Doktor,
Sen, 250 cc. diye, GT 250 R'yi pek hafife almıyorsun...
Gaz verdin mi, bu motor da tehlikeli olabilecek süratlere çok çabuk çıkıyor.
Tamam, 200 Km/h nin üstüne çıkmıyor ama, kendini kaybedip gazı açarsan 160-170 görürsün.
Doktor,
Sen, 250 cc. diye, GT 250 R'yi pek hafife almıyorsun...
Gaz verdin mi, bu motor da tehlikeli olabilecek süratlere çok çabuk çıkıyor.
Tamam, 200 Km/h nin üstüne çıkmıyor ama, kendini kaybedip gazı açarsan 160-170 görürsün.
1- fren merkezindede bir problem oluşmuş olabilir zamanla 13 ay geçmiş yoldan gelen parça bile buna neden olabilir ama bu kadar kısa sürede olması normal değil
2- bunu başka bi kaç yerle daha görüşsen iyi olur konu hakkında detaylı bir fikre sahip değilim ama arabanınki oluyorsa motorda da olabileceği kanımdır
3-zincir bakımları iyi yapılmamışsa yağlama temizlik vs gibi toz toprak yağmur çamur ortamı çok görmüşse doğaldır ömrü kısaltan şeyler bunlar ama bildiğim kadarıyla zincir o kadar pahalı değildi sanki 200 tl vereceğine 300 verip did vs gibi sağlam kaliteli zincirler alırsın
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
arkadaşlar hyo. motorumu 7500 km de almıştım 8000 km oldu kendim bir bakım yaptırmak istiyorum şöyle genel bir bakım acaba ne kadar tutar bir bilgisi olan varmı birde motorum durduğu yerde çalışırken 1 den boşa alamıyorum ama stop ettirince boşa rahat geçiyo acaba nedendir yada sizdede aynımı bilgilendirirseniz sevinirim.
şimdiden teşekkürler.
maverick 35 ( Servis:-"Arka fren merkezi arızalı, Fren sırasında hortumlara giden yağ geri çekilmiyor ve fren takılı kalıyor, sen bu olayı geç farketmişsin, arızalı merkez balataları de bitirmiş.Balatalar ve fren merkezi değişecek") bu cümleye istinaden aklıma ilk gelen hidrolik yag pompası arızalı olabilir diye düşündüm.zamanında degişitrilmeyen fren balataları hem diski hemde fren merkezini bozar tabi uzun süre böyle kullanılırsa.zinicir 13 ayda bozulup uzarmı dersen aslında ayla degilde yaptıgın kilometreyle ve kullanım şeklinle dogru orantılı bir durum benim de 11.ci ay 16.000 km yaptım zinciri her hafta sonu gazla temizleyip castrol zincir yagıyla yaglardım.gerdirecek yer kalmayınca degişitrdim.ben sayfanın üstünde banneri olan entel enerji.com dan aldım.siteye üye olup sipariş veriyorsun aynı gün kargoya veriyorlar .D.İ.D marka 520 112 bakla alacaksın o-ringli yoktu ellerinde bende x- ring li aldım tavsiye ederim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:54 PM ----------
zaten 8.000 de periyodik bakım var.1.500 lt yag konur yag filtresini bujileri degiştirisin,hava filtreni temizlet,zinciri gerdir kafa demirini sıktır.fren balatalarına baktır bitmişse onlarıda değiştir yag 40 tl,yag filtresi 15 tl,iki buji 20 tl,fren balatalarının tanesi 30-35 tl olması lazım.çalışırken 1 den boşa geçmiyorsa hafif gaz verip dene yada motoru biraz ileri dogru yürüt hemen hemen herkesde aynıdır.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 PM ----------
evet motorun kalbından ve gidonun açısından dolayı ani manevralar ve dar alanlar tehlike yaratıyor.(aynanın tanesi 90 tl civarı bir sinyal 60 tl)yoksa motorun hızlanması çok çok iyidir.zaten kingman kardeşi
m olayı güzel özetlemiş şimdiden hayırlı olsun diyelim
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
Yüksek hız yapan bir motor almamakla en iyisini yaparsın.Ben de senin gibi düşünerek 30 beygir bana yeter dedim ve hız olarak memnunum şu an.150 km hızları çok rahatlıkla aşabilecek bir motor.Bundan fazlası da iki tekerle bana lazım değil.Ayrıca gt250r'nin 100 km üstündeki hızlarda yol tutuşu güven veriyo.Arka lastiğin kalınlığı , ağırlık merkezinin iyi ayarlanmış olması , frenlerin disk fren olması çok iyi.Tam bir asfalt motoru.Belki lastiklerin daha iyi bir marka ile değiştirilmesi iyi olur.Krank kırma konusunda ben bişey diyemicem.Ancak 2008 modellerden itibaren motor komple değişti.Enjeksiyonlu sisteme geçildi.Galiba krank sorunu da ortadan kalktı.Ben 2008'den sonra krank kıran duymadım.Ses olarak da 4 silindirli race motorların sesini bekleme bundan.Orijinal eksozla nerdeyse hiç ses yok diyebilirim.Ancak değişik eksoz takanlarda gayet güzel ses var.Ancak dediğim gibi o 4 silindirli race motorların sesini bulamazsın.
mehmetcim duana yüzlerce amin dedim.bakıma gittim ama bayagı bir canım sıkıldı.bakım bitti ücretini ödedim sira geldi.garanti belgesi kaşelenip kuralkanın sistemine işlenecek.hayda oda ne benim motor daha 1000 bakımına girmemiş görünüyor sistemde..olurmu yav ben 16.000 bakımına geldim buda garanti belgem kaşeli ve imzalı bizden önceki servis bakımları sisteme girmemiş benim yapabilecegim bişey yok dedi kuralkanı arayıp durumu bildirin dedi sizden garanti belgesini fakslamanızı isterler dedi bugün işimin yogunlugundan bakamadım bakalım yarın ne olcak.buradan bütün arkadaşlara duyurmuş olayım sonra sizde böyle kötü sürprizlerle karşılaşmayın.kuralkanı arayıp durumunuzu ögrenin.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
hız konusunda bnde çok memnunum 3-4 saniyede 100 kmlik bir hıza çıkabiliyosun en sevdiğim ikinci viteste devri veriyorum 8500 9bin ondan sonra bi3.ü vites kopuyo gidiyo arkadaşlar iki teker bu fazla faneziye gerek yok valla 144 km gördüm yetti arttı bile ben arabaylaçok az 140 görmüşlüğüm var bu durumda bizim motor hız konusunda bence gayet yeterli...
[B][I][COLOR="Red"]Yüreğini [COLOR="RoyalBlue"] mavi [COLOR="Red"] tut... [COLOR="Black"] (Mehmet KAVAN) :cat:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/I][/B]
gt 250r 3-4 sanıyede 100km cıkıyor olemı mubarek honda600rr mubarek
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
zonta kardeşim valla benim çok şükür sorn yok sadece ilk çalıştırdığımda sabah akşam ilk çalıştırdığımda rahat gaz almıyo ama en fazla iki akika sonra ısınınca tahminen,düzeliyor..birde benim makina 5700 deiken aldım bayi servis aldığım yer d.bakırda bana 6000 bakımına gelmen lazım dediler.bende abi 5700de iken şu bakımı yapalım zaten değişecek olan yağdı bende iki kutu yağ aldım değiştiler bide bi zincir yağı 60tl bayıldım..garanti belgesini kaşeleyip imzalattılar ama pcye sisteme herhangi bi giriş yapılmadı..sorun olmaz inşaallah... birde dostum motor boşta daha çalıştırmadan yürüttüğümde ön dişliden tık tık tık ses geliyor bu normalmi zincir salmamış kendini normal duruyo..bide hafif yürürken şanzıman sesi duyuyormusun banamı öyle gelir..izim motorlardan oses gelmesi normalmi...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:51 PM ----------
yok yaw.öle demek istemedim...mecazi manada kullandım demem o ki kendi adıma söylüyorum hızlanması çok çok iyi ve benim gördüğüm max hız 144 valla uçuyorum sandım o neydi be size bişi söyliim..vallahi r6 dan hyoya döndüm neden mi kardeşim bir ay sonra baba oluyorum ve vallahi korkuyorum..
hanım zaten aşkım yavaş sür diyo başka bişi demiyor arkadaşlar gerçekten hız felakettir..bizim buranın deyimiyle kurban hayran yavaş sürün arada bir kurtlarınızı dökün ama ş.içinde değil mümkünse bildiğiniz yollarda veya otobanda..saygılar sevgiler. arkadaşlar ya benim devir saatindeki problemden dolayı ki problem arada bir devir takılı kalıyordu..ve garantiden komple gösterge paneli değişti amaa trip metre kendiliğinden bazen sıfırlanıyor odo trip oluyor..yada asıl sorun olan tuşların çok sert olmasından dolayımıdır nedir anlamadım acaba sonradan mı algılıyor bi ara sinirden deli gibi bastım üstüste saaati ayarlamak için ertesi gün yolda giderken hız sabit kalıyordu saat yanıp sönüyordu iki gün sonra düzeldi..anlamdım bastıktan dakikalar sonra tepki veriyor ibi garantiden yinemi değişsem....fikri olan ???
[B][I][COLOR="Red"]Yüreğini [COLOR="RoyalBlue"] mavi [COLOR="Red"] tut... [COLOR="Black"] (Mehmet KAVAN) :cat:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/I][/B]
Doktor Tolga;
İnşallah bir vesile olur, tanışırız ve aynı ortamda motor kullanırız (Ama, Doktor, sen hızlı kullanıyorsun, sen beni bırakıp uçup gidersin, gittiğin yerde 2. çayı içerken ben anca gelirim)
İlkay;
Tavsiyeni dinleyeceğim
Zonta;
Ben motoru 2. el aldım, yaklaşık 7.600-7.800 Km.deydi.
İlk sahibi nasıl kullandı bilmiyorum.Tek bildiğim; adamın ilk motoru.
Arkadaşlar, verdiğiniz bilgiler için tşk.Çalıştığım kurumda, sözüne güvenilecek ve bu işlerden anlayan bir arkadaş var, bugün zinciri ona gösterdim.
Bana, zincirin nasıl kontrol edileceğini öğretti.
ve ve ve, kaçtı bana 200-TL, zincirim değişecekmiş
sayın zonta size özel mesaj attım ama görmediniz galiba bende buraya yazayım dedim.bi bakarmısınız
zonta yorumun için çok teşekkür ederim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:05 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:01 AM ----------
bende yeni aldığım ve ilk motorum olduğu için hala hazırda pek bilmiyorum bunları ama motorumdan çok memnunum çabuk alıştım
Arkadaşlar merhaba ismim orhan yeni üyeyim daha önce çelik motor martian 150 scooter kullanıyordum memnundumda ancak eşşeklik edip thailanda gidicem diye sattım 1500 tl ye ve tekrar bir motor almak istiyorum %90 hyosung GT modellerinden biri olacak ancak gt 250 alsam daha sonra 250 r yapmam mumkun mu uyuyormu bunlar birbirine ? parcaları eklenebilirmi? fark vermı yada tavsiye edermisiniz yardım edin lütfen
parçayla niye uğraşıcaksınki sonradan? Direk gt250r alabilirsin... 4.500 ytl & 8.000 ytl arası ikinci el fiyat aralığı var.
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
uyar ama sana çok pahalıya gelir sen 3000 civarı comet alıp gtr ye çevirmek istiyosun anladığım kadarıyla ucuza getirmek pilanın heralde ama yanılıyosun astarı yüzünü geçer çok zarar edersin far grenaj gidon bunlar ucuz parçalar değil git 5500 civarı gtr al bak keyfine uğraşma.
ATATÜRK diyorki "Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."
Benimde 4 yaşında kızım var.İkinciside yolda.Senle ben gt250r'nin kullanım amacını değiştirenler oluyoruz galiba.Genelde insanlar bu motoru 600rr gibi hız motorlarına geçiş amacıyla geçici olarak kullanıyo.Ancak biz fazla hızı sevmiyenler olarak geçiş motoru olarak görmeyenlerdeniz.Belki yaş faktörüde önemlidir.Ancak 600cc motorlar bana da hiç cazip gelmiyo.
Ben de sizdenim; Ben de 150 km/h üzerine karsıyım...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
hrkse selam öncelikle formun hpsini okumaya fırsatım oolmadı fakat bazı araştırmalarım onucu bazı bilgilere ulastım bayadır bu motoru almak için niyrtliyim fakat krank sorunu varmı yani eger gercktn var ise bu 2009 modellerde düzeltildimi ayrca parca sıkıntısı yasarmıym ve hyosung kanuni motorlar farklımı ...arsındaki farklar neler....yksa bunu alacama 2.el r6 mı almalıyım...bana hız gerekmio yardım edeerseniz sewinirim ...şimdiden tskler
Şu an bu konu içerisinde 74 kullanıcı var. (0 üye ve 74 misafir)