Parayı denkleştirdiğim an kış mış dinlemeyeceğim alacağım inşallah...
Parayı denkleştirdiğim an kış mış dinlemeyeceğim alacağım inşallah...
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
Evet yaa, kırmızı ışık da bi hyo durdu yanımız da görüntü iyi ama gazı bi verdi. Bıyyyyyyyyyyyyyyy o neydi öyle yaaa. Benim cygnusum ondan güzel sesli valla. Hyo alıyosan egzoz da alacaksın.sesi haric ideal bi motor.
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Hyosung-GT250R Teknik Özellikler
MOTOR TİPİ DOHC - 8 Sübap Yağ Soğutmalı
MARŞ - Elektrikli
HACİM - 249c
BEYGİR GÜCÜ - 29 hp
SİLİNDİR ADEDİ - 2 Adet
UZUN. x GEN. x YÜK - 2080x760x1120mm
TEKERLEK MESAFESİ - 1445mm
SELE YÜKSEKLİĞİ - 795 mm
AĞIRLIK - 170 kg
VİTES YAPISI - 5 VİTES
FRENLER - Ön çift disk / Arka tek disk
LASTİKLER - 110/70-17 54H ön / 150/70-17 69H arka
YAKIT TANKI - 17 Litre
YBR250 - Ayrıntılı Teknik Özellikler
Motor tipi: Tek silindirli, 4 zamanli, hava sogutmali
Silindir hacmi: 249 cc
Çap x Strok: 74 x 58 mm
Kompresyon oranı: 9.8 : 1
Maks. gücü: 21 HP-7.500 devirde
Maks. Tork: 2.1 kg-m-6.500 devirde
Yaglama: Islak karter
Yakit sistemi: Yakit enjeksiyon
Debriyaj tipi: Islak, çok diskli
Atesleme: TCI (Dijital)
Ilk çalistirma: Elektrik marsli
Vites kutusu: 5 vites
Tahrik: Zincirli
Ön fren: Tek disk, f 282 mm.
Arka fren: Tambur, f 130 mm.
Ön lastik: 100/80M/C 52S
Arka lastik: 130/70M/C 62S
Bir incele istersen...
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
650 r ları bana daha uygun seçenek gibi gelioo
4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır...!:cat:
Evet yaa, kırmızı ışık da bi hyo durdu yanımız da görüntü iyi ama gazı bi verdi. Bıyyyyyyyyyyyyyyy o neydi öyle yaaa. Benim cygnusum ondan güzel sesli valla. Hyo alıyosan egzoz da alacaksın.
) görüntü tamam ancak güç ve ses yok..kalite desen o da tam belli değil ya..
2008 de cbr 250 r ler gelecek diye okumuştum internetten..ses desen ses,güç desen güç..fiyatı 9000 ytl olsa değer..gidipte 8000 küsur verip racing gibi durupta racing olmayan,sırf görüntüden ibaret..
bir kere motorun fiyatı anormal..ne bu honda,kawasaki yada yamaha mı?değil..ne peki?koreli yani .test sürücüsü lastikler o kadar berbat ki sanki lastik değil plastik az kalsın yere yapışıyorum demişti..
sabredin kawasaki ve hondanın 250 cc lerini,verilen paraya da değer..işte o zaman 8000 yada 9000 ytl verirsin..hemde boşa değil..tam manasıyla racinge binersin..
kızdırdıklarımdan özür..ancak 8000 ytl bu motora çok fazla..ederi 4500 yada 5000..koreliyse koreli yav..ne o öyle 8000 lerle pazara dalmak...
gelmez demeyin,bu hysong çılgınlığından sonra gelecektir..yolu yok..
http://www.youtube.com/watch?v=5T_fm_gTec8http://www.youtube.com/watch?v=sDzb3aqWmxQ
Misal Honda'nın scooterları bile 3000,3500 ytl'den başlıyor
Ben 250'lik bir SS Honda'nın 10 bin ytl'den aşağı olacağına ihtimal vermiyorum.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
hyosung un fiyatı bence ideal bilemedin 300-500 fazla. Benim sorum arka lastik 150 lik acaba bu dahada büyürmü maksimum sınırı nedir sizce?
Evet, 160'lık takman mümkündür...
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
Selam gençLik tekrardan aga yazmışsanız kusruma bakmayın bastan beri sürekLi takip etmiyorum Sizin motorlar çift silindir Yoshimura egzozlaa 600 lükten alabildiğiniz sesi alabiliyo musunuz ??? war mı deneyen ???
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
selam...
şimdi bu gt 250 yi test eden arkadaş ne demiş bakalım;
Şehir içinde kullanımı oldukça güzel. Ancak kronik sorunları arasında redline'a girdiğinizde bir süre sonra standart krank'larınız olması gerekenden daha yumuşak bir metalden üretildiği için redline gidişler sonucunda krankınız kırılacaktır emin olun.
şimdi bu ne anlama geliyor?bi daha bakalım;
Devirli ve devirsiz kullanımda araç çok farkediyor. Diğer taraftan vidalarınızı kontrol edin. Gerçekten vibrasyon aracın vidalarını yerinden sökebiliyor. (somunlu olanları)
şimdi ortaya çıkıyor..arkadaşlar bu adamlar motor yapıyor..ama önem arzeden parça yumuşak metalden..yav var mı böyle bir şey..Allah aşkına..nedemek yumuşak metal..
hadi bunu geçtik..ya somunlu yada herneyse civataların gevşemesi hatta düşmesi nedemek yav...ters somun koyarsın yine de gevşemez..olmadı mı..oringli somun koyarsın yine gevşemez..yav hem 8000 küsur isteyeceksin hemde malzeden işçilikten kaçacaksın..
arkadaşımın motorunun ön teker civatası düşmüş...arkadaş tesadüfen gördüm abi diyor..eğer bi tümseğe falan gelseydim..şimdi öbür taraftaydım diyor..işe bak..
bir de ben aldığımda lastikleri değişecekmişim..niye yav..neiye ben değişiyom da onlar değişmiyo..keriz miyim ben..hem alacam 8000 küsüra hemde lastik değişecem..tövbne estafirullah tövbe..hem o farlar ne öyle..adam gibi yansıtmalı yapsana..ben cbf 150 kullandım..gece önüm düğün alayı gibi bırak önünü sağını ve solunu dahi taksi gibi net aydınlatıyordu..bu kadar zaman cbf kullandım bi günden bi güne de civalatarın gevşediğini falan görmedim..
sabredin,bekleyin 250cc lik cbr leri..hadin eyvallah.
bende bu motoruda almayı düşünebiliyorum ya cbf 250 yada hyo gt 250 r alıcam mayıs ayı gibi fakat 5-6 binde bir alet alsam sizce nasıl olur? arıza çıkartırmı temizini bulsam kalite durumu nedir bu motorların?
not: lütfen kullananlar yazsın kulaktan dolma bilgiler objektif olmaya biliyor kedi ciğer hesabı gibi...
arkadaşlar ben bu motordan önce keeway kulandım vibrasyonsa vibrasryon kelitesizlikse kalitesizlik ama 17000 kilometre yaptım ben o altle ve bir kez debriyaj değiştrdim . ikinci demek istediğim 250 cc motor alıyosunuz . somon falan harleydede gevşiyor arkadaşlar ben honda satış temsilciliği yaptım servise gelem shadowlar cbr lar için servisteki en önemli iş gevşeyen vidaları sıkmaktır . honda da bile gevşiyor daha neyin hesabını yapıyosunuz siz cbr 1000 rr da bile artçı için vibrasyon var farkı eliceklerle olsun başka metallerle olsun sürürcüye vibrasyonu gtrmemek
son olarakta eğer honda kawasaki 250 cc makine gtrirse hyosung dan ucuz olmaz 10 miliyarın altında biile olmaz ki cbf 250 ccliklerin fiyartlartı ordada . arkadaşlar 250 cc motor alıyosunuz ne sesi ne gücü 29 beygirlik aletten ne bekliysounuz güç istiyosanız klasmanını zı yükseltin bide benzin için cebinize para koyun hyosung da devamlı kendinşi geliiştren bir marka ki benim bir sonraki mortorum 650 liliği olcak . keeway le 17000 kilomerte yapan birir oalrak ne kadar itimat gsterirsiniz bilmem krank kırması da metalin esnekliğinden yumuışaklığından değil 250 cc makineyi redline a sokuysounuz redline nın ne demek olduğpunu bilen varmı kısaca öle diiim bırakın motoru redline da binek otomobili sürün noluyor bir deneyin ne olcak ları ben size isterseniz ösyleyim 2500 cc motoru redline sokuyorsanız işallh sadece krank kırılır ehehehehehe çok komiksiniz arkadaşlar
arkdasım cbr 250 tarihe karıstı 2 zamanlı bi canavardı o senin videoların.dikkat edersinki gonderdiğin videolarda eski.cbr 250 üretilmesi diye bişi soz konusu değil.heee honda olaki öyle bi hata yaparsa cbr125 6750 olduğu bi dönemde ben sanmıyorum 10,000 ytl olsun 15,000 baslar buda 250cc lik bi racer için hayonun fiyatının uygunluğunu gosterir.vibrasyon dersen ben her servise gittiğimde adamlar bütün vidalarımı sıkıyorlar 125 cc olmasına ramen düşün artık 250 cc olunca adam neresini sıkmasın
Arabalarda redline sürecinin zararlarından korunmak için " devir kesici" var.
Hadi GT250R'da böyle birşey yok,diğer motorlarda durum nasıl? (misal 600RR)
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
Param hazır.
Nasipse kafama yatan bir GT 250 R'a talip olacağım
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
Benimkinde 170 lik lastik vardı.Egzostta ne olursa olsun 4 silindirmi bir motorla aynı sesi vermez.Devir kesici yok.
Metin ÖZKUL
Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen birşey olduğunu anlayacak...
Şu an bu konu içerisinde 69 kullanıcı var. (0 üye ve 69 misafir)