Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988
deli_mavi kocaeli belediye başkanlığına adaylığını koymaya ne dersin? :p Şaka yaptım hee alınma hemen
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
şu st kanuninin cometinin tam resimlerini gören yada çekebilecek olan kimse varmı acaba ufak bi grenaj felan varmış sanırım
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
gösterge kısmı gt ... r'dakilerle aynımı?
yoksa 650x'teki gibimi bu şekilde
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
evet gt ... r'lardaki gösterge paneli
saol dostum gece gece uğraş verdim sanada
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
ne demek lafı mı olur..
Hala dişli olayını bekliyoruz merakla, değil mi deli_mavi ?
Legends may sLeep.. But they never diE..!
bence benim fikrim dişlileri büyütmeyin
neden derseniz motor zaten 5. viteste 140 sonrasında sıkışmaya başlıyor hafiften düz yolda çok yavaş bir ivmeyle gazı ezdirerek hızlanmak makulü ama uzun vadede diğer türlü motora çok zarar geliyor
şekil 1a ben arkadaşın motorla sakarya dönüşünde yolda kaldım krank kitledi
özellikle durmam gereken yerlerde durmadan önce bile düşük devirlere düşürdüm makinayı bi süre sıkıştırmadan dewam ettim o şekilde düzgün soğusun diye ama saten krank gidiciydi ve gitti
anlatmak istediğim tork yetersiz geliyor zaten bizde dişli büyütürseniz tork iyicene düşecek bence yapmayın derim
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988
ben olayı gayet iyi anladım arabalar üzerindede bunu yapardık biz zamanında dişli kutularının oranlarını düşürürdük sadece kısa kalkış için kısa şanzuman aralıkları kullanırdık tümüyle dişlileri değiştirerek misal
seninde yaptığın sadece dişli kutusundan çıkan zincirle bağlantılı olan dişliyi büyütüp vites aralıklarını çoğaltmak ve bu sayede aynı hızda daha düşük devirde gidebilmek
benim dediğimi esasında anlamamışsınız işte misal düz yolda gidiyorsun sorun yok ama o motor az bi eğim gördüğünde yukarı doğru sen aynı hızda kalabilmek için sıkıştırmaya başlayacaksın motorudaha çok gaz vericeksin o hızda kalabilmek için halbuki içeri girip yanan benzinle daha fazla devir atabilirsin ama atamadığın için içerdeki basınç ve ısıda doğal olarak artıcak ve motorunun bi süre sonra kaldıramayacağı düzeye gelicek o ısı yavaş yavaş özelliklede yazın bu mutlaka olucka hep
bu durumda içerdeki metal yorulmaya başlayacak ve krank bi şekilde uzun vadede yamulup kitleyecektir büyük ihtimal başınıza gelicek olay bu olucak
21.2 Nm tork değerini 7bin devirde veriyor saten motor ortalama bu devirlerde gitmek zorundasın zaten 5. vitestede en verimli gittiği devirler 7 8 bin civarı
140km/h sanırım 8000-8500 devirde felan veriyor olması lazım
sen bu motora dişli taktığında torkundan belli bir oranda kaybediceksin dişline göre ve motor belli durumlarda çok daha fazla sıkışacak
arka pistonun saten yeterli soğumaya sahip olamadığını düşünürsek (gt ... r modeli için) durum bu kısaca belli oluyor
yani yollarımız dümdüz olsa aslında hiç bir sorun yok paşa paşa yapılır ama otobanda tümüyle dümdüz değilki maalesef
bence hiç orjinalini bozmayın daha uzun süre dayanır motor o zaman
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
< iLk@yy >bence hiç orjinalini bozmayın daha uzun süre dayanır motor o zaman
bende motorun orjinal haliyle kullanılmasından yanayım ..
motor daha dayanıklı ve daha kullanıslı olur ..
[COLOR="Red"]41___**ULTRA_ASLAN**___41[/COLOR][B][/B]
evet bencede bu şekilde zaten 1 2 3 4 motor gidiyor sorun yok ama 5. viteste sıkışmaya başlıyor işte keşke torku biraz daha yüksek olsa zaten biraz nazik bir makina bu kadar zam geldi yeni modellerinede en azından iç yapısında bir iyileştirilme yapılmış olsa hiç fena olmaz en azından kawasakimi kanunimi diye düşünmesin insanlar bu yüzden motorun dayanıklılığından dolayı...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
evettttt parayı ayarladım(sonunda)
tek şey ehliyeti gidip trafikten almak kalıyor ama zamanım yok:S umuyorum önümüzdeki hafta 2008model gt250r ve benim fotolarımı buralarda göreceksiniz
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
Arkadaslar disli degisimim tamamlanmis bulunmakda htosung gt250r disli degisimi konu basliginda test izlenimlerimi yaptim....bilgi paylasabilirim...
Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)