+1 aynı sorun bnde var
ustaya söledim.Bindi geldi bi.Çukurlara girince yapıyor dimi dedi evet dedim.2500 de gel komple bi bir bakalım dedi
birde geri gelince ses çıkartıyor :S
motordan soğumuştum şimdi gün geçtikçe kanım ısındı :D
egsoz takıcam , beyaz farlar , ön camı siyah yapcam.Tabi sadece egsoz muhabbetinden korkuom garanti kapsamından çıktığı için
Memo cum; bu sorunu halleden diğerine söylesin
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
iyi akşamlar beyler bir sorum olacaktı yeni panel st kanunilerdeki f1 kırmızı ikaz lambası neden yanar ? bugun bayagı sıcaktı ve ışık yandı acaba hararetten olabılırmı?
Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...
selam mehmet o tıkırtı kafa demirinden geliyor.gidonun altına dogru bakın orada iki tane sarı vida var.kafaları kubbeli onları sıktınmı bişeyi kalmaz.birde servislerde granajı toplama işi hep çıraklara kalır onlarda alttaki granaj vidalarını hep unuturlar.eksik vida kalmasın bendekiler 5x15mm ve 6x16mm vida kullanmışlar.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
O zaman Enjeksiyon ile ilgili bir durum bu ???
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
aya süper olmuş garantiyi bozmasa bende yapacaktım bunu gerçekten lazım olduğu durumlar oluyo ahh ahh
lastiğe dün gece 1.30da hava bastım bi 10dk gezdim getirdim bağladım motoru, bugun gidip bakmadım daha ama inşallah geri inmemiştir
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:24 PM ----------
bu arada gidip h3 ve h1 beyaz ampul alacağım, ışıklandırmamız b.k gibi o koca çukuru bile göremedim hesapta farlar açıktı....
belli bi marka öneriniz varmı? filibis(philips) güzel diyorlar
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
eyvallah dostum vidaları gördüm... yarın ilk iş ustama gidip sıktırmak..çako kulağın çınlasın bk abim bize bilgi verdi...gerçi bi ara kemalettinde söylemişti ama bakmamıştım...hayırsız kemalettin aldı suzukiyş unuttu bizi valla..ama konuştum çocuk çalışıyomuş..naapsın artık azcık pedere yaranası lazım.. dostum yeri glmişken bi soru daha sorayım şimdi benim gösterge paneli komple garantiden değişti..ve uzun kısa far sembol ışığı yanmıyor ve hala odo trip arası geçiş yapamıyorum ışık ayarı saat ayarı tamam ama trip odo hak getire..bunlar yanlış bağlaasın uzunkısa far simgesi sende çalışıyomu..??
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:33 PM ----------
sado ardeşim temiz düzgün bişi bulursan haberim olsun oki..janım..
[B][I][COLOR="Red"]Yüreğini [COLOR="RoyalBlue"] mavi [COLOR="Red"] tut... [COLOR="Black"] (Mehmet KAVAN) :cat:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/I][/B]
Kısa lar zaten gösterede gösterilmiyor.. Uzunlar gösteriliyor mavi simge ile
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
yav mehmet senin servisde tam allahlıkmış valla.gösterge paneli komple degiştigi halde sorun devam ediyorsa kablo baglantılarında bir sorun olabilir belki .okadarda önemli degil ya boşver bi dahaki bakımda detaylı bir kontrol ettir.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
hocam valla ayakta uyuyoz.adamlar bedavaya veriyo motoru.bide 8400 üzerinden 12 taksit yapcaksa mis :D.
belki sayende motor sahibi olucam
bizde ailece güven sorunu var kimseye güvenemiyoz motorcu tanıdıkta yok.yatıyodu benim iş nerdeyse.tekrar saol
ama yeni modelleri de beklemek lazım tabi.
sado, benim motorda garantide ama, lazım olduğu ve ihtiyaç duyacağım zamanda yemişim garantiyi. adam arkadan kaptırmış geliyor. öndeki trafik aniden yavaşlıyor hatta duruyor. sen de asılıyorsun frene ve öndekinin dibinde ancak durabiliyorsun ama arkadaki adam bunu farketmeyip gelirse Allah korusun arada tost olma riski var. böyle bir durumda arkadakini anında dörtlülerle uyarabileceğim bi durumda garantiyi düşünmem.
kaldı ki, bunun garantiyi bozacak bir durumu yok. garantiyi ben de az çok önemsediğim için zaten mevcut tesisatın çok fazla sağını solunu kurcalamadım. taktığım malzemeyi sökmek en fazla 10 dakika alır. arabada olsun, motorda olsun kendime özgü bi şeyler yapmayı severim ama yaptığım işlmlerin hiçbiri geri dönüşü imkansız şeyler olmaz. beğenmediğimde ya da satarken yeni sahibinin beğenmeyebileceğini düşünüp mutlaka ilk haline kolaylıkla dünecek şekilde yaparım değişiklikleri. onun için mevcudu kullanıp ucuza getirmek adına bi şeyleri kesip biçmek yerine daha maliyetli de olsa ekstra malzeme alır ekleme yaparım. ve kesinlikle tavsiye ederim...
sevgili kardeşim sado filibis falan hikaye ampullerle boşuna ugraşma fark %10 nu geçmiyecek.denedim biliyorum.illaki gece görüşümü arttırmam lazım diyorsan xenon takıcaksın xenon ama çan çin çon xenon degil.sonra göstergelerim sapıttı aküm şaşırdı marş basmıyo diye başlık açarsın forumda.git paşa paşa h3 xenon al 6000-8000 kelvin daha yüksegini alma çok mora kaçıyor.hatta isimde vereyim sana biraz paraya kıy m-tec r1 marka al ince balastlı.ve uzunlara xenon takmanın hiç bir manası yok.sakın 60-70 liralık xenon alma xenon takarsanda kontagı çevirmeden önce mutlaka farı kapat.yok okadar para veremem dersen osramın nightbraker serisine bak nispeten filipsin yarı fiyatı ve kelvin olarakda aynı(orjinal ampuller 55 watt xenon 35watt yani akü kaldırmaz falan filan yok zaten motor çalıştıkdan sonra farlar enerjiyi statörden alıyor.burada önemli olan xenon ampulün ilk açılma anında çok yüksek akım çekmesi kaliteli xenonlarda bu akım 12amperi geçmiyor çinçonlarda 16-20 amper arası.şimdi ben taktım bişey olmadı diyenler olur mutlaka karamanın koyunu sonra çıkar oyunu beyin 850 tlcik)
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
çok iyi açıklamışsın usta ama diyorumki xenonu takmak uğraştırmazmı? kendim becerebilir miyim acaba, içinde kullanma klavuzu geliyo mu
cevap için teşekkürler biraz daha beklesin ampul çünkü teker indi yaa
bu saatte açık lastikçide yok aman yaa yarında işim var gene kaldı motor ertesi güne
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
çok iyi açıklamışsın usta ama diyorumki xenonu takmak uğraştırmazmı? kendim becerebilir miyim acaba, içinde kullanma klavuzu geliyo mu
sado tabi biraz ugraştırıyor.önce aynaları söküyorsun,sonra gösterge panelinin çerçevesini,ön havalandırmanın orada 2 yukarda2 de altta büyük vidalar var onlarıda çıkardıktan sonra kafa granajını tutan yan panel vidalarınıda alıp kafayı çıkartıyorsun.sonra far tasını ta çıkarıyorsun.kablolara dikka et neyi nerden çıkardıgını unutma.kısa far alttak zaten biliyosun.ampulu kapatan lastigi yavaşça çıkar küçük bir vidavar ampulu tutan onuda hafif gevşetince ampulde çıkıyor.şimdi sırada kafa demirinin oralarda alttan fazla su gelmeyecek bir yere balastı sakla plastik kelepçelerle sabitle ben metal kısımla arasına köpükde koydum sarsıntıyı hafifletsin diye.baglantı basit zaten yanlış takma şansın yok.balasttan çıkan kabloları ampüle senin sistemden gelen kablolarıda balasta baglıyorsun.şimdi eski şase kablosu boşta kalıcak ne olur ne olmaz sen onada basit bir elektrik kablosu takıp kafa demirine biyere bagla.hepsi bu ilk çalıştırmada farın kapalı olsun motor biraz devirini alsın ondan sonra xenonu aç .hazır degiştirmişken park lambasınıda beyaz yap çok güzel olur.geriye granajı toplamak kaldı.valla ben yazarken yoruldum ama çok sevgili ustalar bunun için 50 tlni alırlar.elinden biraz işgelen herkes yapabilir.sen lastigi bir lastikçiye göster bence o çarpmanın etkisiyle yarılmadıysa yanaklardan kaçırıyordur.geçmiş olsun kolay gelsin.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
Arkadaslar konunuzla biraz alakasız olucak ama acaba siz Hyosung u nasıl okuyorsunuz?
Hoysung diyenler var direk Hyosung diyenler var acaba dogrusu nedir?
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)