Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Mart 2009, 12:41
#4421
abi nasıl diyim haddinden ağır bi makina yani 250 lik diyosun hafif bişimiş gibi geliyor psikolojik olarak, fakat şase cidden ağır, heleki full depo yaptıgında 17 litre 17 kilo demek oluyor motor 180 kg. gibi bişi. geri geri üstündenyen hafif eğimde boyun az kısaysa cok zor.
düşük süratten kastın 10 20 km hızlarsa ani manevra hakkın yok cun yatıverirsin yana ağırlıkla denge kontrol de önemli biraz. ben benım motorda ellerimi bıraktığımda gram titreme gidon sallanma olmuyordu.
genel olarak düşük süratte ayaklarını her an yere koyacakmış gibi hazırlıklı bulunursun.
şehir içinde akrobasiden kastım araba aralarından vınvın yapamazsın araba gibi sıranda beklersin yani
Reklamlar
-
13 Mart 2009, 12:54
#4422
Gerçekten de ağı bir motor.
Benim scooter 140 kg. civarı...
Dün şöyle baktım, GT 250 R'ye
yan ayakta duruyordu, yüklendim motora, bayağı ağır.
Scooterden sonra 25-30 kg az bir fark gibi, fakat o fark kendini hissettiriyor.
Scooter de bana ilk başlarda ağır gelmişti, sonradan alıştım.
-
13 Mart 2009, 12:58
#4423
evet biraz zor ama racing makinelerin hepsi zor.turu fazla yok .benim direksiyon kilidi çok rahat.2009 ların devir saati harbiden çok iyiii.
ağır olmazmı yerinden kalkmıyo melet birde boş bi anın da yakalanırsan makineyi yere yatırmadan tutmak için epey bi güç harcıyosun
-
13 Mart 2009, 13:03
#4424
VaScO1925 adlı üyeden alıntı
abi nasıl diyim haddinden ağır bi makina yani 250 lik diyosun hafif bişimiş gibi geliyor psikolojik olarak, fakat şase cidden ağır, heleki full depo yaptıgında 17 litre 17 kilo demek oluyor motor 180 kg. gibi bişi. geri geri üstündenyen hafif eğimde boyun az kısaysa cok zor.
düşük süratten kastın 10 20 km hızlarsa ani manevra hakkın yok cun yatıverirsin yana ağırlıkla denge kontrol de önemli biraz. ben benım motorda ellerimi bıraktığımda gram titreme gidon sallanma olmuyordu.
genel olarak düşük süratte ayaklarını her an yere koyacakmış gibi hazırlıklı bulunursun.
şehir içinde akrobasiden kastım araba aralarından vınvın yapamazsın araba gibi sıranda beklersin yani
hatta ben şu şekilde söyliyim haddinden çok daha fazla ağır bir makina
hyo / st kanuni 175 kg felan ortalama
honda 600 rr 158 kg felan olarak geçiyor ruhsatta hatırladığım
biri daha güçsüz ve daha ağır motor içinde ekstra yük demek bu o yüzden bu motoru aynı zamanda fazla sıkıştırmayın 150 yeterli 160 170 felanda yokuş aşağı görülebilecek hızlar motor sıkışmayacağından
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
13 Mart 2009, 13:31
#4425
ağır valla doğru ama o kadarda manevrası kötü değil. dün mesela benzin az biter miter korkusuyla ara sokaklardan gittim zaten tek araç geçebilen yollara bide kenarlara park etmişler, bayır aşağıya karşıdanda araba geliyodu ama düşük hızda elim hafif ön frende çok rahat aralardan sıyrıldım. bu arada ön fren daha önce kullandığım motorlara oranlar çok süper ya sanki frenle doğmuşum elim o kadar alıştı valla.
birazdan dükkana inince video tarzı birşey çekerim sesini. zaten gene yağmur yağıyor burda...:(:(..
tek sorunu var şuan motoru dükkana sokana akdar anamız ağladı valla burda çocuklarla. la çalışmıyorken amma ağır çekiyor ya, dükkana bi rampa yapıp gazlayıp girmem lazım bundan böyle
Akileos adlı üyeden alıntı
ağır olmazmı yerinden kalkmıyo melet birde boş bi anın da yakalanırsan makineyi yere yatırmadan tutmak için epey bi güç harcıyosun
dükkanda park ederken bi an nerdeyse elimden kaçırıyordum ecel terleri döktüm terse düşmek üzereydi işte ozman anladım ne kadar ağırmış
az önce denedim direksiyon kilidini. anahtarı biraz aşağıya bastırıp(kontak bastırmak için dizayn edilmiş gibi duruyor, dişliye geçiyo gibi çıt ediyo) sola çevirince kilitleniyor.
saglam_us un dediği yağı hiç yok olayını şimdi anladım. motorda yağ var ama çalıştırınca yağ göstergesinde hiç yağ kalmıyo, az yağ var demekki motorun içinde. en yakın bpden castrol 1 4t 10w40 alacağım. uygunmudur?
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
-
13 Mart 2009, 18:24
#4426
alıstıktan sonra agırlık pek fark edilmiyor bence ..
[COLOR="Red"]41___**ULTRA_ASLAN**___41[/COLOR][B][/B]
-
13 Mart 2009, 18:34
#4427
evet iyice alışmanız gerkiyorr beinm kilom tam 50 v boyum 1.70 kilom hafif olmasına rağmen alıştıktan sonra çok rahat manevra yapabiliyorsunuz..
tabi birde 4 senelik tecrübe buna yardımcı olan en öneml etken tecrübeniz vr ise kısa zamanda alışır ve rahat manevra yapabilirsiniz..ağırlığıda avantaja dönüştürebilirsiniz..
-
13 Mart 2009, 19:21
#4428
vayy buldun topiğini yardır bakalım
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
-
13 Mart 2009, 19:53
#4429
SAd0 adlı üyeden alıntı
az önce denedim direksiyon kilidini. anahtarı biraz aşağıya bastırıp(kontak bastırmak için dizayn edilmiş gibi duruyor, dişliye geçiyo gibi çıt ediyo) sola çevirince kilitleniyor.
çözmüşsün işte işi zaten hangi direksiyon kilidinde bastırmadan kilitliyorsunki
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
13 Mart 2009, 21:23
#4430
**saglam_us un dediği yağı hiç yok olayını şimdi anladım. motorda yağ var ama çalıştırınca yağ göstergesinde hiç yağ kalmıyo, az yağ var demekki motorun içinde. en yakın bpden castrol 1 4t 10w40 alacağım. uygunmudur?**
sado yag işi öyle basit bişey degil.yan taraftaki yag gözünden baktın yag yok gibi geldi çünkü motoru yeni stop ettigin için yag daha yukarılarda bütün parçaların arasında kartelin altına inmesi biraz zaman alır.yag azmış demek için motoru stop ettikden 3-5 dakika sonra motoru tam düz pozisyonda tutup bak yag iki çizginin arasındaysa sorun yok.her 2000 kmde yagı degiştir.manevra işine gelince bu tür motorların enzayıf anı en yavaş oldukları zamandır.motoru gidonla degil vücudunla döndürmeyi ögrendinmi o motor sana kuş gibi gelecek.güle güle kullan
-
13 Mart 2009, 21:54
#4431
sado yağı motor dik dururken kontrol et (yan ayka yanıltır) eğer çalıştırdıysan 5-10 dk bekle yağ toplansın yağı ben castrol 4t w 10/40 aldım kitabında tavsiye edilen de bu hemen hemen 100 km oldu benimki hemen hemen 100 km oldu benimki zaten en iyi kabul edilen yağlardan biri ama dikkat et scooter için olanınla karıştırma
-
14 Mart 2009, 02:02
#4432
motoru çalıştırmadan önce kontrol ettim yağ seviyesi Low un biraz yukarsında ortadan biraz aşağıda işte. ben çalışırkende orta seviyede kalmalı diye biliyordum demekki yanlış biliyormuşum. Yani sorun yok diyorsunuz?
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
çözmüşsün işte işi zaten hangi direksiyon kilidinde bastırmadan kilitliyorsunki
valla bilmem daha önce hiç kilitlemedim ki:D:D
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
-
14 Mart 2009, 02:30
#4433
yağını üst çizgiye kadar doldur sado birde yağ seviyesine motor dik duruyorken bakıyorsundur umarım
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
14 Mart 2009, 02:55
#4434
Arkadaşlar pek nakitim olmadığı için st kanuni 250 r almayı düşündüm taksitle ancak makinada ses sorunu var,250 lik bir makinadan 600 lük sesi tabiki beklenmez ama görünüş olarak sorunsuz olan bu motorun tek eksiği ses Biraz daha nakit sağlayınca ikinci el Cbr 600 rr yada f almayı düşünüyorum.Sabredemez isem 250r çekerim sıfırından.
250r'nin tiger,devil gibi performasn egzozu ile çekilmiş video varmı elinizde? Ses nasıl merak ediyorum.Orjinalinde pek iş yok.
[B]Biri [COLOR="Red"]Hız [/COLOR]mı dedi?[/B]:bounce:
-
14 Mart 2009, 05:12
#4435
kadirtr adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar pek nakitim olmadığı için st kanuni 250 r almayı düşündüm taksitle ancak makinada ses sorunu var,250 lik bir makinadan 600 lük sesi tabiki beklenmez ama görünüş olarak sorunsuz olan bu motorun tek eksiği ses
Biraz daha nakit sağlayınca ikinci el Cbr 600 rr yada f almayı düşünüyorum.Sabredemez isem 250r çekerim sıfırından.
250r'nin tiger,devil gibi performasn egzozu ile çekilmiş video varmı elinizde? Ses nasıl merak ediyorum.Orjinalinde pek iş yok.
bence 600 lük alıcağına bundan al istanbul trafiğinde büyük motor dert birazda
her zaman sesine aldanma senin sesten çok istediğin motorun gücü bence taklaya gelme sonra şakaya gelmez neticede ...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
14 Mart 2009, 10:53
#4436
kadirtr adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar pek nakitim olmadığı için st kanuni 250 r almayı düşündüm taksitle ancak makinada ses sorunu var,250 lik bir makinadan 600 lük sesi tabiki beklenmez ama görünüş olarak sorunsuz olan bu motorun tek eksiği ses
Biraz daha nakit sağlayınca ikinci el Cbr 600 rr yada f almayı düşünüyorum.Sabredemez isem 250r çekerim sıfırından.
250r'nin tiger,devil gibi performasn egzozu ile çekilmiş video varmı elinizde? Ses nasıl merak ediyorum.Orjinalinde pek iş yok.
bende devil vardı ahım şahım olmuyor ama orjinalden bin kat daha iyi tabi :D bide tam üstündeki 600lük motor eksozi idi..
aşağıdan dinleyebilirsin, susturucusuda vardı :D
-
14 Mart 2009, 17:06
#4437
Arkadaşlar bugün 250r'yi denedim.Motorun sesi dururken güzel ancak gaz verdikce motorun 250 cc olduğunu anlıyorsunuz 1-2 km sürdüm güzel bazen vites geçmede sorun oluyor ancak 600 cc nin yerini tabiki tutmaz.Ben biraz daha sabredip 600 cbr alayım
[B]Biri [COLOR="Red"]Hız [/COLOR]mı dedi?[/B]:bounce:
-
14 Mart 2009, 19:32
#4438
Arkadaşlar,
Bu motorun sahibiyle konuştuk, anlaştık.Motoru, beraber gittiğimiz tamirci (Aynı zamanda yarışçı) arkadaşım beğendi.
Krediye müracaat ettim, inşallah olumlu sonuç çıkar, salıya yada çarşambaya motoru teslim alabilirim.
http://www.sahibinden.com/vfr_aldim_...rd=vfr%20aldım
-
14 Mart 2009, 20:27
#4439
ya bu konuda o kadar çok yorum okudum kafam iyice karıştı bende 200 cclik çin chopper vardı sattım şimdi sınıf değiştirip temiz bi makine arıyorum fakat maddi yönden gücümün yeteceği ya 92-93 600 lük makineler yada 2007-2008 hyo bence hysong daha mantıklı hem oturuşuna alışmam hemde masrafsız olarak binebileceğim tek makine bu gibi geliyor
aklım çok karışık 250 r kullanıcı arkadaşlardan motor hakkında şikayetlerini dinlemek isterim
hatta ankarada olan varsa buluşmak isterim yakında incelemek için
şimdiden çok teşekkürler
-
14 Mart 2009, 21:33
#4440
bence çok güzel bi makine bendede mct 250 vardı racing e geciş içn ufak bi makine almayı düsünüyordum öle de yaptım alalı bi hafta falan oluo ama herseyi süper bi makine özellikle görünüs açısından abilerinden aşagı kalmıo gayet kaslı bi makine sürat acısından da yeni racing e geciş içn gayet yeterli hyosunglarda fren, krank vs. problemlerde duyduma göre st de düzeltilmiş st enjeksiyonlu modeli hyosung alcagına st yi tercih et derim şimdiden hayrlı olsun..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)
Bu Konudaki Etiketler