Şu sıralar 6250 lik motoru 5500 e bırakıyorlar ; 2007 Model 10ooo km altında...
Kendimi İST a atabilsem alıyorum anında
Şu sıralar 6250 lik motoru 5500 e bırakıyorlar ; 2007 Model 10ooo km altında...
Kendimi İST a atabilsem alıyorum anında
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Aynalar, Kanuni Racer aynası.Gördüğüm kadarıyla hyosung aynasıyla pek farkı yok, orjinal aynaların gövde kısımları ince...
Ölü nokta bırakmıyorlar.
Akileus, motoru gerçekten çok bedavaya kapatmışsın.
Güle güle bin, kazasız belasız.
Ben, 5.750'ye aldım.
Bugün ilk defa, şantiyede motora bindim...
Yaw, hiç şakası yok, adeta vahşi bir kısrak
Bileklere çok yük biniyor, insanın sırtını ağrıtıyor, sanırım alışınca geçer.
Bu motoru 600 cc ye biner gibi kullanıyor bazıları motoru denedim öyle aham şaham bir gücü yok ama görünüş açısından Türkiye'de bu fiyata bu motoru tek geçerim.Şehir içinde bile rahatlıkla kullanılabilir.Oturuş pozisyonu olarak rahat geldi bana.Honda Titan-Yamaha Ybr kullanıdım halen Honda mevcut 250r den inip Titana binince garip geldi bana Kısacası mtor çok rahat uzun yolda nasıl olur onu bilemem.
[B]Biri [COLOR="Red"]Hız [/COLOR]mı dedi?[/B]:bounce:
hani derler ya göruntu var ses yok diye.hemen hemen oyle diyelim ama yine de iyi gidişi felan zaten şehiriçin de nekadar hız yapabilirsin.görünüşü yetr.evet bileklere çok yuk biniyor ilk başlarda felaket ağrıyor.sonraları alışıyorsun.
bende 1 haftadır trafikteyim artık motora tam hakimim diyebilirim, sabah trafiginde slolom yaparak ışıkta duran araçların arasından öne kadar gidebiliyorum 10km ve altındaki hızda. bugun eve gelirken lodos vardı fena halde, 100üzeri hızlarda biraz baktım motor yana kayıyo ama ilk kez başıma geldi diye garipsedim biraz, yoksa cüsseye göre hareket ettirmek çok kolay motorun. bilekler bendede ağrıyordu ama artık ağrımıyor çok şükür alıştık.
okulda milletin dibi düşüyo motora valla şekil 10 numara
uğur hani evdekiler motor nasıl o para verilirmi ayağı falan yaparlarsa işim olmadığı zamanlarda uğrayıp motoru onlara gösterebilirim. yakından görünce diyecek birşey bulamazlar
GOPtaki arkadaş sezon açıldı diye herhalde ilanı kaldırmış
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
Arkadaşlar ben bu motoru aylardır araştırıyorum, başka bir motor da düşünmüyordum ama dün ilanlara bakarken çok temiz bir Kawasaki ER-5 gördüm. Motorun sahibi arkadaşla görüştük, GT250R'larda kronik bir problem olarak beyin arızası olabiliyormuş. Bu arıza da oluştuğunda 4-5 bin TL'ye değişiyormuş. Kafam baya karıştı, ne dersiniz ER-5 tercih edilir mi bu motora? Yakıtı da aynı, 150 kuruş yakıyormuş.
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
Motoru kullanırken bana en ilginç gelen yeri;
Ayaklarım peglerde...Frene basacağım -Zaten ayak ucuyla basılıyor- freni bulamadım meğerse, ayak ucu, iç tarafa verilecekmiş sonradan öğrendim.
Bir de bir şey soracağım çok önemli:
Motor 1.,2. ve 3. viteslere çok güzel geçiyor (4 ve 5'i denemedim), 3'ten 2'ye de güzel geçiyor...Gel gelelim, 2'den 1'e atacağım...Vites boşa geçmiyor.
Bu durum sizin motorlarda da böyle mi, yoksa benim motorda bir sorun mu var, arkadaşım kullandığında sorun yaşamadı, yoksa sorun bende mi?
evet boşa geçme sorunu hepsinde var motor hareket halındeyken kolay geçiyor ama durdugun yerde boşa atmak bi ölüm :D ara gaz verip boşa atabilirsen ne mutlu :D benım st de bu sorun yoktu ama binde 1 yapıyordu
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Arkadaşlar bir kaç şey daha merak ediyorum:
1.Motorun hızlanması nasıl? 0-100'ü kaç saniyede görüyor mesela?
2.Yakıt harcaması da biraz fazla sanırım. KM'de 150 kuruş yakıyormuş, doğru mu?
3.Yokuş yukarı artçıyla beraber zorlanma oluyor mu? Pek artçı taşıyacağımı zannetmiyorum ama..
İlk SS'in olacaksa; hızlanması sana yeter, kullanması da öyle göründüğü kadar kolay değil
2den boşa veya 1e geçmiyor dimi
bunun için az ara gaz vermen yeterli 3000 3500 devirlerine kadar ara gaz verdiğinde geçiyor
motorda frenlemeyi her zaman kompresör ve ön frenle yap motorla durmadan önce vitesin 1'de olsun hep
1.motorun hızlanması üstündeki ağırlıkla alakalı bir durum olduğundan kesin net bir cevap verilemez aslına bakarsan ama ilk ss motorun olacağı için hızlanması seni tatmin edicektir bir süre
2.evet ortalama km'de 150 kuruş felan yakıyor motor
3.önce artçıyla gitmeye alış yokuşun eğimine göre zorlanma değişir
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
ne 150 si 220 yakıyor km de 210 da olabılır bosa gecme poblemı yok bende belkıde ben cok becerıklıyım yagdan da olabılır repsol deneyın 160 goruyor rahat rahat
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
beyler beyaz-gri gelmiş.hemde kuyruk modlu.çok hoş olmuş...sitesindede renk olark yayınlanmış
Orgazma Dudak Büktürür
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)