Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4321
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hehe =) kocaelide iş yok artık gezmen en iyisi olur,bende sanırım bir hafta içinde ankaraya yerleşicem =/ Allah hepimize yardımcı olsun diyelim :(
    Amin amin Kocaeli turkiyenin sanayi dislisi ama gel gorki is aradinmi ne deger var ne is,nede calisana sadakat...tum olay malesef politik olmakda yatiyor issiz kalmamak icin kocaelide..diger iller malesef bu kadar degil...
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4322

    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Şehir
    Bayrampaşa
    Motosikleti
    GT250R
    deli_mavi kocaeli belediye başkanlığına adaylığını koymaya ne dersin? :p Şaka yaptım hee alınma hemen
    "Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
    [B]34 YVV 98[/B]

  3. #4323
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Alıntı SAd0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    deli_mavi kocaeli belediye başkanlığına adaylığını koymaya ne dersin? :p Şaka yaptım hee alınma hemen
    Aman Allah korusun amannn sakasi bile icimi kotu yapiyo...
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988

  4. #4324
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    şu st kanuninin cometinin tam resimlerini gören yada çekebilecek olan kimse varmı acaba ufak bi grenaj felan varmış sanırım
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  5. #4325
    cometGTS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2009
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT 250 ydi bi zamanlar...
    benim var st comet, resim ekeyebilirim, sanırım ön far üstündekinden bahsediosun, başka bi yerde de yok zaten...





  6. #4326
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    gösterge kısmı gt ... r'dakilerle aynımı?


    yoksa 650x'teki gibimi bu şekilde

    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  7. #4327
    cometGTS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2009
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT 250 ydi bi zamanlar...
    Bu şekilde, umarım yardımcı olabilmişimdir.


  8. #4328
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    evet gt ... r'lardaki gösterge paneli
    saol dostum gece gece uğraş verdim sanada
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  9. #4329
    cometGTS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2009
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT 250 ydi bi zamanlar...
    ne demek lafı mı olur..

  10. #4330
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Hala dişli olayını bekliyoruz merakla, değil mi deli_mavi ?
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  11. #4331
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hala dişli olayını bekliyoruz merakla, değil mi deli_mavi ?
    bence benim fikrim dişlileri büyütmeyin
    neden derseniz motor zaten 5. viteste 140 sonrasında sıkışmaya başlıyor hafiften düz yolda çok yavaş bir ivmeyle gazı ezdirerek hızlanmak makulü ama uzun vadede diğer türlü motora çok zarar geliyor
    şekil 1a ben arkadaşın motorla sakarya dönüşünde yolda kaldım krank kitledi
    özellikle durmam gereken yerlerde durmadan önce bile düşük devirlere düşürdüm makinayı bi süre sıkıştırmadan dewam ettim o şekilde düzgün soğusun diye ama saten krank gidiciydi ve gitti

    anlatmak istediğim tork yetersiz geliyor zaten bizde dişli büyütürseniz tork iyicene düşecek bence yapmayın derim
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  12. #4332
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence benim fikrim dişlileri büyütmeyin
    neden derseniz motor zaten 5. viteste 140 sonrasında sıkışmaya başlıyor hafiften düz yolda çok yavaş bir ivmeyle gazı ezdirerek hızlanmak makulü ama uzun vadede diğer türlü motora çok zarar geliyor
    şekil 1a ben arkadaşın motorla sakarya dönüşünde yolda kaldım krank kitledi
    özellikle durmam gereken yerlerde durmadan önce bile düşük devirlere düşürdüm makinayı bi süre sıkıştırmadan dewam ettim o şekilde düzgün soğusun diye ama saten krank gidiciydi ve gitti

    anlatmak istediğim tork yetersiz geliyor zaten bizde dişli büyütürseniz tork iyicene düşecek bence yapmayın derim
    Sagolasinda sen olayi anlamamissin sanirim amac hizi artirmak degil otobanda 140 larda gidiyorum hep zaten ve bu hizda giderken devir 9000 lerde ve bagiriyor amac bunu asagi cekmek sadece bu yani bagirmasin devir dusuk rahat olsun motor...
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988

  13. #4333
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı deli_mavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sagolasinda sen olayi anlamamissin sanirim amac hizi artirmak degil otobanda 140 larda gidiyorum hep zaten ve bu hizda giderken devir 9000 lerde ve bagiriyor amac bunu asagi cekmek sadece bu yani bagirmasin devir dusuk rahat olsun motor...
    ben olayı gayet iyi anladım arabalar üzerindede bunu yapardık biz zamanında dişli kutularının oranlarını düşürürdük sadece kısa kalkış için kısa şanzuman aralıkları kullanırdık tümüyle dişlileri değiştirerek misal

    seninde yaptığın sadece dişli kutusundan çıkan zincirle bağlantılı olan dişliyi büyütüp vites aralıklarını çoğaltmak ve bu sayede aynı hızda daha düşük devirde gidebilmek

    benim dediğimi esasında anlamamışsınız işte misal düz yolda gidiyorsun sorun yok ama o motor az bi eğim gördüğünde yukarı doğru sen aynı hızda kalabilmek için sıkıştırmaya başlayacaksın motorudaha çok gaz vericeksin o hızda kalabilmek için halbuki içeri girip yanan benzinle daha fazla devir atabilirsin ama atamadığın için içerdeki basınç ve ısıda doğal olarak artıcak ve motorunun bi süre sonra kaldıramayacağı düzeye gelicek o ısı yavaş yavaş özelliklede yazın bu mutlaka olucka hep
    bu durumda içerdeki metal yorulmaya başlayacak ve krank bi şekilde uzun vadede yamulup kitleyecektir büyük ihtimal başınıza gelicek olay bu olucak
    21.2 Nm tork değerini 7bin devirde veriyor saten motor ortalama bu devirlerde gitmek zorundasın zaten 5. vitestede en verimli gittiği devirler 7 8 bin civarı
    140km/h sanırım 8000-8500 devirde felan veriyor olması lazım
    sen bu motora dişli taktığında torkundan belli bir oranda kaybediceksin dişline göre ve motor belli durumlarda çok daha fazla sıkışacak

    arka pistonun saten yeterli soğumaya sahip olamadığını düşünürsek (gt ... r modeli için) durum bu kısaca belli oluyor

    yani yollarımız dümdüz olsa aslında hiç bir sorun yok paşa paşa yapılır ama otobanda tümüyle dümdüz değilki maalesef

    bence hiç orjinalini bozmayın daha uzun süre dayanır motor o zaman
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  14. #4334

    Üyelik
    20 Ekim 2008
    Şehir
    KOCAELİ/DERİNCE
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    < iLk@yy >bence hiç orjinalini bozmayın daha uzun süre dayanır motor o zaman


    bende motorun orjinal haliyle kullanılmasından yanayım ..

    motor daha dayanıklı ve daha kullanıslı olur ..
    [COLOR="Red"]41___**ULTRA_ASLAN**___41[/COLOR][B][/B]

  15. #4335
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı sAsA41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    < iLk@yy >bence hiç orjinalini bozmayın daha uzun süre dayanır motor o zaman


    bende motorun orjinal haliyle kullanılmasından yanayım ..

    motor daha dayanıklı ve daha kullanıslı olur ..
    evet bencede bu şekilde zaten 1 2 3 4 motor gidiyor sorun yok ama 5. viteste sıkışmaya başlıyor işte keşke torku biraz daha yüksek olsa zaten biraz nazik bir makina bu kadar zam geldi yeni modellerinede en azından iç yapısında bir iyileştirilme yapılmış olsa hiç fena olmaz en azından kawasakimi kanunimi diye düşünmesin insanlar bu yüzden motorun dayanıklılığından dolayı...
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  16. #4336

    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Şehir
    Bayrampaşa
    Motosikleti
    GT250R
    evettttt parayı ayarladım(sonunda)

    tek şey ehliyeti gidip trafikten almak kalıyor ama zamanım yok:S umuyorum önümüzdeki hafta 2008model gt250r ve benim fotolarımı buralarda göreceksiniz
    "Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
    [B]34 YVV 98[/B]

  17. #4337
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Alıntı SAd0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evettttt parayı ayarladım(sonunda)

    tek şey ehliyeti gidip trafikten almak kalıyor ama zamanım yok:S umuyorum önümüzdeki hafta 2008model gt250r ve benim fotolarımı buralarda göreceksiniz
    hadi bakalim hayirlisi...
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988

  18. #4338
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Arkadaslar disli degisimim tamamlanmis bulunmakda htosung gt250r disli degisimi konu basliginda test izlenimlerimi yaptim....bilgi paylasabilirim...
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988

  19. #4339
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı deli_mavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar disli degisimim tamamlanmis bulunmakda htosung gt250r disli degisimi konu basliginda test izlenimlerimi yaptim....bilgi paylasabilirim...
    hayırlısı inş. umduğumuz gibi olmaz (yani olumsuz bişe olmaz)
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  20. #4340
    deli_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2007
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    velespit(Bianchi-Apache 941d)
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlısı inş. umduğumuz gibi olmaz (yani olumsuz bişe olmaz)
    ilgili aciklamayi zaten hyosung gt250r disli degisimi kisminda yaptim.vites aralarim uzadi...iyide oldutesekkurler amin sagol...
    Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
    Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
    Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler