arkadaşlar foto ekleme konusundan bilgisi olan yokmu? eklicem beceremedim bitürlü küçük ekliyo fotoları
http://[URL=http://img3.imageshack.us/i/12092009003w.jpg/][/URL][/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:45 PM ----------
arkadaşlar eklemeyi başardım sonunda birkaç değişiklik yaptım bende, önce plakalıkta kurtuldum malum ufak sinyaller taktım, dikiz aynalırnı değiştim, öncama film cektim, nasıl olmuş sizce bide yazıdan kurtula bilsek ama ona cözüm üretemedim
geÇTi gEçİYoR haYaT deDiğİN...:silent:
hocam, çok tatlı olmuş, maşallah. Allah nazarlardan saklasın, güle güle kullan inşallah. aynalarda yakıyor haa...
oooo süper olmuş motor cillop aman üzerindekiler hariç başka çizik vuruk göstermesin Allah..
bu arada yakında bende o aynadan alacam önce xenon için para ayırmam gerekiyo sonrası kolay
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
Eyvallah arkadaşlar sağolun, hiç birimiz kaza bela görmeyiz inş. vede nazar olayı Allah hepimizi ondan uzak tutsun çok fena nazar olayı....
yavuzum teşekkürler katkılarından dolayı
geÇTi gEçİYoR haYaT deDiğİN...:silent:
sanki turuncusu daha koyu ve kurukta oynama yapmışsın gibi plakalık iptali dışında
[B][COLOR="Green"]1908 Üsküdar İnfaz 1908[/COLOR][/B]
İSTANBULU İZLİYORUM ÇAMLICADAN
Forbit motorun güzel olmuş ellerine sağlık.Aynalar ı trkiyeden mi aldın yurt dışı mı
Allah kazasız belasız kullandırsın dostum....
Dostlar arka lastiğime güvenmiyorum hiç deminde bi ustaya gösterdim lastikte diş var fakat bayatlamış sanki lastik dedi. Michellen a baktım fiyatlar uççuyo,metzeller de fln fiyat nasıl acaba son zamanarda lastik alan var mı arkdaşlar ? İstanbul da en uygun nerde bulabilirim ?
Arka lastiklerimiz sağlam değil ayrıca yanakları cok geniş.. Arka lastiği 150-60-17 almak lazım
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
çok geniş değil tam ayarında biraz yatırmasını bilmek gerekiyor (= ben 2 kişi nerdeyse peglere kadar yatırdım bu motoru tabi aşağı doğru kavşak virajında olduğuzu ve lastiklerin bitik olduğunu düşünürsek ön taraf bi anda kaymaya başladı neyseki çokta hızlı olmadığım için ufak bi gidon müdehalesi yaparak birazda cidden şans yardımıyla toparladım motoru ama biraz daha yatırabileceğimi ve motorun kaymayacağını bilsem motorun virajlarda peglere kadar yatırırdım
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
arkadaşlar hyosung gt 250 r dan kawasaki ninja gibi bi ses alınabilir mi ?bide bu motor ehliyetlerinde a2 b filan oluyo hyosung gt 250 için hangi ehliyet alınması gerek?
motosiklet ehliyetleri diye bir kavram yoktur ve a2 ve b den oluşmamaktadır.
a2 sınıfı sadece motosiklet grubuna giren araçlar içindir b ise binek olarak kullanılan ve kullanılabilecek araçlara ait bir sınıftır
dolayısıyla a2 ehliyetinin olması gerekli
bu motorların 2side 2pistonlu motordur sesleri birbirine benzer hyosungta ses biraz daha tok çıkabilir v motor olmasından dolayı
ama 2 motoruda yan yana dinleme şansım olmadı
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
V motorun eksileri ve artıları nelerdir. Bir kullanıcı olarak az çok bilirsin belki
[B][I]-Söz konusu olan vatansa, gerisi teferruattır.
[/I][/B]
[I] M.K Atatürk[/I]
tmm sağ ol kardeş
çok bi eksisi yok denemez aslında v motorlar sıralı motorlara göre daha torklu ve düzgün kullanımda çok daha uzun km'ler seni sorunsuz götürebilecek motorlardır ama hyosung kulisinde bu işler pek bu şekilde yürüyor denemez
neden dersen parçaları o kadarda süper kaliteli denemez japonlarınki kadar
mesela goldving ve vfr'dada v motor vardır ama çok uzun km'ler tık demezler sıralı 4 motorlara çok daha üstündürler dayanıklılık olarak sonuç olarak çok ağırı yüksek devirleri zorlarsanız motoru sürekli olarak sıkıştırısanız motorda sizi bir süre sonra krank yamulması ve dolayısıyla motorun kilitlenmesiyle sizi üzecektir
ama 250cc bir motor olarak değerlendirip gücüne göre oynarsanız bu motorla çok uzun km'ler götürür sizi yakıt olarak uygun devirlerde avantajlıdır ara hızlanmaları daha iyidir
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Duzeltmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!
Arkadasim hyosunglarda 2 piston zamanlamasi ayni sekildedir yani iki silindir isi bolmeden ayni zamanda yapmakda bu nedenlede krank miline dusen yuk cok fazla...
demem o ki bir silindir emme-sikistirma yaparken digeri patlama-egzost yapmiyor...
bu nedenle ne kadar yuklenirsen yuksek devir o kadar zorlaniyor ve dolayisi ile silindir yaglaman azaliyor.....
Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988
Açıklamalar için teşekkür ederim
[B][I]-Söz konusu olan vatansa, gerisi teferruattır.
[/I][/B]
[I] M.K Atatürk[/I]
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)