Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Devirsiz kullanmak demek motosikleti dusuk devirde bir ust vitese atmak demek
ornek;4000 devire geldiginde vitesi buyutmek ve buyuk viteslede yine 4000 lere geldiginde bir uste atmak....bu dusuk devirli kullanmak demek ve motoru yorar.
devirli kullanmak demek 7000~8000 devir araliginda bir ust vitese atmak demek ki buda normal kullanim demektir motorun verimi en iyi pozisyonda oldugu devirlerdir...
devirli kullanim ise 8000 uzeri kullanim demektirki buda ekonomiden bi haber kullanmaktir....
Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988
sagolasın deli mavi gercekten dolu dolu bi acıklama yapmıssın
..................
deli mavi yeterli açıklamayı yapmış zaten
bir motoru min 3000 devirde kullanmanız gerekir aslına bakarsanız ama bu duruma göre artabilirde eğer gaz kolunu biraz çevirdiğinizde motor size verdiğiniz kadar gazı alıp direk o hıza çıkma eğlemi gösteriyorsa zorlanıyor denemez(ama tapa gaz vurursanız sıkışır aldığı benzin kadar performans veremediği için tork ve beygir değerlerinden dolayı) bu viteslerdede kullanılabilir ama sürekli olmamak kaydıyla
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
beyaz renkli olanda gerçeklik şuan yok en azından resmi değil..
valla ben motoru yeni aldım 100km oldu daha 1kademe indi benzin göstergesi. bitince anlarız kaç para yakıyo
yolda seyir halinde ışıklarda falan yavaşlarken hiç problemsiz vites düşürebiliyorum, sadece aralarına biraz mesefe koymak lazım 2sn gibi çat çat vites düşmüo, durur vaziyette 2den veya 1 den boşa atarken hiç sorun olmuo, yada tam nokta atışı yapıyorum
yaşım 21(87 eylül) i.ü su ürünleri fak. okuyorum, gene i.ü de güvenlik olarak çalışıyorum, yardımcı olabilmeyi isterim tabikide
1den 2ye geçerken 5000-6000 arası motor bağırmaya başlıo vites yükseltiyorum, diğer viteslerim max 7-8000 arası atıyorum.
aşırı ivmeli hızlanmayı denemedim malum 0motor ama kırmızı ışıkta kalkınca arabaları arkamda bırakabildiğim bi gerçek.
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
valla benzin göstergeside elektronik olduğu için birşey diyemeyeceğim büyük ihtimalle kademeler birden inecek gibime gelio çünkü 10a yakın kademe var
bana sorma kendine sor... neyi istiyorsan onu al, ama kendi görüşüm bi kere bu 250lik makine, makyajıda çok daha iyi.. (bence)
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
zatende öyle oluyor hemen inmiyor çizgiler sonlara doğru tık tık tık inmeye başlıyor ama bu dijital göstergeli motorların hepsinde aynı 10 milyonluk benzin koyuyosun depoyu yarılamış gibi felan gösteriyor ama hızlı iniş yapıyor tabikide
arkadaşımın 2008 600rr'ında bile durum bu şekilde
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
benım st 125 kurus yakıodu karısık kullanım 1 depo 17 litre. 45 tl ye doldurmuştumç 390 km yapmıştım toplam. özellikle denedim bunun 200 km si uzun yolda. uzun yolda derken otobanda 120 150 km hızlar arası gidiş bide.
yakıttan memnundum. normal hyo kullanmadıgım için karsılastırma yapamam. hani enjeksiyon farkı var diyemem. bide 600luk makına eksozu takılıydı bende bunuda katalım :D
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
bide bana sor bir anda 4 çizgi birden çıkıyor 20 km sonra bitiyor.
HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
kantele baya bi topicte yazmıssın kararsızsın anlasılan acelecı olmamanı tawsıye edıorum para olayında derdın yoksa hıc dusunme nınja al derim.
ben suan 125lik mondial kullanıorum. Degıstircem en kısa zamanda cok karasız kaldım senın gibi dusun taşın bi hal oldum ama GT 250r da karar kıldım.
alabilecegın dort motor var.
1. ninja250
2. hyosung250
3. derbi125
4. yzf125
derbiyi kafaya takmıstım ama sıfırınn olmaması sınrlı sayıda kullnıcısınn olması sıkıntı yarttı malum ferco motroda sacmalıyor ayrıca bahsedılenden cok yakıor emın ol.. diger araclarında fiyatı yonunde sıkıntım var.. aceleci olma..
oo motor yenıymıs ya hayırlı olsun dıyelım gec kalmadan benım yaş senden kücük sado ne diye htap edeyim şimdi yani
soracagım bir şey var arkadaslar biri motorda frenlemede bahsetmişti ama hatrlmıorum kim bulamadımda gecmıs sayfalarda
motoru durdurmak icin kompresörü kullanıp yavaslamamızı en sonundada ön frenle durdurmamızı yazmıs .. ben ön freni cok nadir kullanıyorum hata mı yapıorum diye aklıma takıldı
..................
ön fren hassasiyet ister, kitlersen işin biter o bakımdan kullanma taraftarı değilim. haa şöyle oluo 100le gidiyorum mesela ışık çat diye kırmızı oluo ve EDS var, ozman önce gaz kesip motoru bi kıvama getiriyorum sonra arka frenle iyice yawaşlayıp ön frenle 2sini bir sıkıp yawaşcana durduruyorum çok etkili frenleme oluo, bide sokak arasında tın tın giderken yada bayır aşağıya tın tın inerken hafiften dokunuyorum ön frene. bilmem doğrumu yapıyorum:D
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
Race makinada ön fren kullanılmaz mı yahu
Biraz alıştırma yapın ön fren ile ilgili çok daha kısa mesafede durabilirsiniz alışırsanız..
Arka fren tehlikedir kaymaya başlarsa denge bozulur..
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)