Yukarıda geçen, "bir arkadaş "neye göre pahalı" diye soruyordu." ifadesi benim de bir yazımda geçiyor du, arada bende vermiş olduğum cevabı tekrarlamış olayım
komtan adlı üyeden alıntı
Yukarıda geçen, "bir arkadaş "neye göre pahalı" diye soruyordu." ifadesi benim de bir yazımda geçiyor du, arada bende vermiş olduğum cevabı tekrarlamış olayım
komtan adlı üyeden alıntı
Global Motor A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Cengiz Özkul'dan bir telefon geldi. Bana, piyasaya yeni giren ve herkeste merak uyandıran Hyosung GT 250 R ı test edip edemeyeceğimi sordu.. Ben de gönül rahatlığıyla tabiki ederim bende merak ediyordum o motoru, hazır olunca haber verin gelip alayım dedim. 1 hafta sonra motorun hazır olduğu haberi geldi. Buyuk bir heyecan ve merak içinde bayiden gidip teslim aldım motoru. Gittiğimde motorun renginin sarı olduğunu gördüm ve sarı rengin bu motora çok yakıştığını düşünüyorum. Hafiften metalik bir boya var üstünde. Işık vurduğu zaman simlerin parladığı görülüyor.
Motoru teslim aldığımda odometre 00000 ı gösteriyordu. Henüz 1 km bile yapmamıştı. Motoru alıp ilk benzinciden benzini doldurdum ve ofise getirip detayları incelemeye başladım.
İlk olarak gözüme takılan şey kontak anahtarında "park" pozisyonunun olmayışı idi. 2005 ten sonra imal edilen tüm motosikletlerde far açık kalma zorunluluğu getirilmiş olmasına rağmen, bu motorda far on/off switchi mevcut. Bu durum bana göre iyi kimine göre kötü. Ben olmasını tercih ederim her zaman. Hatta bir çok motorda yok ve sinir oluyorum. İstediğim zaman farı kapatma hakkım olmalı Ayrıca 4 lü flaşör olmaması da küçük bir eksiklik.
Digital LCD gösterge panelinde, 8 kademeli ve kırmızı rezerv ikazlı bir benzin seviyesi, sürat, toplam yol odometresi ve 2 ayrı benzin ve seyahat tripmetresi, digital zaman saati, boş vites uyarı ikazı, sağ ve sol sinyal ikazı ve uzun hüzmeli far ikazı mevcut. Gece ve gündüz sürüşü için 4 ayrı ışık şiddeti ayarı var. Motosiklette ayrıca bir benzin musluğu bulunmuyor.
Motosikletin sele altı bölmesi oldukça geniş.
Hemen bölmenin ön tarafında bulunan kırmızı yuvarlak kolu öne çekip ön seleyi açmak çok basit.
Aşağıdaki resimde görüldüğü üzere, ön selenin altında, marş far vs röleleri, akü ve takım çantası bulunuyor. Yeri gelmişken, 12 V 12 Ah bakımsız aküye sahip motosiklet.
Aküye ulaşmanın kolay olması çok sevindirici bence. Bazı motorlarda aküye ulaşmak için depo, yan grenajlar vs sökmek gerekiyor. Ve olası bir takviye veya akü değişimi durumu eziyet haline geliyor. Bunun önüne gecilmiş olması güzel.
Arka sele altı bölmesi konusunda dikkat edilecek çok önemli bir husus var, seleyi açmak için anahtarı çevirdiğinizde hareketi selenin kilidine ileten çelik bir tel var. Ve bölmeye koyacagınız sert cisimler yol şartlarından dolayı içerde hareket ederse, teli yerinden çıkartabiliyor ve böylelikle seleyi anahtarla açmanız mümkün olmuyor.
Bu duruma düşmemek için oraya koyacagınız malzemelerin teli yukarıya dogru itecek şekilde olmamasına veya yolda hareket edip o hale gelmeyecek şekilde konmasına dikkat etmelisiniz.
Motosikletin kontrol düğmeleri ve sistemi bilindik motosikletlerle tamamen aynı.
Sağ kolda marş, engine run/off switch ve far açık/kapalı switchi mevcut.
Ön fren manetinde mesafe ayarı olmasını beklerdim. Zira çok küçük elli insanların ön freni dozajlaması için alışma sürecine ihtiyacı olabilir.
Sol kolda ise yine alışılmış şekilde selektör, sağ-sol sinyal, korna ve far uzun/kısa hüzme secenegi ve jikle mevcut.
Kornanın değiştirilmesinde fayda var çünkü 100 km nin üzerinde iken sizi diğer araçların duyması çok zor. Avrupada belli bir desibelin üzerinde korna kullanımı yasak. O yüzden diğer tüm japon motorları gibi bu motosikletinde kornası zayıf kalıyor TR şartlarına göre.
Motosikletle birlikte Shinko marka SR 741 tipli, 110/70- 17 ölçüye sahip ön lastik ve yine aynı marka 150/70 - 17 ölçüye sahip arka lastik gelmekte. Her iki lastiğin de tarihi Ağustos 2005. Lastiklerin güvenli olarak çıkabileceği max sürat 210 Km/h. Lastikler kuru yolda gayet başarılılar. Fakat yağmur yeni başladıgında ve yol kayganlaşmaya başladığı ilk zamanlarda oldukça dikkat etmek gerekiyor. Ani gaz kesmelerde bile yanlamak mümkün. Fakat tam olarak ıslanınca eski yol tutuş özelliklerinin %70 ine geri dönüyor lastikler. Yani kısacası tüm araçlarda olduğu gibi bu motosiklette de ıslakta biraz dikkat..
Motosikletin oturuş pozisyonu, tam bir race gibi olmasa da racing motorda oldugunuzu fazlasıyla hissettiriyor.
İlk motoru teslim alıp yola çıktıgımda frenler neredeyse hiç tutmuyordu. Yeni disk ve yeni balatanın birbirine alışıp, üzerindeki koruyucu maddenin yokolmasını müteakip tam performans vermesi ~100 km yi buldu. Sıfır bir motosiklete bindiğinizde, lastiklerin alışması frenlerin alışması gibi süreçler bana çok keyif veriyor. İnsan pek dikkatli oluyor bu zaman zarfında. Ama nedense o pür dikkat gidiş çok çabuk unutuluveriyor herşey rayına oturunca.
Hazır lastiklere inmişken, frenlere de değinelim, motosikletin frenleri beklediğimden çok daha iyi çıktı. Zaten 150 Kg. lik bir motosiklette oldukça büyük iki tane disk varken başarılı olmazsa ayıp olur. Rakiplerinden önemli bir farkı frenlerde yatıyor desem yeridir. TCTC marka çift pistonlu kaliperlere sahip fren sisteminde, önde 300 mm çaplı iki adet disk, arka frende ise yine çift pistonlu 230 mm çapında bir disk mevcut. Her iki freninde dozajlaması gayet güzel. Arka fren siz istemedikçe kilitlenmiyor.
Motosikletin dizaynı göreceli bir kavram olmasına rağmen benim hoşuma gitti. Özellikle Grenajlardaki hava akım yerleri motoru daha sportif bir hale sokmuş. Boyası tek renk ve sade olmasına rağmen, sportif duran bir makine.
Eksozun bitişinin yere dik gelmesi değişik ama hoş duran bir ayrıntı.
Far aydınlatması gayet yeterli. Uzun ve kısa hüzmeler görevini başarıyla yerine getiriyor. Motosikletin ön far bölümünde park lambası yok. Far düğmesini açtığınızda kısa far arka park ile birlikte direk yanıyor.
Uzun ve kısa farların üst üste durması bana İtalyan stilini anımsattı.
Amortisörler bozuk ve stabilize yolda da, düzgün asfaltta da hiç bir sorun yaşatmadı. Sportif ya da konforlu kullanımlar için optimum bir sertlik seçilmiş. Upside-down (ters) amortisörlere sahip ön süspansiyon başarılı olmasına rağmen hiç bir şekilde ayar sunmaması üzücü. Ne rebound ne de damper ayarı mevcut.
Aklıma gelmişken oldukça yüksek bir süratte bir viyadüğe girdim ve gelen yan rüzgarlardan hiç rahatsızlık duymadım.
Artçının konforu bir race motorda olacak kadar yeterli düzeyde. Ekstra bir rahatsızlık veya fazladan bir konfor sözkonusu değil. Ön sele de oldukça geniş ve sertliği uygun. Rahatsız edici bir durumla karşılaşmadım.
Ön cam benim gibi 1.90 lık insanlar için yeterli değil. Fakat bu tip bir motosiklete daha uzun cam olmaz zaten. Eger camla konfor arıyorsanız ve boyunuz 1.80 + ise biraz hayal kırıklığı yaşayabilirsiniz. Zaten race tarz bir motosiklette çok da konfor aranmamalı. Ama 1.80 lik kişilere kadar sorun yaşatacağını sanmıyorum. Herhangi bir türbülans olayı yaşamadım yüksek hızlarda.
Motosikletin aynaları dizayn olarak çok güzel görünmekle beraber görüş alanında kısıtlılık hissettim. Dizayndan ödün vermemek için ölü noktadan ödün vermişler sanki. Sabit olarak ön kafaya baglı olması da + puan bence.
Aynanın alt yarısı üst yarısından daha dar oldugu için, alt yarıda aslında arkada olan ama aynada gözükmeyen araçlar mevcut olabiliyor. Bu sebeple başınızı oynatarak ölü noktayı kendinizin gidermesi gerekmekte. Ayna performansını tamamen kişisel görüşüm olarak pek sevmedim. Ama kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Alışkanlıklar bunu etkileyebilir.
Motosiklete benim gözlemlediğim kadarı ile herhangi bir düşme takozu veya koruma demiri gibi şeyler takılacak yer göremedim.
Yan sehpada iken debriyajda olsanız dahi motor viteste ise stop ediyor ve marş basmıyor.
17 litrelik benzin deposunun menzili akıllı bir kullanımla 400 km nin üzerinde. Sakin kullanımda 3.2-3.5 redline kullanımda 4 litre gibi bir değer elde ettim. Benzin deposu yapısı oldukça geniş. Suzuki GSF 600 Bandit'i andırıyor. Artçının destek alabilmesi kolay. Üzerindeki marka yazısı vernikle örtüldüğünden, herhangi bir şekilde yazıların çıkması söz konusu değil.
Ayrıca depo kapağının menteşeli ve yayla depoya baskı yapan lastik contaya sahip olması avantaj. Menteşesiz depo kapakları benzin alımlarında kapağı çıkarıp koyacak yer bulma sorunu yaşatabiliyor veya koydugunuz yerde para çıkartırken motosiklet sallanınca yere düşmesi gibi olasılıklar mevcut. Bunların önüne geçilmiş.
Motosikletin boyutları Türk insanının aradığı gibi fazlasıyla büyük. Zaten kasası ve diğer aksamlar GT 650 R ile tamamen aynı. Sadece GT 650 de şase biraz daha güçlendirilmiş.
Motorun boyutunu karşılaştırmak için bilinen bir motor olan CBR 125 li bir arkadaşım uğradığında yan yana getirdik.
Gelelim motorumuzun karakteristik özelliklerine.
Motosiklet, üstten çift eksantrikli 8 supaplı, 2 adet Mikuni BDS 26 karbüratörle donatılmış, hava ve yağ sogutmalı 90 derece V2 motora sahip. Motor 10.000 devirde 29 HP güç üretirken, 7300 devirde 20.5 NM tork üretmekte.
Kağıt üzerinde torku düşük gibi görünse de kullanırken bunu hissetmiyorsunuz. Her viteste ~3500 devrin üstünde motorda hayat var. Performans değerlerine gelince, motosiklette görebildiğim en yüksek hız düz yolda 165 km/h. Fakat uzun ve dik rampalarda 140+ hızlarda hiç zorlanmadan tırmanabilmekte. Zaten bunları mesajın en sonundaki videoda göreceksiniz. Performans değerleri 250 cc lik bir motordan beklenenin üzerinde bence. 5000 devrin altında rahatsız etmeyecek kadar az bir titreme mevcut fakat 5000 üstüne çıktıgınızda çok güzel bir ses size eşlik ediyor ve biraz ruhunuzda delilik varsa sizi gaza getirmesi işten bile değil. Özellikle 7000 devirden sonra oldukça keyifli.
Vites geçişleri ilk zamanlarda biraz kemikliydi, ama 300 km den sonra şu anda gayet yumuşak ve sessiz. Vites oranları ne çok kısa ne çok uzun. Şanzıman 5 vites fakat 6. vitese gerek duymuyor. 5. viteste 7000 devirde 103 km hızla gidiyor araç. 11.000 devirde 165 yapıyor daha da üstüne çıkacağını sanmıyorum. 11.300 gibi kesiciye giriyor.
Debriyaj maneti göreceli olarak biraz sert gelebilir. Kavramada herhangi bir hissiyat sorunu yok, titreme ileri atılma vs yok. Gayet kararlı bir debriyaja sahip.
Motosikletin motoru çok geç normal çalışma sıcaklığına ulaşıyor. Neredeyse 8-10 km sonra optimum sıcaklığa erişiyor. Tabi bu süre yazın azalacaktır. Bu süre zarfında 90-100 km yi gecmek mümkün değil. Motor tam ısısına ulaşmadan performans beklememek gerekiyor. Bu kış için bir dezavantaj gibi görünse de, yazın ve güneyde sogutma sorunu olmayacağının bir göstergesi. Çünkü hava sogutmalı olmasına rağmen oldukça başarılı bir soğutma sistemine sahip. Park halinde gören ve inceleyen bazı insanlar soru sorarken motorun hava soğutmalı oldugunu söylediğimde, "e bu öndeki kocaman radyatör nedir" diye sordular. Gercekten de çok buyuk bir yağ radyatörü mevcut ve yazın 40 derece sıcakta bile sogutma ile ilgili bir sorun olmayacağının garantisi. Tabi kışın ilk 20 dk biraz tatsız geciyor. Ama hepsi bir anda olamıyor işte. Yazın sorun yaşamamak için kışın 20 dk keyifsizliğe katlanmak gerek.
Videolar:
Videolar bazı kişileri rahatsız ettiği gerekçesiyle tarafımdan silinmiştir.
Genel resimler
TEKNİK ÖZELLİKLER
Motor: 90 derece V-2 silindirli, Hava + yağ sogutmalı, DOHC, 8 supaplı
Yakıt sistemi: 2 adet MIKUNI BDS26 Karburator
Çap: 57.0 mm
Strok: 48.8 mm
Max Güç: 29 HP @ 10.000 RPM
Max Tork: 20.5 NM @ 7300 RPM
Silindir hacmi: 249 cc
Çalıştırma: Elektrikli marş
Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
Aktarma sistemi: Zincir
Vites kutusu: 5 ileri vites
Vites oranları: 1. : 2,46
2. : 1,56
3. : 1,19
4. : 0,96
5. : 0,84
Ön çatal açısı: 25,5 derece
Akü: 12V 12 Ah
Ön lastik: 110/70 - 17
Arka lastik: 150/70 - 17
Ön fren: Çift piston kaliperle donatılmış 300 mm çapında çift disk.
Arka fren: Çift piston kaliperle donatılmış 230 mm çapında tek disk.
Uzunluk: 2,080 mm
Genişlik: 760 mm
Yükseklik: 1,120 mm
Aks aralığı: 1,455 mm
Yerden yükseklik: 180 mm
Kuru ağırlık: 150 Kg
Yakıt deposu: 17 litre
FİYAT: 7.800 YTL + Plaka
Sonuç olarak, fiyat/performans ilişkisi oldukça başarılı bir motosiklet bana göre. Global motordan aldığım bilgiye göre yedek parça sıkıntısı kesinlikle olmayacak. Ben konuşmalardan parça ve servis durumunun ciddiyetinin farkında olduklarını anladım.
Ayrıca Global motora buradan, motosiklet camiasına böyle bir fırsat verdiği için de teşekkür etmek istiyorum. Yaklaşık 600 km dir motosiklet bende ve benzinleri dahi şirket karşılıyor. Umarım diğer motosiklet firmalarına test sürüşünün önemini anlamaları adına fikir verir bu durum. Motosikleti cuma günü teslim edeceğim. Eger görmek isteyen sesini dinlemek isteyen olursa motosiklet hala bende. Kısmet olursa Çarşamba toplantısına götürmek istiyorum motoru.
Önemli: Yukarıdaki yazı, yorumlar ve kamera çekimleri tamamen bana aittir. Başka bir yerde izinsiz veya kaynak göstermeden yayınlanmamasını, çekimlerin içeriğindeki kullanımla ilgili yorum yapılmamasını şiddetle rica ediyorum. Ayrıca videolar küçültülürken ses ve görüntüde bozukluk oldugunu unutmamak gerek.
Şimdiye kadar bekleyen arkadaşlarıma teşekkür ederim. Elimde olmadan 1 hafta kadar gecikti yayınlamam kusura bakmayın. Ama beklediğinize değdiğini umuyorum. Motosiklet hakkında bayağı bir fikir vermiş olduğumu ve bir çok kişinin kafasındaki soru işaretlerinin cevaba ulaştığını düşünüyorum.
Saygılar.
Eralp TEREM
motogiyim.com
motoregitim.com
abi teşekkürler bilgiler için ben şahsen almayı düşünüyorum motorun kendisini kahıthanedeki yetkili bayisine gidip inceledim test sürüşü için şimdilik bir adet var motor çok güzel tasarlanmış doyurucu bir güzelliğe sahip atak titreşim az sesi dört silindirliler kadar olmasada yeterli bence bu motorun 250 liği bu pazarda iş yapar benim izlenimlerim bunlar. lakin benimde bir sorum olacak sizlere yağ soğutmalı bir motor hakkında bir bilgim yok nasıldır iyimidir acaba bi bilen varsa lütven yazsın şimdiden teşekkürler.
Eralp bey elinize sağlık oldukça doyurucu bir test olmuş,beklendiğine değmiş.
Ancak kafamda hala karanlık kalan bikaç nokta var.
Herkesin ortak çekincesi,fiyat ve ikinci eldeki değer kaybı sanırım.Kalitesi performansı ilk kez başlayacak bizler için tatminkar.
Bahsettiğiniz geç ısınma problemi,ilk çalıştırmada sorun oluşturuyor mu?Kısaca sabah ilk marşta kolayca çalışıyor mu?
Rodaj olayı var mı varsa performansı km yaptıkça daha da artar mı?0-100ü 9 sn altına iner mi,max hız 165i geçer mi?
Artçı ile kullanma şansınız oldu mu,performansı etkiledi mi?
Devirli kullanıldığında yakıt tüketimi 5-5,5u buluyor mu?
İlk motoru olacak biri için düşme takozu gibi önlem alamıyacak olması ne kadar handikaptır,yan yatarsa grenajın komple değişmesi gerekir mi?
Oturuş pozisyonu uzun süreli kullanımda diğer supersport modellere göre avantajlı mıdır?(biraz daha dik oturuş pozisyonu var gibi geldi)
Son olarak 2-3 yıl kullanmayı düşünen birine 2.eldeki kaybı gözönüne alındığında önerilebilir mi?
Sorularıma ilgilenen arkadaşlar da fikirlerini yazarsa sevinirim.
Testiniz için emeğinize,elinize sağlık diyorum.
epeydir böyle güzel ve detaylı bir test yazısı okumamıştım. bu nedenle eralpt beye teşekkürlerimi iletmek istiyorum.
diğer bir mesele ise; fiyat konusunun bizim alım gücümüze göre pahalı olduğunu dile getirdim. böyle bir ürün çinliler ile karşılaştırılamaz. diğer markalar ile karşılaştırma yapmadım. alım gücü konusunda, diğer markalar da benzer şekilde yüksek fiyattalar zaten. diğer markaların böyle bir ürünlerinin türkiye de şu an bulunmadığını da belirttim.karşılaştırma yapabilmek için, bunu bilmemiz gerekir. yazı tekrar okunabilirse, böyle bir karşılaştırmanın olmadığı anlaşılabilir. neyse, belki tam ifade edememişimdir.
bu motor satar arkadaşlar. geleceğinin çok parlak olduğu anlaşılıyor. bizim fiyat konusundaki serzenişlerimiz firma açısından pek önemli olmayabilir. firma bir fiyat indirimi düşünse bile.. bunu şu anda yapmaz. çünkü alternatifi yok. eğer firma, alternatif olmasa da satışlarını artırmak amacıyla fiyat indirimine gitmek isterse.. en azından şimdilik fiyat indirimine gitmez. pazarlamada "kaymağı yemek" olarak tabir edilen sürecin geçmesi gerekir. bu süreçte, en azından şimdilik bu motoru almaya gücü yetenler buna sahip olurlar. diğerleri ise fiyatların ucuzlamasını yada 2. elini almayı bekleyebilirler. ayrıca, motoru getiren firmanın fiyatı neden 7850 tl belirlediğini bilemeyiz. belkide gerçekten minimum kar ile ancak bu kadar oluyordur. ancak maliyetleri kurtarıyordur. ama böyle değil ise, fiyatının daha aşağılarda olmasını dilemek bizim de hakkımız olamaz mı? yine de motoru getiren global aş'ye teşekkür etmeliyiz.
alternatifler gelirse, onların da fiyat/performans özelliklerine göre karşılaştırılması yapılır. ama bu şu an çok uzak görünüyor. ayrıca, çoğu kimse bu ayın sonunda istanbulda düzenlenecek olan motor fuarını bekliyor. asıl yorumları fuarı gezenlerden burada okumak isterim doğrusu. çünkü, ben istanbula çok uzağım ve gidemeyeceğim. gidebilecek olan arkadaşlardan konu ile ilgili haberleri bekleriz. özellikle, 250 cc racing kategorisini incelerler artık.
Eralpt oncelikle verdigin bilgiler icin tesekkur ederim.
Ilk defa vitesli kullanicak olan birine bu motoru onerirmisin?
Eralp abi test süper eline sağlık Motor da benim düldülden daha güzel, asla inkar etmem bunu Hatta ilk Ankara Çağ Motor'a gittiğimde İlhami Bey'e de demiştim bunu. Hayranlığımı gizlemenin alemi yok yani Fiyat konusunda ise tek bir şey söyleyeceğim "keşke biraz daha param olsaydı"
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
hoparlörleri açın ve sesi duyun ispanyada bu motor 3800 euro yani 6000 ytl
http://www.hyosung.com.es/
motor-suzluk su-suzluktur. harley davidson..
Ben Eralp abi 150kg yazmış diye gördüm 220 nerde yazıyor ki?puma007 adlı üyeden alıntı
eralpt adlı üyeden alıntı
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Global Motor 'un sitesinden alıntı:
Değerli Katılımcılarımız;
İlgi ve sevgi ile yazılanları izliyor,alakanızın devamını diliyoruz.
Sezonun başlamakta olduğu ve fuarın yaklaştığı şu günlerde tüm çalışmalarımız olanca hızıyla devam etmekte, motorseverlere layık olabilme gayretlerimiz sürmektedir.
30 Mart-2 Nisan tarihleri arasında Yeşilköydeki Dünya Ticaret Merkezi Yeni Fuar Kompleksinde sizlerle birarada olacağız.9 No'lu salonda Hyosung ve Truva standlarımız 2 ayrı alanda (karşılıklı olarak)sizleri bekliyor olacak.Arzu ederseniz bugüne kadar sitemize üye olduğunuz nick name'lerinizi belirterek İstanbul Motor,İstinye Motor ve Ha-Car bayilerimizden 15-22 Mart tarihleri arasında sizin için ayrılmış davetiyelerden temin edebilirsiniz.
Önceki açıklamalarımızda bahsettiğimiz deneme motoru konusunu aynen uyguladık,çok merak edilen GT 250 R ile ilgili test konusunu sanıyoruz ki değişik sitelerden izleme fırsatınız olmuştur.GV 650 Cruiserimiz için de aynı uygulama yapılmış olup,çok yakında görüşlerinize sunulacaktır,bu ürünümüzün test sürüşü ayrıca bu ayki Motosiklet Dünyası dergisinde yayınlanmıştır. GV 250 için de test motoru oluşturma ve görüşlerinize sunma hazırlığımız mevcuttur.
Bazı konularda yazılanlar için,önceki açıklamalarımızın tekrarından kaçınmak istemekle birlikte yine de kısaca;
Fiyatlarımız özveri içermekte,asla aşırı kar politikası benimsenmemektedir.Sizlere zamanında ve kaliteli hizmet sunmak için gerekli maliyetlere çok yakın fiyatlardır,bayilerimizin yaptığı ilave iskontolar da onların özverilerine iyi birer örnektir,kısaca ne Global Motor ne de bayilerimiz aşırı kar mantığını benimsememiştir.
Fuarda ilave bir indirim olamayacağını,sonrasında ise bazı artışlardan kaçınamayacağımızı belirtmiştik, bu konuda herhangi bir değişiklik yoktur.
Vadeli alımlarda subvanse ederek (bu durumda fiyatlara ilave edilir)cazibe yaratmayı etik bulmadığımızı,bayilerimizde kredi kartı veya Anadolu Cetelem ya da kendi özel vadeleri gibi uygulamalar ile düşük faiz ortamında çözümler sunulduğunu da ifade etmiştik.
Bir katılımcımız yönetimimizin ilgisizliğinden yakınmış,kendi iradesidir bu konuda yorum yapmayalım,canı sağolsun.
GV ve GT Modellerimizin 125 cc'lerinin neden getirilmediği soruluyor,Kore fiyatları birbirine çok yakın,yani kullanıcının değmiyecek kadar küçük bir fark için 250 cc yi tercih edeceğini düşünüyoruz,yasal düzenlemelerde lehde bir değişiklik olur ve talep olacağına inanırsak ithalat programımıza alırız neden olmasın.
İzmirli dostlar,oradaki iyileştirmeye açık alanımızın farkındayız,çok yakında telafi olacak endişelenmeyiniz.
Fuarda bayilerimiz üzerinden satışlar yapılabilecek olup,teslim süreleri model bazında değişiklik gösterebilecektir.
Truva mamullerimiz için özel bir kış fiyatı oluşturmadık,zaten bu segmentdeki rekabet şartları limit fiyat zorunluluğu gerektiriyor,yapılabilecek ne varsa yaptık,bu şekilde de devam edeceğiz,fakat bu ürünlerimizin de kalitesini emsalleri ile dikkatlice incelemenizi önemle rica ediyoruz.
Tüm motorseverlere ve katılımcılarımıza sağlıklı, keyifli günler dileriz,her şey gönlünüzce olsun.
Saygı ve sevgilerimizle.
Tas gibi motor, Hyosung Avusturalyada olsun, Ispanya'da, Turkiye'de degisik ulkelerdeki pazarlarini artirmaya calisiyorlar. Hedefleri Honda, Kawasaki, Yamaha gibi pazara tamamen oturmak. Belli bir sure sonra kaliteside,fiyatlarida ayni olur merak etmeyin. Bu fiyata pahali diyenlerinde kalbi daha cok kirilacak...
[b]***BIR GUN BENDE ESECEGIM...[/b]
Motor süper geldi bana. Fiyatı da uygun gibi(Lakin, incelemelerde kalitesi ortaya konmuş)
Fiyatların daha da makul olmasını bekleyen motorseverler'e önerim, sonbahar sonu, ya da kış başını beklemeleri. Yaza girerken kolaylık beklemeleri manasız olacaktır.
motor güzel hoş ama ER-5 dururken bu fiata gidip de bunu almam. madem yarış motoru istiyosun (güç istiyosun) her ne kadar ER-5 yarış motoru görüntüsüne sahip olmasa da bu fiata 50 bg güç için yeterli olacaktır ve hatta artacaktır bile.
Neresi pahali 125 Aprilla, 125 Derbi pahali tamam ama honda cbr125 4.500 fiyat var. Bu motoru cin motorlariyla karistirmayin. Honda veya kawasaki yarin Turkiye piyasasina 250 cc urun surse fiyati 9-9.500 dan assagi olmaz.Bu yuzden Hyosung'un fiyati cok normal.
[b]***BIR GUN BENDE ESECEGIM...[/b]
yerinde bir tespit...BoneXXX adlı üyeden alıntı
Motorun adı hyosung yerine yamaha veya kawa olsaydı. parça kalitesi de aynı olsaydı bu fiyat herkese ucuz gelecekti...
Hyosung u diğer çinli zat zut larla karıştırmayın. gerçekten kaliteli bir ürün.
Kawa ZZR 250 yi veya honda Cbr 250 üretip türkiye e getirse sizce ne kadara satardı....
Cbr ın bisiklet versiyonu 4.500 ise 250 lik versiyonu en az 7-8 den aşağı olmazdı....
meraktan soruyorum, Hyosung hakkında markanın ülkemizde ki geleceği ile ilgili bizim bilmediğimiz bir şeyler mi öğrendiniz acaba?kocaday adlı üyeden alıntı
Aprilia RS 125 En iyi dizany ödülünü kazandı2006 Hyosung Gt250r Vs 2006 Aprilia Rs125kocaday adlı üyeden alıntı2006 Hyosung Gt250r Vs 2006 Aprilia Rs125kocaday adlı üyeden alıntıkocaday adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar alalı ,
2 HAfta kadar oldu ve 713 kmyi devirdim iyi kötü kullanıyoruz vallahi , şu ana kadar hiç bir problemim olmadı ve herhangi bir sorunla karşılaşmadım saolasın maşallah'ı var
Pozitif ,
Oturuş
Aynalar
Vibresyon
Hızlanma
Esneklik
Kıvraklık
Koltuk rahatlığı
Negatif ,
Depom sallanıyor ,
Farların kapanmaması,
korna sesi,
Egzoz sesi,
Vites geçişleri birazda olsa kavrama olayı çok dipte gibim
Şuanki gözlenimlerim bu ayrıntılı yazamadım çünkü çok yorgunum şuanda , Eğer isteyen olursa msn ye gelip özel olarak konuşabiliriz, Motorumdan cok memnunum Motordaki en büyük şikayetim egzoz sesi 6-7-8 bin devirleri arası çok kükrüyor ve gerçekten çok yırtıcı bi ses veriyor güzel bi ekzozla çok daha güzel olabilir ,
Hiç fırsatım olmuyor ama mola verirken güzel bi ortamda bi foto koyalım dedik Büyütmek için üzerlerine tıklayın
Şuanda 5. vitesle yanı son vites 3-4 bin devirde 105-115 arası bişi üstadım bi kere 135 e çıkjtım ondada devire bakmayı unuttum ama muhtemelen 5-6 bin olabilir die düşünüyorum bayır yukarıydı. 4. viteste 7-8 bin devirle 125-130 yapabiliosun
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)