Bişey olmaz ya en fazla hilal kırarsın
Gerçekten doğan aşırı arttıysa vites dişlileri birbirine sürtüyor olabilir veya hilallerde biraz aşınma varsada yapar..
Kalite yağ kullan ve zamanından önce değiştir
Bişey olmaz ya en fazla hilal kırarsın
Gerçekten doğan aşırı arttıysa vites dişlileri birbirine sürtüyor olabilir veya hilallerde biraz aşınma varsada yapar..
Kalite yağ kullan ve zamanından önce değiştir
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
neden bu motorda redline çıkmak yasak yazıyor çoğu sayfasında ?
Krank kırıyor cünkü dostum...
Bu arada zinciri azcık gevsettim; TıkTık sesi azaldı... Demek ki zincir ile ilgili bişeymiş
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
cakalaz sevdirdi bana bu motoru bikaç gün önce
sado geçmiş olsun. en azından lastik masrafından kurtardın. bu da züğürt tesellisi olsun bari...
bu arada kornadaki sorunu buldum. kornanın üzerindeki kablo girişlerinden birisini ileri itince çalıyor, bırakınca çalmıyordu. ben de kornayı söktüm, taaa içine kadar dağıttım. içerdeki bobinin ucunun dıştaki sokete bağlantı yerinde temessızlık var diye o bölgeyi çekiçle biraz dövdüm. korna dağınık vaziyette test ettim, çalışıyordu. sonra paketi kapattım, tekrar bağladım, çalışmıyordu. çok adi bir korna kullanmışlar. ben de daha fazla uğraşmadım. yarın bisikletçilere uğrayıp onun gibi bi başka adi, ucuz bir korna alacağım. mevcut korna çalışsa da sanırım bir müddet sonra yine sıkıntı çıkarırdı, çünkü yapısal sorunları olan bir korna.
bu arada aşağı yukarı fiyatlara da baktım. burda 6,5 liraya bile korna varken ve üstelik kargo bile ücretsizken ortalama bir kornaya gidip piyasada 10 liranın üzerinde vermem herhalde...
http://www.hepsiburada.com/Departmen...Akk-A&record=1
Valla arkadaslar zinciri yağlayınca ses gitmedi; ama az bişey bollattım düzeldi Yine var ama cok az tabi
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
Hyosung 250 r beğendiğim bir model, keşke 2009 yeni hyosung 'da sarı renkte olan satışta olsa
Arkadaşlar merhaba,
Ben yakında 2.el bi gt250 almayı düşünüyorum. İlk motorum olacak. Sizce başlangıç için uygun mu?
Forumun son 50 sayfasını okudum. Baya bir şey öğrendim gt 250 ile ilgili. Çok yararlı oldu. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.
250 R ; Gercekten büyük cc li supersportlar için hazırlık motoru. Hem kasası hem kontrolü cidden alıştırıyor inanı
Arkadasım rahatca alıp kullanabilirsin; ilk motorun olacaksa ilk 1 hafta biraz zorlanırsın ama sonrasında alışırsın
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
cakalaz gelmedin şileye
Gelmedim valla ; Mezit cok dedi gidelim diye ama gelesim gelmedi
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
sorun çözüldü ...
servise goturdum bugun ışık yanar vaziyette adam arka kuyruktan jaklara 2 kablo soktu ve ekranda c21 kodu çıktı...katologdan baktık koda HAVA EMME ve ISI SENSÖRÜ bozukmuş aynı benım dedıgım gıbı motor ısınınca parça bozuk oldugundan hemen ışık yanıyor... sensörde 2 tel var ve tellerden biri kopuk, 30 tl bi fiyatı varmış parçanın yarın değişicek
Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...
Arkadaslar bugün baktım motorun yağı seviyenin altına düşmüş. Sabah normal seviyesindeydi; az önce çarsıda baktım nerdeyse hiç yağ gözükmüyor.. Bugün sıcakta baya bi yol yaptım virajlı rampa yollarda ; yağ bundan azalmıs olabilir mi ?
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Ben de o sekilde baktım zaten! Bu arada motor rolantide çalısır vaziyetteyken yağ normal mi gözükür? Yoksa yağı bakmak için stop mu etmeliyiz
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
motoru stop etmeli ve motorun üst kısımlarındaki yağın kartere süzmesi için 2-3 dakika beklemelisin. ondan sonra seviyeye bakmalısın. yoksa yağın hatırı sayılır bir bölümü motorun iç kısımlarında olduğu için ve çalışırken de yağ sürekli hareket halinde döndüğü için doğru miktarı göremezsin.
Sonra azcık yağ ekledim şimdi de sınırı aştı
Fazla olmasının bi zararı var mı acaba ?
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)