sado olur buluşuruz bakarsın sesine egzozun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:24 PM ----------
aragorn 78 olur yüklerim video iyi bir telefon bulim hemen yüklicem bu arada egzozu ben değiştirmedim alırken üzerindeydi
Valla Mehmet abi çok iyi olurdu hemen gidip f'i alırdım.ama otobüsle gönder de parayı havale et de zor işler.Ha abi pazar günü Diyarbakır'dakine bakacaksan ve bakıp da almazsan,ordan da buraya gel.Misafirimiz ol.Seninle bi kebap yelleyelim:
kemaletin hayırlısı neyse o olsun pazar şuna bakiim.senle hertürlü kebab yeriz sende gelirsin 600fle burda sana çiü köfte yoğururum.. kendine iyi bak...
[B][I][COLOR="Red"]Yüreğini [COLOR="RoyalBlue"] mavi [COLOR="Red"] tut... [COLOR="Black"] (Mehmet KAVAN) :cat:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/I][/B]
Arkadaşlar yakın zamanda hayırlısıyla bi gt250r almayı düşünüyorum...
sormak istediğim birkaç soru var.
1, Yakıt tüketimi? Ortalama 17 litre ile normal kullanımda kaç km yol alırım
2, Motoru zorladığımızda krank kırıyorduk sanırım eski kasalarda? Yeni enjeksiyonlu kasalarda böyle bir problem varmı?
3, 2-3 Sene binmeyi düşünüyorum. Başımı ağrıtırmı?
4, Egzostu değiştirmelimiyim?
5, Yüksek süratlerde +140 gibi... Titreşim oluyormu?
6, Fren durumu nasıl?
7, Eski kasayımı yoksa st kanuni adıyla çıkan yeni enjeksiyonlu kasayımı tercih edersiniz?
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
7-Ben 2007-2008 Model; Hyosung lardan yanayım.
6-FRenlerinde her hangi bir aksaklık görmedim. Gayet güzel tutuyodu
5-150 km/h ye kadar cıktım; rahatsız edici bir titresim söz konusu değil...
4-Ben egzozunu değiştirmeme taraftarıyım. Değişirsek de SmokeHead dan yanayım...
3-Düzenli bakım ve kullanımda 5 sene de binersin.
2-Yeni kasalarda yok diyorlar ama yine de 2007-2008 derim...
1-KM de 110-120 kurus yakıyor...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
2007-08 diyorsanız yani eski kasalar oluyor?
Fren balataları çabuk bitiyormuş sanırım...?
km de 120 kuruş yaktığına göre normal kullanımda 350 km yapıyoruz sanırım 1 depoyla
Ve sonuç olarak eski kasalarmı yoksa st kanuni adıyla satışa çıkarılan yeni enjeksiyonlu kasalarmı???
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
Valla arkadasım bir cok arkadas yeni kasa der; ama ben Hyosung diyorum
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
niye eski kasa? açıklayabilirmisiniz
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
Çünkü Hyosung ; Kanuni kelimesi yok içerisinde...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
ne eskisi ne yenisi kardeşim kasa aynı kasa şasede değişen bir şey yok sadece s&t kanuni enjeksiyonlu
soruna gelince krank meselesinin modelı yok bence sen 2008 de sürekli redline gidersen emin ol oda kırar
bakımlı alırsan rahat binersin kafanı agrıtmaz titreşim olayıda öyle tahmin ettiğin kadar çok olmuyor yüksek hızda
Bizde biliyoruz kasaların aynı olduğunu.
Eski ve yeni kasa olayını; St kanuni ve hyo olarak ayırmak için söyledim. biliyorsunuzki birisi enjeksiyonlu ve birçok fark var eski yani Hyo ya göre!...
Diğer sorularıma cevap verdiğiniz için sağolun.
iki motor arasındaki fark.
http://img234.imagevenue.com/img.php..._122_565lo.JPG
burdan anlasıldıgı uzere bıraz gelıstırmısler kesıcı koymaları krank sorununu ortadan kaldırabılır sanırım
yani eskisine göre yok yok
S&T yetkilisine üstüne basa basa sordum. krankla ilgili problem olmayacak gibi.
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
kanuni takıntısı ben de de olduğu için 2008 hyo aldım.
bununla birlikte, daha dün bitmiş depoyu fulledim ve ölçüm yaptım. 38 liralık benzin aldı ve önceki depo fullemede sıfırlanan km sayacı 345 gösteriyordu. yani ortalama da 100 km'de 3-3,5 litre gibi bi şey çıkıyor, km'de bugünki fiyatlarla 110 kuruş gibi bi şey sanırım. hesabı siz yapın...
o farklara bakıcak olursak çokta bir önemi yok açıkçası eski motorun yenisine göre daha fazla güç üretebilmesi gibi durum olamaz karbüratörlü motor her zaman daha fazla torkludur daha güçlüdür enjeksiyonlu makinalarda (endurolara bak özellikle karbüratörlü eski modeline göre genel olarak 50cc fazladır motor hacmi eskisine göre gücü düşük değilde aynı olsun diye) motor hacimleri 1 olmaz biraz daha fazladır mesela.
aynı zamanda devir kesicide yok daha bu güne kadar kimse öyle birşeyi ne gördü ne duydu satana kadar var diyorlar sonra git bayiye son gaz açıyım varmı yokmu bakalım istersen dediğinde tık sesleri çıkmaz....
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
devir kesici yok abi ya, uyduruyorlar, sadece millet akıllandı basmıyor köküne kadar artık bu yüzden epeydir duymuyoruz krank olayı
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
< iLk@yy >, Motoru almadan gelip buraya danışmam iyi oldu
son bir soru daha soriyim....
Uzun süre binicem motora. Uzun yollara gitmek zorunda kalıcam. bu durumda enjeksiyonlu modelmi yoksa daha önce piyasaya çıkan hyomu
hyo mu? st kanunimi? a dönüşüyor soru birden
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
merhaba arkadaslar benım adım yusuf buraya yeni üye oldum 2008 model st gt 250 r aldım ve bu depodakı yazıları nasıl sılebılırım bı yardımcı olabılırmısınız
valla yusuf o işi bende çok araştırdım ama epey zahmetli bir iş çünkü yazılar verniğin altında ve çıkarman durumunda daha çirkin bi görüntü olur. güzel gözükmesi içinde tamamen zımparalatıp depoyu boyatman lazım bende motor kazalı sanılmasın diye bu işe girişmedim ama sen bilirsin tabi
http://www.sahibinden.com/fiyat_dust...XQQdisplayitem
hmm en ıyısı stıckerlarla kapatmak o zaman cok saolasın bide ben bu motosıklete nasıl bır egzoz takabılırımkı beni mutlu etsın bır marka varmı öle önerılen
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)