Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4341
    marten1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ 6 Diversion F
    Alıntı deli_mavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilgili aciklamayi zaten hyosung gt250r disli degisimi kisminda yaptim.vites aralarim uzadi...iyide oldutesekkurler amin sagol...
    Hayırlı olsun dişliyi 16 lı yapınca zincire bakla ekleme olayı oldumu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4342
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Alıntı marten1907 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun dişliyi 16 lı yapınca zincire bakla ekleme olayı oldumu
    Kardesimö benim nerelerdesin sen yahu zaten zi,nciri bitmisdi yeni zincir alacagim zamana denk getirdim bilerek balatada degistirdik arka lastigi.valla super zinciri degistim sakirtida yok 150 ile dedigim gibi 10000 devir valla gidiyo uzuyo ama tirsdim...150de stop diyom kendime 5.vitesi goremedim daha
    zinciri kurtariyor ekleme olacagini sanmiyorum...
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988

  3. #4343

    Üyelik
    20 Ekim 2008
    Şehir
    KOCAELİ/DERİNCE
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    Alıntı deli_mavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardesimö benim nerelerdesin sen yahu zaten zi,nciri bitmisdi yeni zincir alacagim zamana denk getirdim bilerek balatada degistirdik arka lastigi.valla super zinciri degistim sakirtida yok 150 ile dedigim gibi 10000 devir valla gidiyo uzuyo ama tirsdim...150de stop diyom kendime 5.vitesi goremedim daha
    zinciri kurtariyor ekleme olacagini sanmiyorum...
    nasıl yani 4.viteste 150 mi görüyorsun hemde 10000 devirde
    [COLOR="Red"]41___**ULTRA_ASLAN**___41[/COLOR][B][/B]

  4. #4344
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Alıntı sAsA41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nasıl yani 4.viteste 150 mi görüyorsun hemde 10000 devirde
    evet dostum aynen dogrudur...
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988

  5. #4345

    Üyelik
    20 Ekim 2008
    Şehir
    KOCAELİ/DERİNCE
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    Alıntı deli_mavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet dostum aynen dogrudur...
    vayy be süper bende bi danısayım abime su disli konusunu ..
    [COLOR="Red"]41___**ULTRA_ASLAN**___41[/COLOR][B][/B]

  6. #4346
    korkut 250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şehir
    Gültepe İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 Fazer..Ve birde Yavrusu
    Alıntı deli_mavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet dostum aynen dogrudur...
    Sen şimdi 600 lük makinalara kafa da tutarsın 4. viteste 150 haaadi bakalım
    Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.

  7. #4347
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    ama ne kadar sürede o hıza çıkıo...
    hoş arkadaş amacını belirtmişti zaten.uzun yol için yapmıştı.hız için değil.
    hayırlı olsun.
    Orgazma Dudak Büktürür

  8. #4348
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Alıntı korkut 250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen şimdi 600 lük makinalara kafa da tutarsın 4. viteste 150 haaadi bakalım
    yok ben daha cok turinglere ve turculara takilicam

    Alıntı huceyn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama ne kadar sürede o hıza çıkıo...
    hoş arkadaş amacını belirtmişti zaten.uzun yol için yapmıştı.hız için değil.
    hayırlı olsun.
    evet surat araligi yani akselerasyonumun suresi uzadi ama benim icin cokda onemi yoktu ancak cok fark yok acikcasi ve yakittanda tasarruf edecegimi biliyorum buda artisi ayni paraya daha cok yol katedecegim insallah nasip kismet ise
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988

  9. #4349
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    ya arkadaşlar.
    ben de hyo alacam bu ay içinde inş.
    mersinde 2-3 tane var.ama güvenmiyorm.
    nasıl yapsam ki ya
    Orgazma Dudak Büktürür

  10. #4350
    düş gezgini - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Diyarbakır
    Motosikleti
    CBR 250R
    Selam! Siyah GT250 R motosikletimle ben de aranızdayım. Ne var ki alır almaz yatırdım motorumu.

  11. #4351
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    Alıntı düş gezgini adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam! Siyah GT250 R motosikletimle ben de aranızdayım. Ne var ki alır almaz yatırdım motorumu.
    hoş geldin geçmiş olsun.takma kafana olur böyle şeyler.inşallah fazla masraf çıkarmaz
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  12. #4352
    ugur volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2009
    Şehir
    İSTANBUL/FATİH
    Motosikleti
    600+150=750 CBF
    arkadaşlar slm bende 125 lik ybr var bunu 250lik yapmak istiyorum bakıyorumda yapabileceğim en uygun ve yakışıklı hyosung var simdi bu motor ybr ye göre nasıl zormu kolaymı yakıt durumu yokuşlarda cekişi yedek parça fiatları gibi şeyleri bana yazıp duyurursanız sevinirim şimdiden teşekkürler

  13. #4353

    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Şehir
    Bayrampaşa
    Motosikleti
    GT250R
    Alıntı düş gezgini adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam! Siyah GT250 R motosikletimle ben de aranızdayım. Ne var ki alır almaz yatırdım motorumu.
    hacı çok geçmiş olsun aman dikkat et, hoşgeldin
    "Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
    [B]34 YVV 98[/B]

  14. #4354
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Alıntı ugur volkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar slm bende 125 lik ybr var bunu 250lik yapmak istiyorum bakıyorumda yapabileceğim en uygun ve yakışıklı hyosung var simdi bu motor ybr ye göre nasıl zormu kolaymı yakıt durumu yokuşlarda cekişi yedek parça fiatları gibi şeyleri bana yazıp duyurursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
    ybr nin bir bucuk kati fazla yakiyor cekis ybr ile daglar kadar farkli,uzun yolda mukemmel...
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988

  15. #4355
    shule - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2007
    Motosikleti
    ninja250r-600RR-gs650
    arkadaşlar sayfaların hepsini okuyamadım.bu gtr lerin orjinal renkleri nelerdir?bu renklerin dışındakiler boyalımıdır yani?
    bu motoru almayı düşünüyorum nelere dikkat etmeliyim ??
    cevaplayanlara şimdiden teşekkur ediyorum
    Düş kurmaya cesaret edenler,onları gerçekleştirmeye de cesaret eder

  16. #4356
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Alıntı shule adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar sayfaların hepsini okuyamadım.bu gtr lerin orjinal renkleri nelerdir?bu renklerin dışındakiler boyalımıdır yani?
    bu motoru almayı düşünüyorum nelere dikkat etmeliyim ??
    cevaplayanlara şimdiden teşekkur ediyorum
    kirmizi,siyah,turuncu,ve cift renk diye tabir edilen kirmizi-siyah,gri-siyah ve turuncu siyah renkler mevcut gtr larda 650 ve 250 dahil renkler bunlar...valla bircok seye dikkat et oncelikle guvendigin birisinden almalisin.basin agrimasin
    1-periyodik bakimlari
    2-kaportasi
    3-motor ve teknik ekipmanlarin kontrolu
    4-fren ve benzin hortumlari
    5-tuningli olmamasi
    6-kazali olmamasi ki bu cok ama cok onemli
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988

  17. #4357
    shule - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2007
    Motosikleti
    ninja250r-600RR-gs650
    tabi bırde benım kulaktan duydugum seyler var..2007 den sonrakılermı st kanunı -yada öncekıler-parça sıkıntısı yaşanıyor,krank sorunu hep var vs...sizin yazdıklarınız genelde motor alırken dıkkat edılecek seyler..hyosung alırken dıkkat edılecekler neler?
    Düş kurmaya cesaret edenler,onları gerçekleştirmeye de cesaret eder

  18. #4358
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı deli_mavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kirmizi,siyah,turuncu,ve cift renk diye tabir edilen kirmizi-siyah,gri-siyah ve turuncu siyah renkler mevcut gtr larda 650 ve 250 dahil renkler bunlar...valla bircok seye dikkat et oncelikle guvendigin birisinden almalisin.basin agrimasin
    1-periyodik bakimlari
    2-kaportasi
    3-motor ve teknik ekipmanlarin kontrolu
    4-fren ve benzin hortumlari
    5-tuningli olmamasi
    6-kazali olmamasi ki bu cok ama cok onemli
    Yanlış yazmışsın sanırım, tek renklerde (2007'ye kadar) turuncu yerine sarı demek istedin herhalde.

    Bir de Türkiye'ye ilk giren 2005 model Hyoların şasileri gri, 2006'dan sonraki modellerin ise siyahtır. Ek bilgi olarak ekleyelim.

    Ayrıca kazası olmamasından çok, ağır bir kazası olmaması; ne şekilde bir kazası olduğu daha önemli bence. Misal, ben de motorumla kaza yapmıştım ama, grenaj harici önemli bir hasarı yoktu. Sattığım arkadaş da halen bu motoru kullanmaya devam ediyor. Şu anda kullanmakta olduğum 600F'inde aynı şekilde benden önceki sahibinin yapmış olduğu bir kazası vardı ve bu şekilde aldım. Önemli olan şasi, yüyür ve motor-mekaniğinin hasar görmemiş olması; yüzeysel şeyler sorun değil.
    Ama tabiiki kazasız motor ilk tercih sebebidir.

    Alıntı shule adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tabi bırde benım kulaktan duydugum seyler var..2007 den sonrakılermı st kanunı -yada öncekıler-parça sıkıntısı yaşanıyor,krank sorunu hep var vs...sizin yazdıklarınız genelde motor alırken dıkkat edılecek seyler..hyosung alırken dıkkat edılecekler neler?
    2007 itibariyle Kanuni de aynı motoru S&T Kanuni ismiyle ithal etmeye başladı. Parça sıkıntısı konusunda net bir bilgim yok ama, 2 markanın parçaları da birbirinin aynısı olduğu için, uyum sorunu yok bildiğim kadarıyla. Krank sorunu, motoru ısıtmadan yüksek devirde gazlarsan, redline'da uzun süre kullanırsan ve motorun canını çıkartmaya uğraşırsan, yağlamanın yetişemeyerek parçaların aşınması sonucu ortaya çıkar ve bu şekilde kullanımla 2009 model bile olsa çok fazla dayanacağını sanmıyorum. Diğer motor alırkenki kriterlerden farklı olarak Hyo alırken, motor sesinden iyi anlayan bir ustaya dinletip, motorda bir anormallik olup olmadığını; zorlanıp zorlanmadığını anlamaya çalışmak yerinde olur diye düşünüyorum.

  19. #4359
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış yazmışsın sanırım, tek renklerde (2007'ye kadar) turuncu yerine sarı demek istedin herhalde.

    Bir de Türkiye'ye ilk giren 2005 model Hyoların şasileri gri, 2006'dan sonraki modellerin ise siyahtır. Ek bilgi olarak ekleyelim.

    Ayrıca kazası olmamasından çok, ağır bir kazası olmaması; ne şekilde bir kazası olduğu daha önemli bence. Misal, ben de motorumla kaza yapmıştım ama, grenaj harici önemli bir hasarı yoktu. Sattığım arkadaş da halen bu motoru kullanmaya devam ediyor. Şu anda kullanmakta olduğum 600F'inde aynı şekilde benden önceki sahibinin yapmış olduğu bir kazası vardı ve bu şekilde aldım. Önemli olan şasi, yüyür ve motor-mekaniğinin hasar görmemiş olması; yüzeysel şeyler sorun değil.
    Ama tabiiki kazasız motor ilk tercih sebebidir.



    2007 itibariyle Kanuni de aynı motoru S&T Kanuni ismiyle ithal etmeye başladı. Parça sıkıntısı konusunda net bir bilgim yok ama, 2 markanın parçaları da birbirinin aynısı olduğu için, uyum sorunu yok bildiğim kadarıyla. Krank sorunu, motoru ısıtmadan yüksek devirde gazlarsan, redline'da uzun süre kullanırsan ve motorun canını çıkartmaya uğraşırsan, yağlamanın yetişemeyerek parçaların aşınması sonucu ortaya çıkar ve bu şekilde kullanımla 2009 model bile olsa çok fazla dayanacağını sanmıyorum. Diğer motor alırkenki kriterlerden farklı olarak Hyo alırken, motor sesinden iyi anlayan bir ustaya dinletip, motorda bir anormallik olup olmadığını; zorlanıp zorlanmadığını anlamaya çalışmak yerinde olur diye düşünüyorum.
    bu linke bir bak bakalim teknik renk kodunda ne yazili....saygilar....
    http://images.google.com.tr/imgres?i...%26um%3D1:cat:
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988

  20. #4360
    Maverick35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki VN800- 2003
    Arkadaşlar, şu motora bir görsel expertiz yapar mısınız?
    Nedir, nasıldır?

    http://www.sahibinden.com/13000_de_t...XQQdisplayitem


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler