Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Ağustos 2009, 21:42
#6201
Reklamlar
-
02 Ağustos 2009, 21:59
#6202
copy_x adlı üyeden alıntı
çok şükür ya rabbim ucuz atlattık..arkdaşlar ben dün akşam her zaman gittğim opet petrol istasyonuna doğru yola çıktım.gidişte ufak bi ksilik oldu birden motor çekişten düştü stop etti bastım debriyaja stop etti sağa çektim baktım stop anhtarı kapalı konuma gelmiş demek farkında olmadan elim değmiş... neyse tekrar yola cıktım bnzinimi doldurdum..her gün gittiğim yol ve 135 140 gördüğüm yol bir ara yol yamalardan dolayı oluşan tümseklere girdim hızım 120 biraz daha gittikten sonra aman allahım one motor bi başladı zangır zangır sallanmaya gidon bir sağ bir sol yapmaya başladı..ama nasıl dengem bozuldu anlatamam..üstümde mont kak vardı inanın artık gidonu bırakayım mı motorla birliktemi düşeyim karar veremiyorum neyseki gidonu sıkıca tutup gazı tamamen kestim..durdum bktım lastiklerin kenarları kararmış...resimleride yükleyeceğim...şimdi arkadaşlar tek fark neydi benim lastik basıncı eskiden 29-31 idi ben 32-34 yapmıştım çakocan kulakların çınlasın
kafam karıştı her zaman gittiğim yol ve o yolda 140 145 gidiyordum bu olay 110la oldu süspansiyonda herhangi bir anormallik görmedim neden motor o kadar yalpaladı aklım almıyor lastikçiye gidip lastiği 30-31 yaptım...vallahi kurban keseceğim çok korktum hayatım bir film şeridi gibi gözlerimin önünden geçti desem yalan olmaz bayağı uzunda sürdü yaklaşık 5-6 saniye boğuştuk sanki çıldırmış bir boğnın üzerindeydim beni üzerinden atmak istiyordu can havliyle gidonu sikıca tuttum..demek kaderimiz tamamlanmamış yiyecek ekmeğimiz içecek suyumuz varmış... daha önce buna benzer konrol kaybı yaşyan arkadaşlar varmı emin olun ben bayağı basamayacğım gibi geliyor çok korktum yv
aman allah aşkına dikkat diyorum başkada birşey demiyorum kalın sağlıcakla
Mehmet abi,çok büyük geçmiş olsun.Valla abi motorun bakımı çok önemli.Amman diyorum ihmal etme.Çıkmadan motorun sağına soluna iyice bakmak gerekiyor.İki teker hiç hata kabul etmiyor çünkü.AEO
-
03 Ağustos 2009, 01:18
#6203
forbit adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun kardeşim allah korumuş, tekerlek havaları hakket tehlikeli olay.
sağol kardeşim allah kimsenin başına getirmesin...lastik layı bencede önemli ben standart kullanım klavuzundaki değerleredöneceğim galiba
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:07 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:04 AM ----------
cakalaz adlı üyeden alıntı
Havalardan olsa bana her gün olur be mehmet cim... Lastik havasından dolayı motosiklet gidonu bir sağa bir sola gider mi hiç? Ki ben 32-34 kullanıyorum ve kullandığım yol yalova izmit Karayolunun 25. km si.. Bilenler bilir yolun nasıl bozuk olduğunu !
Geçmiş olsun ama havalardan olduğunu sanmıyorum !
çakocum vallahi çok kötü etkilendim.ben mecbur bi bahane bulmam gerekiyordu yoksa kendime olangüvenim hiç kalmayacak.bilmiyorum inan hala etkisindeyim direksiyon amortisörünü suzuki tl100s de görmüştüm eğer pahalı bişi değilse bu tank tokatlama olayı korkunç bişi ya resmen türüblansa girmek gibi bişi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:11 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 AM ----------
Maverick35 adlı üyeden alıntı
Copy;
Öncelikle geçmiş olsun, Allah seni korumuş.
Ancak, Çako'nun dediği gibi, lastik havalarının fazlalığından dolayı böyle bir şey olmaz.
En fazladan, motor çizgide gider gibi dümdüz gitmez, hafif hafif gezerek gider.
Galiba, asfaltta bir ondülasyon vardı, sen göremedin.geçen hafta perşembe günü, sabah erken saatlerde, Alaşehir'den İzmir'e geliyorum, aynı olayın biraz farklısı benim de başıma geldi...Bir minibüsü sollarken, tam şerit değiştiriyorum, birden motor yalpalamaya başladı, hemen gaz kesip motoru kendi haline bıraktım.Allah'a şükürler olsun düşmedim.
Tekrar geçmiş olsun.
çok teşekkür ederim kardeşim dostum yol konusunda kessinlikle haklısın yol bozuktu önce bozuk bi satıh geçtim ardından yamalara geldim yamalar bazı bazı çökmelere sebeb olmuştu ne olduysa orda oldu herşey biranda oldu..çok korkunçtu ya düşünsene bayaa gitti geldi dostum amma allahın işi nasıl topladım inan bilemiyorum kessinlikle allahın yardımı yani olmayacağı varmış tekrar teşekkür ederim allah kimsenin başına getirmesin..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:13 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:11 AM ----------
aya adlı üyeden alıntı
çok geçmiş olsun. dedik o kadar zamanında ama anlatamadık. sizin sorununuz lastik havasının fazla olmasından olmamaış olabilir ama lastik havalarının önerilenden yüksek olması iyi bir durum değildir. fazla basılan hava sonucu lastiğin ortası şişerken yanlar yukarılara doğru çekilir. bunun sonucu yere basan yüzey azalır. bu da yol tutuşun azalması hele virajda yana yattığınızda lastiğin yerle tutunan bölümünün daha az olması sonucu viraj tutuşunuzun çok çok düşmesi anlamına gelir. bununla birlikte de hava ve yol şartlarına göre iyice ısınıp genleşen lastik havasının iç basıncı iyice artırması ve patlak riskinizi de yükseltir.
üreticinin önerdiği lastik hava basınçları uzun araştırma ve testler sonucu elde edilmiş ve tavsiye edilmiş değerlerdir. sürtünmeyi azaltıp daha hızlı gidebilmek adına lastik havalarını önerilenden yüksek yapmak hem canını hem malını hem de çevre güvenliğini tehlikeye atmaktan başka bi şey değildir...
dostum çok teşekkür ederim kesinlikle sana katılıyorum..önemli bir konu olayın hemen ardından durup lastiğin resimlerini çektim yükleyeceğim onara bakıp daha iyi bi yorum yapabilirsin...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:15 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:13 AM ----------
ExTReMa adlı üyeden alıntı
32-34 nedir abi ya?
Adamlar r6 ya basmıyolar o havayı..
29-30 yap sen onları
birde dediğin olay tank tokatlayan bundan kurtulmanın tek çareside direksiyon amortisörü alıp taktırman..
dostum kessinlikle ben aynı kanıya vardım o kadar lastiği şiirmenin bi alemi yok..bide dostum sen bu konularda uzmansın kardeşine direksiyon amortisörü bak kurban..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:18 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 AM ----------
KEMALETTİN adlı üyeden alıntı
Mehmet abi,çok büyük geçmiş olsun.Valla abi motorun bakımı çok önemli.Amman diyorum ihmal etme.Çıkmadan motorun sağına soluna iyice bakmak gerekiyor.İki teker hiç hata kabul etmiyor çünkü.AEO
çok sağol kardeşim kardeşim bakım dediğin temizlik yapıyor zincir yağlaması falan bide zaten kazayı temiz benzin alma yolunda atlattım..sende yavaş sür o suzukiyi yarın sabah antepteyim eldiven bakacaz baana
arkadaşlar buda resimler olayın hemen ardından çektim!!!
arkadaşlar buda direksiyon amortisörü bzim makinalara uyarmı acaba???
http://www.sahibinden.com/hayabusa_9...XQQdisplayitem
[B][I][COLOR="Red"]Yüreğini [COLOR="RoyalBlue"] mavi [COLOR="Red"] tut... [COLOR="Black"] (Mehmet KAVAN) :cat:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/I][/B]
-
03 Ağustos 2009, 14:12
#6204
ikinci elde çok 3 kağıt dönüyo dikkat bazıları 2006 modelleri 2008 diye kaptırmaya çalışıyo 2008 çıkışlı deseler anlayacazda 2008 model tek renk hyo veya st işte her neyse benim bildiğim yok...bide hyo ya b rakip çıksada fiyatları biraz aşağı çekseler sıfır hyo alacgını temiz cbr 600 alıınır bence sıfırına bu kadar para verilmez...bunlar benim kendi düşüncem
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
-
03 Ağustos 2009, 15:40
#6205
Zaten Sıfırına o kadar verilmeyeceğini hemen hemen hepimiz biliyoruz... Mantıklı olan 5250 ile 6500 arasında temiz bir hyosung almaktır
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
03 Ağustos 2009, 16:21
#6206
copy_x adlı üyeden alıntı
çok şükür ya rabbim ucuz atlattık..arkdaşlar ben dün akşam her zaman gittğim opet petrol istasyonuna doğru yola çıktım.gidişte ufak bi ksilik oldu birden motor çekişten düştü stop etti bastım debriyaja stop etti sağa çektim baktım stop anhtarı kapalı konuma gelmiş demek farkında olmadan elim değmiş... neyse tekrar yola cıktım bnzinimi doldurdum..her gün gittiğim yol ve 135 140 gördüğüm yol bir ara yol yamalardan dolayı oluşan tümseklere girdim hızım 120 biraz daha gittikten sonra aman allahım one motor bi başladı zangır zangır sallanmaya gidon bir sağ bir sol yapmaya başladı..ama nasıl dengem bozuldu anlatamam..üstümde mont kak vardı inanın artık gidonu bırakayım mı motorla birliktemi düşeyim karar veremiyorum neyseki gidonu sıkıca tutup gazı tamamen kestim..durdum bktım lastiklerin kenarları kararmış...resimleride yükleyeceğim...şimdi arkadaşlar tek fark neydi benim lastik basıncı eskiden 29-31 idi ben 32-34 yapmıştım çakocan kulakların çınlasın
kafam karıştı her zaman gittiğim yol ve o yolda 140 145 gidiyordum bu olay 110la oldu süspansiyonda herhangi bir anormallik görmedim neden motor o kadar yalpaladı aklım almıyor lastikçiye gidip lastiği 30-31 yaptım...vallahi kurban keseceğim çok korktum hayatım bir film şeridi gibi gözlerimin önünden geçti desem yalan olmaz bayağı uzunda sürdü yaklaşık 5-6 saniye boğuştuk sanki çıldırmış bir boğnın üzerindeydim beni üzerinden atmak istiyordu can havliyle gidonu sikıca tuttum..demek kaderimiz tamamlanmamış yiyecek ekmeğimiz içecek suyumuz varmış... daha önce buna benzer konrol kaybı yaşyan arkadaşlar varmı emin olun ben bayağı basamayacğım gibi geliyor çok korktum yv
aman allah aşkına dikkat diyorum başkada birşey demiyorum kalın sağlıcakla
vahlalaha kardeşim geçmiş olsun aman dikkatli
bende servise gitmiştim orda bi baktırıyım dedim adamlar lastiklerin havasını indirmeye başladı ne yapıyorsunuz dedim. lastik yumuşak olmalı 1. süspansiyon lastikdir çok hava vurmuşlar dediler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:20 PM ----------
ilhan1154 adlı üyeden alıntı
tekirdağa gidiolar ama ben bu aralar evden dışarı çıkamıcam =) salı günü işten ayrılmak zorunda kaldım...
son paramı alım satım ve sigortaya ödedim
üzüldüm kardeşim neyse yenisini bulursu üzülme
-
03 Ağustos 2009, 17:05
#6207
copy_x
abi yerler mıcırlı gibi duruyor...mıcırlı yolun ustunden silindir geçirmişler heralde, yerden dolayı lastiklerin ondan o renk olmuş... yerler mıcır gibi oldugundanda tankın tokatlanmıştır...
Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...
-
03 Ağustos 2009, 17:29
#6208
ilhan1154 adlı üyeden alıntı
copy_x
abi yerler mıcırlı gibi duruyor...mıcırlı yolun ustunden silindir geçirmişler heralde, yerden dolayı lastiklerin ondan o renk olmuş... yerler mıcır gibi oldugundanda tankın tokatlanmıştır...
kardeşim vallahi artık sebebini bilmiyorum yolun bozuk olması mı lastiğin havasımı bilmiyorum tek bildiğim çok korktum yaw
[B][I][COLOR="Red"]Yüreğini [COLOR="RoyalBlue"] mavi [COLOR="Red"] tut... [COLOR="Black"] (Mehmet KAVAN) :cat:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/I][/B]
-
03 Ağustos 2009, 17:37
#6209
copy_x adlı üyeden alıntı
iyi de bu amortisörün sertlik ayarı yok gibi ya da ben mi göremedim acaba?
bunların çok daha gelişmişleri var, araştır biraz, bi defa alıyorsun bunu, adam gibi bi şey almak lazım.
ben de düşünüyorum ama ben daha ziyade şöyle bir şey düşünüyorum :
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...=STRK:MEWAX:IT
-
03 Ağustos 2009, 19:55
#6210
Bu amortisör ne işe yarıyor
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
03 Ağustos 2009, 22:54
#6211
Kış sezonunda st-hy 'lerde fiyat düşüşü ortalama nekadar olur arkadaşlar. Fikirlerinizi öğrenmek istiyorum, ona göre buradan bildirerek kış aylarında st-hy 250r almayı düşünüyorum.
-
03 Ağustos 2009, 23:05
#6212
Bu amotisorler yuksek suratlerde direksiyonunuzu sertlestirmenizi ve bu sayede tank tokatlamasina (tank slapper) maruz kalmamanizi sagliyor. Tank tokatlamasi cesitli sebeplerden (ani yan ruzgar, on kaldirdiktan sonra birden indirme vb.) direksiyonun ozellikle yuksek hizlarda saga sola yalpa yaparak kontrol kaybina sebebiyet vermesi olayi... Bu amortisorler kabaca bir ucuyla saseye diger ucuyla direksiyona baglaniyor ve sertligini sizin ayarlamaniza dolayisiyla dusuk hizlarda yumusak yuksek hizlarda sert bir direksiyon ayarlayabilmenize ve yuksek suratlerde direksiyonun kontrol disi sag-sol hareketlerine engel oluyor.
Hondada bulunan HESD-Honda electronic steering damper ise bunu elektronik yaparak, sizin manuel sertlik ayari yapmadan hiza duyarli olarak kademeli sertlik ayari yapiyor. Mukemmel bir guvenlik donanimi ozetle...
-
03 Ağustos 2009, 23:53
#6213
worldwideweb adlı üyeden alıntı
Kış sezonunda st-hy 'lerde fiyat düşüşü ortalama nekadar olur arkadaşlar. Fikirlerinizi öğrenmek istiyorum, ona göre buradan bildirerek kış aylarında st-hy 250r almayı düşünüyorum.
Fiyat düşüşünün fazla olacağını düşünme arkadasım. Ben sezon ortasında tertemiz motoru uygun fiyata aldım.. Kışın fiyatlar aynı kalır fakat düşük teklifler vererek 500 TL daha düşürebilirsin fiyatı normal teklifinden !
@EYE ; Sağol canımcım
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
04 Ağustos 2009, 00:41
#6214
worldwideweb adlı üyeden alıntı
Kış sezonunda st-hy 'lerde fiyat düşüşü ortalama nekadar olur arkadaşlar. Fikirlerinizi öğrenmek istiyorum, ona göre buradan bildirerek kış aylarında st-hy 250r almayı düşünüyorum.
arkadaşım umudunu kırmak gibi olmasın ama bu ötv indirimi ömür boyu devam etmez.ötv indiriminden önce kesin galiba sanırsam 11.000 tl civarında bir fiyat açıklanmıştı.yani 300-500 den aşagı bir düşüş olacagını sanmam .
-
04 Ağustos 2009, 06:37
#6215
cakalaz ve zonta bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim, anlaşılan fiyatı pek farketmeyecek, olsun bu sevda için katlanırım. Okadar sayfayı okuduysam ve insanlar ne sıkıntılarla bu motoru aldılar. Bende sıkıntıya katlanır alırım. Şuan para biriktiriyorum ve en kısa sürede motoruma kavuşacağım...
-
04 Ağustos 2009, 10:05
#6216
cakalaz adlı üyeden alıntı
Fiyat düşüşünün fazla olacağını düşünme arkadasım. Ben sezon ortasında tertemiz motoru uygun fiyata aldım.. Kışın fiyatlar aynı kalır fakat düşük teklifler vererek 500 TL daha düşürebilirsin fiyatı normal teklifinden !
@EYE ; Sağol canımcım
aynen kardeşime katılıyorum kışa kadar beklersen belki 2008 yerine 2009 alırsız okadar bekleyip yazın geri kalanını kaçırıcam dersen bencede 500 felan oynar başkada oynamaz bende alırkın okadardı fazla çıkmadı. bide fuarlardan sonra kanuni zam yaptı fiyatlar iyice fırladı.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:05 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:05 AM ----------
şahsen benbile motoru satarsam hemen 600 lük almayı düşünüyorum
-
04 Ağustos 2009, 10:52
#6217
Para elimde olsa hemen alırdım fakat maddi durumun yetersizliği problem. Askerden yeni geldim ve dün işe başladım. Para biriktiriyorum ve en kısa sürede aranızda olacağım.
-
05 Ağustos 2009, 19:48
#6218
arkadaşlar son günlerde trafik sigortasını yenileyen oldumu?sigorta acentasından aradılar cuma günü bugün sigortanız bitiyor diye iş çıkışı ugrarım dedim ve unuttum. neyse pazartesi gittim 3 gün geçikme için %5 sürpirim kesiyorlar(gecikme cezası heralde) %10 hasarsızlık payı ile beraber 83 tl fiyat çıktı.içimde koca bir ohaaaa dedim.geçen seneki sigortama bakıyorum 45 tl .görevli arkadaş zam geldigini ve teminatlarında bayagı bir attıgın söyledi.nerdeyse %90 artış olmuş. aklınızda bulunsun diye paylaşmak istedim.
-
05 Ağustos 2009, 23:31
#6219
Ben 15 gün önce 40 TL ye yaptırdım! Ankara Sigorta ya !
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
05 Ağustos 2009, 23:56
#6220
çakalaz bende fiyatı çok buldum zaten yarın başak groupamaya bakacam.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)
Bu Konudaki Etiketler