Arkadaşlar bir konuda yardım edin,
Motorun göstergesinde, benzin göstergesiniğn sol tarafında bir gösterge daha var,hararet göstergesi olduğunu anladım, yolda giderken güneş ters açıyla gelince gördüm.Çünkü;
anahtarı 1 konumuna aldığımda benzin göstergesi ışıl ışıl ama, hararet göstergesi karanlık, hiç bir şey göstermiyor.Şimdi;
-Sizin motorlarda da böyle mi?
-Bu lamba-gösterge, sıcaklık çok yükselince mi aktif olup yanıyor?
-Yoksa, benim motorun göstergelerinde bir sorun mu var?
yaw alacam bi hyo da mersindekiler bide nikah istyor resmen yau
Orgazma Dudak Büktürür
ya bende hyosung almayı düşünüyorum önümüzdeki aylarda araştırıyorumda..Takoz falan konulamıyomu bu motora durduğu yerde düşse dahi sinyal ayna grenaj bi sürü şey Sonradan eklenti yapamazmıyız
[34 AY 0494] Büyükçekmece MT
[QUOTE=< iLk@yy >;1563786]gidip bakmadım ama modeline ve km'sine bakarsan adamın hafta sonu gezmelerine kullandığı belli sık sık motora binmediği yoksa km'si fazla olurdu zaten az çok motora binenlere sor bi ayda kaç km yapıyorlar
Arkadaşlar ben o motora gidip baktım resimdekilerle alakası yok motor kazalıydı sağ,sol,kuruk'ta hasar vardı ama kaskosu var yaptırıp vericem diyordu haberiniz olsun..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:10 PM ----------
Sado selam zeytinburnu'nda carizma motor diye bir yer var orada vardı ama ben 2-3 hafta önce almıştım 1 tane kalmıştı sahibinden.com'da ilanları vardı telefonla sorabilirsin gelmiş mi diye tank,gidon ve depo güzel oluyor.
Hararet göstergesi 250'liklerde çalışmıyor çünkü hararet müşürü yok. 650'liklerle 250'liklere aynı gösterge paneli koyulduğu için şüpheye düşüyorsunuz. Çalışmaması gayet normal yani.
Sağolasın, nette de araştırdım aynı sonuç çıktı, ama, doğru bilgiye ulaşmak açısından, burada sorup öğrenmek daha sağlıklı.
Hyo'lara koruma topuzu takılamıyor, sebebi hikmeti: Şaseleri farklı.Honda'dan, Yamaha'dan, v.b den farklı bir şasesi var.
İlla -"Koruma topuzu takacağım" diyorsan, kaynakçıya bir aparat yaptırman lazım, o da zor iş, aparat yapılacak, takılıp bakılacak, ölçü tutmayacak, gir kaynakçıya, değişiklik yapılacak, tekrar motorcuya,.., oldu oldu olmadı pilav suyu Hüklasa zor bir iş koruma topuzu yaptırmak.Motorcuya yakın bir kaynakçı bulmak ve sabırlı olmak lazım.
aha demek benim baktığımı sen almışsın ilanı kaldırmış adamlarda:( bende karizma da gördüm diye hatırlıyordum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:34 PM ----------
hararet göstergesi dediğiniz kırmızı ışıkmı acaba? dur bkaayım foto bulabilecemmi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:36 PM ----------
aha şu FL yazan boşta işaretinin yanındaki mi?
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
Soruları gördükçe ve 250R tecrübem (23200km) yettikçe bilgim olması halinde yanıtlamaya çalışıyorum.
Söz gelmişken, ben çok memnunum 23200km oldu ufak tefek sorunlar harici sorun çıkarmadı iyi bakılırsa ihtiyaçları görülürse sorunlu bir makine olduğunu düşünmüyorum.
2007 Nisan ayında aldım. Yeterli param olduğunda 600'lük bir motor almayı planlıyorum ve 250R'ı da şimdi olduğu gibi şehir içinde işe gelip giderken kullanmayı 600'lüğü ise hafta sonu kullanmayı düşünüyorum. Herkese de tavsiye ediyorum.
saolasın hocam motorun o kadar yatmasındada elbet bişeler olabilir tabiki ama birde şuna bak
motorun kazası var ama kaza sonucunda şasede bir sorun varmı bu 1
2. ciğeri sağlam mı?
bunlar sağlamsa adam motoru yaptırsın yap pazarlığını al motoru derim km'si az neticede bunuda hesaba katmak lazım yani motor illaki yan yatar düşer bunlar önemli şeyler değil önemli olan motorun şasesi yürür aksamı ve ciğeri gerisi yapılabilecek şeyler
koruma takozu takmak için kaynağa ihtiyacın yok şasede 1 delik var zaten o kısıma takabiliyorsun ama grenajda vidanın geçebileceği kadar bir delik açman gerekiyor bunun içinde googlede arat bulursun
depoyu fullemişiz
az yakıyor ya meret baya bi devirli kullanıldığında geçen taylanın motoru bendeydi 10 milyona küçükyalıdan mecidiyeköye oradan kadıköye indim caddede 1 2 tur atıp içerenköye çıktım geri geldim akşamda fenere gidip geldik benzin bitti yani o şekilde ama 6bin deviri geçtim denemez pek ihtiyaçta duymadım sakin kullanım için
en güzeli aslında
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Renkler Siyah-Siyah/Turuncu-Siyah/Kırmızı-Siyah/Gri
Motor Tipi DOHC, 4 Sübap Hava&Yağ Soğutma 75° V-Twin
Motor Hacmi 249 cc
Çalıştırma Sistemi Elektrik
Silindir Adedi 2
Maksimum Güç 29 Hp
Maksimum Tork 21.2 Nm / 7000 rpm
UxGxY 2,060x655x1,1125mm
Tekerlek Mesafesi 1,435mm
Yerden Yüksekliği 130 mm
Ağırlık 171 kg
Vites Adedi 5
Ön Fren Çift Disk
Arka Fren Disk
Ön Lastik 110/70-17 54H
Arka Lastik 150/70-17 69H
Sele Yüksekliği 780 mm
Yakıt Tank Kapasitesi 17 Lt
Akü 12 V 12 Ah
Biliyorum hyosung gt250r hakkında açılmış bir konu var ancak st kanuni gt250r tamamen farklı bir motor.Ben de bu nedenle farklı bir başlık açmayı uygun gördüm.Umarım burada st kanuni gt250r kullanıcısı arkadaşlarla fikir alışverişinde bulunabiliriz.Memnuniyetlerimiz , memnuniyetsizliklerimiz , servis yedek parça konusunda yaşadığımız sıkıntılar herşeyi burada paylaşalım.
=)))))))))))))))))))
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
kanuninin yaptığı en güzel motor bence hysong gts250 ile kıyaslanmalı acaba farkları ne?bütcesi kısıtlı olupta racer kullanmak istiyenlere bence süper alternatif honda cbr 125 alana kadar bunu alsınlar bari şekilleri olur.bu modelin naket olanı yokmu?genel olarak güzel motor kullanmak isterdim.
ya arkadaş hyosung başlığı altında bu motorda bulunmakta zaten sadece bir distribitör değişti diye bunca şeye gerek yoktu (=
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
ben de facebook grubunu kurmustum öle deme ilkay abi alınıoruz
..................
[QUOTE=< iLk@yy >;1567026]saolasın hocam motorun o kadar yatmasındada elbet bişeler olabilir tabiki ama birde şuna bak
motorun kazası var ama kaza sonucunda şasede bir sorun varmı bu 1
2. ciğeri sağlam mı?
bunlar sağlamsa adam motoru yaptırsın yap pazarlığını al motoru derim km'si az neticede bunuda hesaba katmak lazım yani motor illaki yan yatar düşer bunlar önemli şeyler değil önemli olan motorun şasesi yürür aksamı ve ciğeri gerisi yapılabilecek şeyler
İlkay selam abi ben aylar oluyo o makina'ya bakalı ben başka aldım 1 ayı geçti ben sizi bilgilendirmek amaclı söyledim ) daha doğrusu alacak olan arkadaş bilsin diye söyledim ilanda yazılmamış çünkü yan yatması var falan diye boşu boşuna gidilmesin diye.
ya yapmayın arkadaşlar. kanuni bu motorları kendisi mi yapıyor sanki. hyosung'ın devam motorları bunlar. hyosung 2008'e kadar karbüratörlü üretim yaptı, sonrasında enjektörlü. yani yurt dışına çıktığınızda motoru gördüğünde bu hyosung'dır, bu st&kanuni'dir mi diyeceksiniz. motor aynı motor, üretici aynı üretici, sadece satıcı farklı. bu motoru farklı yapmaz.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)