktığınızda ön silindire bir hava vuruyor olucak sürekli olarak havadan en iyi şekilde yararlanıcak soğutma için nede olsa hava ve yağ soğutmalı motor.ama gel gelelim arka piston bu önden vuran serin havadan tam olarak yararlanamakta çünkü önde o havayı ısıtan ve sürekliliğini kesen bir piston silindir grubu bulunmakta dolayısıyla biraz eksik kalmakta bu konuda o yüzden motorun çok aşırı sıkıştırılıp zorlanmaması kullanıcının lehine olacak bir durum
    ducatide v motor onda neden sorun yok derseniz ducati artık motorlarını L şeklinde yerleştirmekte motora yani öndeki silindir yere paralel bakarken diğeri açılı bir şekilde veya tam olarak dik duruyor yani arka pistonunda önü açık olduğundan havadar havadar kardeş kardeş gidiyolar
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  4. #6744
    StuArT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z750
    < iLk@yy > süper açıklamış anlatmışsın durumu dostum emeğine sağlık sağol varol

    bu arada lastik konusunda da bi çözüme ulaşamadım arada kaynadı yahu

    hee unutmadan dün gece saat 12 30 civarlarında cevizli köprüsünde selamlaştığım kırmızı hyo forumdan mı acaba , ilk yanımdan geçtiğinde ulen 600 lük makina fln die baktım sonra önümden geçince anaaa hyo bu yahuu oldum baya kaslı duruyomuşuz

  5. #6745

    Üyelik
    13 Eylül 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı anda yapmıyorlar http://www.motorteknik.org/2009/05/m...masyonlar.html adresinde 2 ve 3. animasyonlara bi kaç defa play tuşuna bastın önce motor giderek soyuluyor sonrada iç çalışma şeması görünüyor v motorların çalışma sistemi sıralı 4 gibi olmuyor patlamalar ard arda geliyor 2 tane
    buda sıralı 4 piston çalışma şeklidir http://www.obitet.gazi.edu.tr/animas...limotor2/1.htm bu çalışma sistemi sıralı 4 bacaya sahip motorlarsa sadece r1'de farklıdır piston hizalarına bakarak anlayabilirsiniz (bknz en alttaki resim) 2 2 değilde her pistona tek tek ateşleme yapmakta sırayla onun çalışma şeklide sitemizde aYe'nin açtığı bir konuda var buyrun linki http://www.motosiklet.net/forum/mark...n-2009-r1.html

    krank üzerinde 2 pistonun bağlantı yeride aynı bizim genel olarak sıralı 4 ve otomobillerde gördüğümüz kranklara benzemiyor yani resimlerle anlatmam gerekirse
    http://images.google.com.tr/imgres?i...a%3DG%26um%3D1
    bu linkte hyosung gt250r krank mili var ana resmi açamadım ama görün diye linki koydum
    burada bi ducati krankı var hyo ile aynı piston kolları takılı değil ama 2 tane yan yana alıyor buda

    buda yamaha r1'den bir parça


    kısaca anlatmak istediğim v motorlarda ateşleme zamanlaması sıralı 4 motorlardaki gibi eşit aralık'ta olmuyor 2 pistonun ateşlemesi ard arda gerçekleşiyor piston kollarının krank üzerinde aynı noktaya sabitlenişi ve dolayısıyla krank hareketinin ilk piston ateşlemesi gerçekleştikten sonra 2. piston altından geçmesi ve bu sırada 2. yanma reaksiyonunun gerçekleşmesi oluyor
    ducatidede işler bu şekilde ilerlemekete ama sıralı motorlarda bu işler bu şekilde ilerlemiyor

    peki v motorun faydası ne o zaman
    v motorlar genel olarak sıralı motorlara göre daha az masraf çıkartan bakımları daha az olan ve ömür olarak daha dayanıklı ve torklu motorlardır daha öncede goldwing ve vfr'dan verdiğim örnekler gibi
    hyosung kulisinde bu dayanıklılık prensibi pek ele alınmamış olsa gerekki çokta kaliteli malzemeler kullandığını söyleyemeyiz motorun yüksek devirlerdeki yağlama ve arka silindir piston soğutmasına bir çözüm üretmeleri gerekmekte malzeme kalitesininde biraz iyileştirilmesiyle ve devir kesiciyle beraber motor aslında 10 numara olacak bir motor (yanlış anlaşılmasın çin malı kadar kötü bir durumda değil motor esasen biraz 250cc ve 29 hp olduğunu düşünerek kullandığımızda motor sizi diğer motorlar kadar götürecek bir motor aslıda yoksa cbf veya ybr kullanır gibi çevirin gazı sonuna kadar hep öyle gidin içiniz rahat olsun denebilecek bir durumda yokki o motorlarda bi zaman sonra sorun çıkartırlar bu şekilde gittiklerinde)

    arka silindir ısınmasıda ne diyeceksini şimdi konuyu bilmeyenler
    motorun v yapısından dolayı yola çıktığınızda ön silindire bir hava vuruyor olucak sürekli olarak havadan en iyi şekilde yararlanıcak soğutma için nede olsa hava ve yağ soğutmalı motor.ama gel gelelim arka piston bu önden vuran serin havadan tam olarak yararlanamakta çünkü önde o havayı ısıtan ve sürekliliğini kesen bir piston silindir grubu bulunmakta dolayısıyla biraz eksik kalmakta bu konuda o yüzden motorun çok aşırı sıkıştırılıp zorlanmaması kullanıcının lehine olacak bir durum
    ducatide v motor onda neden sorun yok derseniz ducati artık motorlarını L şeklinde yerleştirmekte motora yani öndeki silindir yere paralel bakarken diğeri açılı bir şekilde veya tam olarak dik duruyor yani arka pistonunda önü açık olduğundan havadar havadar kardeş kardeş gidiyolar
    İşte bu çok güzeldi. Emeğine sağlık kardeşim
    [B][I]-Söz konusu olan vatansa, gerisi teferruattır.
    [/I][/B]
    [I] M.K Atatürk[/I]

  6. #6746
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    İlkay cok uzun yazmıssın okuyamadım Sen bana msn den anlatırsın
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  7. #6747
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı StuArT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    < iLk@yy > süper açıklamış anlatmışsın durumu dostum emeğine sağlık sağol varol

    bu arada lastik konusunda da bi çözüme ulaşamadım arada kaynadı yahu
    bişe değil ama lastik konusuna gelince
    orj ölçütlerin dışına çıkmaya gerek yok zaten belirli hesaplamlar sonucunda lastik ölçüleri seçiliyor motoru daha rahat bir şekilde kulanırsınız ön 29 arka 31ps hava basıncına dikkat edin bar cinsinden 2 oluyor sanırım ortalama yada tam tersi oluyor neyse işte

    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlkay cok uzun yazmıssın okuyamadım Sen bana msn den anlatırsın
    sen kazana düştün yok sana bişe
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  8. #6748
    StuArT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z750
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bişe değil ama lastik konusuna gelince
    orj ölçütlerin dışına çıkmaya gerek yok zaten belirli hesaplamlar sonucunda lastik ölçüleri seçiliyor motoru daha rahat bir şekilde kulanırsınız ön 29 arka 31ps hava basıncına dikkat edin bar cinsinden 2 oluyor sanırım ortalama yada tam tersi oluyor neyse işte
    dostum hawa basıncıda şuanda 30 30 .önceki sahibi öle kullanmış değiştirmeye korkuyorum walla bi arkdaş oynamışta taklaya geliomuş eski konulaarda okumuştum.Kitapçığında da 29 -31 mi yazıyor.

    lastik kalınlaştırmak bana da ters geldi ama ne marka ne model önerirsiniz war mı lastik değiştiren kullanan alan eden. Shinkolar çok iiyi yol tutmuyormuş gibi geldi bana,örneğin; yollardaki tırtık tırtık şeyler oluyo ufak beton parçadıkları gibi yola dökyüyolar onlarda we yollarda yeni asfalt döktüklerinde eskiyle birleşim noktalarına siyah zift gibi bişi atıyolar bant gibi oluyo yolda birde onların üzerine gelince kayıyo lastik bildiğin

  9. #6749
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı StuArT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum hawa basıncıda şuanda 30 30 .önceki sahibi öle kullanmış değiştirmeye korkuyorum walla bi arkdaş oynamışta taklaya geliomuş eski konulaarda okumuştum.Kitapçığında da 29 -31 mi yazıyor.

    lastik kalınlaştırmak bana da ters geldi ama ne marka ne model önerirsiniz war mı lastik değiştiren kullanan alan eden. Shinkolar çok iiyi yol tutmuyormuş gibi geldi bana,örneğin; yollardaki tırtık tırtık şeyler oluyo ufak beton parçadıkları gibi yola dökyüyolar onlarda we yollarda yeni asfalt döktüklerinde eskiyle birleşim noktalarına siyah zift gibi bişi atıyolar bant gibi oluyo yolda birde onların üzerine gelince kayıyo lastik bildiğin
    yolu kazıyan bi araç var tırtıktan kastın oysa o sağa sola çekme olayı her motorda olan birşey

    shinko lastiklerin yol tutuşu iyi değildir ısınana kadar çok kayma riskin var çok sert bir hamur bileşimine sahip
    bunun yerine michelin vs alabilirsin
    lastikle ilgili konuları forumda aratırsan hatta bu konu içindede uzun bi arayış gösterebilirsen şayet shinko dışında kaliteli hangi lastiklerin kullanıldığı ve kullanıcı yorumlarını alabilirsin
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  10. #6750
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı anda yapmıyorlar http://www.motorteknik.org/2009/05/m...masyonlar.html adresinde 2 ve 3. animasyonlara bi kaç defa play tuşuna bastın önce motor giderek soyuluyor sonrada iç çalışma şeması görünüyor v motorların çalışma sistemi sıralı 4 gibi olmuyor patlamalar ard arda geliyor 2 tane
    buda sıralı 4 piston çalışma şeklidir http://www.obitet.gazi.edu.tr/animas...limotor2/1.htm bu çalışma sistemi sıralı 4 bacaya sahip motorlarsa sadece r1'de farklıdır piston hizalarına bakarak anlayabilirsiniz (bknz en alttaki resim) 2 2 değilde her pistona tek tek ateşleme yapmakta sırayla onun çalışma şeklide sitemizde aYe'nin açtığı bir konuda var buyrun linki http://www.motosiklet.net/forum/mark...n-2009-r1.html

    krank üzerinde 2 pistonun bağlantı yeride aynı bizim genel olarak sıralı 4 ve otomobillerde gördüğümüz kranklara benzemiyor yani resimlerle anlatmam gerekirse
    http://images.google.com.tr/imgres?i...a%3DG%26um%3D1
    bu linkte hyosung gt250r krank mili var ana resmi açamadım ama görün diye linki koydum
    burada bi ducati krankı var hyo ile aynı piston kolları takılı değil ama 2 tane yan yana alıyor buda

    buda yamaha r1'den bir parça


    kısaca anlatmak istediğim v motorlarda ateşleme zamanlaması sıralı 4 motorlardaki gibi eşit aralık'ta olmuyor 2 pistonun ateşlemesi ard arda gerçekleşiyor piston kollarının krank üzerinde aynı noktaya sabitlenişi ve dolayısıyla krank hareketinin ilk piston ateşlemesi gerçekleştikten sonra 2. piston altından geçmesi ve bu sırada 2. yanma reaksiyonunun gerçekleşmesi oluyor
    ducatidede işler bu şekilde ilerlemekete ama sıralı motorlarda bu işler bu şekilde ilerlemiyor

    peki v motorun faydası ne o zaman
    v motorlar genel olarak sıralı motorlara göre daha az masraf çıkartan bakımları daha az olan ve ömür olarak daha dayanıklı ve torklu motorlardır daha öncede goldwing ve vfr'dan verdiğim örnekler gibi
    hyosung kulisinde bu dayanıklılık prensibi pek ele alınmamış olsa gerekki çokta kaliteli malzemeler kullandığını söyleyemeyiz motorun yüksek devirlerdeki yağlama ve arka silindir piston soğutmasına bir çözüm üretmeleri gerekmekte malzeme kalitesininde biraz iyileştirilmesiyle ve devir kesiciyle beraber motor aslında 10 numara olacak bir motor (yanlış anlaşılmasın çin malı kadar kötü bir durumda değil motor esasen biraz 250cc ve 29 hp olduğunu düşünerek kullandığımızda motor sizi diğer motorlar kadar götürecek bir motor aslıda yoksa cbf veya ybr kullanır gibi çevirin gazı sonuna kadar hep öyle gidin içiniz rahat olsun denebilecek bir durumda yokki o motorlarda bi zaman sonra sorun çıkartırlar bu şekilde gittiklerinde)

    arka silindir ısınmasıda ne diyeceksini şimdi konuyu bilmeyenler
    motorun v yapısından dolayı yola çıktığınızda ön silindire bir hava vuruyor olucak sürekli olarak havadan en iyi şekilde yararlanıcak soğutma için nede olsa hava ve yağ soğutmalı motor.ama gel gelelim arka piston bu önden vuran serin havadan tam olarak yararlanamakta çünkü önde o havayı ısıtan ve sürekliliğini kesen bir piston silindir grubu bulunmakta dolayısıyla biraz eksik kalmakta bu konuda o yüzden motorun çok aşırı sıkıştırılıp zorlanmaması kullanıcının lehine olacak bir durum
    ducatide v motor onda neden sorun yok derseniz ducati artık motorlarını L şeklinde yerleştirmekte motora yani öndeki silindir yere paralel bakarken diğeri açılı bir şekilde veya tam olarak dik duruyor yani arka pistonunda önü açık olduğundan havadar havadar kardeş kardeş gidiyolar
    kardes ugrasmissin sagolda bosa be...
    cunku hyosunglarda dedim dikkatli okudunmu bilmem...bizzat motorunu vaktiyle soktum silindiri degistirdik yawf..
    +7 senelik deneyim var motor testleri ve ekiplamlari konusunda..dunyaya araclar yaptik...
    keske farkli olsaydi patlamalar pistonlarda....
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988

  11. #6751
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı deli_mavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardes ugrasmissin sagolda bosa be...
    cunku hyosunglarda dedim dikkatli okudunmu bilmem...bizzat motorunu vaktiyle soktum silindiri degistirdik yawf..
    +7 senelik deneyim var motor testleri ve ekiplamlari konusunda..dunyaya araclar yaptik...
    keske farkli olsaydi patlamalar pistonlarda....
    ben senin demek istediğini anladım patlama zamanları hemen ard arda yani önce 1. piston sonraki tur 2 pistonda patlama olsa demek istemişsin sanırım şimdi anladım yada anlayamadım

    ama eğer 2 pistonunda aynı anda ateşleme yaptığını diyosan yok ole bişe
    çok kısacık aralarla aynıymış gibi görünüyor olabilir sadece
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  12. #6752

    Üyelik
    25 Nisan 2008
    Şehir
    ÜsKüDaR
    Motosikleti
    düşünme aşamasında
    bu sayfayı okudum onun için birşeye yorum apmam lazım yorum yapıcak bişey yok tekniksel bilgim yok onun için nasılsınız arkadaşlar kaza bela yok inşallah
    [B][COLOR="Green"]1908 Üsküdar İnfaz 1908[/COLOR][/B]

    İSTANBULU İZLİYORUM ÇAMLICADAN

  13. #6753

    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Şehir
    Bayrampaşa
    Motosikleti
    GT250R
    millet kadir gecemiz mübarek olsun...
    "Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
    [B]34 YVV 98[/B]

  14. #6754

    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    YOK DENEBİLİR
    herkesin kadir gecesi mübarek olsun...

    ben de aranıza katılmaya çalışan bir çömezim...neredeyse tüm yorumları okudum..tereddütlerim hala var ama risk almak lazım bazen...yorumlar için, bilgiler için herkese teşekkür ederim..

  15. #6755

    Üyelik
    07 Kasım 2007
    Şehir
    Bursa/Bingöl
    Motosikleti
    2008 S&T GT 250R
    < iLk@yy > bilgiler için teşşekürler yararlı oldu,

    Arkadaşlar hayırlı kandiller hepinize, Hepimiz kazalardan uzak bir ömür geciririz inş..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:25 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:22 AM ----------

    Buarada beyler bizim şu huyoların el kitapcığı varmıdır acaba birimizde, söyle hertürlü tamiri için anlatımlı bir kılavuz kitap... Çok şey istemiş gibi hissettim
    geÇTi gEçİYoR haYaT deDiğİN...:silent:

  16. #6756

    Üyelik
    25 Nisan 2008
    Şehir
    ÜsKüDaR
    Motosikleti
    düşünme aşamasında
    bayi vermiyo mu abi isteyince
    [B][COLOR="Green"]1908 Üsküdar İnfaz 1908[/COLOR][/B]

    İSTANBULU İZLİYORUM ÇAMLICADAN

  17. #6757

    Üyelik
    07 Kasım 2007
    Şehir
    Bursa/Bingöl
    Motosikleti
    2008 S&T GT 250R
    bayinin verdiği sadece el kitapcığı sanırım, benim bahsettiğim daha ayrıntılı olan. onuda sadece yetkili servislere veriyolar sanırım ben araştırıyorum bakalım bulabilicekmiyim.
    geÇTi gEçİYoR haYaT deDiğİN...:silent:

  18. #6758
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Alıntı forbit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bayinin verdiği sadece el kitapcığı sanırım, benim bahsettiğim daha ayrıntılı olan. onuda sadece yetkili servislere veriyolar sanırım ben araştırıyorum bakalım bulabilicekmiyim.
    sana servis packleri verirdim koreden aldigim ama
    isin e yaramaz...
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988

  19. #6759
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    Alıntı forbit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bayinin verdiği sadece el kitapcığı sanırım, benim bahsettiğim daha ayrıntılı olan. onuda sadece yetkili servislere veriyolar sanırım ben araştırıyorum bakalım bulabilicekmiyim.
    aradığın şey service manuel benim çin li scooter ımın bile var gt250 r nin olmaması imkansız gibi bulmasına bulursun yani yabancı forumlarda ama ingilizcedir muhtemelen

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:59 AM ----------

    hatta buyrun bu linkte pdf olaraka gt 125 ve 250 nin service manueli mevcut tahmin ettiğim gibi ingilizce ;)

    http://www.4shared.com/file/47433272...GT125-250.html

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:06 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:03 AM ----------

    hatta buyrun bu linkte pdf olaraka gt 125 ve 250 nin service manueli mevcut tahmin ettiğim gibi ingilizce ;)

    http://www.4shared.com/file/47433272...GT125-250.html

  20. #6760
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara-Trabzon
    Motosikleti
    artık yok
    kitapçığı indirdim. gerçekten de service manual kitapçığı bu. paylaşım için teşekkürler. bu tür kitapçıklar standart kullanıcılara verilmez hatta bir çok markada yetkili servislere bile parayla satılır. çünkü normal kullanıcıların yararlanacağı bir kitapçık değil, servislerin kullanımına uygun kitapçıklardır. elimde olması çok faydalı olacak, tekrar teşekkürler...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 54 kullanıcı var. (0 üye ve 54 misafir)

Bu Konudaki Etiketler