Arkadaşlar bugün bir Hyosung bakmaya gideceğim. 2008 model olduğunu söylediler, ruhsattan mı anlaşılır 2008 model olduğu. Üzerindeki S&T yazısını sildirmiş falan olabilirler belki diye soruyorum.
aslında motor gayet temiz görünüyor.boya yapılmasında ben bir sakınca görmüyorum,her boyalı motor kazalı degildir heralde yav.kaldıki kazalı bile olsa motor ve yürüyen aksamda bir sorun yoksa alınmasında bir sakınca görmüyorum..bu arada bende boya yaptırmayı düşünüyorum üstündeki vernikli boya çok çabuk çiziliyor.granajımda da bir iki ufak çatlak mevcut oyüzden yani.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:01 PM ----------
s&t yi üzerindeki yazıyı silipde hyo diye satmaya kalkmaz heralde.öyle olsa bile egilip selenin altına bakarsan enjeksijonu görebilirsin.zaten böyle birşeyin mantıklı bir tarafı olmaz.ruhsattaki motor ve şasi numarasından baktırabilirsin.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
Arkadaşlar, benim motorun 12.000 bakım zamanı geldi.
Yağım var almayacağım, hava ve yağ filtrelerini değiştireceğim, fiyat+işçilik ne tutar?
Yakın zamanda bakım yaptıranlarınız varsa yazar mısınız?
arkadaşlar bende gt 250 r almak istiyorum ama adanadaki usta motorculara sordum alma dediler,çok problemli bi makinaymış,siz kullanan arkadaşlar olarak beni yönlendirirseniz yardımcı olursanız sevinirim,cbr 125 imle hiç 1 günde 450 km yol yaptım ve motor tık demedi,bende hyosungla bu motorla uzun yolda bukadar uzun kullansam beni yarı yolda bırakırmı,bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim...
Her asker yeşil bereli olamaz
Motordan anlamadığım doğru maalesef anlayan arkadaşım da yok. Motoru da motosiklet bayisinden alacağız. Adamlara güvenmek durumundayım, ellerinde baya sağlam ikinci el motorlar vardı. İki tane sıfır gibi R1 vardı mesela. Daha doğru dürüst motor sürmüşlüğüm bile yok, 125'lik çin motorla bir kaç tur atmıştım sadece. Bugün anlaşırsak motoru alıp Çumra'ya gideceğim, kask falan da yok daha. Neyse ben yola çıkmayayım bugün en iyisi.
maverick35 dostum seninki hyo degilmi?öyleyse senin garanti sorunun olmaz bakımını kendinde yapabilirsin.yagın varmış yag filtresine 15 tl verdinmi tamamdır hava filtresini degiştirmene gerek yokki benim motor 20.000 kmde daha degiştirmedim basınclı hava tutup takıyorum zaten içinden bişey çıktıgıda yok gerçi servisdeki usta daha fazlasına izin vermeyecek gibi ilk bakımda degiştirecegim.ama seninki için erken derim.periyodik bakım diye servise gidiyorsun yagı degiştiriyor yag filtresini degiştiriyor bunları zaten herkes yapabilir.onun dışında zincirin salmışsa gerersin.bunun dışında bişey yaptıkları yok zaten hiç almadım diyen ustada bu işler için 40 tl istiyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:48 PM ----------
evet bencede yol yakınken sen bu sevdadan vazgeç demeyeyimde aklını başına al diyim bensana .bu iş okadar basit bişey degil kardeşim.biraz daha mantıklı olmanı tavsiye ediyorum.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
Zonta;
Teşekkür ederim.
Kantele;
Akileos sana yalan söylememiş, yanlış söylemiş.
Sen "Yanlış" yolda değil "ULTRA YANLIŞ YOLDASIN"
Hiç bir tecrüben yok, daha yeni motor alıp Çumra'ya doğru yola çıkacaksın.
O zaman ne önerirsiniz bana acemiliği atmak için? Trafiğe kapalı bir alanda bir kaç saat çalışsam alışabilir miyim?
arkadaşlar nasıl yağ koyuyoruz şanzumana?seviye göstergesinin neresine gelecek şekilde olmalı.?kaç numara?kolay gelsin hepinize.
Düşüne düşüne filozof olacam artık pratiğe dökmem lazım bazı şeyleri. Yaz bitti ben daha motor alacağım. Bu saatten sonra alacağım motoru da don, tipi falan olmadığı müddetçe kullanırım herhalde.
kardeşim cesaretini takdir ediyorum ama biraz tecrüben olsaydı yani daha scooterla bile 2-3 bin km yapmamışsın.şimdi biz olaya çok yönlü bakıyoruz öyle bir iki saatlik tecrübeyle trafige çıkılmaz.yani uzun yolda insanın başına bir sürü şey gelebilir.motorda ustalık tecrübeyle ölçülür sonuçta bu ölçü hayatına malolabilir.sonra bu motor çinçonlar gibide degilki allah korusun en hafifinden bir yan yatırsan hadi şansın varmış sen yırttın ya motor ayna kırıldı ayaklık kırıldı sinyal kırıldı yan granaj çatladı gidon kırıldı,tüm bunları yenilemek 600 tl gibi bir paraya patlayacak bunu kaldırabilecekmisin .tamam motoru al alda otobüsle falan nakletmeyi düşündünmü hiç.?çogu arkadaş öyle yapmıştır.sonra ufak ufak alıştırmalar yaparsın nediyim şansın açık olsun
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
aya motorun sağ tarafında oil yazan yerden koymuyormuyuz onu diyorum.10-40 yazan yerdeki vidayı açmıyormuyuz.?
motorun sol alt bölümünde yag tapası var onu açman lazım yagı boşaltman için.yanlız oraya ulaşabilmen için uzun lokma anahtar lazım o olmadan açman zor.granajı sökmen lazım yoksa.yagı boşalttın diyelim sagdan yag filtresinide çıkaracaksınyagla beraber filtreyide degiştirmen lazım.sonra biraz bekle yag iyice süzülsün kartelden alt tapayı tak dikkat et diş atlamasın.huni yardımıyla üstten yagı koyuyorsun.filtreyi degiştirince 1500 gr filtreyi degiştirmezsen 1450 gr yag koyacaksın.alttaki yag göstergesinde yag iki çizginin ortasında kalacak yanlız motor tam dik pozisyonda olmalı yoksa seni yanıltır.hangi yag dersen castrol, shell,motul,repsol hepsi olabilir tam sentetik.bulundugun yer sıcaksa yazın 15-50,15-40 kışında 10-40 ama hangi marka olursa olsun motosiklet yagı olacak zaten hepsinde yazar 4t 15w-40 4t 15w-50 gibi
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)